De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juli 2007, 22:48 uur
0
geplaatst: 29 juli 2007, 23:25 uur
Is gewoon een kwestie van de artiestenpagina van 'Plastic Ono Band' aanpassen. Heb dat net gedaan en hij staat nu onder de albums van Yoko en John. 

0
geplaatst: 30 juli 2007, 21:38 uur
Kan om één of andere vage reden mijn avatar niet veranderen.
50 bij 50 en een JPG bestand toch?
50 bij 50 en een JPG bestand toch?
0
geplaatst: 30 juli 2007, 21:39 uur
Hoef je niet zelf aan te passen schat 
edit: Mume doet dat voor je, als je zelf datgene selecteert wat je als avie wilt.

edit: Mume doet dat voor je, als je zelf datgene selecteert wat je als avie wilt.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 31 juli 2007, 01:20 uur
herman schreef:
Volgens mij ook ja. Op discogs staat ook alleen Pt. 2 bij de officiele releases, de rest bij bootlegs.
Klopt als een bus.Volgens mij ook ja. Op discogs staat ook alleen Pt. 2 bij de officiele releases, de rest bij bootlegs.
2 Many DJ's - As Heard on Radio Soulwax Pt. 1 (2002)
2 Many DJ's - As Heard on Radio Soulwax Pt. 5 (2002)
2 Many DJ's - As Heard on Radio Soulwax, Pt. 6 (2002)
(en bij 'rejections')
2 Many DJ's - As Heard on Radio Soulwax, Pt. 8 (2002)
2 Many DJ's - As Heard on Radio Soulwax, Pt. 9 (2002)
mogen dus verwijderd worden.
Wat mij ook bij de volgende vraag brengt: mogen albums die indertijd bij een (muziek)magazine zaten op de site? (aangezien "This Is Radio Soulwax" er bijvoorbeeld één is)
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 31 juli 2007, 01:29 uur
Kan ik er zelf voor zorgen dat er bij Piet Goddaer wordt gelinkt naar Sunzoo manley of is dit werk voor de crew?
0
geplaatst: 31 juli 2007, 01:34 uur
Ik heb een correctie doorgestuurd waarbij ik Ozark Henry heb aangemaakt als alias van Piet Goddaer. Als deze goedgekeurd wordt moet wel alle informatie (foto, geboortedatum e.d.) van hem opnieuw ingevoerd worden, maar hij is dan wel gelinkt naar Sunzoo Manley.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 31 juli 2007, 01:41 uur
L_T_B schreef:
Ik heb een correctie doorgestuurd waarbij ik Ozark Henry heb aangemaakt als alias van Piet Goddaer. Als deze goedgekeurd wordt moet wel alle informatie (foto, geboortedatum e.d.) van hem opnieuw ingevoerd worden, maar hij is dan wel gelinkt naar Sunzoo Manley.
Thanks!Ik heb een correctie doorgestuurd waarbij ik Ozark Henry heb aangemaakt als alias van Piet Goddaer. Als deze goedgekeurd wordt moet wel alle informatie (foto, geboortedatum e.d.) van hem opnieuw ingevoerd worden, maar hij is dan wel gelinkt naar Sunzoo Manley.
0
geplaatst: 31 juli 2007, 11:58 uur
Ik heb een probleem met mijn albums. Telkens wanneer ik Albums die ik toevoeg aan Mijn Albums komen in deze map binnen aanvink en die opsla, komt de aanpassing helemaal niet door. Als ik dan weer terug ga naar het scherm dan staat Albums die ik toevoeg aan Mijn Albums komen in deze map binnen helemaal niet meer aangevinkt. Als ik nu een ieder album wil toevoegen komt 'ie in geen een lijst terecht. Zou iemand dat kunnen verhelpen?
*Edit: Zelfs albums uit mijn lijst verwijderen lukt al niet meer...
0
sxesven
geplaatst: 31 juli 2007, 14:20 uur
Peter Brötzmann Group - Fuck de Boere staat er twee keer op.
0
geplaatst: 31 juli 2007, 23:27 uur
Ok, nu niet meer. Bedankt voor het melden.
Vraag me trouwens toch af hoe jullie dat zien; ik kom uit mezelf nooit een dubbel album tegen...
Vraag me trouwens toch af hoe jullie dat zien; ik kom uit mezelf nooit een dubbel album tegen...
0
sxesven
geplaatst: 31 juli 2007, 23:29 uur
Ik zocht op Brötzmann en zag 'm twee keer onder elkaar in de zoekresultaten staan. Stom toeval dus. 

