MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
waxs schreef:
Jezus Christus, moet dat nou zo? Schiet is op. Komt er nog wat van, maak is aan. Loop je soms de hele dag uit je neus te eten? Maak is vaart, opschieten! Kom op, kom op, dat kan sneller-r-r-r!!!

Wat een reactie zeg

Die reactie is niet serieus, maar het zou beter zijn geweest om de reactie ervoor niet te hebben geplaatst met name door het feit dat er hard gewerkt is om ook zijn toevoegingen er vlot doorheen te loodsen. Dit soort reacties hebben helaas een averechts effect en dat geeft Boordappel (in heel wat minder woorden) ook duidelijk aan.

Het is ook helemaal geen klaag reactie. Die reactie doelt alleen op het feit dat het juist de afgelopen 2 weken zo goed en snel werd verwerkt. De reactie van BoordAppel suggereert dat ik hier kritiek loop te uiten wat helemaal niet zo is, hoeveel bedankjes heb ik de afgelopen weken wel niet jou kant opgestuurd aERo? Vervolgens sluit ik de woorden ook nog subtiel af met: "Ach ja, zondag is rust dag. Misschien morgen meer geluk." Beetje raar hoe het vervolgens wordt geinterperteerd, vandaar het sarcastische vervolg. Maargoed, even bij deze wat duidelijkheid scheppen. Misschien had ik het van een knipoogje moeten voorzien.

Sorry hoor, maar dan begrijpen crew-members 'de humor' niet. Ik mag hopen dat je zelf ook wel snapt dat die eerste reactie nu niet bepaald als 'grap' overkwam en zeker niet na eerdere klaagzangen van jouw kant die wel degelijk serieus waren.
Laat ik het zo zeggen: verstandig is het niet om op deze manier te grappen en grollen.
Het had duidelijker geweest als je ook hier in dit topic een gewoon bedankje had geplaatst i.p.v. deze cryptische manier als je dan toch je waardering wil laten blijken (daarbij hoeven we nu ook niet elke keer bedankt te worden).
Nogmaals: users mogen best eens vragen waar een toevoeging of correctie blijft als het echt lang gaat duren. Maar soms is geduld een schone zaak

Dan wil ik bij deze de crewleden wel 272x bedanken voor het toevoegen, verder ook voor alle keren dat door jullie hulp een toevoeging toch goedgekeurd werd.
Ik heb nu een nieuwe PC, en begrijp ook goed waarom er voorheen regelmatig een album werd afgekeurd.
Geduld hebben, dan komt het wel goed. Sinds Marcel Jongeneel er bij zit gaat het ook veel sneller; en bedenk wel dat elk album nagekeken wordt op fouten, gaat meer werk in zitten als wat men in eerste instantie denkt.

Er staat ergens dat het wel een week kan duren toch? Dus mijn ervaring is dat het altijd sneller gaat, heb nooit een week hoeven wachten. Waardeer het erg dat jullie allemaal zo je best doen.

deric raven schreef:
Sinds Marcel Jongeneel er bij zit gaat het ook veel sneller; en bedenk wel dat elk album nagekeken wordt op fouten, gaat meer werk in zitten als wat men in eerste instantie denkt.
Dat is waar. En die is nu 4, 5 weken met vakantie en dat is wel een beetje merkbaar. Hij verricht echt veel werk. Niet dat anderen minder werk verrichten, maar hij is wel een aanwinst hier

musicfriek schreef:
(quote)
Dat is waar. En die is nu 4, 5 weken met vakantie en dat is wel een beetje merkbaar. Hij verricht echt veel werk. Niet dat anderen minder werk verrichten, maar hij is wel een aanwinst hier
Ik zat ook al te denken aan een standbeeld voor Marc...

Zal wel aan mij liggen maar ik heb het idee dat Mume sneller is in IE en met Firefox en Opera, zeker de laatste tijd erg langzaam met laden. Meedere?

