De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 mei 2007, 14:45 uur
Dat is: Gaudino - Destination Unknown
Het is ook wel uitgebracht als Destination Calabria, zie ik nu. Crystal Waters doet de vocalen. Ik vind het ook wel een leuk nummer.
Het is ook wel uitgebracht als Destination Calabria, zie ik nu. Crystal Waters doet de vocalen. Ik vind het ook wel een leuk nummer.
0
geplaatst: 19 mei 2007, 14:55 uur
herman schreef:
Jaaaaaa, die is lekker! Alex Gaudino ft. Crystal Waters - Destination Calabria , maar daar is een apart topic voor ook
De video is ehhhh, best wel pikant.
0
geplaatst: 19 mei 2007, 14:56 uur
musicfriek schreef:
maar daar is een apart topic voor ook
(quote)
maar daar is een apart topic voor ook

Et voila!
http://www.musicmeter.nl/forum/6/3169
0
geplaatst: 19 mei 2007, 22:57 uur
De nieuwste cd van Laura Pausini - Io Canto uit 2006 staat 2x op de site. Alleen onder een andere titel. Dat kan je het makkelijkst zien door naar Laura Pausini te zoeken met al haar albums.
0
Marcel²
geplaatst: 19 mei 2007, 23:03 uur
Purmerend schreef:
De nieuwste cd van Laura Pausini - Io Canto uit 2006 staat 2x op de site. Alleen onder een andere titel. Dat kan je het makkelijkst zien door naar Laura Pausini te zoeken met al haar albums.
Het zijn twee verschillende Spaans en Italiaans.

0
geplaatst: 20 mei 2007, 15:57 uur
L_T_B schreef:
Ligt dit aan mij of slaat MuMe op hol als de tracks van een album zijn gevonden op freedb.org?
Ligt dit aan mij of slaat MuMe op hol als de tracks van een album zijn gevonden op freedb.org?
En nog steeds....
Moet de "acties" regel niet op één regel staan? (dus de onderste regel achter "|naar Mijn")

0
geplaatst: 20 mei 2007, 16:53 uur
Dat schreef ik dus ook al bij Het Nieuwe Design:
musicfriek schreef:
Met toevoegen als je op de 2e pagina komt, klopt er een heleboel niet. MusicMeter, Albums en Mijn MusicMeter verschijnen plotseling rechts in beeld (normaal links dus), terwijl het daar helemaal niet hoort te staan.
Met toevoegen als je op de 2e pagina komt, klopt er een heleboel niet. MusicMeter, Albums en Mijn MusicMeter verschijnen plotseling rechts in beeld (normaal links dus), terwijl het daar helemaal niet hoort te staan.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 16:56 uur
Tja het probleem is bekend en staat op de lijst, jullie moeten helaas toch echt nog even geduld hebben.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 19:18 uur
Ik weet niet of dit al bekend was, maar bij het opschonen van mijn PM-box merkte ik dat de tekstkaders omhoog kruipen. Ik delete steeds het bovenste bericht van de pagina en elke keer als ik dat doe, komt het tekstgedeelte een stukje omhoog, totdat het uiteindelijk licht overlapt met de balk waarin de paginanummers staan.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 19:39 uur
Jordy schreef:
werkt het nu weer?
werkt het nu weer?
Nope, het staat nog steeds rechts in beeld.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 19:52 uur
Dat lijkt nu opgelost, verdere IE problemen hoor ik wel, maar die moeten even wachten tot later. In Firefox werkt het volgens mij in ieder geval wel allemaal.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 20:14 uur
herman schreef:
Ik weet niet of dit al bekend was, maar bij het opschonen van mijn PM-box merkte ik dat de tekstkaders omhoog kruipen. Ik delete steeds het bovenste bericht van de pagina en elke keer als ik dat doe, komt het tekstgedeelte een stukje omhoog, totdat het uiteindelijk licht overlapt met de balk waarin de paginanummers staan.
Klopt, als mod heb je dit ook als je berichten verwijderd.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 20:19 uur
Als ik een correctie verstuur, krijg ik de volgende medeling op het scherm:
Je correctie is ter beoordeling naar de moderators gestuurd.
Klopt niet helemaal. moderators/crewmembers lijkt me meer juist.
Je correctie is ter beoordeling naar de moderators gestuurd.
Klopt niet helemaal. moderators/crewmembers lijkt me meer juist.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 20:21 uur
0
geplaatst: 21 mei 2007, 09:47 uur
0
sxesven
geplaatst: 21 mei 2007, 10:01 uur
Bij albums met een lange hoes (e.g. deze) gaat het ook niet helemaal zoals 't hoort.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 11:34 uur
In mijn albumlijst heet mijn lijst 'nog te kopen' opeens 'nog' (zelf dus niks aan veranderd), zal wel een bugje zijn
0
geplaatst: 22 mei 2007, 15:21 uur
Zijn die knoppen bij berichten rechtsbovenin (quote en verwijderen) omgedraaid? Vaak als ik wil reageren op een bericht, dan verwijder ik het ipv te quoten. Het gaat automatisch eigenlijk, dus vroeg me af of ze omgedraaid zijn 

0
Sheplays
geplaatst: 22 mei 2007, 15:24 uur
musicfriek schreef:
Zijn die knoppen bij berichten rechtsbovenin (quote en verwijderen) omgedraaid? Vaak als ik wil reageren op een bericht, dan verwijder ik het ipv te quoten. Het gaat automatisch eigenlijk, dus vroeg me af of ze omgedraaid zijn

Waar zit de knop verwijderen???
Ik kan alleen misbruik melden of quoten in een bericht van een andere user.
0
Harco
geplaatst: 22 mei 2007, 15:26 uur
Quote heeft sowieso altijd meest rechts gezeten, en verwijderen altijd meest links.
0
geplaatst: 22 mei 2007, 15:30 uur
Sheplays schreef:
Waar zit de knop verwijderen? Ik kan alleen misbruik melden of quoten in een bericht van een andere user.
Waar zit de knop verwijderen? Ik kan alleen misbruik melden of quoten in een bericht van een andere user.
Ik bedoel bij de inbox van berichten. Daar heb je alleen verwijderen en quoten. Maar het zal wel aan mij liggen dan

0
Harco
geplaatst: 22 mei 2007, 15:35 uur
Oh, bij berichten. Dat zou best kunnen. Ik gebruik mijn inbox niet vaak eigenlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.