De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 19:07 uur
Los Hermanos - Quatro (http://www.musicmeter.nl/album/91748) heb ik per ongeluk voor een tweede keer toegevoegd. De mijne kan weg.
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 07:53 uur
Ik mis in de toplijsten ineens Muse Blackholes and Revelations.
Volgens mijn telling hebben zij voldoende punten.
Kan hier eens nagekeken worden.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 oktober 2007, 08:56 uur
Rufus schreef:
Die plaat stamt uit 2006, dus als het goed is, heeft hij nog nooit in de top250 gestaan. Voor de 2006- en de rock-toplijst heeft hij een (ruimschoots) te laag gemiddelde.
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 14:23 uur
In De Site > Algemeen > Mijn albums?:
Hee, ik heb een vraagje.. Ik heb bij mijn albums een tijd geleden een album toegevoegd, die er gewoon staat. Nu is het probleem dat als ik er nog wat bij wil toevoegen, hij dit gewoon niet doet!
Dan staat er dat hij is toegevoegd, maar als ik dan kijk staat alleen dat ene album er.. ? I hope there's someone to help me! 
Hee, ik heb een vraagje.. Ik heb bij mijn albums een tijd geleden een album toegevoegd, die er gewoon staat. Nu is het probleem dat als ik er nog wat bij wil toevoegen, hij dit gewoon niet doet!
Dan staat er dat hij is toegevoegd, maar als ik dan kijk staat alleen dat ene album er.. ? I hope there's someone to help me! 
0
MetalDex
geplaatst: 11 oktober 2007, 14:46 uur
Heb je bij de map waar je het album in wilt hebben de optie "Albums die ik toevoeg aan Mijn Albums komen in deze map binnen" aangevinkt?
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 18:37 uur
In De Site > Algemeen > Icoontje:
Waarom heeft Musicmeter niet zo'n leuk icoontje als je de site bookmarkt? Kan dat geregeld worden?
Waarom heeft Musicmeter niet zo'n leuk icoontje als je de site bookmarkt? Kan dat geregeld worden?
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 21:38 uur
De favicon van MusicMeter is dit Gif-plaatje, misschien dat Camino dat niet snapt?
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 22:10 uur
Da's idd. het plaatje dat ik ook in mijn bladwijzerbalk in Firefox heb staan.
0
DutchViking
geplaatst: 11 oktober 2007, 22:56 uur
Dit album kan verwijderd worden, aangezien het al in een eerder stadium aan de site was toegevoegd.
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 00:01 uur
Ik heb de oude versie nog in firefox
, blijft staan wordt dus niet ververst.
0
jeko
geplaatst: 12 oktober 2007, 17:42 uur
Lukt mij niet om albumafbeeldingen bij het "wat heb ja als laatste gekocht " forum te zetten, wie weet hoe dit moet??
0
handsome_devil
geplaatst: 12 oktober 2007, 17:44 uur
[ img ]plaatje.jpg[ /img ]
en dan zonder de spaties.
en dan zonder de spaties.
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 18:09 uur
jeko schreef:
Lukt mij niet om albumafbeeldingen bij het "wat heb ja als laatste gekocht " forum te zetten, wie weet hoe dit moet??
Quote anders gewoon een bericht met een plaatje van iemand anders. Wel even de quote-tags verwijderen en het juiste nummer van het plaatje en directory (gaan per 1000) invullen.
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 21:49 uur
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 22:41 uur
Kan een crewlid het woord 'resensies' in de titel van dit topic veranderen in het woord 'recensies'? Het staat zo slordig. 

0
geplaatst: 12 oktober 2007, 23:30 uur
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 02:52 uur
Fijn dat jullie het altijd zo goed met elkaar eens zijn over toegevoegde albums:
titan (7 september 2007, 17:15 uur):
Gemarkeerd als foute toevoeging
Commentaar bij afkeuren: Hoesje is goed, maar het genre "wereld" lijkt mij niet op zijn plaats.
cococinel (12 september 2007, 16:31 uur):
Afgekeurde toevoeging gecorrigeerd
Commentaar bij corrigeren: Genre veranderd naar pop
aERodynamIC (12 september 2007, 21:45 uur):
Commentaar bij afkeuren: De kwaliteit van de meegestuurde hoes is niet voldoende. Lees de Wiki voor tips over het vinden en bewerken van albumhoezen Nu de hoes nog.
Het is net slapstick soms
Commentaar bij afkeuren: Hoesje is goed, maar het genre "wereld" lijkt mij niet op zijn plaats.
Afgekeurde toevoeging gecorrigeerd
Commentaar bij corrigeren: Genre veranderd naar pop
Commentaar bij afkeuren: De kwaliteit van de meegestuurde hoes is niet voldoende. Lees de Wiki voor tips over het vinden en bewerken van albumhoezen Nu de hoes nog.
Het is net slapstick soms

