MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Timo710 schreef:
Okej, maar ik heb nog 3 andere dingen toegevoegd, die wel officieel in de winkelrekken gelegen hebben, waarom worden die niet toegestaan?

Wie zegt dat? Misschien ben je gewoon ongeduldig. Er staan een paar albums in de wachtrij die de hip-hop kenners binnen de crew beter kunnen beoordelen.
Met hip-hop toevoegingen moeten we blijkbaar zorgvuldig omgaan om ellenlange discussies te voorkomen als ze eenmaal toegevoegd worden. Helaas.

Timo710 schreef:
Okej, maar ik heb nog 3 andere dingen toegevoegd, die wel officieel in de winkelrekken gelegen hebben, waarom worden die niet toegestaan?

Geduld is een schone zaak. De crew van deze site doen hun werk goed. Het enige probleem wat ik heb is dat ik moeite heb in het beoordelen van de hoesfoto. Dat een andere gebruiker dit voor mij oplost vind ik helemaal niet erg. Bedenk eens hoeveel verzoeken binnen komen tot het toelaten van albums op deze site en dat dit over het algemeen wel soepel verloopt. Ik heb daar geen enkel probleem mee, wees blij dat er een platform bestaat waar je je mening omtrent muziek kan meten.

Ik weet niet of het aan mijn instellingen ligt, maar wanneer ik een bericht toevoeg zag ik, als ik weer naar dit topic terugkeerde mijn laatste bericht. Wanneer ik nu een bericht toevoeg bv bij Topic Wat Draai je Nu en daar weer naar terug keer, zie ik mijn bericht van 7 september en niet het laatste. Ik moet dus steeds naar de laatste pagina scrollen. Is dit een bekend probleem of moet ik iets in mijn browserinstellingen wijzigen?

Gerards Dream schreef:
Het enige probleem wat ik heb is dat ik moeite heb in het beoordelen van de hoesfoto. Dat een andere gebruiker dit voor mij oplost vind ik helemaal niet erg. Bedenk eens hoeveel verzoeken binnen komen tot het toelaten van albums op deze site en dat dit over het algemeen wel soepel verloopt.

Hoesfoto zijn regels voor toch? Ik vind zelf aan de ene kant dat er geen lelijke slechte qualiteits afbeeldingen op de site moeten komen. Aan de andere kant zou het ook zonde zijn dat classic albums niet zouden worden toegelaten door dat soort problemen.

Ik vraag me eigenlijk wel af waarom je geen albumhoes in PNG formaat kan toevoegen....

Toch vind ik het wel erg jammer dat Kamaal niet geaccepteerd gaat worden, bijvoorbeeld Eazyfan had veel intresse er in, en hij zei dat hij hem ging luisteren zodra het album op MuMe stond, zodat hij er over kon discusiëren....

Je kan er toch over discussieren op zijn artiestenpagina?

|Joël|
Timo710 schreef:
Ik vraag me eigenlijk wel af waarom je geen albumhoes in PNG formaat kan toevoegen....
Ja dat vind ik ook een gemis op musicmeter. PNG afbeeldingen zijn veel scherper en betere kwaliteit dan een JPEG afbeelding, soms krijg je zo'n plaatje van een zeldzame hoes gewoon niet meer mooi in JPEG. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat het plaatje als bestand een stuk groter is en het dan misschien meer ruimte kost ofzo iets.

Mr. B schreef:
Ik weet niet of het aan mijn instellingen ligt, maar wanneer ik een bericht toevoeg zag ik, als ik weer naar dit topic terugkeerde mijn laatste bericht. Wanneer ik nu een bericht toevoeg bv bij Topic Wat Draai je Nu en daar weer naar terug keer, zie ik mijn bericht van 7 september en niet het laatste. Ik moet dus steeds naar de laatste pagina scrollen. Is dit een bekend probleem of moet ik iets in mijn browserinstellingen wijzigen?

