De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 oktober 2007, 20:03 uur
Hmn, alleen in IE6 gaat het mis, zal er gelijk even naar kijken
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 01:41 uur
Track 12 van dit album zorgt voor wat (overigens wel enigszins grappige) problemen.
Ik denk dat een tactisch geplaatste spatie voor de oplossing kan zorgen, maar durf het niet aan deze te plaatsen.
Misschien kan een crew-member zien wat de beste plaats is.
Ik denk dat een tactisch geplaatste spatie voor de oplossing kan zorgen, maar durf het niet aan deze te plaatsen.
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 02:42 uur
Hier gaat ook iets mis trouwens, er staat dat er niet op zijn albums gestemd is, maar toch zie ik duidelijk 2 stemmen staan:

0
geplaatst: 3 oktober 2007, 08:59 uur
psychonaatje schreef:
Track 12 van dit album zorgt voor wat (overigens wel enigszins grappige) problemen.
Misschien kan een crew-member zien wat de beste plaats is.Nu ziet het er weer goed uit.
0
titan (crew)
geplaatst: 3 oktober 2007, 10:26 uur
Er is iets misgegaan met het toevoegen van het album Akhnaten van Philip Glass. Dit album staat er nu 3 keer op.
0
titan (crew)
geplaatst: 3 oktober 2007, 11:56 uur
Ja, vanwege het (ondanks een eerdere waarschuwing opnieuw) doen van politieke uitspraken. Tevens sloeg hij een nogal onvriendelijk toon aan tegen de moderators.
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 12:17 uur
Deze toevoeging klopt ook niet helemaal. Er staat bovenin volledige titel: Farther Along, kan weg. En als je zoekt dan zie je The Best of The Flying Burrito Brothers (Farther Along) terwijl hij niet op die manier op de site staat.
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 13:12 uur
Dat tweede is altijd zo als je op de alternatieve titel van een album zoekt: je vindt dan deze alternatieve titel en tussen haakjes de eerste titel. Als je op de eerste titel (Farther Along) zoekt, komt die titel ook te voorschijn, dus het album is wel altijd te vinden. 

0
geplaatst: 3 oktober 2007, 13:36 uur
Blue Cheer - Vincebus Erupt... deze komt uit januari 1968
Blue Cheer - Outsideinside ... deze komt uit augustus 1968
Nu staan ze nog verkeerd om in de discografie
...of moet dit via een pm vermeld worden?

0
Marcel²
geplaatst: 3 oktober 2007, 13:39 uur
Klumpie schreef:

Is aangepast.

0
geplaatst: 3 oktober 2007, 19:36 uur
titan schreef:
Er is iets misgegaan met het toevoegen van het album Akhnaten van Philip Glass. Dit album staat er nu 3 keer op.
Opgelost, ik heb wel per ongeluk de enige verwijderd waar het plaatje in orde was, dus maar even een nieuw plaatje erbij gezocht.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 21:49 uur
The Cult - Love wordt nog 2 keer aangegeven bij het zoeken. Als je de eerste aanklikt krijg je het album niet, de 2de is hem wel. Kan dat gecorrigeerd worden? (die ene dus weggehaald worden?)
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 21:55 uur
Ik kom nooit in dit topic, maar ik wilde nog even checken hoe alweer een videoclip toe te voegen? Is waarschijnlijk al eens gevraagd, maar soms zie ik iets leuks op youtube maar ik heb geen idee hoe dit op MuMe te zetten nu..
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 4 oktober 2007, 22:00 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Wanneer mag Reijersen weer terug?
Wanneer mag Reijersen weer terug?
Nou?
Een ban krijgen op een site waar je graag op zit, is echt niet prettig.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 22:03 uur
orbit schreef:
Ik kom nooit in dit topic, maar ik wilde nog even checken hoe alweer een videoclip toe te voegen? Is waarschijnlijk al eens gevraagd, maar soms zie ik iets leuks op youtube maar ik heb geen idee hoe dit op MuMe te zetten nu..
Album corrigeren, daar staat url videoclip. Plaats daar de link.

En misschien kan Jordy weer een dodelinkjesopruimertje starten?
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 4 oktober 2007, 22:33 uur
HiLL schreef:
Schizofreen zijn ook niet.
Hij heeft zijn lesje wel geleerd...Schizofreen zijn ook niet.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 22:41 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Nou?
(quote)
Nou?
We gaan verder niet aankondigen wanneer Jornaquin en Reijersen weer terug de site op mogen. De reden van de bans is bekend, dit is genoeg informatie en er hoeft niet voortdurend op teruggekomen te worden.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 22:54 uur
Maiden Voyage van Herbie Hancock heeft 19 stemmen, maar staat wel in de toplijst van 1965 en die van Jazz. In die lijsten wordt ook 20 stemmen aangegeven.
edit: Deze ook trouwens.
edit: Deze ook trouwens.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 23:30 uur
Ja, daar zat ik ook aan te denken. Maar dat lijkt me een kleine kans, omdat het om 2 albums gaat. Of iemand moet geband zijn vandaag, die op beide albums had gestemd.
0
geplaatst: 5 oktober 2007, 01:21 uur
'toevoegen aan mijn albums' blijft altijd staan, ook als je het album hebt toegevoegd. Aangezien ik half dement lijk soms, heb ik sommige albums al 10 keer aan mijn albums toegevoegd. 
Kan daar iets aan veranderen? Bij updates werkt het namelijk wel dus het moet kunnen.

Kan daar iets aan veranderen? Bij updates werkt het namelijk wel dus het moet kunnen.
0
geplaatst: 5 oktober 2007, 04:36 uur
Het is niet zo dat je de betreffende albums vervolgens ook tien keer in je lijst hebt staan, dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 oktober 2007, 09:16 uur
Osiris Apis schreef:
Ja, daar zat ik ook aan te denken. Maar dat lijkt me een kleine kans, omdat het om 2 albums gaat. Of iemand moet geband zijn vandaag, die op beide albums had gestemd.
Och, af en toe staat er een wijsneus op die zegt: "weet je wat, dat stemmen is eigenlijk zinloos. Ik verwijder al mijn stemmen, dat is pas zinvol!"
Wellicht is er gisteren zo iemand opgestaan die op beide platen gestemd had?
0
MetalDex
geplaatst: 5 oktober 2007, 18:44 uur
Kan iemand van de crew de releasedata invoeren bij de volgende albums:
Motörhead - Overkill: 24 maart 1979
Motörhead - Bomber: 27 oktober 1979
Kiss - Kiss: 8 februari 1974
Kiss - Hotter Than hell: 22 oktober 1974
Alice Cooper - Love It to Death: februari 1971
Alice Cooper - Killer: december 1971
bedankt
Motörhead - Overkill: 24 maart 1979
Motörhead - Bomber: 27 oktober 1979
Kiss - Kiss: 8 februari 1974
Kiss - Hotter Than hell: 22 oktober 1974
Alice Cooper - Love It to Death: februari 1971
Alice Cooper - Killer: december 1971
bedankt

0
geplaatst: 5 oktober 2007, 18:53 uur
MetalDex schreef:
Kan iemand van de crew de releasedata invoeren bij de volgende albums
Kan iemand van de crew de releasedata invoeren bij de volgende albums
Done.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.