De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 20 juni 2007, 09:37 uur
Jordy schreef:
Bij mij werkt het gewoon, selecteer je wel eerst het stukje tekst wat de link moet gaan vormen?
(quote)
Bij mij werkt het gewoon, selecteer je wel eerst het stukje tekst wat de link moet gaan vormen?
Ja, dat doe ik.
Eerst werkte dit wel, maar sinds een paar weken krijg ik de (2e) optie een woord in te vullen die naar de link zal verwijzen niet meer.
Edit: ik zie dat het alleen bij hele lange links wel werkt, en bij gewone links (bijv. www.musicmeter.nl) niet. Mocht dit normaal zijn, dan heb ik niks gezegd.

0
geplaatst: 20 juni 2007, 13:51 uur
Waar is dat topic gebleven van Hoeveel nummers heb jij op je pc? Vannacht stond het er nog, nu onvindbaar 

0
geplaatst: 20 juni 2007, 14:00 uur
Als ik zoek op Whip, krijg je 2x de artiest whip. De eerste keer staat er dat het een alias van Jason Meritt is. Bij de tweede Whip kom je direct op de pagina van Jason Meritt terecht. Een van die twee pagina's moet weg, eerste lijkt me het handigst
0
geplaatst: 20 juni 2007, 14:08 uur
musicfriek schreef:
Waar is dat topic gebleven van Hoeveel nummers heb jij op je pc? Vannacht stond het er nog, nu onvindbaar

Dat topic is verwijderd. Er is weinig interessants aan een lange rij posts a la "ik heb er 1000", "ik heb er 20.000", "ik heb er maar 10.000", "ik heb er lekker 50.000", "ik heb er twee meer dan gisteren", enz enz enz.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 20 juni 2007, 14:43 uur
Sheplays schreef:
Ik probeer een mede-MuMer te helpen met zijn avatar maar het lukt hem niet deze op te laden ondanks het feit dat ik zijn plaatje in het juiste formaat/bestandsvorm heb gegoten.
Weet iemand misschien wat er mis is?
Dit is het plaatje:
(afbeelding)
De user krijgt de mededeling dat het formaat .jpg moet zijn.
Alvast dank!
dat gebeurde ook bij mij!Ik probeer een mede-MuMer te helpen met zijn avatar maar het lukt hem niet deze op te laden ondanks het feit dat ik zijn plaatje in het juiste formaat/bestandsvorm heb gegoten.
Weet iemand misschien wat er mis is?
Dit is het plaatje:
(afbeelding)
De user krijgt de mededeling dat het formaat .jpg moet zijn.
Alvast dank!
ik heb het via paint geopend vervolgens weer opgeslagen. Toen weer geprobeerd, en het lukte!

0
Sheplays
geplaatst: 20 juni 2007, 15:34 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
ik heb het via paint geopend vervolgens weer opgeslagen. Toen weer geprobeerd, en het lukte!
(quote)
dat gebeurde ook bij mij!ik heb het via paint geopend vervolgens weer opgeslagen. Toen weer geprobeerd, en het lukte!

Klopt, maar in dit geval is het plaatje goed echter de computer van de user wil niet meewerken!
0
geplaatst: 20 juni 2007, 18:36 uur
Ik heb deze vraag al eerder gesteld; maar nooit antwoord op gehad; dus vandaar.
Is het mogelijk om de Crewleden die actief zijn op de home pagina met een andere kleur te markeren?
Dit voor evt. vragen, dan weet je wie er aanwezig is.
Is het mogelijk om de Crewleden die actief zijn op de home pagina met een andere kleur te markeren?
0
geplaatst: 20 juni 2007, 19:43 uur
deric raven schreef:
Ik heb deze vraag al eerder gesteld; mar nooit antwoord op gehad; dus vandaar.
En ons dan vervolgens platbombarderen met vragen waardoor we zelf niet meer kunnen schrijven en sterren uitdelen

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 20 juni 2007, 19:45 uur
Sheplays schreef:
tja..(quote)
Klopt, maar in dit geval is het plaatje goed echter de computer van de user wil niet meewerken!Wat u nog wel kan doen voor hem/haar:
- vragen om zijn/haar wachtwoord en zegt dat u het voor hem/haar plaatst (dat je dan met haar/zijn account ervandoor gaat...
grapje)- crew (kan wel helpen, denk ik)
- zeggen tegen hem/haar dat hij/zij een nieuwe pc moet gaan halen!

0
geplaatst: 20 juni 2007, 19:45 uur
aERodynamIC schreef:
En ons dan vervolgens platbombarderen met vragen waardoor we zelf niet meer kunnen schrijven en sterren uitdelen

(quote)

Je begrijpt me tenminste!!