Alhoewel duurde het nu ook wel (te) lang voordat dit bericht er stond. Mijn snelheid is prima dus daar ligt het volgens mij niet aan.

Bij mij is ie ook flink traag af en toe. Al heb ik er nu niet zo'n last van.

Momenteel heel erg traag: met goedkeuren van toevoegingen en correcties extra vervelend.

HiLL schreef:
Zal wel aan mij liggen maar ik heb het idee dat Mume sneller is in IE en met Firefox en Opera, zeker de laatste tijd erg langzaam met laden. Meedere?

Alhoewel duurde het nu ook wel (te) lang voordat dit bericht er stond. Mijn snelheid is prima dus daar ligt het volgens mij niet aan.

Heb ik dus ook last van, ik lag er vanavond tussen 19:00 en 21:30 zelfs helemaal af. Verder is de site ontzettend traag met berichten zetten (bij de hoezen KO is het helemaal drama).

Mooi ligt dus niet aan mij. Vind het echt tergend traag... Jordy...?
Ben al zo emo vanavond...

Bij mij is de gehele site vanavond al erg traag, maar het goedkeuren van correcties en albums is over het algemeen trager dan traag de laatste tijd. Ik moet af en toe tot een minuut wachten voordat er iets gebeurt nadat ik op "goedkeuren" heb gedrukt.

Hier idem.

Werkt hier prima hoor.

Ik was wat aan het klussen met avatars. Eerst probeerde ik de burka babes als plaatje te krijgen, maar die kwamen niet helemaal goed over. Toen ik vervolgens andere afbeeldingen probeerde, bleef steeds het plaatje van de Burka Babes in het bewerkschermpje van de avatar ('selecteer het gedeelte etc.') staan. Met veel moeite heb ik toch Pepe weten uit te knippen, maar ik zie liever toch het goede plaatje bij het bewerken

Edit: na afsluiten van browser gaat het wel goed.

Het ligt dus niet aan de PC die traagheid; ik schrok al, had ik net een nieuwe....

Even een vraag (misschien al een keer gesteld, absoluut geen zin om heel het forum af te zoeken):
De toplijstjes per jaar vind ik erg leuk om te maken. Is er niet een manier om alleen je stemmen van één jaar te zien? Net als bij het invoeren van het eindjaarslijstje vorig jaar?

Een kleinigheidje, maar zou het mogelijk zijn om bij de discografie-pagina's de albums die in hetzelfde jaar uitgekomen zijn, te sorteren op de datum van release in plaats van op alfabetische volgorde?

Zie bv. bij The Doors, waar het nu lijkt alsof Strange Days hun debuutplaat is.

Dan moet in die gevallen wel de releasedata zijn ingevoerd, natuurlijk...

herman schreef:
Een kleinigheidje, maar zou het mogelijk zijn om bij de discografie-pagina's de albums die in hetzelfde jaar uitgekomen zijn, te sorteren op de datum van release in plaats van op alfabetische volgorde?

Heb ik ook eens gevraagd, kreeg nee op het rekest.

HiLL schreef:
(quote)

Heb ik ook eens gevraagd, kreeg nee op het rekest.

Vind het een goed idee van herman, moet toch wel mogelijk zijn?

herman schreef:

Kwam hetzelfde laatst tegen bij The Monochrome Set. Is een kleinigheid, maar best wel storend.

Sheplays schreef:
(quote)

Hobby?

Mwah, als freelancer vraag ik voor grafisch werk meestal een leuke fee. Het werk aan de hoesjes voor MuMe gaat voor nop, dus laat ik het maar als hobby beschouwen!

Geloof dat het ook mijn nieuwe hobby is geworden. Werkt verslavend. Hoesjes uit de rejections vissen en proberen er wat van te maken.

Bij de eerste staat een alternatieve titel, misschien daardoor.

Hij is al bijna weg die 2de link. Alleen de albumnaam staat er nog...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:44 uur

geplaatst: vandaag om 22:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.