De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 14 juli 2007, 15:53 uur
Ik heb grote klachten over een bepaalde GEBRUIKER hier op deze site, kan iemand van de moderators mij contacteren asjeblief,
het loopt de spuigaten uit en ik ben het spuugzat!
Misschien is het jullie zelfs al opgevallen!
Dank U
Patrick
het loopt de spuigaten uit en ik ben het spuugzat!
Misschien is het jullie zelfs al opgevallen!
Dank U
Patrick
0
geplaatst: 14 juli 2007, 17:03 uur
Ik heb wel een 'vermoeden' ja. Maar als je iets dwars zit, kun je ook zelf een PM sturen he? Of op het uitroeptekentje bij een bericht klikken, dan kun je een alert insturen naar het moderatorteam. Dat is beter dan een ergernis over een gebruiker publiekelijk te uiten.
Maar goed, ik stuur je wel even een PM dan.
Maar goed, ik stuur je wel even een PM dan.
0
titan (crew)
geplaatst: 14 juli 2007, 17:40 uur
The Pilot Light EP van Richard Walters staat 2x op de site.
0
geplaatst: 14 juli 2007, 17:55 uur
titan schreef:
Heb de nieuwste toevoeging van de twee (waar nog niet op gestemd en/of gereageerd was) verwijderd.
0
geplaatst: 14 juli 2007, 19:05 uur
ik heb grote klachten over een bepaalde GEBRUIKER hier op deze site , kan iemand van de moderators mij contacteren asjeblief ,
het loopt de spuigaten uit en ik ben het spuugzat , de man in kwestie stuurt mij dagelijks dreigende pm`s.
misschien is het jullie al zelfs opgevallen.
dank u .
ruud
het loopt de spuigaten uit en ik ben het spuugzat , de man in kwestie stuurt mij dagelijks dreigende pm`s.
dank u .
ruud
0
geplaatst: 14 juli 2007, 19:20 uur
Als er zoiets (inclusief 'dreigende PM's') speelt kun je beter een PM sturen naar Yak, The Scientist of mij, zijnde moderators.
Dit topic is er in ieder geval niet de plaats voor.
Dit topic is er in ieder geval niet de plaats voor.
0
eazyfan
geplaatst: 15 juli 2007, 12:42 uur
Niet dat ik wil klagen:
Ik heb lang geleden een paar hiphopalbums geadd aan deze site, eentje daarvan was: Tech N9ne - Misery Loves Kompany, dat was de eerste van de 10 fzo, paar dagen na die add deed ik er nog paar, ze staan er allemaal behalve die van T9, is die verloren gegaan? (anders add ik zonder problemen opnieuw).
Ik heb lang geleden een paar hiphopalbums geadd aan deze site, eentje daarvan was: Tech N9ne - Misery Loves Kompany, dat was de eerste van de 10 fzo, paar dagen na die add deed ik er nog paar, ze staan er allemaal behalve die van T9, is die verloren gegaan? (anders add ik zonder problemen opnieuw).
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 15 juli 2007, 14:47 uur
herman schreef:
Heb de nieuwste toevoeging van de twee (waar nog niet op gestemd en/of gereageerd was) verwijderd.
Ik had dit al aan titan gemeld. Dan zal ik de eerste toevoeging maar wijzigen, want de kwaliteit van het hoesje van de tweede was stukken beter.(quote)
0
geplaatst: 15 juli 2007, 15:06 uur
rudiger schreef:
ik heb grote klachten over een bepaalde GEBRUIKER hier op deze site , kan iemand van de moderators mij contacteren asjeblief ,
Waarom zou jij bedreigt worden?
0
geplaatst: 15 juli 2007, 15:10 uur
Deze discussie is achter de schermen al gevoerd en afgesloten. Laten we het daar bij laten. 

0
geplaatst: 15 juli 2007, 15:24 uur
herman schreef:
Deze discussie is achter de schermen al gevoerd en afgesloten. Laten we het daar bij laten.

