MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
neo
Zelva schreef:

Of misschien een updatelijst per genre?

Ja dat zou mooi zijn. Het zal mij of een worst wezen of het laatste album van Air of Method Man geweldig is, geef mij filmmuziek

Dan ben ik eerder voor Yak's idee, mits dat haalbaar is natuurlijk.

- nedstat heeft m'n tellers geannuleeerd omdat ze op "elke pagina" staan, en dat mag niet
- updates per genre vind ik een goed idee, maar om je te abonneren op bands is iets wat in de nabije toekomst niet zal gebeuren, te ingrijpend
- dat foutje van goodfella zal ik op de lijst zetten

neo
ooh ja ik heb trouwens ook 8 mile in mijn toevoeglijst staan. ik heb het ook bij meerdere mensen zien staan.

jassonn schreef:

Is Wereld wel echt en genre?

Beetje bedenkelijk, maar alle niet westerse muziek wordt vaak zo genoemd. Salsa, Rai, afrikaanse muziek enz.

Is dat dan niet eigenlijk het zelfde als Roots?

Yak
Jordy schreef:

- updates per genre vind ik een goed idee, maar om je te abonneren op bands is iets wat in de nabije toekomst niet zal gebeuren, te ingrijpend

Ik ben er niet zeker van of MovieMeter zo werkt (volgens mij niet), maar feitelijk ben je er met 'abonneren op bands' al zodra je de mogelijkheid hebt om alleen updates te zien van albums waarop je hebt gestemd. Dan is het aan de bezoeker om de tijd te nemen om alle voor hem interessante albums na te lopen. Is zoiets mogelijk?

Mijn album discussies staat inderdaad al in de keuze lijst op de update's pagina.:)

Worden de toevoegingen die nog in de wachtlijst stonden nog gecontroleerd,of is dat ook stopgezet?

Yak
jassonn schreef:

Mijn album discussies staat inderdaad al in de keuze lijst op de update's pagina.:)

Klopt, maar daarin staan alleen de albums waarop je hebt gereageerd. Om nou bij alle albums waarop je een stem hebt uitgebracht een berichtje te plaatsen als "Bla bla zo komt 'ie tenminste in mijn updates-lijst" is wat teveel moeite - al kan het natuurlijk wel.

Ik zie het,had je verkeerd begrepen.

neo
albums toevoegen mag zo te zien weer?

Volgens mij niet, zijn waarschijnlijk albums die nog in de pijplijn zaten.

neo
Er staan er op het moment 57 in de wacht en komen er af en toe nog wat bij. Zijn net nog wat op de site gezet, dus Jordy?

De link is inderdaad nog afgesloten.Ze hadden er nog een stuk of 100 in de wachtlijn staan.Ik wacht nog steeds op een album dat ik gisteren middiag al heb toegezonden.
Zal wel ondergesneeuwd zijn.;)

neo
Heaven deep trance?

Ja die bedoel ik,is hij afgekeurd ofzo?

neo
staat in de wachtrij gewoon. ik lees nog even terug wat ie nu ook alweer zei

Watblief?......hoop dat je een grapje maakt

Wat doen we met b.v Hitzone verzamel cd's?
Heb er daar ook nog wel wat van liggen.:)

neo
Alle albums die voor het bericht van 22:58 gister van Jordy zet ik gewoon nog even op

jassonn schreef:

Wat doen we met b.v Hitzone verzamel cd's?
Heb er daar ook nog wel wat van liggen.:)

Ik heb daar ook een paar van

Ik heb een paar gezecht van MM, is da goed?

??,wat bedoel je?

Wie weet waar je op internet de actuele top 40 kunt vinden?

Kevinfan heeft haar heel top 10 volgezet met het album van Chipz. Dat lijkt me niet te moeten kunnen.

moviefreak#1
Lol das inderdaad vrij raar . LOL

jassonn schreef:

Wie weet waar je op internet de actuele top 40 kunt vinden?

www.megacharts.nl

jassonn schreef:

??,wat bedoel je?

Dat ik een paar op Msn heb gezecht over Music Meter

Positieve Promotie is altijd welkom.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:32 uur

geplaatst: vandaag om 14:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.