De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Sheplays
geplaatst: 23 mei 2007, 15:29 uur
musicfriek schreef:
Ik bedoel bij de inbox van berichten. Daar heb je alleen verwijderen en quoten. Maar het zal wel aan mij liggen dan
(quote)
Ik bedoel bij de inbox van berichten. Daar heb je alleen verwijderen en quoten. Maar het zal wel aan mij liggen dan

Ik heb sinds vandaag ook een extra vakje bij berichten om aan te vinken wat ik wil deleten.
0
Electro_
geplaatst: 23 mei 2007, 21:57 uur
Het lijkt mij wel handig om als je een album toevoegt je ergens bij je profiel ziet dat hij in de wachtrij staat, vooral als je meerdere albums in de wachtrij hebt staan. Ben benieuwd wat anderen daarover denken?
0
Berzerker
geplaatst: 23 mei 2007, 22:38 uur
Ik heb zojuist een album toegevoegd, maar omdat 1 plaatje mislukt was kon ik geen opmerking geven aan de mods (de EP-link), moet ik nu nog een PM sturen? of kan die hier?
zoja, dit is 'm: http://www.metal-archives.com/
Bij Senthil staat ie (browse bands by letter is het handigste)
zoja, dit is 'm: http://www.metal-archives.com/
Bij Senthil staat ie (browse bands by letter is het handigste)
0
geplaatst: 24 mei 2007, 16:12 uur
Zijn er 100 gebruikers gewist ofzo
We hadden toch de 15.000 gehaald?
We hadden toch de 15.000 gehaald?
0
handsome_devil
geplaatst: 24 mei 2007, 16:17 uur
Ja, uitgeschreven en gebande mensen zijn niet meer meegeteld.
0
geplaatst: 24 mei 2007, 18:31 uur
Ik vraag mij af of deze gebruiker verwijderd kan worden:
http://www.musicmeter.nl/user/14865
Hij stemt duidelijk maar een beetje raak, waarschijnlijk zonder de albums te luisteren.
Door zijn stemmen staan sommige albums heel laag, terwijl dat onverdiend is. Wat mij betreft mag die gast weg.
http://www.musicmeter.nl/user/14865
Hij stemt duidelijk maar een beetje raak, waarschijnlijk zonder de albums te luisteren.
Door zijn stemmen staan sommige albums heel laag, terwijl dat onverdiend is. Wat mij betreft mag die gast weg.
0
geplaatst: 24 mei 2007, 18:36 uur
a. Doe dit in een bericht naar een moderator en niet hier.
b. Ik vind het best meevallen, alleen omdat hij een paar dingen slecht vindt die jij toevallig goed vindt?.. Ik ben met je eens dat hij wat meer nuance in zijn stemmen zou kunnen brengen, maar hij is niet lukraak maar wat aan het stemmen, dat blijkt wel uit dat hij toch albums die aardig op elkaar aansluiten een hoge score geeft.
b. Ik vind het best meevallen, alleen omdat hij een paar dingen slecht vindt die jij toevallig goed vindt?.. Ik ben met je eens dat hij wat meer nuance in zijn stemmen zou kunnen brengen, maar hij is niet lukraak maar wat aan het stemmen, dat blijkt wel uit dat hij toch albums die aardig op elkaar aansluiten een hoge score geeft.
0
geplaatst: 24 mei 2007, 19:31 uur
Hij heeft zowat alleen maar 0,5en en 5.0en. Maar hij heeft zich pas 16 mei geregistreerd. De kans bestaat dat hij nog serieus gaat stemmen als de tijd vordert. Misschien is het een idee dat iemand van de crew hem een pm(waarschuwinkje) stuurt?
0
geplaatst: 24 mei 2007, 19:35 uur
Meevallen? Ik zie idd alleen maar 0,5 en 5,0. En 1 keer een 4. Het was mij ook al opgevallen. Absoluut raar stemgedrag...
(Deze berichten even verhuizen naar stemgedrag-topic?)
0
geplaatst: 24 mei 2007, 20:57 uur
Ik vind eigenlijk ook dat dit soort trollen verbannen moeten worden. Duidelijk iemand die zich verveelt.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 15:27 uur
Bij mij zien de updates er niet helemaal uit zoals zou moeten. Het icoontje "al gelezen" is blijkbaar stuk.
Screenshot:

Screenshot:

0
geplaatst: 25 mei 2007, 16:06 uur
Shangri-la schreef:
Ik vind eigenlijk ook dat dit soort trollen verbannen moeten worden. Duidelijk iemand die zich verveelt.
Ik sluit me er toch bij aan

