MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
sxesven
Walls of Jericho - With Devils Amongst Us All staat er twee keer op (zie hier de latere toevoeging). Aan de eerste schortten wat dingen die ik nu meteen heb gewijzigd, dus die tweede kan er dan af.

Dit album stond hier reeds op de site...

Yak
freddze schreef:
Dit album stond hier reeds op de site...

Verwijderd.

sxesven
sxesven schreef:
Walls of Jericho - With Devils Amongst Us All staat er twee keer op (zie hier de latere toevoeging).

Yak
sxesven schreef:
Walls of Jericho - With Devils Amongst Us All staat er twee keer op (zie hier de latere toevoeging).

Verwijderd.

Misschien is dit idee al eens eerder geopperd, maar is het misschien leuk om naast de keuze voor de beste tracks ook een keuze voor 1 absolute miskleun op een album toe te voegen..??
Bijvoorbeeld within you without you van sgt pepper

sxesven
Yak schreef:
(quote)

Verwijderd.

Dank!

Zou er nu aub een dodelinkjesstofzuigertje door de site heen kunnen? Ik erger me kapot aan de not available youtube video's.

Of kan er meteen iets komen zodat wij als users de dode links kunnen weggooien? Zonder dat je ze allemaal moet corrigeren..

Zal het scriptje (nu) weer eens draaien. Duurt wel een paar uur.

HiLL schreef:
Of kan er meteen iets komen zodat wij als users de dode links kunnen weggooien? Zonder dat je ze allemaal moet corrigeren..

Dat begrijp ik niet, je kunt toch gewoon een correctie doen waar je alleen de dode link(s) weg haalt?

Ja is ook zo, maar ik dacht misschien kan het nog sneller...maar misschien ben ik wel erg lui.

Ben blij dat het scriptje aan het werk is.

Ik had gehoopt dat het verwijderen van videos op Youtube met alle deals die telkens gemaakt worden wel eens zou ophouden. Als dat niet zo is moet ik even uitzoeken hoe het scriptje bv. automatisch elke week een keer kan draaien (zonder dat alle videos verwijderd worden als de site een keer helemaal niet bereikbaar is )

CHIEP (crew)
Zou iemand dit album kunnen verwijderen aub?

Want?

CHIEP (crew)
Omdat er niet veel meer van klopt. Zo is de titel veranderd (byebye, bootlegcover) en ook de uiteindelijk tracklist is nog niet bevestigd.

Hij is van de site af. Bedankt voor het melden!

reptile71 schreef:
'toevoegen aan mijn albums' blijft altijd staan, ook als je het album hebt toegevoegd. Aangezien ik half dement lijk soms, heb ik sommige albums al 10 keer aan mijn albums toegevoegd.
Kan daar iets aan veranderen? Bij updates werkt het namelijk wel dus het moet kunnen.

Nou het verschil is dat een album maar 1x in je updates kan staan, maar dat je 'm wel in 20 mappen hebt kunnen staan in Mijn Albums. Vandaar dat het anders werkt.

Als je Opposition zoekt heet de band nog The Opposition. Bij de albums en de band staat wel Opposition.

Is het misschien een idee om op het Forum onder Genres ook een subforum voor metal aan te maken? Bij 'rock' staan nu veruit de meeste topics, waarvan een hoop over metal.

Jeanneman schreef:

En hoe gaan we dat woensdag bespreken als er nog geen cover beschikbaar is alvorens we de CD gaan toevoegen op de site? Mods; oplossingen aub!

aERodynamIC schreef:
We willen Radiohead geen voorrang geven op andere artiesten. Niet kloppende hoezen worden nog steeds niet doorgelaten dus kunnen we moeilijk een uitzondering gaan maken voor deze band.
Even wachten met de discussie over het album dus totdat die hoes daadwerkelijk bekend is.

Bloempje24 schreef:

Kom zeg, het heet hier musicmeter, geen artworkmeter. Wil je daadwerkelijk beweren dat de discussies over het album maar op dit forum moeten als de hoes nog niet bekend zou zijn...? Een hele slechte en weinig flexibele 'oplossing' van musicmeter. Het is geen lek, het is een officiële release van Radiohead. Er zijn op musicmeter meer albums die enkel als download te verkrijgen zijn dus waarom een probleem creeëren...?

