MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Frozen_Devil schreef:
Ik heb een gewoon een vraagje (misschien is het al eens gesteld) maar waarom hebben we op MusicMeter alleen een top 250 met alleen de punten van de top 10's en niet ook ééntje met de hoogste waarderingen zoals op MovieMeter (top 250 en alt. top 100) ??

Jordy schreef:
(...) Bij een top 250 op gemiddelde worden (zoals gemeld) binnen de kortste keren alle electronica en hiphop-albums naar beneden gestemd, zodat er een politiek correct lijstje met Radiohead, The Beatles en U2 overblijft.

Zie hier. Ik weet niet of de verwijzing zo goed gaat, maar het gaat om berichten rond 29 juni 2005.

Dan had ik zelf nog iets: dit album is hetzelfde als dit album. Wel wat ongelukkig, want bij beiden staan berichten en stemmen e.d.

psychonaatje schreef:

Dan had ik zelf nog iets: dit album is hetzelfde als dit album. Wel wat ongelukkig, want bij beiden staan berichten en stemmen e.d.

haha en dan geeft tonymontana de ene een 3,5 en de andere een 4,5

Bedankt voor het melden, Psychonaatje. Ik heb de nieuwste toevoeging verwijderd en de berichten bij de ander gezet. Jammer van de stemmen.

Ik vroeg me vandaag even het volgende af. Als je zoekt op je stemmen kun je kijken op welke albums je hebt gestemd die uit een bepaald jaar komen - dus dat je bijvoorbeeld alle albums uit 2006 ziet waar op je hebt gestemd. Nu vroeg ik mij af; is het niet mogelijk om te zien op welke albums je hebt gestemd IN een bepaald jaar? Ik zou bijvoorbeeld aan het eind van 2007 wel willen zien op welke albums ik dat jaar heb gestemd, ongeacht uit welk jaar de albums komen. Is dat mogelijk? Of vraag ik nu naar iets stoms en onbenulligs?

Ik weet niet of het bij iedereen zo is maar bij dit album van Belle & Sebastian ligt de layout behoorlijk in de war.

handsome_devil
Is er toevallig een leestekensgrens actief op MuMe? Ik vraag dit omdat in mijn recente conversatie van 64786 tekens er plots van alles begon te verdwijnen. Alvast bedankt!

sxesven
handsome_devil schreef:
Is er toevallig een leestekensgrens actief op MuMe? Ik vraag dit omdat in mijn recente conversatie van 64786 tekens er plots van alles begon te verdwijnen. Alvast bedankt!

Ik wilde toevallig net hetzelfde vragen, dus bij deze.

bedoel je 1 bericht met 65000 leestekens???

Justinx schreef:
Ik vroeg me vandaag even het volgende af. Als je zoekt op je stemmen kun je kijken op welke albums je hebt gestemd die uit een bepaald jaar komen - dus dat je bijvoorbeeld alle albums uit 2006 ziet waar op je hebt gestemd. Nu vroeg ik mij af; is het niet mogelijk om te zien op welke albums je hebt gestemd IN een bepaald jaar? Ik zou bijvoorbeeld aan het eind van 2007 wel willen zien op welke albums ik dat jaar heb gestemd, ongeacht uit welk jaar de albums komen. Is dat mogelijk? Of vraag ik nu naar iets stoms en onbenulligs?

http://wiki.musicmeter.nl/index.php/Verborgen_functionaliteiten

Maar als ik niet verkeerd zit kun je daarmee alleen zien op welke albums je uit een bepaald jaar hebt gestemd. Niet op welke albums je IN een bepaald jaar hebt gestemd, ongeacht uit welk jaar het album komt dus. Toch?

handsome_devil
Jordy schreef:
bedoel je 1 bericht met 65000 leestekens???

Ja, 19 pagina's in Word, meer dan 11.000 woorden.

Justinx schreef:
(quote)

Maar als ik niet verkeerd zit kun je daarmee alleen zien op welke albums je uit een bepaald jaar hebt gestemd. Niet op welke albums je IN een bepaald jaar hebt gestemd, ongeacht uit welk jaar het album komt dus. Toch?

Klopt, sorry. Dan kan het niet.

handsome_devil schreef:
(quote)

Ja, 19 pagina's in Word, meer dan 11.000 woorden.

In dat geval zit er inderdaad een maximum aan de lengte van een bericht, het is erg ongewenst om zulke lange berichten op de site te plaatsen, sorry.

Mooie toevoeging aan de zijkant Jordy

handsome_devil
Jordy schreef:
(quote)

In dat geval zit er inderdaad een maximum aan de lengte van een bericht, het is erg ongewenst om zulke lange berichten op de site te plaatsen, sorry.

Maar het ging om een pm. Sorry voor de onduidelijkheid.

Okee, daar geldt hetzelfde voor, zulke dingen svp via mail doen ipv de site er mee te belasten.

Mooie toevoeging!

Is het misschien mogelijk op de Youtube-linkjes in "gewone" berichten ook in zo'n klein schermpje te openen, net zoals gebeurd bij de videoclips?

handsome_devil
Waarom kun je op MusicMeter geen kleiner dan- teken maken (niet > maar die andere dus) Nu kan ik nooit een hartje maken als ik iets mooi vind.

sxesven
Als ik naar de labelpagina van and/OAR wil gaan krijg ik een foutmelding. Ligt aan de / in de labelnaam, vermoed ik.

handsome_devil schreef:
Waarom kun je op MusicMeter geen kleiner dan- teken maken (niet > maar die andere dus) Nu kan ik nooit een hartje maken als ik iets mooi vind.
Ja, dat vroeg ik me eigenlijk ook af (bij de spaarzame momenten waarin ik een hartje wilde maken (how sweet..))

Het "kleiner dan" teken is het begin van een (x)html tag, de taal waarmee een webpagina is opgebouwd, logisch dus dat deze geweerd wordt.

Toch kan het gewoon geplaatst worden via een code: <

De code is (spaties weghalen - 4 tekens dus): & l t ;

sxesven

Onderhond, held!

handsome_devil
Whoa, bedankt onderhond

Onderhond schreef:
Het "kleiner dan" teken is het begin van een (x)html tag, de taal waarmee een webpagina is opgebouwd, logisch dus dat deze geweerd wordt.

Precies. Niet echt een bewuste keuze, er wordt gewoon een functie over het bericht heen gehaald dat HTML-tags stript, en dat zorgt blijkbaar voor deze filtering.

sxesven schreef:
Als ik naar de labelpagina van and/OAR wil gaan krijg ik een foutmelding. Ligt aan de / in de labelnaam, vermoed ik.

okee, gaat op de lijst

sxesven
Is het ontvangen van berichtjes als je een album hebt toegevoegd weer verleden tijd? Ik zag net dat er een toevoeging van mij geaccepteerd was, maar kreeg geen PM hierover. Toch wel jammer, ik vond het erg handig.

Volgens mij gebeurd dat nog steeds.

sxesven
Ja, nu krijg ik ze weer wel. Vreemd. Van ééntje heb ik er geen gekregen. Maakt verder niet zoveel uit, maar ik vond 't wel frappant.

CHIEP (crew)
Twee weken geleden heb ik drie releases van Daan toegevoegd. Twee daarvan werden vrijwel meteen goedgekeurd, maar van de derde (Camera) heb ik nog niets van goed- of afkeuring vernomen.
Gewoon nog wat wachten?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:22 uur

geplaatst: vandaag om 05:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.