MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik heb een probleem wanneer ik wil toevoegen.
De 2de pagina blijft blanco.

Is dat normaal? (is me nog nooit overkomen)
Wat kan ik er aan doen?

Ehm, is niet normaal (je zou de moeite kunnen doen het bericht boven je te lezen bijvoorbeeld). Kun je zelf niets aan doen, wordt wel weer gefixt.

Ja vervelend, misschien dat ik er vanavond nog even tijd voor heb, anders morgen

Volgens mij werkt het weer? Heb de MusicBrainz import even moeten uitschakelen. Ik zal later even uitzoeken wat er aan de hand is.

Het werkt weer. Thanks Jordy.

Het label Touch & Go heeft 3 pagina's aan albums. Wanneer ik de tweede of derde pagina wil bekijken, krijg ik een lege template met als titel 'Touch', maar geen albums. Ik ben wel vereerd dat iemand me elektronisch wil aanraken.

Okee bedankt, gaat op de lijst

Ik zag zojuist in "Mijn albums"-lijst (in bezit), dat er ca. 150 albums tussenstonden die ik er niet in heb gezet, waarvan ik soms nog nooit gehoord heb en waar ik zeker nog nooit op MuMe naar gekeken heb. Ik heb deze allemaal weer verwijderd.
Weet iemand hoe het kan dat mijn eigen lijst ineens "vervuild" wordt met albums die ik er zelf niet in heb gezet?

Op 21 mei heb je de gehele top 250 toegevoegd aan je lijsten (om 23.11 uur)

Het staat op de lijst om bij dit soort acties een "weet je het zeker" bevestiging in te bouwen

Dan heb je ongetwijfeld een keer onbedoeld op de "naar mijn albums" link geklikt in één of andere albumlijst. Ik heb dat ook wel eens dat er plots allerlei platen in m'n lijst staan die ik helemaal niet bezit.

Oplossing (zo doe ik het ook): even een apart mapje aanmaken waarin je de albums laat binnenkomen. Mocht het dan nog eens fout gaan kun je ze in ieder geval in 1 keer verwijderen.

Jordy schreef:
Op 21 mei heb je de gehele top 250 toegevoegd aan je lijsten (om 23.11 uur)

Het staat op de lijst om bij dit soort acties een "weet je het zeker" bevestiging in te bouwen

HammerHead schreef:
Dan heb je ongetwijfeld een keer onbedoeld op de "naar mijn albums" link geklikt in één of andere albumlijst. Ik heb dat ook wel eens dat er plots allerlei platen in m'n lijst staan die ik helemaal niet bezit.

Oplossing (zo doe ik het ook): even een apart mapje aanmaken waarin je de albums laat binnenkomen. Mocht het dan nog eens fout gaan kun je ze in ieder geval in 1 keer verwijderen.

Oh, dat had ik dan niet in de gaten. In ieder geval dank aan jullie voor het antwoord!

Even een vraagje ivm EP's.

Een legendarische Rock-EP, "St-Valentine's Massacre EP" door Girlschool en Motörhead mag zogezegt niet toegevoegt worden op de site omdat de tracks als bonustracks op anderz albums verschenen zijn.

Dan vraag ik mij af waarom het "haunting the chapel" van Slayer wel op de site staat!?

Een EP is een EP of ze later als bonustracks zijn toegevoegd of niet.
Misschien even overleggen met degene die het heeft afgekeurd?
Verzamelaars mogen immers ook de site op terwijl die nummers op reguliere albums staan.
Het moet alleen wel een EP zijn of een single waarvan 3 tracks nergens anders op staan.

Okee ik zet het op de lijst!

De artiest Big & Rich is niet te vinden via de zoekfunctie

jopiea
Als ik gegevens van een artiest wil toevoegen en ik klik i.p.v. solo-artiest op groep, dan verdwijnt de versturen-button, zodat ik de gegevens niet kan opsturen.
Kan dit verholpen worden?

jopiea schreef:
Als ik gegevens van een artiest wil toevoegen en ik klik i.p.v. solo-artiest op groep, dan verdwijnt de versturen-button, zodat ik de gegevens niet kan opsturen.

Je kan ook op ENTER drukken

jopiea schreef:

Ja, staat op de lijst

De situatie van Savath + Savalas en Guillermo Scott Herren klopt niet helemaal.

De artiest heet Guillermo Scott Herren en maakt muziek onder de namen Prefuse 73 en Savath + Savalas. Ik krijg dit niet juist ingevoerd.

Wie kan mij hier mee helpen?

Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik een 'zoek' wilde uitvoeren in het balkje rechtsboven, maar dat ik tot mijn verbazing niet bij het 'gevonden:' scherm uitkwam, maar bij de beginpagina. Ik ben er eindelijk achter gekomen dat dit komt omdat ik niet op het daarvoor bestemde zoekknopje heb gedrukt, maar een honderdste millimeter ernaast waardoor ik terugkwam op de beginpagina. Ik weet niet of er nog meer mensen last van hebben, maar is 't een idee om dat knopje te vergroten en/of het gebied eromheen niet te laten linken naar de beginpagina?

Mag ik vragen waarom je uberhaupt helemaal op het knopje drukt, ipv de enter toets te gebruiken?

Jordy schreef:
Mag ik vragen waarom je uberhaupt helemaal op het knopje drukt, ipv de enter toets te gebruiken?

Inderdaad, dat vind ik nou net het handige aan de zoekfunctie hier. Een paar letters intypen en je krijgt een lijstje met je albums.

Maar dan nog, door middel van een enter kom je toch in het "normale" zoekresultaat?

Tja, zo kan je het ook bekijken, maar waarom zit dat knopje er dan? Kennelijk druk ik niet altijd op enter maar druk ik ook wel eens op dat knopje. Het was me zelf ook nooit opgevallen.

Nightrider schreef:
waarom zit dat knopje er dan?

Zodat je (net als overal op internet) het formulier verstuurt wanneer je er op drukt, in plaats van er naast

Ik zal er wel een keer naar kijken

Jordy schreef:
(quote)

Zodat je (net als overal op internet) het formulier verstuurt wanneer je er op drukt, in plaats van er naast

Jordy schreef:
Ik zal er wel een keer naar kijken

Merci!

Ik wil Nas - Illmatic toevoegen aan mijn top 10 lijst alleen als ik Nas intyp staat er in dat andere vakje geen resultaten...ik snap hier even niets van.

Typ eens Illmatic in...

Hey ja dat kan natuurlijk ook dank je wel !

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:24 uur

geplaatst: vandaag om 09:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.