0
geplaatst: 20 juni 2007, 19:47 uur
deric raven schreef:
Nee sorry, ik wil vrijwilligers geen verplichting opleggen alsof ze meteen zouden moeten antwoorden bij vragen van gebruikers, durft straks niemand meer op de site te komen

0
geplaatst: 20 juni 2007, 19:47 uur
De crew kan hier niet bij helpen. Als een plaatje om een of andere reden niet geaccepteerd wordt, zul je helaas een ander plaatje of (als 'ie echt goed is) een andere browser moeten proberen
0
geplaatst: 20 juni 2007, 19:55 uur
Jordy schreef:
Nee sorry, ik wil vrijwilligers geen verplichting opleggen alsof ze meteen zouden moeten antwoorden bij vragen van gebruikers, durft straks niemand meer op de site te komen
(quote)

Prima; ik begrijp het standpunt

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 20 juni 2007, 21:09 uur
Jordy schreef:
De crew kan hier niet bij helpen. Als een plaatje om een of andere reden niet geaccepteerd wordt, zul je helaas een ander plaatje of (als 'ie echt goed is) een andere browser moeten proberen
heeft u dit gelezen Sheplays?
0
geplaatst: 20 juni 2007, 21:59 uur
Zeg Karizma, als je dat echt wilt weten, kun je haar beter een PM sturen. Of wil je echt zo graag je postcount opvijzelen?
Ik heb een opmerking. Bij de artiestenpagina van 3 Colours Red staat het ledenkopje hoger dan zou moeten. Ik begreep van Divart dat het kopje bij hem zelfs door de tekst heen staat. Nu is het bij mij niet zo erg, maar het verschil met bv. de artiestenpagina van Interpol is toch wel opmerkelijk. Ik denk dat het door de 'lage' foto van 3 Colours Red komt?
Screenshots:

Ik heb een opmerking. Bij de artiestenpagina van 3 Colours Red staat het ledenkopje hoger dan zou moeten. Ik begreep van Divart dat het kopje bij hem zelfs door de tekst heen staat. Nu is het bij mij niet zo erg, maar het verschil met bv. de artiestenpagina van Interpol is toch wel opmerkelijk. Ik denk dat het door de 'lage' foto van 3 Colours Red komt?
Screenshots:

0
geplaatst: 20 juni 2007, 22:01 uur
0
geplaatst: 21 juni 2007, 01:36 uur
Misschien een ideetje om een minimum hoogte voor dit soort plaatjes in te stellen.
0
geplaatst: 21 juni 2007, 09:51 uur
Met wat knip, plak en tekenwerk heb ik de foto wat hoger gemaakt, maar een minimale hoogte zou wel handig zijn. Iets van 130 pixels hoog of zo.
0
Sheplays
geplaatst: 21 juni 2007, 12:00 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Nu wel!
Dank je!
kArIzMa_TuRk schreef:
Wat u nog wel kan doen voor hem/haar:
- vragen om zijn/haar wachtwoord en zegt dat u het voor hem/haar plaatst (dat je dan met haar/zijn account ervandoor gaat...
grapje)
- crew (kan wel helpen, denk ik)

Wat u nog wel kan doen voor hem/haar:
grapje)- crew (kan wel helpen, denk ik)

Dat met dat wachtwoord had ik al bedacht en voorgesteld maar dat is, achteraf gezien, inderdaad toch meer iets voor een crewmember.
Bedankt voor het meedenken hoor!
0
geplaatst: 21 juni 2007, 20:32 uur
Is er een manier om in een keer al je stemmen te verwijderen? Ik wil gewoon eigenlijk met een schone lei beginnen, intensiever naar albums luisteren etc., maar heb niet zo'n zin om elke keer m'n stem aan te passen of ze 1 voor 1 te verwijderen.
bvd
bvd
0
geplaatst: 21 juni 2007, 20:46 uur
Nee, dat kun je niet zelf. Moderators kunnen het wel. Als je het echt wilt, moet je me maar PM'en. Ik hoop alleen niet dat je spijt krijgt, want ik kan ze niet weer terugzetten. 

0
geplaatst: 21 juni 2007, 21:19 uur
SelmaDuim schreef:
[Edit: ik zie dat het alleen bij hele lange links wel werkt, en bij gewone links (bijv. www.musicmeter.nl) niet. Mocht dit normaal zijn, dan heb ik niks gezegd.
[Edit: ik zie dat het alleen bij hele lange links wel werkt, en bij gewone links (bijv. www.musicmeter.nl) niet. Mocht dit normaal zijn, dan heb ik niks gezegd.

Volgens mij is dat altijd zo geweest. Als je een korte link hebt, zegt 'ie niets, maar als je een lange link hebt, krijg je de tekst 'Geef svp een korte omschrijving van deze lange link:'. Verbeter me als ik het misheb, maar ik denk dat dit is gedaan om de lay-out van de site niet in de war te sturen.

Je kunt natuurlijk wel altijd expres de link te lang maken (extra letters toevoegen), zodat je er alsnog een tekst aan kan koppelen. Dan moet je alleen niet vergeten de extra letters weer weg te halen.

0
geplaatst: 21 juni 2007, 21:26 uur
Klopt psychonaatje. Maar nogmaals, als je de omschrijving typt, deze omschrijving selecteert, en DAN op het link-invoegen-knopje drukt... dan gaat alles volgens mij zoals de bedoeling is.
0
geplaatst: 21 juni 2007, 21:27 uur
HammerHead schreef:
Misschien een ideetje om een minimum hoogte voor dit soort plaatjes in te stellen.
Ik denk dat het beter is om gewoon te zorgen dat de layout ook goed is bij "lage" plaatjes
gaat op de lijstDit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.