Ik heb dit ook al gehad, dit is een functie in de site zelf en dan moet je gewoon als je je bericht hebt gepost even op de knop verwijder uit mijn updates drukken en direct weer toevoegen

lambf
Ik heb een vraag. Ik wil een album toevoegen dat op het TNT&Record label zit. Maar omdat er op mume geen record bij een label mag, wordt het een beetje lastig, want TNT is een heel ander label. En dan zou ook de naam van het label niet meer kloppen.

Als het label echt "TNT&Record" heet is dat geen probleem. Het gaat om labels die de toevoeging records/productions of weet ik veel wat achter hun naam voeren om duidelijk te maken dat ze een platenlabel zijn.

lambf
Een klacht, als je een album toevoegd met 100+ nummers, reageert de toevoegpagiana bij nummer 100 wel sloom, vooral als je op "Tracks Toevoegen" klikt.

herman schreef:
Je kan er toch over discussieren op zijn artiestenpagina?
Ja maar hoe moet iemand nou weten dat hij daar naartoe moet om over Kamaal te discusiëren.

sxesven
lambf schreef:
Een klacht, als je een album toevoegd met 100+ nummers, reageert de toevoegpagiana bij nummer 100 wel sloom, vooral als je op "Tracks Toevoegen" klikt.

Klopt. Had ik ook eens met een release met bizar veel tracks, en bij 150 werd 'ie dermate traag dat het een halve minuut duurde voor er een nieuwe track bijstond. Ik heb 'm toen gewoon even verstuurd en gevraagd of ik 'm terug kon krijgen, en toen deed 'ie het weer een stuk vlugger. Niet echt handig, maar als je in tijdsnood zit o.i.d. in ieder geval een optie.

lambf
sxesven schreef:
(quote)

Klopt. Had ik ook eens met een release met bizar veel tracks, en bij 150 werd 'ie dermate traag dat het een halve minuut duurde voor er een nieuwe track bijstond. Ik heb 'm toen gewoon even verstuurd en gevraagd of ik 'm terug kon krijgen, en toen deed 'ie het weer een stuk vlugger. Niet echt handig, maar als je in tijdsnood zit o.i.d. in ieder geval een optie.

Dat zal ik eens proberen . Het vervelende is, heb je dan niet weer na 100 tracks hetzelfde probleem? Het gaat namelijk een EP met (side A) 274 + (side B) 278 = 552 tracks .

lambf schreef:
Het gaat namelijk een EP met (side A) 274 + (side B) 278 = 552 tracks .

Succes met toevoegen!

sxesven
lambf schreef:
(quote)

Dat zal ik eens proberen . Het vervelende is, heb je dan niet weer na 100 tracks hetzelfde probleem? Het gaat namelijk een EP met (side A) 274 + (side B) 278 = 552 tracks .

Geen idee om eerlijk te zijn. De release die ik heb toegevoegd telde 229 tracks. Ik heb het toen opgegeven bij iets van 150, omdat ik toen gewoon weg moest en al ruim een uur bezig was. Heb 'm toen opgestuurd en weer teruggekregen, en de volgende 80 gingen zo best aardig. Dus misschien de crew even lief aankijken zodat je om de 100 tracks even mag insturen ofzo.

Staan die tracks trouwens allemaal vermeld op de tracklist? Iets als Recollections of Primary Masturbation van The Gerogerigegege heeft ook 338 tracks, maar fysiek telt de CD maar 7 nummers. Met een 7" is dat wel weer anders natuurlijk...

Wie is het trouwens, Anal Cunt ofzo? Die hadden toch iets dergelijks uitgebracht?

Rare artiestenpagina.

Nog even terugkomend op dit item.

psychonaatje schreef:
(quote)

Ja, maar het werkt niet als de artiest twee albums binnen een jaar uitbrengt, zoals The Doors (voorbeeld van herman). In 1967 brachten The Doors eerst The Doors uit en daarna Strange Days. Deze staan echter in de andere volgorde op de site (omdat het binnen hetzelfde jaar op alfabetische volgorde wordt gesorteerd).

