MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
tangmaster
Waarom worden verzamelalbums niet onde de kop diverse artiesten vermeld je moet nu maar alle titels uit je kop weten om ze terug te vinden, geen makkelijke keuze.

sxesven
Hier klopt het gemiddelde niet (moet 3,83 zijn, niet 4,17).

musicfriek schreef:
Deze toevoeging gaat niet helemaal goed (zie alternatieve titel).

Okee, ga ik naar kijken

kArIzMa_TuRk
kArIzMa_TuRk schreef:
Jordy, krijgen we hier ook (net als bij moviemeter) prijsvragen? de winnaar wint dan een album en krijgt het opgestuurt!

dit lijkt me wel leuk!
herman schreef:
Mij ook wel. Wie stelt er een prijs beschikbaar?
Wij zijn de enige, blijkbaar..

Sheplays
Ik heb reeds gedelete mappen van 'Mijn Albums' teruggekregen van de server!

texke
Bij deze artiest staat een album 2 keer. (melodies for...)

lambf
Bij deze split is van Gut, maar als je naar Gut zoekt kan je hem niet vinden.

lambf schreef:
Bij deze split is van Gut, maar als je naar Gut zoekt kan je hem niet vinden.

Dat komt omdat "Gonorrhea Pussy / Gut" de "bandnaam" is. Ik heb reeds een correctie doorgestuurd waardoor de "Gonorrhea Pussy / Gut" als een groep wordt gezien met "Gonorrhea Pussy" en "Gut" als leden waardoor hij wel in de discografie van Gut vermeldt zal staan.

lambf
L_T_B schreef:
(quote)

Dat komt omdat "Gonorrhea Pussy / Gut" de "bandnaam" is. Ik heb reeds een correctie doorgestuurd waardoor de "Gonorrhea Pussy / Gut" als een groep wordt gezien met "Gonorrhea Pussy" en "Gut" als leden waardoor hij wel in de discografie van Gut vermeldt zal staan.

Ah, moet dat zo, dat wist ik niet.

Sheplays schreef:
Ik heb reeds gedelete mappen van 'Mijn Albums' teruggekregen van de server!

copy/paste van MovieMeter

Jordy schreef:
Hmn, ik had dit misschien even moeten melden. Er is (of hopelijk: was) een probleem met mappen en films die soms verdwenen. Wat er eigenlijk gebeurde is dat deze om een of andere reden (hoe het komt is me nog steeds niet 100% duidelijk) gingen "zweven", de database wist niet meer in welk mapje films stonden, of in welke map een submap stond.

Dit heb ik opgelost door te zorgen dat ALS dit gebeurt, deze zwevende films en mappen in ieder geval weer teruggezet werden in het hoogste niveau, de MIjn Films map dus. Ik realiseerde me niet dat door deze fix er ineens mappen en films terug zouden komen die al maanden kwijt waren

Sheplays
Jordy schreef:
(quote)

copy/paste van MovieMeter

(quote)

Dit klopt, er waren ook een paar goede mappen verdwenen en die kreeg ik ook weer netjes terug. Ik heb submappen aangemaakt, misschien is dat wel de reden.

Hoe kan dit album met als genres pop/score nu nr. 1 staan bij de toplijst van genre 'wereld'?

http://www.musicmeter.nl/album/18293

En een punk resp. country album staan in de toplijst van genre 'rock'?

http://www.musicmeter.nl/album/1003
http://www.musicmeter.nl/album/4237

dix
Hallo ..

complimenten - deze site blijkt beter te werken met betrekking tot nieuwe luister-ideeën dan welk tijdschrift of e-zine dan ook. leuk !

problemen: ik heb al een aantal malen geprobeerd een plaat toe te voegen, maar nadat ik een hoes heb gepasted en ik opslaan aanvink, gebeurt er niets ...

wat doe ik fout of wat doe ik niet ?

Je zegt dat er niets gebeurt: kun je dat iets meer toelichten? Krijg je dan verder geen enkele mededeling?

dix
nee, nada

ik druk op opslaan en dan gebeurd er niets.

ik heb dat inmiddels vanaf verschillende computers geprobeerd.

bij de rest van het invullen heb ik geen probleem, behalve dat het importeren van songtitels evenmin tot iets leidde.
dus die had ik handmatig toegevoegd (ik ken ze inmiddels uit m'n hoofd)

Sietse
is het alleen bij een plaat, of ook bij andere?

dix
ik heb alleen een plaat (één) willen toevoegen.

