De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 maart 2004, 12:30 uur
Ja dat zou mooi zijn. Het zal mij of een worst wezen of het laatste album van Air of Method Man geweldig is, geef mij filmmuziek

0
geplaatst: 12 maart 2004, 12:33 uur
Dan ben ik eerder voor Yak's idee, mits dat haalbaar is natuurlijk.
0
geplaatst: 12 maart 2004, 12:57 uur
- nedstat heeft m'n tellers geannuleeerd omdat ze op "elke pagina" staan, en dat mag niet
- updates per genre vind ik een goed idee, maar om je te abonneren op bands is iets wat in de nabije toekomst niet zal gebeuren, te ingrijpend
- dat foutje van goodfella zal ik op de lijst zetten
- updates per genre vind ik een goed idee, maar om je te abonneren op bands is iets wat in de nabije toekomst niet zal gebeuren, te ingrijpend
- dat foutje van goodfella zal ik op de lijst zetten
0
geplaatst: 12 maart 2004, 13:09 uur
ooh ja ik heb trouwens ook 8 mile in mijn toevoeglijst staan. ik heb het ook bij meerdere mensen zien staan.
0
geplaatst: 12 maart 2004, 13:42 uur
Beetje bedenkelijk, maar alle niet westerse muziek wordt vaak zo genoemd. Salsa, Rai, afrikaanse muziek enz.
0
geplaatst: 12 maart 2004, 14:49 uur
Jordy schreef:
Ik ben er niet zeker van of MovieMeter zo werkt (volgens mij niet), maar feitelijk ben je er met 'abonneren op bands' al zodra je de mogelijkheid hebt om alleen updates te zien van albums waarop je hebt gestemd. Dan is het aan de bezoeker om de tijd te nemen om alle voor hem interessante albums na te lopen. Is zoiets mogelijk?
0
geplaatst: 12 maart 2004, 14:51 uur
Mijn album discussies staat inderdaad al in de keuze lijst op de update's pagina.:)
0
geplaatst: 12 maart 2004, 14:54 uur
Worden de toevoegingen die nog in de wachtlijst stonden nog gecontroleerd,of is dat ook stopgezet?
0
geplaatst: 12 maart 2004, 14:58 uur
jassonn schreef:
Mijn album discussies staat inderdaad al in de keuze lijst op de update's pagina.:)
Klopt, maar daarin staan alleen de albums waarop je hebt gereageerd. Om nou bij alle albums waarop je een stem hebt uitgebracht een berichtje te plaatsen als "Bla bla zo komt 'ie tenminste in mijn updates-lijst" is wat teveel moeite - al kan het natuurlijk wel.
0
geplaatst: 12 maart 2004, 15:24 uur
Volgens mij niet, zijn waarschijnlijk albums die nog in de pijplijn zaten.
0
geplaatst: 12 maart 2004, 15:26 uur
Er staan er op het moment 57 in de wacht en komen er af en toe nog wat bij. Zijn net nog wat op de site gezet, dus Jordy?
0
geplaatst: 12 maart 2004, 15:28 uur
De link is inderdaad nog afgesloten.Ze hadden er nog een stuk of 100 in de wachtlijn staan.Ik wacht nog steeds op een album dat ik gisteren middiag al heb toegezonden.
Zal wel ondergesneeuwd zijn.;)
Zal wel ondergesneeuwd zijn.;)
0
geplaatst: 12 maart 2004, 15:32 uur
staat in de wachtrij gewoon. ik lees nog even terug wat ie nu ook alweer zei 

0
geplaatst: 12 maart 2004, 15:35 uur
Wat doen we met b.v Hitzone verzamel cd's?
Heb er daar ook nog wel wat van liggen.:)
0
geplaatst: 12 maart 2004, 15:45 uur
Alle albums die voor het bericht van 22:58 gister van Jordy zet ik gewoon nog even op 

0
geplaatst: 12 maart 2004, 16:22 uur
jassonn schreef:
Ik heb daar ook een paar van
0
geplaatst: 12 maart 2004, 16:40 uur
Kevinfan heeft haar heel top 10 volgezet met het album van Chipz. Dat lijkt me niet te moeten kunnen.
0
geplaatst: 12 maart 2004, 16:46 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.