MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Okej, ik wou een nieuwe avatar uploaden, en toen kreeg ik een of ander lelijk zwart ding als avatar. Kan iemand dit fixen?

Jordy schreef:
Enige probleem waarvan ik me bewust ben is dat in Photoshop opgeslagen plaatjes soms tot een zwarte afbeelding leiden. Niet doen dus, gewoon het origineel opsturen.

Ik heb net een album toegevoegd van een artist beginnend met de letter 'Y'. In de alfabetische lijst bij toevoegingen ontbreekt echter bij mij de letter Y. Is dat een algemene bug of alleen een foutje bij mij?

Ik denk dat je even moet wachten tot de nachtelijke update is geweest.

SelmaDuim
Ik had net een hele zooi albums in "mijn albums gezet" maar nu ik weer opnieuw kijk is alles ineens verdwenen? Ik kon soiwieso de optie niet meer vinden waar ik mee kon bepalen dat alle albums automatisch in de door mij aangewezen map terecht zouden komen, klopt dit of ligt dat aan mij?

HammerHead schreef:
Ik denk dat je even moet wachten tot de nachtelijke update is geweest.
Albums komen toch direct bij "Toevoegingen" van een user te staan? Althans, bij mij wel.

Blijkbaar wel, want ik zie bij Dynamo nog steeds geen "Y" bij z'n toevoegingen staan. Toch een bugje kennelijk.

SelmaDuim schreef:
Ik had net een hele zooi albums in "mijn albums gezet" maar nu ik weer opnieuw kijk is alles ineens verdwenen? Ik kon soiwieso de optie niet meer vinden waar ik mee kon bepalen dat alle albums automatisch in de door mij aangewezen map terecht zouden komen, klopt dit of ligt dat aan mij?

instellingen linkje, in de map?

HammerHead schreef:
Blijkbaar wel, want ik zie bij Dynamo nog steeds geen "Y" bij z'n toevoegingen staan. Toch een bugje kennelijk.

Staat er soms een per ongeluk een spatie ofzo voor de artiestnaam (bij toevoegen)? welk album is het?

SelmaDuim
Jordy schreef:
(quote)

instellingen linkje, in de map?

Ah!

Maar nu weet ik nog niet waarom al mijn albums zijn verdwenen net.

SelmaDuim schreef:

Maar nu weet ik nog niet waarom al mijn albums zijn verdwenen net.

Het lijkt me dat je dan per ongeluk op de link 'map legen' hebt geklikt...

SelmaDuim
kimmie schreef:
(quote)

Het lijkt me dat je dan per ongeluk op de link 'map legen' hebt geklikt...

Nee, dat sowieso niet. Ik ben een hele map kwijt.

Ik zie dat je rond 15.45 2x (zelf) een map hebt verwijderd, als dat het niet was weet ik het helaas niet

SelmaDuim
Dat klopt inderdaad, maar dat waren niet de mappen die ik nu mis.

Een map per ongeluk verwijderen kan bijna niet, want je moet eerst nog bevestigen dat je die map echt wilt verwijderen: "weet u zeker dat u deze map wilt verplaatsen naar de prullenbak?" Dat heb ik vanmiddag uitgeprobeerd om te testen of het misschien daar aan lag.

Yak
Er is toch iets niet helemaal in de haak met die mappen van SelmaDuim's "Mijn Albums", al kan ik niet helemaal reproduceren wát er mis ging.

Er zaten 32 albums in de 'root'-map van Mijn Albums. Daarma is er een nieuwe map gemaakt en zijn de albums daar in gesleept, vervolgens werd op de eigen profielpagina geklikt en daarna weer terug op Mijn Albums. Toen was de gehele nieuw aangemaakte map verdwenen. Dat de verdwenen albums nog wel 'ergens' zijn, blijkt hieruit: pagina 1 van een nieuw gemaakte map, pagina 2 van een nieuw gemaakte map (terwijl er maar 2 albums in die map zitten). Bij elke nieuw aangemaakte map waarin je een album sleept, verschijnt in eerste instantie weer dat aantal van 32 albums, zie bijvoorbeeld hier.

Dank voor het uitzoeken van de Missing Y's !

als je een album wilt toevoegen, ben je lang bezig dat is niet erg. maar zodra je op een link drukt ben je alles kwijt, (bijv. de link naar wiki) dat is best irritant

Yak schreef:
Er is toch iets niet helemaal in de haak met die mappen van SelmaDuim's "Mijn Albums", al kan ik niet helemaal reproduceren wát er mis ging.