Human Fly, van The Horse Flies.

(niet direct jou genre, maar doe eens gek zou ik zeggen)

neo
dynamo d schreef:
Hoe kan dit album met als genres pop/score nu nr. 1 staan bij de toplijst van genre 'wereld'?

http://www.musicmeter.nl/album/18293

Het is dan ook totaal geen pop. Vind het zelfs een grove belediging om het zo te noemen. Kan eigenlijk wel helemaal als score staan aangezien het een gedeelte echte filmscore is en de rest door Armstrong 'gescoord' was met Parijs in zijn hoofd en later zo op een dvd tot is omgedoopt tot een filmproject.

Het zal wel op wereld/score hebben gestaan, en daarna door iemand veranderd naar pop/score. De lijst ververst waarschijnlijk dan niet meteen.

Het album Spear of Destiny - Loadestone stond hier al op de site en kan er dus af

Nog een vraagje: Duo Fennesz/Sakamoto komt uit Oostenrijk resp. Japan en dat staat ook zo aangegeven bij de landen. Echter, dit album staat alleen in de toplijst van Oostenrijk en niet in die van Japan. Zie:
http://www.musicmeter.nl/album/73246
http://www.musicmeter.nl/album/73246/stats/

Wordt alleen het eerstgenoemde land gebruikt voor de landen-toplijsten? Zo ja, dan lijkt me dat niet geheel terecht.

Ik had eigenlijk een vraag.
Is MusicMeter ook actief op Hyves?

dynamo d schreef:

Wordt alleen het eerstgenoemde land gebruikt voor de landen-toplijsten?

Hmn daar lijkt het wel op, zal er eens naar kijken

SelmaDuim
deric raven schreef:
Ik had eigenlijk een vraag.
Is MusicMeter ook actief op Hyves?

Zo te zien wel: http://musicmeter.hyves.net/

Dank je wel.

Ik heb zo'n 2 maanden geleden een album toegevoegd die nog steeds niet af- of goedgekeurd is. Is het normaal dat het voortaan zo lang duurt?

MJ_DA_MAN schreef:
Ik heb zo'n 2 maanden geleden een album toegevoegd die nog steeds niet af- of goedgekeurd is. Is het normaal dat het voortaan zo lang duurt?

Zoals ik eerder al eens heb gemeld hebben de heren van de hip-hop afdeling gewoon wat minder tijd. Daarbij waagt de rest van de crew zich er vaak niet aan omdat wij er weinig kijk op hebben en we weten dat veel hip-hop toevoegers er vaak een rommeltje van maken, met afkeuringen als gevolg.
Het is niet anders helaas.
De rest van de toevoegingen gaan overigens razend snel, alleen lastig te beoordelen gevallen blijven soms langer staan. Daarom ook de vraag: stuur bij twijfel zo veel mogelijk links door want dat maakt het voor ons al een stuk makkelijker.

lambf
aERodynamIC schreef:
(quote)

De rest van de toevoegingen gaan overigens razend snel

Inderdaad, net een album toegevoegd en 5 min. later staat hij erop, top

MJ_DA_MAN schreef:
zo'n 2 maanden geleden

Overdrijven is ook een kunst: jouw enige toevoeging in de rij dateert van 31 juli. Een beetje minder pushen kan dus geen kwaad.

Aero, ik wil niemand aanvallen of zo, bovendien was dat album wat ik toevoegde een ambient-album.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Overdrijven is ook een kunst: jouw enige toevoeging in de rij dateert van 31 juli. Een beetje minder pushen kan dus geen kwaad.

Ik heb er twee in de wachtrij staan. En ik probeer niet te puchen, vind het gewoon een beetje oneerlijk als ik nu lees dat ''de hiphoppers'' zeg maar achteraan moeten sluiten terwijl ik al redelijk veel toevoegingen heb gedaan en amper meer afkeuringen krijg. Maar goed, als je zo gaat, dan gaat het zo.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:03 uur

geplaatst: vandaag om 12:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.