Casartelli schreef:
(quote)

ja, maar daar staan dus nog geen release*data* bij...

aERodynamIC schreef:
(quote)

Gefixt (staat inderdaad beter zo)

Er zijn meer albums met dit probleem, maar hoe voeg je release data in? Zelf kan je, volgens mij, enkel een jaartal toevoegen. Release data moet je doorgeven aan T.O. maar daar merk ik niet zoveel van. Kan natuurlijk zijn dat die gewoon op vakantie is, of omkomt in het werk. Maar zou het niet simpeler zijn als je zelf die data kan invoeren?
In iedergeval zijn de eerste twee albums van de Monochrome Set omgedraaid (debuut is Strange Boutique ipv Love Zombies) evenals die van Kate Bush (debuteerd op MuMe met Lionheart ipv. The Kick Inside). Is allemaal geen wereldramp, maar staat wel wat knullig .

Ik heb het al een keer gemeld, maar deze pagina ziet er ook niet uit zoals het hoort.

Shangri-la schreef:
Ik heb het al een keer gemeld, maar deze pagina ziet er ook niet uit zoals het hoort.

Wat is er mis mee dan? Ik kan niks ontdekken.

SelmaDuim
musicfriek schreef:
(quote)

Wat is er mis mee dan? Ik kan niks ontdekken.

Wat dacht je van de menubalk die onderaan de pagina staat.

Yak
Shangri-la schreef:

Opgelost.

Iemand heeft op een of andere manier de hip-hopgroep The Proov aan rapper CeeMajor gekoppeld. Nu is CeeMajor weliswaar de oprichter van The Proov, maar hij is niet het enige lid van de groep. De groep bestaat volgens de website op dit moment uit CeeMajor, Gumshoe en DJ SDub, maar ik heb geen idee hoe ik het moet veranderen.

divart schreef:
maar hoe voeg je release data in? Zelf kan je, volgens mij, enkel een jaartal toevoegen. Release data moet je doorgeven aan T.O. maar daar merk ik niet zoveel van.

Alle crew-members kunnen een releasedatum invoeren

En dus niet alleen T.O., da's verouderde informatie.

Goed nieuws! Kan er dan iemand Kate Bush aanpakken?

Dit zijn de releasedata:
Kate Bush - The Kick Inside werd gereleased op 17 february 1978
Kate Bush - Lionheart werd gereleased op 13 november 1978

Nu staan deze albums in de lijst van reguliere albums andersom (in alfabetische volgorde), zodat het lijkt dat Lionheart haar debuut was, maar dat moet dus The Kick Inside zijn...

Vielen dank!

Sinds wanneer zijn tracktijden verplicht Er wordt nu een toevoeging van mij afgewezen omdat er geen tracktijden bij staan, dat is me nog nooit overkomen.

psychonaatje schreef:
Iemand heeft op een of andere manier de hip-hopgroep The Proov aan rapper CeeMajor gekoppeld. Nu is CeeMajor weliswaar de oprichter van The Proov, maar hij is niet het enige lid van de groep. De groep bestaat volgens de website op dit moment uit CeeMajor, Gumshoe en DJ SDub, maar ik heb geen idee hoe ik het moet veranderen.

Nu klopt het weer. Volgens mij kunnen alleen wij crew dat oplossen.

Alleen heeft CeeMajor nu nog wel een artiestenpagina.

Kun je deze dan ook aanpassen?:

Dit album: http://www.musicmeter.nl/album/74972
moet op deze artiestenpagina van:
http://www.musicmeter.nl/artist/2253
Cap D is namelijk een alias van Capital D.

Maar het is niet meer mogelijk om een alias in te vullen bij Cap D, omdat er al een verkeerde alias bijstaat. nl. Capitol D ipv Capital D.
En Capitol D heeft geen album op MuMe.

Nu is het een eindeloze circel als je op de artiestenpagina klikt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:44 uur

geplaatst: vandaag om 22:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.