MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Albumlijsten van gebande/uitgeschreven leden blijven wel bij de statistieken staan van albums. Je kan er ook op klikken. Zie bijvoorbeeld:

http://www.musicmeter.nl/album/20830/stats/

En met stemmen dan? Als je wordt uitgeschreven of geband verdwijnen de stemmen dan? De gebruiker Scaruffi heeft bijvoorbeeld gestemd bij The Beatles, maar is geen gebruiker meer hier. Telt deze stem dan nog mee?

http://www.musicmeter.nl/album/2202/votes/

Als iemand zichzelf uitschrijft worden de eerstvolgende nacht alle stemmen verwijderd. Bij het bannen (zoals bij Scaruffi) dient de moderator dit te doen, en dat wordt misschien wel eens over het hoofd gezien. Echter, omdat er ook wel eens een "waarschuwingsban" wordt gegeven, weet ik niet of het wel gewenst is dat bij bannen ook automatisch alle stemmen worden verwijderd. Ik zal op de lijst zetten om dit eens met de mods te bespreken, en er eens over na te denken.

Ik heb de stemmen en berichten van Scaruffi verwijderd, dat had ik inderdaad over het hoofd gezien.

Jordy schreef:
Toch denk ik dat het het beste is om het zo te laten. Het gaat om 0.1 % van de albums, de situatie die je schetst. Als we bij toevoegen ook altijd de artiestveldjes zichtbaar gaan maken werkt dat denk ik verwarrend voor mensen die misschien denken dat ze bij elke toevoeging artiesten moeten invoeren.
Klopt. Okee, laat maar zo.

herman schreef:
Ik heb de stemmen en berichten van Scaruffi verwijderd, dat had ik inderdaad over het hoofd gezien.

herman schreef:
Ik krijg een leeg veld bij stap 3 van het toevoegen. Alleen het tabmenu staat er nog.

Vaag, het gebeurt alleen bij het toevoegen van dit album: http://www.discogs.com/release/71687

Bij andere albums is er niets aan de hand.

Zal het ook nog wel even op een andere computer proberen.

SelmaDuim
Als ik een link in een berichtje wil posten krijg ik niet meer de optie om hier een woord aan te koppelen zoals: dit. Dit moet ik nu handmatig invoeren. Als ik het "link" knopje gebruik kan ik alleen maar een link op deze manier posten: http://www.musicmeter.nl/forum/1/71/.

Hmm, ik wist niet eens dat dat er ooit geweest was. Zie nu wel dat er een previewknopje is.

kArIzMa_TuRk
Jordy kunnen we geen top 5 of top 10 van artiesten krijgen?

zoals ik dat hier heb gedaan. (effe de top 10 van herman gebruikt)

Kom eerst zelf eens met een top 10

herman schreef:
Ik krijg een leeg veld bij stap 3 van het toevoegen. Alleen het tabmenu staat er nog.

Bij mij gebeurt dit ook, bij elk album wat ik probeer toe te voegen.

EDIT: Opnieuw inloggen en harde refreshes helpen ook niet, ik krijg gewoon niets meer toegevoegd.

kArIzMa_TuRk schreef:

Op zich is een artiestentop zo gek nog niet.

Ook hier het probleem met toevoegen, ik kom niet verder dan de 2e pagina, loopt helemaal vast daar.

De tweede pagina is de pagina waar je album en artiest invoert, de eerste is immers de pagina met de uitleg. Dus bedoel je de pagina waar je titel, artiest en label e.d. invoert of de pagina waar je de tracks invoert? De laatste is namelijk pagina 3 (step3).

Daar loopt ie bij mij (en ook bij herman) dus vast.

Dan is het de 3e, excuus. Kan wel artiest, titel etc invullen, maar de pagina daarop (tracks) krijg ik niet tevoorschijn. Blijft haken (krijg wel de waarschuwing van Let op! voor evt. dubbele toevoegingen, maar daaronder dus niks) en als ie wel komt dan krijg ik soms een blanco veld. Zoals herman dus al zei. Harde refresh heb ik al geprobeerd, maar mag niet baten dus.

(Ging ik net zo lekker... )

Je hebt het systeem overbelast man, met al je toevoegingen tegenwoordig

freddze schreef:
Je hebt het systeem overbelast man, met al je toevoegingen tegenwoordig
Zegt de oppertoevoeger. (Maar werkt het bij jou wel dan?)