aERodynamIC schreef:
Nee, want jij wilt niet weten wat we soms aan slordige en slechte toevoegingen hier binnen krijgen met alle vervelende discussies die dat als gevolg hebben hier op de site.
Dan krijgen we toevoegingen een jaar van te voren al binnen met een vage tracklist zonder hoes (want dat hoeft dan ook niet meer). O ja, de band weet ook nog niet op welk label ze het gaan uitbrengen maar dat hoeft dan ook niet meer want we kunnen niet wachten om hier te discussieren.
En wat zijn grotere bands? Radiohead wel? En een wat onbekende rapper mag dan weer niet? Dat is fijn voor de fans van die rapper dan.
Voorlopig is dit nog lang geen probleem dus als je over het album wilt praten doe je dat zolang maar hier.
Daarbij staan er betaalde downloads van grote artiesten op deze site maar daar is het bijbehorende artwork wel van bekend.
Ik snap heus wat je bedoelt (ben zelf een Radiohead liefhebber en ik heb zelfs overwogen om bij dit album een uitzondering te maken, maar na overleg daar ook weer vanaf gezien), maar als we jouw advies gaan opvolgen gaat het hier een puinhoop worden. We kunnen nu eenmaal niet bepaalde bands voor gaan trekken. Nu komt dat star over, maar ik hoop ook dat je begrijpt dat zodra we 1 uitzondering maken we dat voortaan zo moeten gaan doen en dat willen we niet.
Iedere toevoeging krijgt een gelijke behandeling op musicmeter en creatief zijn doe je door hier de discussie over het album te voeren en dan is er vast wel een aardige mod die de boel later alsnog bij het album plaatst

Bedankt voor je uitleg. Natuurlijk is de uiteindelijke keus aan jullie.

Ik ben er alleen bang voor dat als straks meer bands op deze manier gaan werken (voorkomt lekken), het gevolg steeds is dat de betreffende albums in de eerste 2-3 maanden niet te zien of te vinden zijn via "albums". Er wordt dan minder gediscusieerd en nieuwe (potentiele) users schrijven zich minder snel in op een site die (schijnbaar) niet up-to-date is.

Ik denk dat als de muziekmarkt in beweging is, musicmeter (gedwongen) is om flexibel te zijn en eigenlijk de regels in zoverre moet aanpassen dat officiele online releases wél toegevoegd kunnen worden. dat de manier van toevoegen anders zal zijn dan nu klopt, anders wordt het één grote zooi, maar niet toevoegen is óók geen juiste optie. Mijn voorstel zou zijn om op de dag dat een band officieel een plaat online released, het toegevoegd kan worden op musicmeter (eventueel met standaard een jpeg hoes die volledig zwart is met de woorden "download release").

Een heel musicmeterconcept aanpassen, puur voor Radiohead, is inderdaad niet nodig. Maar kijk vooruit en zie dat deze manier van releasen eerder regel dan uitzondering gaat worden.

Misschien is dit trouwens meer iets voor het feedback forum?

Omdat ik geen geschikte hoes voor een album van Vitalis kan vinden, staat hij niet op de site. Dat is erg vervelend, maar het is zo.
Radiohead moet dan ook maar wachten; misschien doen ze er wel helemaal geen hoes bij (kan ik van Radiohead ook wel voor stellen).
Zou dat dan betekenen dat het album niet op de site komt?

Gezien de afbeeldingen bij alle nieuws rondom het Radiohead-album is er wel degelijk artwork (er komt sowieso een release later dit jaar met artwork).
Helaas zijn die afbeeldingen nu nog niet bruikbaar.

Mijn top 10 is foetsie...

Casartelli schreef:
Och, af en toe staat er een wijsneus op die zegt: "weet je wat, dat stemmen is eigenlijk zinloos. Ik verwijder al mijn stemmen, dat is pas zinvol!"

Duid je misschien op deze wijsneus? Of gewoon op wijsneuzen in het algemeen

(Toch jammer, denk dat ik wel wat aan zijn beoordelingen gehad zou hebben. Nou hebben we alleen dit nog...)

Casartelli (moderator)
freitzen schreef:
Duid je misschien op deze wijsneus?

Onder andere... doch zeker niet uitsluitend.

Over "dan hebben we dit nog" gesproken: bij zeer obscure albums kun je zijn stem soms ook nog terugherkennen doordat het aantal stemmen dat op de artiestenpagina gerapporteerd wordt één te hoog is (en het gemiddelde ook navenant afwijkt).

Allebei bugjes natuurlijk, als stemmen verwijderd worden moeten de grafiekjes weg en moet bij alle betreffende artiesten het gemiddelde opnieuw berekend worden, gaat op de lijst

Ondanks dat ik heb aangevikt op m'n computer automatisch aangemeld te zijn moet ik toch steeds opnieuw aanmelden als ik op de site kom.

Even je cache legen misschien?

HiLL schreef:
Even je cache legen misschien?

Mijn wat?

MuMe cookies weggooien, dat hielp bij mij ook.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:11 uur

geplaatst: vandaag om 08:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.