MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
herman schreef:
Je kunt zelf een correctie doorsturen. linkje.

Nee, hij kan dat album (onder de naam "The Plastic Ono Band"), niet linken naar deze artiest.

Is gewoon een kwestie van de artiestenpagina van 'Plastic Ono Band' aanpassen. Heb dat net gedaan en hij staat nu onder de albums van Yoko en John.

Kan om één of andere vage reden mijn avatar niet veranderen.

50 bij 50 en een JPG bestand toch?

Hoef je niet zelf aan te passen schat

edit: Mume doet dat voor je, als je zelf datgene selecteert wat je als avie wilt.

54 bij 54

HEBBES!!!!!

CHIEP (crew)
herman schreef:
Volgens mij ook ja. Op discogs staat ook alleen Pt. 2 bij de officiele releases, de rest bij bootlegs.
Klopt als een bus.
2 Many DJ's - As Heard on Radio Soulwax Pt. 1 (2002)
2 Many DJ's - As Heard on Radio Soulwax Pt. 5 (2002)
2 Many DJ's - As Heard on Radio Soulwax, Pt. 6 (2002)
(en bij 'rejections')
2 Many DJ's - As Heard on Radio Soulwax, Pt. 8 (2002)
2 Many DJ's - As Heard on Radio Soulwax, Pt. 9 (2002)
mogen dus verwijderd worden.
Wat mij ook bij de volgende vraag brengt: mogen albums die indertijd bij een (muziek)magazine zaten op de site? (aangezien "This Is Radio Soulwax" er bijvoorbeeld één is)

CHIEP (crew)
Kan ik er zelf voor zorgen dat er bij Piet Goddaer wordt gelinkt naar Sunzoo manley of is dit werk voor de crew?

Ik heb een correctie doorgestuurd waarbij ik Ozark Henry heb aangemaakt als alias van Piet Goddaer. Als deze goedgekeurd wordt moet wel alle informatie (foto, geboortedatum e.d.) van hem opnieuw ingevoerd worden, maar hij is dan wel gelinkt naar Sunzoo Manley.

CHIEP (crew)
L_T_B schreef:
Ik heb een correctie doorgestuurd waarbij ik Ozark Henry heb aangemaakt als alias van Piet Goddaer. Als deze goedgekeurd wordt moet wel alle informatie (foto, geboortedatum e.d.) van hem opnieuw ingevoerd worden, maar hij is dan wel gelinkt naar Sunzoo Manley.
Thanks!

Ik heb een probleem met mijn albums. Telkens wanneer ik Albums die ik toevoeg aan Mijn Albums komen in deze map binnen aanvink en die opsla, komt de aanpassing helemaal niet door. Als ik dan weer terug ga naar het scherm dan staat Albums die ik toevoeg aan Mijn Albums komen in deze map binnen helemaal niet meer aangevinkt. Als ik nu een ieder album wil toevoegen komt 'ie in geen een lijst terecht. Zou iemand dat kunnen verhelpen?

*Edit: Zelfs albums uit mijn lijst verwijderen lukt al niet meer...

sxesven

Ok, nu niet meer. Bedankt voor het melden.

Vraag me trouwens toch af hoe jullie dat zien; ik kom uit mezelf nooit een dubbel album tegen...

sxesven
Ik zocht op Brötzmann en zag 'm twee keer onder elkaar in de zoekresultaten staan. Stom toeval dus.

CHIEP (crew)
Ik herhaal mijn vraag:
CHIEP schreef:
Twee weken geleden heb ik drie releases van Daan toegevoegd. Twee daarvan werden vrijwel meteen goedgekeurd, maar van de derde (Camera) heb ik nog niets van goed- of afkeuring vernomen.
Gewoon nog wat wachten?

neo
Die staat niet in de wachtrij en ook niet bij de foute toevoegingen lijst. Voeg em anders nogmaals toe, dan komt ie op de site.

CHIEP (crew)
neo schreef:
Die staat niet in de wachtrij en ook niet bij de foute toevoegingen lijst. Voeg em anders nogmaals toe, dan komt ie op de site.
Done.

Ik heb enkele dagen terug de verzamelaar Dubstep Allstars Vol:04 toegevoegd, maar hij staat er nog niet. Wanneer worden albums ongeveer goedgekeurd? Ding was een bitch om over te typen, vandaar.

kArIzMa_TuRk
Jordy, krijgen we hier ook (net als bij moviemeter) prijsvragen? de winnaar wint dan een album en krijgt het opgestuurt!

dit lijkt me wel leuk!

Mij ook wel. Wie stelt er een prijs beschikbaar?

Justinx schreef:
Ik heb een probleem met mijn albums. Telkens wanneer ik Albums die ik toevoeg aan Mijn Albums komen in deze map binnen aanvink en die opsla, komt de aanpassing helemaal niet door. Als ik dan weer terug ga naar het scherm dan staat Albums die ik toevoeg aan Mijn Albums komen in deze map binnen helemaal niet meer aangevinkt. Als ik nu een ieder album wil toevoegen komt 'ie in geen een lijst terecht. Zou iemand dat kunnen verhelpen?

*Edit: Zelfs albums uit mijn lijst verwijderen lukt al niet meer...

Lukt het in een andere browser wel? Of na een harde refresh?

Jordy schreef:
(quote)

Lukt het in een andere browser wel? Of na een harde refresh?

Ik zal het eens proberen. Je hoort me er nog wel over als het niet lukt .
Ik had verder nog een opmerking, iets wat ik mis op deze site(s). Bij tekstbewerken kun je stukken tekst schuin laten maken, maar je kunt teksten niet dik maken. Waarom heb je als ik vragen mag ervoor gekozen om die optie weg te laten? Want ik vind het best wel een gemis dat ik kopjes of andere belangrijke delen uit mijn teksten niet dik kan arceren. Is dat ooit misschien overweegbaar?

sxesven
Deze plaat is twee keer goedgekeurd (de tweede link is de spook-entry).

Fixed.

Electro_
Vitalic is een paar dagen terug van nationaliteit gewisseld op de site (van Oekraïens naar Frans) maar hij staat nu nog steeds in de toplijst van Oekraïne.

Vreemd inderdaad

tangmaster
In De Site > Algemeen > Live / verzamel albums:

Wat ik persoonlijk een beetje vreemd vindt is dat er geen scheiding gemaakt wordt tussen verzamel en live albums, vindt het niet echt overzichtelijk. Is hier iets aan te doen?

De rotatielijst is al een aantal dagen juist hetzelfde. Blijkbaar is er iets misgelopen?

Klopt, nu weer goed volgens mij

Deze toevoeging gaat niet helemaal goed (zie alternatieve titel).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:22 uur

geplaatst: vandaag om 10:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.