dat is correct Herman , tijd voor andere klachten en opmerkingen .
0
eazyfan
geplaatst: 15 juli 2007, 16:13 uur
eazyfan schreef:
Niet dat ik wil klagen:
De vraag blijft, moet ik nu opnieuw adden? Want hier klopt wat niet.Niet dat ik wil klagen:
0
geplaatst: 16 juli 2007, 09:28 uur
Kunnen de artiestenpagina's van Omar Rodriguez en Omar Rodriguez-Lopez samengevoegd worden? Het is één en dezelfde persoon.
0
geplaatst: 16 juli 2007, 15:09 uur
Graag, dat kun je doen via het tabblad "corrigeren", alvast bedankt
0
geplaatst: 19 juli 2007, 17:09 uur
Juist eens een vraagske:
Waarom kunnen we enkel het icoontje " I " voor delen van je bericht in Italic (schuin) te zetten gebruiken, en hebben we geen "B" of "U" voor woorden vet te zetten of een titel (van bijvoorbeeld een gequote krantenkop) te onderlijnen?
Andere fora's hebben dat wel en waarom MuMe niet?
Alvast bedankt,
Waarom kunnen we enkel het icoontje " I " voor delen van je bericht in Italic (schuin) te zetten gebruiken, en hebben we geen "B" of "U" voor woorden vet te zetten of een titel (van bijvoorbeeld een gequote krantenkop) te onderlijnen?
Andere fora's hebben dat wel en waarom MuMe niet?
Alvast bedankt,
0
geplaatst: 19 juli 2007, 19:51 uur
Een bericht uit 2005:
Vind het zelf ook wel jammer, maar goed, het zij zo.
Jordy schreef:
De bold-optie is (net als als een paar maanden geleden op MovieMeter) verdwenen. De optie werd in 95% van de gevallen alleen maar gebruikt om aandacht te trekken ("kijk mij eens een belangrijk bericht schrijven!") in plaats van waar het voor bedoeld is: lange berichten kopjes geven ofzo
(quote)
De bold-optie is (net als als een paar maanden geleden op MovieMeter) verdwenen. De optie werd in 95% van de gevallen alleen maar gebruikt om aandacht te trekken ("kijk mij eens een belangrijk bericht schrijven!") in plaats van waar het voor bedoeld is: lange berichten kopjes geven ofzo
Vind het zelf ook wel jammer, maar goed, het zij zo.
0
geplaatst: 19 juli 2007, 20:09 uur
De foto bij Supersilent is blijkbaar dermate klein dat - althans bij mij - de lay-out in de war gaat.
0
geplaatst: 20 juli 2007, 15:24 uur
Waarom kan je de extra functies bij het schrijven van een bericht alleen maar gebruiken als je al gepost hebt en gaat editen? Ik ken al die codes van smileys enzo helaas niet uit mijn hoofd...
0
geplaatst: 20 juli 2007, 15:27 uur
Het veld onderaan is om snel te reageren, als je alle code-edit-dinges en smileys en zo wil hebben moet je helemaal bovenaan op het tabje 'nieuw bericht' klikken in plaats van het veld onderaan te gebruiken.
0
geplaatst: 20 juli 2007, 15:31 uur
Yak schreef:
Het veld onderaan is om snel te reageren, als je alle code-edit-dinges en smileys en zo wil hebben moet je helemaal bovenaan op het tabje 'nieuw bericht' klikken in plaats van het veld onderaan te gebruiken.
Thanx, nooit te oud om te leren blijkt wel weer Het veld onderaan is om snel te reageren, als je alle code-edit-dinges en smileys en zo wil hebben moet je helemaal bovenaan op het tabje 'nieuw bericht' klikken in plaats van het veld onderaan te gebruiken.

0
geplaatst: 20 juli 2007, 16:09 uur
Jordy schreef:
Ik weet niet precies wat je bedoelt. Als je wil adverteren op de site kun je via [email protected] contact met me opnemen voor de voorwaarden.
Nee ik bedoel gewoon reclame maken op het forum voor je eigen site...Ik weet niet precies wat je bedoelt. Als je wil adverteren op de site kun je via [email protected] contact met me opnemen voor de voorwaarden.
0
geplaatst: 21 juli 2007, 23:04 uur
Mijn Y's staan er nog steeds niet op. Is MuMe hier al mee bezig of staat het nog op de lijst?

0
geplaatst: 22 juli 2007, 16:49 uur
Opvallend: als je in het zoekveld rechtsboven XTC invoert, verschijnt alleen de release ' The Compact XTC', terwijl ze nog een heleboel meer releases (onder exact dezelfde artiestennaam) op de site hebben staan.
0
geplaatst: 22 juli 2007, 17:06 uur
dynamo d schreef:
Mijn Y's staan er nog steeds niet op. Is MuMe hier al mee bezig of staat het nog op de lijst?

In dit topic kun je zien wat de lijst met bekende punten is. Ik vind je probleem niet zo belangrijk, dus daarom hebben andere dingen momenteel even voorrang. Maar ik zal er dus nog naar kijken.
0
geplaatst: 22 juli 2007, 17:06 uur
herman schreef:
Opvallend: als je in het zoekveld rechtsboven XTC invoert, verschijnt alleen de release ' The Compact XTC', terwijl ze nog een heleboel meer releases (onder exact dezelfde artiestennaam) op de site hebben staan.
Dat viel me bij UGK ook al op, ik zal er eens naar kijken
0
geplaatst: 22 juli 2007, 17:07 uur
Timo710 schreef:
(quote)
Nee ik bedoel gewoon reclame maken op het forum voor je eigen site...Als je als vaste gebruiker een keer je site noemt is dat natuurlijk geen probleem.
0
geplaatst: 22 juli 2007, 19:20 uur
Misschien al vaker over geklaagd, maar waarom is de zoekfunctie bij MovieMeter en GamesMeter zo'n stuk beter???
Daar krijg je veel titels te zien die er ook op lijken.
Ik heb hier nu al een paar keer bij de albums-zoekfunctie the ultimate dream mix of bv. Turn up the bass ingevoerd, maar hij kan hier niets vinden. (Vooral bij verzamelalbums zonder artiestennaam, zeg maar, krijg ik nul op mijn request)
Kan dat ook anders **help**
Daar krijg je veel titels te zien die er ook op lijken.
Ik heb hier nu al een paar keer bij de albums-zoekfunctie the ultimate dream mix of bv. Turn up the bass ingevoerd, maar hij kan hier niets vinden. (Vooral bij verzamelalbums zonder artiestennaam, zeg maar, krijg ik nul op mijn request)
Kan dat ook anders **help**
0
geplaatst: 22 juli 2007, 19:41 uur
Daar was volgens mij nog nooit over geklaagd, valt me nu pas op
bedankt voor het melden, gaat op de lijst
bedankt voor het melden, gaat op de lijst
0
flebbie
geplaatst: 23 juli 2007, 21:20 uur
Wat ik vervelend vind is dat je als je replied zonder te quoten dat je dan niet die 8 vakjes boven je bericht heb staan. Ik bedoel die vakjes met emoticons, cursief etc. Die zouden er altijd moeten staan, is wel zo handig toch. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.