Er zaten 32 albums in de 'root'-map van Mijn Albums. Daarma is er een nieuwe map gemaakt en zijn de albums daar in gesleept, vervolgens werd op de eigen profielpagina geklikt en daarna weer terug op Mijn Albums. Toen was de gehele nieuw aangemaakte map verdwenen. Dat de verdwenen albums nog wel 'ergens' zijn, blijkt hieruit: pagina 1 van een nieuw gemaakte map, pagina 2 van een nieuw gemaakte map (terwijl er maar 2 albums in die map zitten). Bij elke nieuw aangemaakte map waarin je een album sleept, verschijnt in eerste instantie weer dat aantal van 32 albums, zie bijvoorbeeld hier.

Vervelend. Ik heb zojuist een exacte kopie van je/haar/jullie ( ) mappen gemaakt, ik zal daar eerdaags eens in duiken

petrus schreef:
als je een album wilt toevoegen, ben je lang bezig dat is niet erg. maar zodra je op een link drukt ben je alles kwijt, (bijv. de link naar wiki) dat is best irritant

Kwestie van niet op een link klikken.

Met firefox kun je heel makkelijk zo'n link in een andere tab openen, zonder dat je toevoegwerk verloren gaat. Wellicht is dat een idee?

De artiest 'Bleed the Dream' staat twee keer op de site.
hier en hier

Ook 'A Change of Pace' staat er twee keer op.
hier en hier

Bij beide gaat het om een hoofdletterfoutje.

Yak
Beide gecorrigeerd.

Het album van Sum 41 'Underclass Hero' heeft geen tracklist meer. De tracklist was er zeker weten wel, ik heb dit album zelf toegevoegd. Ik heb deze vandaag nog geprobeerd te corigeeren en een tracklist ingevoerd. Maar dat heeft op een of andere manier niet gewerkt , want ik kreeg de melding:
'Je correctie van Sum 41 - Underclass Hero (2007) is niet geaccepteerd.
Toelichting: nog geen tracklist.'

Onder andere hier is de tracklist te vinden

EVANSHEWSON
Ik kreeg vandaag van iemand dit bericht (privé) en heb geen idee waar het over gaat, ik snap er de ballen van, weet echt niet waar dit op zou moeten slaan. Iets dat ik ergens gepost zou hebben ????

dit is de tekst :

" kerel, voor post zoals jij doet bij Split Program II van Caliban/Heaven shall burn zit niemand te wachten op dit fourm. zo'n post verwacht ik zelf niet van een klein kind van 7 jaar. ga ergens anders spammen en geef eens wat argumenten. dit is een serieus forum "

Ik herinner me niet dat ik iets onnozels of ontoelaatbaar zou hebben gepost, ik weet dus echt niet waar deze persoon - ik wil hem zelfs nog niet noemen - het over heeft.

Is dit een Nederlandse zin, of zo, ik kan daar kop nog staart aan krijgen!

Wou dit een kwijt!

Yak
Bij aanvaringen met users graag een PM naar mij of één van de andere mods.

Zou er een automatische 'this videoclip is no longer available' verwijderaar kunnen worden gemaakt?

EVANSHEWSON schreef:
Ik kreeg vandaag van iemand dit bericht (privé) en heb geen idee waar het over gaat, ik snap er de ballen van, weet echt niet waar dit op zou moeten slaan. Iets dat ik ergens gepost zou hebben ????

dit is de tekst :

" kerel, voor post zoals jij doet bij Split Program II van Caliban/Heaven shall burn zit niemand te wachten op dit fourm. zo'n post verwacht ik zelf niet van een klein kind van 7 jaar. ga ergens anders spammen en geef eens wat argumenten. dit is een serieus forum "

Ik herinner me niet dat ik iets onnozels of ontoelaatbaar zou hebben gepost, ik weet dus echt niet waar deze persoon - ik wil hem zelfs nog niet noemen - het over heeft.

Is dit een Nederlandse zin, of zo, ik kan daar kop nog staart aan krijgen!

Wou dit een kwijt!

Gaat volgens mij over dit bericht van jou:

EVANSHEWSON schreef:
Op welke planeet ben ik nu terechtgekomen ?

Welk soort muziek is dit, ik heb niet het flauwste vermoeden ????

groetjes

Patje alias EvansHewson

Volgens mij denkt diegene dat je een grapje maakt en de muziek belachelijk maakt.

HiLL schreef:
Zou er een automatische 'this videoclip is no longer available' verwijderaar kunnen worden gemaakt?

Die is er, maar heb ik al een tijdje niet gedraaid, zal dat eerdaags weer even doen

Ok Jordy, dank je!

Ik heb een gewoon een vraagje (misschien is het al eens gesteld) maar waarom hebben we op MusicMeter alleen een top 250 met alleen de punten van de top 10's en niet ook ééntje met de hoogste waarderingen zoals op MovieMeter (top 250 en alt. top 100) ??

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:22 uur

geplaatst: vandaag om 02:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.