MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Het enige probleem dat mij bekend is, is dat je geen melding krijgt als er iets al in de wachtrij staat.

Improvision
Jamaican schreef:
Album staat er dubbel op.
Zoals Gekkenhuis al zei ik heb twee albums toegevoegd die er al op stonden en je kon dit niet zien als je het album toevoegt.

http://www.musicmeter.nl/artist/40135

Wou ik ook net melden.

Yak
De meest recente toevoeging is verwijderd.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Dat varieert: als de wachtrij niet lang is kan het vrij snel gebeuren (is er geen wachtrij dan vrijwel direct).
Maar het kan ook enkele dagen duren (lees 2 of 3) en soms blijft een album vrij lang in de wachtrij staan omdat we er niet helemaal uitkomen of deze toegelaten kan worden of niet.
Ik zou zeggen: reken 1 tot 2 dagen als gemiddelde.
Oh, ja, nee, dat klopt dan denk ik wel, ik voeg meestal zeldzamere gevallen toe. Maar ze zijn wel allemaal volgens de Music Meter richtlijnen hoor!

Misschien is het een idee om bij bandleden die zijn overleden iets anders neer te zetten dan alleen de maand van overlijden/stoppen met de band(in die volgorde). Misschien een klein kruisje achter naam?

Het zal wel amper voorkomen, maar goed. Als er al zoiets is dan heb ik niet goed opgelet....

eazyfan
Een opmerking:
Marcel Jongeneel, waar is die naartoe? Sinds 16 Augustus hier niet meer gezien, is hij op vakantie? Zit hij zonder pc voor tijdje?
Weet iemand meer? gelieve me te PMen als het kan

Ik vraag me dit gewoon af omdat Marcel hier toch zoveel actief is en niks gehoort heb over de reden zijn afwezigheid...

Op vakantie .. geef em groot gelijk

5 Weken zelfs (als ik me niet vergis)

Gaat er nog iets aan de snelheid gebeuren, Jordy?

HiLL schreef:

Snelheid? als het bij jou wat trager gaat, ligt dat volledig aan jezelf hoor...

(Bij mij gaat MuMe namelijk als een Asafa Powell vooruit)

Waldo Jeffers schreef:
(quote)

Snelheid? als het bij jou wat trager gaat, ligt dat volledig aan jezelf hoor...
(Bij mij gaat MuMe namelijk als een Asafa Powell vooruit)

Dan neem ik toch Belgisch internet.
Maar serieus er zijn meerdere mensen die er last van hebben.

HiLL schreef:
(quote)

Dan neem ik toch Belgisch internet.
Maar serieus er zijn meerdere mensen die er last van hebben.

Bij momenten loopt het wat trager (vooral zoekopdrachten dan). Nu merk ik echter geen enkele vertraging.

Wat ik een beetje mis is dat je bij een user zelf kan zoeken naar artiesten. Als ik bijvoorbeeld wil weten wat Pietje heeft gestemd bij de albums van Frans Bauer zou ik nu eerst alle stemmen langs moeten gaan. Of is er al een optie die ik over het hoofd zie?

handsome_devil
Je kan ook naar alle albums van Frans Bauer gaan en daar telkens naar een stem van Pietje zoeken

handsome_devil schreef:
Je kan ook naar alle albums van Frans Bauer gaan en daar telkens naar een stem van Pietje zoeken
Dat is toch ook onhandig Lonnie
Bedankt voor je moeite en reactie wel, ik waardeer het zeer.

De laatst toegevoegde van de twee verwijderd en het bericht van Thomzi verplaatst.

Paap_Floyd schreef:
Of is er al een optie die ik over het hoofd zie?

Nee, het (beter) kunnen volgen van specifieke gebruikers staat op de wensenlijst.

HiLL schreef:

Hmn, ik ben me momenteel van geen problemen bewust, sorry.

Gekkenhuis schreef:
http://www.musicmeter.nl/album/88360
http://www.musicmeter.nl/album/83935

Dubbel. Heel vervelend dat ik niet meer kan zien of een album al op de site staat,daardoor krijg je dit soort problemen.

Ja ik dacht al. "Dat album had ik toch al toegevoegd?". Ik begon al aan mezelf te twijfelen. Dus kan de nieuwste versie (nr. 88360) worden verwijderd?

Gekkenhuis schreef:
(quote)

Dat krijg ik juist niet meer. Is al heel wat vaker voorgekomen. Ook bij dat album dus.

Volgens mij had Waxs hetzelfde probleem.

Zoals Jordy al zei, kun je gewoon zoeken op MuMe of het album er al opstaat, voordat je hem toevoegt.

Deranged
Ik had een vraag: Wat heeft het voor zin om favoriete tracks te selecteren nadat je op een album gestemd heb?

Dan kan je bij statistieken zien welke tracks het beste gevonden worden.

Is behandeld

Crispy Ambulance - Frozen Blood (2000) staat dubbel op de site:

http://www.musicmeter.nl/album/87839
http://www.musicmeter.nl/album/87821 (deze is completer)

Ik heb geloof ik 2 weken geleden een CD toegevoegd aan MuMe, als er nog problemen zijn wil ik graag bronnen geven ed. Alles wat ik toevoeg is officieel en heeft in de winkels gelegen. Believe me!

titan (crew)
Bedoel je die van Q-tip? Zelf zeg je hierover: "Dit is een album dat al sinds 2002 hoort uit te komen, hij werd eerst geshelved door de platenmaatschappij, maar nu is hij in bezit van Q-Tip, en hoort hij dit jaar nog uit te komen". Hoezo officieel? Op basis van deze informatie gaan we natuurlijk geen albums toevoegen.

Het is een album dat Q-Tip heeft gemaakt, het album staat zelfs op z'n myspace.

Die van Q-Tip heeft idd nog niet in de winkel gelegen, maar dat komt nu nog wel :
Kamaal the Abstract was an unreleased album by rapper Q-Tip, which was to be released by Arista on April 23, 2002 but was canceled due to the fact that the record label deemed the album too "un-commercial.". Q-Tip was quoted on saying “I am really disappointed that Kamaal wasn't released. LA Reid didn't know what to do with it; then, three years later, they release Outkast. What Outkast is doing now, those are the kinds of sounds that are on Kamaal the Abstract. Maybe even a little more out. Kamaal was just me, guerrilla.”

Despite the album not getting a proper release, the advances to Kamaal the Abstract have made it into the public's hands.

In 2006, Q-Tip announced he was in negotiation to regain control of the album from Arista, and plans on re-releasing it in 2007.

Zoiezo is het album goed voor discussie. Ook omdat het merendeel al gelekt is.

titan (crew)
Gelekt of niet, zolang het album nog geen "proper release" heeft (of zolang die nog niet duidelijk gepland staat) komt het niet op de site. Punt uit.

Okej, maar ik heb nog 3 andere dingen toegevoegd, die wel officieel in de winkelrekken gelegen hebben, waarom worden die niet toegestaan?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:25 uur

geplaatst: vandaag om 00:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.