MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
kArIzMa_TuRk
Jordy, wat de avatars betreft...

Kunt u de avatars niet met 1 klik groot krijgen? ik bedoel 54×54 is goed, maar als iemand je avatar in het groot wilt bekijken (door erop te klikken) dat er dan een schermpje wordt geopend van het avatar in het groot! Is het mogelijk?

Jordy schreef:
(quote)

Misschien zijn inmiddels verwijderd op YouTube, of stond er na jouw correctie nog een andere correctie in de wachtrij waar deze clips ontbraken

Dat blijf ik erg onhandig vinden. Ik moet vaak aan users uitleggen dat het geen zin heeft om meerdere correcties op hetzelfde album tegelijk te doen. Misschien een tooltje maken waardoor het alleen mogelijk is albums te corrigeren die niet al in de correctiewachtrij staan.

Niek schreef:
Idee:
Het zou fijn zijn als je bij updates ofzo kon zien bij welke album je geqoute bent. Zo weet je dus dat er op je bericht gereageerd is en ik persoonlijk ben altijd benieuwd naar reacties op mijn eigen bescheiden mening. Leuk idee? Mogelijk?

Je kunt toch in "mijn updates" kijken.

Dit album kan worden verwijderd. Hij is namelijk dubbel en zonder foto.
Hij is niet goed gegaan met toevoegen, want het albumnummer is eentje later dan dezelfde.

Ehm, kijk eens boven je.

Akonner
Is het misschien mogelijk dat als je op een album wil stemmen eerst een beargumentering geeft van waarom je dit punt geeft. Dit om haatstemmen te verkomen.

Social_Mask
Dan moet er iets te veel worden gecontroleerd..Elk bericht moet dan worden gechecked.

Akonner schreef:
Is het misschien mogelijk dat als je op een album wil stemmen eerst een beargumentering geeft van waarom je dit punt geeft. Dit om haatstemmen te verkomen.

Leuk bedacht maar zit jij te wachten op een commentaar als: 'k*t-album' (en dan 0,5* zien verschijnen)?
En ook bij de positieve stemmen heb ik geen zin om me eerst door 20 Bob Cremers-achtige opmerkingen als 'Goed album' te moeten worstelen.....

Haatstemmen zijn helaas niet te voorkomen. Het is gewoon jammer dat users daar blijkbaar lol aan beleven.

Akonner
Klopt, niet eens aan gedacht! Ik hecht ook meer waarde aan wat ikzelf van een album vind.

Osiris Apis schreef:
(quote)

Je kunt toch in "mijn updates" kijken.

Nee, Mijn Updates zijn alle albums die je erin hebt gezet of waar je ooit wat hebt gezegd. Het gaat me erom dat je het ziet wanneer iemand je heeft geqoute want ik heb lang niet altijd tijd om al mijn updates te checken, maar wil wel graag reageren op degene die op mij reageert.

Osiris Apis schreef:

Dit album kan worden verwijderd. Hij is namelijk dubbel en zonder foto.
Hij is niet goed gegaan met toevoegen, want het albumnummer is eentje later dan dezelfde.

Gefixt en meteen alle Bob-berichten verwijderd.

edit: en nog eens. en Divart en Fredpit een PM gestuurd met heel kort het Bob-verhaal.

Iets geheel practisch en serieus. Is het niet mogelijk om als artiesten in meer dan 1 groep hebben gespeeld dan toch een vermelding als artiest te kunnen krijgen? Ook al hebben ze dus geen soloplaten gemaakt. Het voordeel is dat je dan toch een mooi overzicht van al die groepen (en hun platen) krijgt, en lekker kan doorlinken. Nu moet je bijvoorbeeld zelf weten dat als je bij je de Pixies bent dat Kim Deal ook in de Breeders speelde. Er zijn artiesten die wel in meer dan 10 groepen of samenwerkingsverbanden hebben gespeeld maar nooit een soloalbum hebben gemaakt. Ik weet wel dat dit een albumsite is, en geen artiestensite, maar je moet die albums dan wel kunnen vinden.

Brain Stew schreef:
Idd ik ben ook wel benieuwd wie die Bob Cremers nou was.

