MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Dat is: Gaudino - Destination Unknown

Het is ook wel uitgebracht als Destination Calabria, zie ik nu. Crystal Waters doet de vocalen. Ik vind het ook wel een leuk nummer.

herman schreef:
Dat is: Gaudino - Destination Unknown

Het is ook wel uitgebracht als Destination Calabria, zie ik nu. Crystal Waters doet de vocalen. Ik vind het ook wel een leuk nummer.

Jaaaaaa, die is lekker! Alex Gaudino ft. Crystal Waters - Destination Calabria , maar daar is een apart topic voor ook De video is ehhhh, best wel pikant.

musicfriek schreef:
(quote)

maar daar is een apart topic voor ook

Et voila!

http://www.musicmeter.nl/forum/6/3169

dat is hem! bedankt Herman

De nieuwste cd van Laura Pausini - Io Canto uit 2006 staat 2x op de site. Alleen onder een andere titel. Dat kan je het makkelijkst zien door naar Laura Pausini te zoeken met al haar albums.

Marcel²
Purmerend schreef:
De nieuwste cd van Laura Pausini - Io Canto uit 2006 staat 2x op de site. Alleen onder een andere titel. Dat kan je het makkelijkst zien door naar Laura Pausini te zoeken met al haar albums.

Het zijn twee verschillende Spaans en Italiaans.

Stom .

L_T_B schreef:
Ligt dit aan mij of slaat MuMe op hol als de tracks van een album zijn gevonden op freedb.org?

En nog steeds....

Moet de "acties" regel niet op één regel staan? (dus de onderste regel achter "|naar Mijn")

(afbeelding)

Dat schreef ik dus ook al bij Het Nieuwe Design:

musicfriek schreef:
Met toevoegen als je op de 2e pagina komt, klopt er een heleboel niet. MusicMeter, Albums en Mijn MusicMeter verschijnen plotseling rechts in beeld (normaal links dus), terwijl het daar helemaal niet hoort te staan.

Tja het probleem is bekend en staat op de lijst, jullie moeten helaas toch echt nog even geduld hebben.

werkt het nu weer?

Ik weet niet of dit al bekend was, maar bij het opschonen van mijn PM-box merkte ik dat de tekstkaders omhoog kruipen. Ik delete steeds het bovenste bericht van de pagina en elke keer als ik dat doe, komt het tekstgedeelte een stukje omhoog, totdat het uiteindelijk licht overlapt met de balk waarin de paginanummers staan.

Jordy schreef:
werkt het nu weer?

Nope, het staat nog steeds rechts in beeld.

Dat lijkt nu opgelost, verdere IE problemen hoor ik wel, maar die moeten even wachten tot later. In Firefox werkt het volgens mij in ieder geval wel allemaal.

Het is idd weg

Yak
herman schreef:
Ik weet niet of dit al bekend was, maar bij het opschonen van mijn PM-box merkte ik dat de tekstkaders omhoog kruipen. Ik delete steeds het bovenste bericht van de pagina en elke keer als ik dat doe, komt het tekstgedeelte een stukje omhoog, totdat het uiteindelijk licht overlapt met de balk waarin de paginanummers staan.

Klopt, als mod heb je dit ook als je berichten verwijderd.

Als ik een correctie verstuur, krijg ik de volgende medeling op het scherm:

Je correctie is ter beoordeling naar de moderators gestuurd.

Klopt niet helemaal. moderators/crewmembers lijkt me meer juist.

musicfriek schreef:
Dit album van Coldcut mag verwijderd worden, staat er dubbel op.

Hoi Yak.

Yak
Verwijderd!

Hier gaat het niet helemaal goed

http://www.musicmeter.nl/album/77695

sxesven
Bij albums met een lange hoes (e.g. deze) gaat het ook niet helemaal zoals 't hoort.

In mijn albumlijst heet mijn lijst 'nog te kopen' opeens 'nog' (zelf dus niks aan veranderd), zal wel een bugje zijn

Zijn die knoppen bij berichten rechtsbovenin (quote en verwijderen) omgedraaid? Vaak als ik wil reageren op een bericht, dan verwijder ik het ipv te quoten. Het gaat automatisch eigenlijk, dus vroeg me af of ze omgedraaid zijn

Harco
Volgens mij niet, hoor.

Sheplays
musicfriek schreef:
Zijn die knoppen bij berichten rechtsbovenin (quote en verwijderen) omgedraaid? Vaak als ik wil reageren op een bericht, dan verwijder ik het ipv te quoten. Het gaat automatisch eigenlijk, dus vroeg me af of ze omgedraaid zijn

Waar zit de knop verwijderen???

Ik kan alleen misbruik melden of quoten in een bericht van een andere user.

Harco
Quote heeft sowieso altijd meest rechts gezeten, en verwijderen altijd meest links.

Sheplays schreef:
Waar zit de knop verwijderen? Ik kan alleen misbruik melden of quoten in een bericht van een andere user.

Ik bedoel bij de inbox van berichten. Daar heb je alleen verwijderen en quoten. Maar het zal wel aan mij liggen dan

Harco
Oh, bij berichten. Dat zou best kunnen. Ik gebruik mijn inbox niet vaak eigenlijk.

Ik dus wel, dat verklaart mijn 143 pagina's tellende berichten

Dan moet je de delete-knop wat vaker gebruiker.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:53 uur

geplaatst: vandaag om 23:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.