En nu lukt het dus weer wel

kArIzMa_TuRk
kArIzMa_TuRk schreef:

Paap_Floyd schreef:
Op zich is een artiestentop zo gek nog niet.
ja, toch! Jordy wat vindt u? (ik help wel! maar u heeft toch geen hulp nodig...)

musicfriek schreef:
En nu lukt het dus weer wel

Hier ook.

kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
(quote)
ja, toch! Jordy wat vindt u? (ik help wel! maar u heeft toch geen hulp nodig...)
Niet zo drammen. Éen bericht is duidelijk genoeg

Die toevoegproblemen komen door problemen met de MusicBrainz import. Deze moet dan maar uit tot ik tijd en zin heb om hier goed naar te kijken.

Dat van die artiestentop staat al op de lijst.

SelmaDuim schreef:
Als ik een link in een berichtje wil posten krijg ik niet meer de optie om hier een woord aan te koppelen zoals: dit. Dit moet ik nu handmatig invoeren. Als ik het "link" knopje gebruik kan ik alleen maar een link op deze manier posten: http://www.musicmeter.nl/forum/1/71/.

Bij mij werkt het gewoon, selecteer je wel eerst het stukje tekst wat de link moet gaan vormen?

In De Site > Algemeen > Dubbel album?:

Ik weet niet hoe het zit maar ik zie dat een album dubbel toegevoegd is!
Namelijk "Hell bent for leather"(1979) en "Killing machine" (1978) van Judas priest.

HET ZIJN GEEN AFZONDERLIJKE ALBUMS !!!
De uitleg die er bij gegeven is bij dat album kan me eigenlijk niet overtuigen. Hell bent for leather is gewoon een alternatieve titel voor Killing machine, dat is zo en is altijd zo geweest.
De tracks zijn op 1 nummer na identiek.

Het zit namelijk zo dat deze britse band eind 1978 "killing machine" uitbracht bijna overal in de wereld, behalve in Amerika. CBS hield niet van verwijzingen naar moorden en vermoorden en dus moest men het album anders noemen.
Een paar maanden later was het zover, het album kwam uit onder een andere naam, maar met hetzelfde hoesje en dezelfde tracks uit in Amerika. Het had intussen wel een bonustrack, de cover "the green manalishi (with the two-pronged clown)".
Bij de volgende uitgave van Killing machine stond deze track ook al erop. De albums zijn dus identiek!

Zelf op de site van Judas Priest staat de één als alternatieve titel van de andere.

kArIzMa_TuRk
Jordy schreef:
Dat van die artiestentop staat al op de lijst.
oké dan! heel goed! en bedankt voor uw steun PaaP.

AGE-411 schreef:
In De Site > Algemeen > Dubbel album?:

Ik weet niet hoe het zit maar ik zie dat een album dubbel toegevoegd is!
Namelijk "Hell bent for leather"(1979) en "Killing machine" (1978) van Judas priest.

HET ZIJN GEEN AFZONDERLIJKE ALBUMS !!!
De uitleg die er bij gegeven is bij dat album kan me eigenlijk niet overtuigen. Hell bent for leather is gewoon een alternatieve titel voor Killing machine, dat is zo en is altijd zo geweest.
De tracks zijn op 1 nummer na identiek.

Het zit namelijk zo dat deze britse band eind 1978 "killing machine" uitbracht bijna overal in de wereld, behalve in Amerika. CBS hield niet van verwijzingen naar moorden en vermoorden en dus moest men het album anders noemen.
Een paar maanden later was het zover, het album kwam uit onder een andere naam, maar met hetzelfde hoesje en dezelfde tracks uit in Amerika. Het had intussen wel een bonustrack, de cover "the green manalishi (with the two-pronged clown)".
Bij de volgende uitgave van Killing machine stond deze track ook al erop. De albums zijn dus identiek!

Zelf op de site van Judas Priest staat de één als alternatieve titel van de andere.

Dit lijken me wel doorslaggevende argumenten, zeker dat laatste. Ik heb 'Hell Bent' verwijderd en 'Killing Machine' waar nodig gecorrigeerd: http://www.musicmeter.nl/album/34113/

Sheplays
Ik probeer een mede-MuMer te helpen met zijn avatar maar het lukt hem niet deze op te laden ondanks het feit dat ik zijn plaatje in het juiste formaat/bestandsvorm heb gegoten.

Weet iemand misschien wat er mis is?

Dit is het plaatje:

(afbeelding)

De user krijgt de mededeling dat het formaat .jpg moet zijn.

Alvast dank!

Moet eigenlijk gewoon kunnen.

Sheplays
deric raven schreef:
Moet eigenlijk gewoon kunnen.

Geef je 'm weer terug?

Crew:
Kan iemand van jullie de avatar eventueel bij de betreffende user neerzetten?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:48 uur

geplaatst: vandaag om 12:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.