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 1 augustus 2007, 11:59 uur
Ik herhaal mijn vraag:
CHIEP schreef:
Twee weken geleden heb ik drie releases van Daan toegevoegd. Twee daarvan werden vrijwel meteen goedgekeurd, maar van de derde (Camera) heb ik nog niets van goed- of afkeuring vernomen.
Gewoon nog wat wachten?
Twee weken geleden heb ik drie releases van Daan toegevoegd. Twee daarvan werden vrijwel meteen goedgekeurd, maar van de derde (Camera) heb ik nog niets van goed- of afkeuring vernomen.
Gewoon nog wat wachten?
0
geplaatst: 1 augustus 2007, 12:04 uur
Die staat niet in de wachtrij en ook niet bij de foute toevoegingen lijst. Voeg em anders nogmaals toe, dan komt ie op de site.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 1 augustus 2007, 13:04 uur
neo schreef:
Die staat niet in de wachtrij en ook niet bij de foute toevoegingen lijst. Voeg em anders nogmaals toe, dan komt ie op de site.
Done. Die staat niet in de wachtrij en ook niet bij de foute toevoegingen lijst. Voeg em anders nogmaals toe, dan komt ie op de site.

0
geplaatst: 1 augustus 2007, 16:13 uur
Ik heb enkele dagen terug de verzamelaar Dubstep Allstars Vol:04 toegevoegd, maar hij staat er nog niet. Wanneer worden albums ongeveer goedgekeurd? Ding was een bitch om over te typen, vandaar. 

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 2 augustus 2007, 00:18 uur
Jordy, krijgen we hier ook (net als bij moviemeter) prijsvragen? de winnaar wint dan een album en krijgt het opgestuurt!
dit lijkt me wel leuk!
dit lijkt me wel leuk!
0
geplaatst: 2 augustus 2007, 08:41 uur
Justinx schreef:
Ik heb een probleem met mijn albums. Telkens wanneer ik Albums die ik toevoeg aan Mijn Albums komen in deze map binnen aanvink en die opsla, komt de aanpassing helemaal niet door. Als ik dan weer terug ga naar het scherm dan staat Albums die ik toevoeg aan Mijn Albums komen in deze map binnen helemaal niet meer aangevinkt. Als ik nu een ieder album wil toevoegen komt 'ie in geen een lijst terecht. Zou iemand dat kunnen verhelpen?
Lukt het in een andere browser wel? Of na een harde refresh?
0
geplaatst: 2 augustus 2007, 18:20 uur
Jordy schreef:
(quote)
Ik zal het eens proberen. Je hoort me er nog wel over als het niet lukt
.Ik had verder nog een opmerking, iets wat ik mis op deze site(s). Bij tekstbewerken kun je stukken tekst schuin laten maken, maar je kunt teksten niet dik maken. Waarom heb je als ik vragen mag ervoor gekozen om die optie weg te laten? Want ik vind het best wel een gemis dat ik kopjes of andere belangrijke delen uit mijn teksten niet dik kan arceren. Is dat ooit misschien overweegbaar?
0
sxesven
geplaatst: 2 augustus 2007, 20:59 uur
Deze plaat is twee keer goedgekeurd (de tweede link is de spook-entry).
0
Electro_
geplaatst: 2 augustus 2007, 22:17 uur
Vitalic is een paar dagen terug van nationaliteit gewisseld op de site (van Oekraïens naar Frans) maar hij staat nu nog steeds in de toplijst van Oekraïne.
0
tangmaster
geplaatst: 5 augustus 2007, 12:51 uur
In De Site > Algemeen > Live / verzamel albums:
Wat ik persoonlijk een beetje vreemd vindt is dat er geen scheiding gemaakt wordt tussen verzamel en live albums, vindt het niet echt overzichtelijk. Is hier iets aan te doen?
Wat ik persoonlijk een beetje vreemd vindt is dat er geen scheiding gemaakt wordt tussen verzamel en live albums, vindt het niet echt overzichtelijk. Is hier iets aan te doen?
0
geplaatst: 5 augustus 2007, 13:48 uur
De rotatielijst is al een aantal dagen juist hetzelfde. Blijkbaar is er iets misgelopen?
0
geplaatst: 6 augustus 2007, 08:49 uur
Deze toevoeging gaat niet helemaal goed (zie alternatieve titel).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.