Die jongen krijgt echt te veel eer hoor

Als je oneliners als "goed album" en allerhande onzin leuk vind evenals scheldcannonades in je pm box dan kan ik me de belangstelling voorstellen.
Zelf hoor ik toch echt tot de categorie users die er zijn bedenkingen over had en sterk het gevoel had dat hier een volwassen kleuter (die zich voordeed als pubertje) erg veel plezier beleefde aan al deze praktijken.

Zo: hopelijk was dat voldoende en kan dat hoofdstuk met de verwijderingen door herman nu echt gesloten worden.

Sheplays schreef:
Zo zijn er toch wel meer actief?

Wat ik al zei: te veel credits en het is achteraf een eigen leven gaan lijden.

Ik denk dat alle aandacht meer dan terrecht was. Ik heb mn inbox ook vol met Bob-berichtjes, en die werden soms wel irritant ja. Neemt niet weg dat ik verscheidene keren keihard van mijn stoel ben gevallen van het lachen als hij weer een berichtje plaatste, en dat is ook wat waard.

Sheplays
Brain Stew schreef:
Ik denk dat alle aandacht meer dan terrecht was. Ik heb mn inbox ook vol met Bob-berichtjes, en die werden soms wel irritant ja. Neemt niet weg dat ik verscheidene keren keihard van mijn stoel ben gevallen van het lachen als hij weer een berichtje plaatste, en dat is ook wat waard.

Lachen is leuk maar dat stukje over berichten in je inbox vat ik niet helemaal

Nee, ik vat die berichtjes ook niet helemaal, en ik weet niet of Bob ze zelf wel vat.
Maar het klopt wel dat hij mensen ging stalken, vragen waar ze wonen bijvoorbeeld. Mischien is het echt wel een vieze ouwe kerel van 40 en lacht hij hartelijk om onze verafgoding.
Dit lijkt me echter sterk, omdat hij dan wel heel goed in zijn rol blijft. Bovendien heeft hij ook een broer, Rik Cremers, die sowieso echt bestaat.
Het Bob-mysterie blijft ons boeien.

Bij de MusicMeterWiki onder kopje Crew staat Herman nog niet bij.
Best sneu, omdat hij toch wel goed werk levert.

"toch wel goed" - wat een matig enthousiasme!

Maar wat ik bedoel; hij is niet meer actueel.

Yak
Yak schreef:
Ik zat er al een tijdje aan te denken om de Wiki eens bij te werken, goed dat je het zegt.

Sheplays
Brain Stew schreef:
Mischien is het echt wel een vieze ouwe kerel van 40 en lacht hij hartelijk om onze verafgoding

Tja, wat heb je anders nog op die leeftijd!

Timo710 schreef:
Wat is eigenlijk het reglement als het gaat om reclame maken?

Ik weet niet precies wat je bedoelt. Als je wil adverteren op de site kun je via [email protected] contact met me opnemen voor de voorwaarden.

kArIzMa_TuRk schreef:
Jordy, wat de avatars betreft...

Kunt u de avatars niet met 1 klik groot krijgen? ik bedoel 54×54 is goed, maar als iemand je avatar in het groot wilt bekijken (door erop te klikken) dat er dan een schermpje wordt geopend van het avatar in het groot! Is het mogelijk?

Sorry, daar zit ik niet op te wachten

Dit album heeft geen hoes (meer)?

Yak
freddze schreef:
Dit album heeft geen hoes (meer)?

Gelijk gefikst.

Berzerker
Bij de instellingen van Mijn Albums staat:

"Films die ik toevoeg aan Mijn Films komen deze map binnen".

Kan dat niet beter zijn:

"Albums die ik toevoeg aan Mijn Albums komen deze map binnen"?

Berzerker schreef:
Bij de instellingen van Mijn Albums staat:

"Films die ik toevoeg aan Mijn Films komen deze map binnen".

Kan dat niet beter zijn:

"Albums die ik toevoeg aan Mijn Albums komen deze map binnen"?

Ook bij Gamesmeter.

Ik neem aan dat het bij deze en deze om dezelfde band gaat?

neo
Exfrozen schreef:
Ook bij Gamesmeter.

Die is dan ook nog in testfase. Zie dat zelf niet hier op musicmeter.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:43 uur

geplaatst: vandaag om 00:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.