De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2007, 23:40 uur
Jordy schreef:
Klopt psychonaatje. Maar nogmaals, als je de omschrijving typt, deze omschrijving selecteert, en DAN op het link-invoegen-knopje drukt... dan gaat alles volgens mij zoals de bedoeling is.
Klopt psychonaatje. Maar nogmaals, als je de omschrijving typt, deze omschrijving selecteert, en DAN op het link-invoegen-knopje drukt... dan gaat alles volgens mij zoals de bedoeling is.
Bij mij niet bij een korte link. Dan komt in plaats van het geselecteerde woord de link er te staan. De volgende zin is een voorbeeld:
Deze zin is een www.musicmeter.nl[/url].
En bij een lange link vraagt 'ie om een omschrijving en komt de omschrijving in plaats van het geselecteerde.

0
geplaatst: 22 juni 2007, 08:08 uur
Om dit gesprek te onderbreken...........
Weet iemand hoe je een albumlijst kan maken?
Weet iemand hoe je een albumlijst kan maken?
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 22 juni 2007, 20:08 uur
Oh! Ik zie dat ''Dr.Greenthump'' is geband!
waarom als ik vragen mag....
waarom als ik vragen mag....
0
geplaatst: 22 juni 2007, 20:09 uur
heeft die zich niet gewoon uitgeschreven omdat een nummer niet meedeed met een KO?
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 22 juni 2007, 20:16 uur
serieus? zou het daardoor komen! welnee joh, kan niet... ofwel 
als het wel zo is wil ik een bron!

als het wel zo is wil ik een bron!

0
geplaatst: 23 juni 2007, 22:19 uur
Waar is iedereen? Het is zaterdagavond en niemand is on-line. (46 pers maar).
En er word bijna niet gepost.
En er word bijna niet gepost.
0
geplaatst: 23 juni 2007, 22:41 uur
Iedereen is voetbal kijken. 
Nederland is net Europees kampioen geworden op het EK -21.

Nederland is net Europees kampioen geworden op het EK -21.

0
geplaatst: 24 juni 2007, 04:43 uur
Met deze toevoeging is iets goed mis gegaan. (Geen hoes, lay out klopt niet en toevoeger onbekend).
0
geplaatst: 24 juni 2007, 05:21 uur
Ik ken dat nog uit mijn crewtijd. Zoiets gebeurt als twee crewleden tegelijk een album goedkeuren.
0
geplaatst: 24 juni 2007, 10:52 uur
starbright boy schreef:
Ik ken dat nog uit mijn crewtijd. Zoiets gebeurt als twee crewleden tegelijk een album goedkeuren.
lol.
0
geplaatst: 24 juni 2007, 12:54 uur
Ik heb hem verwijderd, hier vind je het album zoals het zou moeten zijn: http://www.musicmeter.nl/album/81307
Het komt inderdaad door wat Starbright Boy zegt, vergelijk de 'serienummers' maar.
Het komt inderdaad door wat Starbright Boy zegt, vergelijk de 'serienummers' maar.
0
geplaatst: 24 juni 2007, 13:25 uur
Dit album kan verwijderd worden want het staat er twee keer in.
En deze artiest is hetzelfde als deze artiest. dus die kunnen bij elkaar worden gevoegd.
LET OP het album 'Apparitions of Melody' die beide artiesten hebben of eigenlijk dezelfde artiest heeft zijn VERSCHILLEND, dus 'Kids in the Way' heeft in totaal 3 albums
En deze artiest is hetzelfde als deze artiest. dus die kunnen bij elkaar worden gevoegd.
LET OP het album 'Apparitions of Melody' die beide artiesten hebben of eigenlijk dezelfde artiest heeft zijn VERSCHILLEND, dus 'Kids in the Way' heeft in totaal 3 albums
0
tangmaster
geplaatst: 24 juni 2007, 14:07 uur
Wanneer komt er eens goede info op de wiki? Hoesbewerken bijvoorbeeld!
0
geplaatst: 24 juni 2007, 14:07 uur
Dubbele album verwijderd en 'Kids In The Way' verbeterd naar 'Kids in the Way', dus nu staan alle albums bij hetzelfde bandje.
0
geplaatst: 24 juni 2007, 14:28 uur
In Mijn Albums en dan in een map als je op "instellingen" drukt staat er "Films die ik toevoeg aan Mijn Films komen in deze map binnen".
0
geplaatst: 24 juni 2007, 15:45 uur
Ik zat er al een tijdje aan te denken om de Wiki eens bij te werken, goed dat je het zegt.