0
geplaatst: 25 mei 2007, 19:17 uur
Ik heb exact deze 2 users al aangekaart. Goed te zien dat er meer zijn die het opgevallen is. Ik vind dit dus ook niet meevallen zoals Scientist wel vind. Het is echt vreemd gedrag zeker als je kijkt naar welke albums b.v. de 0,5 gaan.
En het heeft niks te maken met het feit dat een aantal van mijn favorieten 0,5 krijgen. Er zijn er nl. ook met 5. Het stemgedrag is gewoon zo dubieus als wat en ik vind dat wel degelijk storend omdat het niet serieus over komt.
Van mij mogen ze dit bij betreffende albums toe gaan lichten willen ze nog serieus genomen worden door mij (en ik neem aan anderen hier).
musicfriek schreef:
0
geplaatst: 25 mei 2007, 19:26 uur
Ik vind het bij die Mrs Depp eigenlijk wel meevallen. Kan best zijn dat je een familielid, partner of collega hebt die al die 0,5 platen draait. Ze vallen ruwweg ook wel in hetzelfde segment.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 19:46 uur
herman schreef:
Bij mij zien de updates er niet helemaal uit zoals zou moeten.
Bij mij zien de updates er niet helemaal uit zoals zou moeten.
misschien even refreshen?
0
geplaatst: 25 mei 2007, 20:15 uur
0
geplaatst: 25 mei 2007, 20:39 uur
Jordy schreef:
(quote)
Ik heb het thuis voortdurend. Buitenshuis niet, merk ik nu. Zal wel aan mijn cache liggen ofzo? Ik heb niet zoveel verstand daarvan.

0
geplaatst: 25 mei 2007, 20:54 uur
herman schreef:
Ik heb het thuis voortdurend. Buitenshuis niet, merk ik nu. Zal wel aan mijn cache liggen ofzo? Ik heb niet zoveel verstand daarvan.
(quote)

Het is aan te raden regelmatig je cache te legen.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 20:58 uur
0
geplaatst: 25 mei 2007, 21:39 uur
Vraagje: kan je 'genereer stemtabel' doen van andere users? Daarmee bedoel ik dat je bijvoorbeeld zou kunnen zien op welke albums uit jouw top 10 een bepaalde user heeft gestemd.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 22:18 uur
Bij albums met een lange titel en een alternatieve titel/artiestennaam, verdwijnt de laatste onder de tabbladenbalk. Voorbeeld: http://www.musicmeter.nl/album/15674
0
geplaatst: 26 mei 2007, 00:23 uur
Arno schreef:
Vraagje: kan je 'genereer stemtabel' doen van andere users? Daarmee bedoel ik dat je bijvoorbeeld zou kunnen zien op welke albums uit jouw top 10 een bepaalde user heeft gestemd.
Niet dat ik weet.
0
geplaatst: 26 mei 2007, 08:12 uur
In De Site > Algemeen > 'Overige Lijsten' --> zoekopdracht verfijnen via verschillende parameters:
Misschien heeft iemand dit idee al opgeworpen, maar zou het mogelijk zijn om bij 'overige lijsten' de zoekopdracht te verfijnen door bijvoorbeeld de toplijst te verkrijgen van alle ROCK-albums uit de USA van de JAREN NEGENTIG. Nu kan je slechts zoeken op één van deze parameters en niet tegelijk.
dankje!
Misschien heeft iemand dit idee al opgeworpen, maar zou het mogelijk zijn om bij 'overige lijsten' de zoekopdracht te verfijnen door bijvoorbeeld de toplijst te verkrijgen van alle ROCK-albums uit de USA van de JAREN NEGENTIG. Nu kan je slechts zoeken op één van deze parameters en niet tegelijk.
dankje!
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 mei 2007, 16:28 uur
hm, ik had ook een probleem in die hoek:
ik probeerde net bij een band de groepsleden toe te voegen. Als ik echter het vakje "Solo-artiest" vervang door "Groep" verdwijnt de "Bevestigen"-button (en na de namen van de leden te hebben ingevuld komt deze ook niet terug).
ik probeerde net bij een band de groepsleden toe te voegen. Als ik echter het vakje "Solo-artiest" vervang door "Groep" verdwijnt de "Bevestigen"-button (en na de namen van de leden te hebben ingevuld komt deze ook niet terug).
0
geplaatst: 26 mei 2007, 16:34 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.