0
geplaatst: 13 oktober 2007, 12:13 uur
Je kunt vanaf nu ook Youtube filmpjes plaatsen, via
[video ]http://www.youtube.com/watch?v=6FFoK8ss3Swp[/ video]
(zonder de spaties)
Dezelfde regels als bij afbeeldingen gelden: dit kan niet bij de albums. Als iemand de Wiki even wilt updaten, graag
[video ]http://www.youtube.com/watch?v=6FFoK8ss3Swp[/ video]
(zonder de spaties)
Dezelfde regels als bij afbeeldingen gelden: dit kan niet bij de albums. Als iemand de Wiki even wilt updaten, graag
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 12:25 uur
Nog even over die videoclips, ik ben er nog even ingedoken en ik zie dat het "opschoonscriptje" niet helemaal goed werkte. Ik ben het nu opnieuw aan het draaien, en het lijkt er op dat er zeker 1000 clips (van de 8000) verwijderd gaan worden.
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 13:41 uur
reptile71 schreef:
Fijn dat jullie het altijd zo goed met elkaar eens zijn over toegevoegde albums
Fijn dat jullie het altijd zo goed met elkaar eens zijn over toegevoegde albums
Tja we zitten dan ook elke zondagochtend bij elkaar op de koffie en nemen de lijst door

Wees blij dat we er ook een extra zin bij zetten i.p.v. het altijd maar te houden bij het standaard berichtje (wat ook kan natuurlijk), hierdoor gebeurt het wel eens dat er over met name 1 ding iets gezegd wordt terwijl er meer niet deugt.
Wat ik wel eens merk is dat andere users een album uit de rejections lijst halen en het volledig overdoen waardoor b.v. een hoes ook een andere behandeling krijgt. Maar dan nog: ook wij zijn het niet altijd eens.
Ik snap dat het irritant kan zijn voor een toevoeger dat we er verschillende meningen op na houden soms, maar bedenk dan maar dat het voor ons nog veel vervelender is om door zeer incorrecte toevoegingen te moeten worstelen.
TIP: zorg gewoon dat het in 1 keer in orde is, want er zijn users die echt zeer goed zijn in perfecte toevoegingen, en als zij het kunnen......

0
geplaatst: 13 oktober 2007, 13:47 uur
Wat gewoon apart is, is dat als je kunt zien dat je collega heeft geschreven dat de hoes goed is, dat de ander hem alsnog afkeurt. Gelukkig gaan mijn collega's niet zo met mij om op mijn werk. 
P.S. Ik ben jullie altijd zeer dankbaar om de extra zin.

P.S. Ik ben jullie altijd zeer dankbaar om de extra zin.

0
geplaatst: 13 oktober 2007, 13:49 uur
reptile71 schreef:
Wat gewoon apart is, is dat als je kunt zien dat je collega heeft geschreven dat de hoes goed is, dat de ander hem alsnog afkeurt. Gelukkig gaan mijn collega's niet zo met mij om op mijn werk.

Jij weet niet of dat de zelfde afbeelding is geweest (lees mijn opmerking daarover).
En dan nog is er niks mis mee met iets overrulen: gebeurt op elk werk ook wel.
Ik heb pas moeite met users die een afwijzing terugsturen met de woorden: hier mankeert niks aan, terwijl er b.v. wel degelijk betere afbeeldingen zijn te vinden.
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 14:35 uur
aERodynamIC schreef:
Jij weet niet of dat de zelfde afbeelding is geweest (lees mijn opmerking daarover).
Ik heb pas moeite met users die een afwijzing terugsturen met de woorden: hier mankeert niks aan, terwijl er b.v. wel degelijk betere afbeeldingen zijn te vinden.
(quote)
Wel frappant dat iemand een hoesje zou veranderen als dat niet meer gevraagd wordt maar goed. Kan me voorstellen hoor, dat je je aan users ook regelmatig kan storen. Uiteindelijk is de site nog steeds van heel hoge kwaliteit en zonder jullie gemierenneuk soms zou dat een stuk minder zijn. Dus bij deze ook nogmaals mijn complimenten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.