0
geplaatst: 24 juni 2007, 23:55 uur
musicfriek schreef:
Met deze toevoeging is iets goed mis gegaan. (Geen hoes, lay out klopt niet en toevoeger onbekend).
Geen flauw idee wat voor muziek dit is, maar wel een bijzonder fraai hoesje.
0
geplaatst: 25 juni 2007, 00:32 uur
Met het toevoegen van albums loop ik af toe tegen wat zaken aan die het bespreken waard zijn. Misschien zijn ze al behandeld, maar dat merk ik dan wel.
Artiesten en namen. Sommige artiesten hebben de vervelende neiging om tijdens hun carriere hun naam te veranderen (of in ieder geval ondere andere naam muziek te gaan maken), meestal is dat wel op te vangen door de meest gangbare naam als artiestennaam aan te houden en die andere als alias in te voeren. Dit is lang nog niet overal gebeurd, maar is te doen.
Lastiger is het bij de solo artiesten die met een band albums hebben gemaakt, maar wel met debetreffende artiest in de bandnaam. Voorbeeld. David A. Stewart. Deze had als artiestennaam Dave Stewart, als creditnaam David A. Stewart (later ook als artiestennaam) en maakte soloplaten onder de naam Dave Stewart & the Spiritual Cowboys . Gevolg was dat hij twee keer als solo artiest vermeld stond. Dit is inmiddels opgelost en alles staaat nu netjes vermeld onder David A. Stewart.
Hetzelfde zou wat mij betreft ook mogen gebeuren bij Adrian Borland & The Citizens en Tom Robinson Band bijvoorbeeld.
Het grappigste voorbeeld is Joe Jackson. De Joe Jackson Band heeft 4 platen gemaakt, maar alleen nr 4 staat vermeld onder Joe Jackson Band. De andere drie staan vrolijk onder de naam Joe Jackson. Of te wel het eerste album vermeld bij de Joe Jackson Band heeft als titel Volume 4,... en waar die andere 3 dan zijn?
Ook hier mag wat mij betreft alles onder Joe Jackson staan, is wel zo handig en overzichtelijk. Maar zo niet, dan moeten natuurlijk ook die andere 3 albums verhuizen. Al is dit ook weer lastig want alleen nr 3 is uitgebracht onder de naam Joe Jackson Band.
Zo zijn er ongetwijfeld veel meer voorbeelden te vinden en geeft toch wel aan dat het leven van een albumtoevoeger op MuMe niet eenvoudig is.
Artiesten en namen. Sommige artiesten hebben de vervelende neiging om tijdens hun carriere hun naam te veranderen (of in ieder geval ondere andere naam muziek te gaan maken), meestal is dat wel op te vangen door de meest gangbare naam als artiestennaam aan te houden en die andere als alias in te voeren. Dit is lang nog niet overal gebeurd, maar is te doen.
Lastiger is het bij de solo artiesten die met een band albums hebben gemaakt, maar wel met debetreffende artiest in de bandnaam. Voorbeeld. David A. Stewart. Deze had als artiestennaam Dave Stewart, als creditnaam David A. Stewart (later ook als artiestennaam) en maakte soloplaten onder de naam Dave Stewart & the Spiritual Cowboys . Gevolg was dat hij twee keer als solo artiest vermeld stond. Dit is inmiddels opgelost en alles staaat nu netjes vermeld onder David A. Stewart.
Hetzelfde zou wat mij betreft ook mogen gebeuren bij Adrian Borland & The Citizens en Tom Robinson Band bijvoorbeeld.
Het grappigste voorbeeld is Joe Jackson. De Joe Jackson Band heeft 4 platen gemaakt, maar alleen nr 4 staat vermeld onder Joe Jackson Band. De andere drie staan vrolijk onder de naam Joe Jackson. Of te wel het eerste album vermeld bij de Joe Jackson Band heeft als titel Volume 4,... en waar die andere 3 dan zijn?
Ook hier mag wat mij betreft alles onder Joe Jackson staan, is wel zo handig en overzichtelijk. Maar zo niet, dan moeten natuurlijk ook die andere 3 albums verhuizen. Al is dit ook weer lastig want alleen nr 3 is uitgebracht onder de naam Joe Jackson Band.
Zo zijn er ongetwijfeld veel meer voorbeelden te vinden en geeft toch wel aan dat het leven van een albumtoevoeger op MuMe niet eenvoudig is.

