De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 maart 2004, 16:57 uur
starbright boy schreef:
Kevinfan heeft haar heel top 10 volgezet met het album van Chipz. Dat lijkt me niet te moeten kunnen.
Kevinfan heeft haar heel top 10 volgezet met het album van Chipz. Dat lijkt me niet te moeten kunnen.
Ook kevinlover
0
geplaatst: 12 maart 2004, 17:09 uur
0
geplaatst: 12 maart 2004, 17:21 uur
Ik zie door alle bomen het bos niet meer... mogen we nu al weer wél toevoegen of niet?
0
geplaatst: 12 maart 2004, 17:35 uur
Goedkeuren mag gewoon nog hoor volgens mij. Gaat toch allemaal goed?
0
geplaatst: 12 maart 2004, 19:43 uur
daar ben ik weer 
- het moet inderdaad niet mogen om hetzelfde album meerdere keren in je top 10 te zetten, moet ik dus nog even wat aan doen
- m'n mening over dat klassieke verhaal is door anderen wel verwoord, in ieder geval genoeg twijfel om er op z'n minst nog even mee te wachten
- een "mijn discussies'-lijst adhv je stemmen is nu nog niet mogelijk, ooit mee bezig geweest , maar het lukte me toen zo snel niet om dat goed en snel te krijgen
en zoals bij die Chipz-affaire al gemeld is: we gaan echt veel meer mods nodig hebben. Elke keer als er zo'n fanclub langskomt moet de boel gedelete worden, denk niet dat we ons elke keer hoeven te gaan verantwoorden in dat soort gevallen. Ook beoordelers gaan we veel meer nodig hebben: er kan een dag niet toegevoegd worden, en nog is de achterstand niet weggewerkt. Niet lullig bedoeld, we hebben veel mensen die rechten gegeven voor hun vele eigen toevoegingen, maar we gaan echt mensen nodig hebben die veel albums GOED willen beoordelen.
Dus heb je interesse, stuur me een PM. Let wel: ik zoek deze mensen vooral in MovieMeter oudgedienden, mensen waarvan ik weet dat ze serieus zijn, en die zelf op z'n minst zelf ook goede toevoegingen doen. Als crewlid ben je toch het visitekaartje van de site.
In principe hoop ik me uiteindelijk alleen met technische dingen bezig te hoeven houden...

- het moet inderdaad niet mogen om hetzelfde album meerdere keren in je top 10 te zetten, moet ik dus nog even wat aan doen
- m'n mening over dat klassieke verhaal is door anderen wel verwoord, in ieder geval genoeg twijfel om er op z'n minst nog even mee te wachten
- een "mijn discussies'-lijst adhv je stemmen is nu nog niet mogelijk, ooit mee bezig geweest , maar het lukte me toen zo snel niet om dat goed en snel te krijgen
en zoals bij die Chipz-affaire al gemeld is: we gaan echt veel meer mods nodig hebben. Elke keer als er zo'n fanclub langskomt moet de boel gedelete worden, denk niet dat we ons elke keer hoeven te gaan verantwoorden in dat soort gevallen. Ook beoordelers gaan we veel meer nodig hebben: er kan een dag niet toegevoegd worden, en nog is de achterstand niet weggewerkt. Niet lullig bedoeld, we hebben veel mensen die rechten gegeven voor hun vele eigen toevoegingen, maar we gaan echt mensen nodig hebben die veel albums GOED willen beoordelen.
Dus heb je interesse, stuur me een PM. Let wel: ik zoek deze mensen vooral in MovieMeter oudgedienden, mensen waarvan ik weet dat ze serieus zijn, en die zelf op z'n minst zelf ook goede toevoegingen doen. Als crewlid ben je toch het visitekaartje van de site.
In principe hoop ik me uiteindelijk alleen met technische dingen bezig te hoeven houden...
0
geplaatst: 12 maart 2004, 19:45 uur
neo schreef:
ooh ja ik heb trouwens ook 8 mile in mijn toevoeglijst staan. ik heb het ook bij meerdere mensen zien staan.
ooh ja ik heb trouwens ook 8 mile in mijn toevoeglijst staan. ik heb het ook bij meerdere mensen zien staan.
"bug ontdekt? Bekende problemen staan op: ?todo, NIET opnieuw melden svp!"
0
geplaatst: 12 maart 2004, 19:52 uur
Ik heb een forumcategorie voor concerten e.d. gemaakt, goed plan. Er kan nog meer bij 

0
geplaatst: 12 maart 2004, 20:00 uur
Starbright Boy gaat ook helpen met de toevoegingen, bedankt. Ik hoop dat morgenmiddag alles weer werkt wat de toevoegingen betreft
0
geplaatst: 12 maart 2004, 20:13 uur
Bij sommige albums die in de top 100 staan, staat niet bij dat ze in de top 100 staan bij het album zelf. Zie -> System of a Down - Toxicity
0
geplaatst: 12 maart 2004, 20:43 uur
Okee bedankt voor de reacties verder, ik zal morgen even wat mensen een PM terug sturen, en dan hebben we denk ik voorlopig genoeg toevoegmods.
Maar nu vind ik het mooi geweest.
bier!

Maar nu vind ik het mooi geweest.
bier!

0
geplaatst: 12 maart 2004, 22:00 uur
Nee, ik word ziek als ik bier drink. Eén slokje is al genoeg om mij plat te leggen. Nee.. geef mij maar Smirnoff Ice, daar kan ik er wel een heleboel van op. 

0
geplaatst: 12 maart 2004, 22:08 uur
Die Breezer drankjes vind ik erg tegenvallen,geef mij maar iets sterkers 

0
geplaatst: 12 maart 2004, 22:11 uur
Ahum... Smirnoff is geen Breezer. Daar zit namelijk rum in. En nee, ik ben geen "Breezah" figuur. 

0
moviefreak#1
geplaatst: 12 maart 2004, 22:19 uur
Daan schreef:
(quote)
Oftewel, ook bekend als MSN-taal en SMS-taal.Ja als ik ergens een hekel heb dezer dagen is het wel deze taal

Heel erg fout

0
geplaatst: 12 maart 2004, 22:28 uur
Ik probeer dan ook altijd zoveel mogelijk op mijn taalgebruik te letten. Bang dat ik grammatische fouten maak, ben namelijk geen ster in de taal der Nederlanden.
0
geplaatst: 12 maart 2004, 22:31 uur
Ach Daan, maak je daar geen zorgen in - met de tijd komt alles in orde met die grammaticale foutjes 

0
moviefreak#1
geplaatst: 12 maart 2004, 22:31 uur
Taalfouten zijn nooit erg, niemand is perfect en zeker niet met deze taal maar iemand die z'n best doet om van elke A een 4 te maken en van elke E een 3 , ja dan vraag je gewoon om irritaties
0
geplaatst: 12 maart 2004, 22:37 uur
Wat een leuke reactie's, geeft mij een behoorlijke dosis zelfvertrouwen. 

0
geplaatst: 13 maart 2004, 00:28 uur
Toevoegingen (0)
Correcties (0)
Correcties (0)
Denk dat de crew en mods dat in de toekomst niet veel meer gaan zien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.