0
geplaatst: 25 juni 2007, 09:00 uur
Misschien een domme vraag, maar ik heb laatst een aantal clips toegevoegd aan albums. Inner Self op Beneath the Remains van Sepultura en Punishment op Urban Discipline van Biohazard. Volgens mijn inbox berichten zijnn mijn correcties succesvol doorgevoerd (Je correctie van Sepultura - Beneath the Remains (1989) is geaccepteerd, bedankt.).
Alleen ik zie het cameraatje niet achter de nummers, dus volgens mij is het niet gelukt.
Alleen ik zie het cameraatje niet achter de nummers, dus volgens mij is het niet gelukt.
0
geplaatst: 25 juni 2007, 21:44 uur
Een vraagje..
Het zal vast al wel besproken zijn, maar waarom zijn er eingenlijk minder toplijsten dan op de andere meter-sites?
Het zal vast al wel besproken zijn, maar waarom zijn er eingenlijk minder toplijsten dan op de andere meter-sites?
0
geplaatst: 26 juni 2007, 08:00 uur
Jeanicious schreef:
Misschien zijn inmiddels verwijderd op YouTube, of stond er na jouw correctie nog een andere correctie in de wachtrij waar deze clips ontbraken
0
geplaatst: 26 juni 2007, 08:01 uur
Glurp schreef:
Een vraagje..
Een vraagje..
Omdat de algemene toplijst op MusicMeter niet op stemgemiddelde gebaseerd is, en ik niet zou weten hoe ja aan de hand van de top 10 lijsten een alternatieve top 100, een recente toplijst of een tiplijst zou moeten maken.
0
geplaatst: 26 juni 2007, 08:02 uur
yasper schreef:
Iets anders (en misschien allang al eens eerder gevraagd)..is het mogelijk om bij de "Updates"-sectie van albums de genres achter de albums te vermelden?
Iets anders (en misschien allang al eens eerder gevraagd)..is het mogelijk om bij de "Updates"-sectie van albums de genres achter de albums te vermelden?
Ik vind het momenteel al rommelig genoeg, sorry.
0
geplaatst: 26 juni 2007, 10:29 uur
Jordy schreef:
Omdat de algemene toplijst op MusicMeter niet op stemgemiddelde gebaseerd is, en ik niet zou weten hoe ja aan de hand van de top 10 lijsten een alternatieve top 100, een recente toplijst of een tiplijst zou moeten maken.
(quote)
Platen die nu 2 jaar oud moeten zijn voordat ze in de top 250 mogen, kunnen in een recente toplijst.. Voor de rest wordt het in der daad lastig..
0
geplaatst: 26 juni 2007, 10:36 uur
Jordy schreef:
[
Misschien zijn inmiddels verwijderd op YouTube, of stond er na jouw correctie nog een andere correctie in de wachtrij waar deze clips ontbraken
[
Ik heb ze nog steeds in mijn favoerieten staan, dus ze staan er nog gewoon op. Dat een andere correctie de mijne teniet doet is een beetje vreemd. Zou niet moeten kunnen, dan blijf je bezig. Hahah
0
geplaatst: 26 juni 2007, 12:47 uur
Idee:
Het zou fijn zijn als je bij updates ofzo kon zien bij welke album je geqoute bent. Zo weet je dus dat er op je bericht gereageerd is en ik persoonlijk ben altijd benieuwd naar reacties op mijn eigen bescheiden mening. Leuk idee? Mogelijk?
Het zou fijn zijn als je bij updates ofzo kon zien bij welke album je geqoute bent. Zo weet je dus dat er op je bericht gereageerd is en ik persoonlijk ben altijd benieuwd naar reacties op mijn eigen bescheiden mening. Leuk idee? Mogelijk?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.