De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
80s
geplaatst: 19 oktober 2007, 18:41 uur
In De Site > Algemeen > Wil mijn naam wijzigen-is dit mogelijk?:
Kan het?
Kan het?
0
geplaatst: 19 oktober 2007, 23:22 uur
Het is weer eens tijd voor een mededeling van huishoudelijke aard. Of eigenlijk twee!
BoordAppel heeft door zijn werkzaamheden als moderator van GamesMeter helaas besloten zijn crew-taken neer te leggen. Maar daar staat meteen goed nieuws tegenover: hiphop-autoriteit Psychonaatje heeft besloten tot de crew toe te treden om achter de schermen mee te helpen.
BoordAppel, bedankt voor je grote inzet al die tijd. Psychonaatje, gefeliciteerd en veel succes!
BoordAppel heeft door zijn werkzaamheden als moderator van GamesMeter helaas besloten zijn crew-taken neer te leggen. Maar daar staat meteen goed nieuws tegenover: hiphop-autoriteit Psychonaatje heeft besloten tot de crew toe te treden om achter de schermen mee te helpen.
BoordAppel, bedankt voor je grote inzet al die tijd. Psychonaatje, gefeliciteerd en veel succes!

0
geplaatst: 19 oktober 2007, 23:34 uur
Gefeliciteerd en welkom aan boord Psychonaatje 
Opmerking van andere aard: nog steeds heb ik er last van dat wanneer ik een tijdje online ben maar niet actief (of schrijvend aan een recensie) ik automatisch uitgelogd wordt.
Zeer vervelend, en in het verleden met het schrijven van stukken al helemaal (ik copy ze tegenwoordig dan ook altijd steevast).
Een probleem waar ik voorheen nooit last van had.

Opmerking van andere aard: nog steeds heb ik er last van dat wanneer ik een tijdje online ben maar niet actief (of schrijvend aan een recensie) ik automatisch uitgelogd wordt.
Zeer vervelend, en in het verleden met het schrijven van stukken al helemaal (ik copy ze tegenwoordig dan ook altijd steevast).
0
DutchViking
geplaatst: 20 oktober 2007, 08:59 uur
Gefeliciteerd en veel succes met je nieuwe functie, Nathan
0
geplaatst: 20 oktober 2007, 09:27 uur
0
geplaatst: 20 oktober 2007, 11:28 uur
aERodynamIC schreef:

Even al je cookies voor dit domein verwijderen, dat lijkt het probleem bij anderen opgelost te hebben.
0
Social_Mask
geplaatst: 20 oktober 2007, 19:09 uur
Bij het toevoegen..steeds als ik een vakje intyp verdwijnt het knopje met Verzenden steeds een beetje bij beetje. En als ik dan klaar ben met het intypen van bijv. de track names is het knopje met Verzenden helemaal verdwenen 

0
geplaatst: 20 oktober 2007, 19:21 uur
Social_Mask schreef:
Bij het toevoegen..steeds als ik een vakje intyp verdwijnt het knopje met Verzenden steeds een beetje bij beetje. En als ik dan klaar ben met het intypen van bijv. de track names is het knopje met Verzenden helemaal verdwenen

Is zeker een album van The Invincible Spirit wat je aan het toevoegen bent.

0
Social_Mask
geplaatst: 20 oktober 2007, 19:22 uur
Nope, I Miss 94 van Prince Ali. Maar dit is niet de eerste keer. Is wel vaker gebeurd.
0
rico-bballer
geplaatst: 20 oktober 2007, 20:27 uur
Ik had dat ook bij mij gaat het altijd fout al sinds ik ingeschreven ben.
0
geplaatst: 20 oktober 2007, 20:40 uur
Vreemd, er waren in het verleden wel eens problemen, maar ik dacht toch dat die opgelost waren. Ik begrijp niet waarom niet meer mensen die problemen hebben dan, bv. alle IE6 gebruikers.
0
geplaatst: 20 oktober 2007, 20:41 uur
Ik wil gewoon melden dat ik dit een heel fijne site vind, en ook jammer dat ik hem pas eergisteren ontdekte
, maar goed beter laat dan nooit!
, maar goed beter laat dan nooit!
0
eazyfan
geplaatst: 21 oktober 2007, 10:36 uur
Ik raak niet op de site via de gewone URL: www.musicmeter.nl
als ik dan een andere pagina hiervan wil openen wel?
Intussen opgelost, was nog bij mensen zo.
als ik dan een andere pagina hiervan wil openen wel?
Intussen opgelost, was nog bij mensen zo.
0
geplaatst: 21 oktober 2007, 11:53 uur
Social_Mask schreef:
Nope, I Miss 94 van Prince Ali. Maar dit is niet de eerste keer. Is wel vaker gebeurd.
Die is een tijdje geleden geweigerd en verwijderd als ik het goed heb, gezien ie alleen te downloaden was (er mogen alleen downloadbare platen via de label op, gratis of tegen betaling).Nope, I Miss 94 van Prince Ali. Maar dit is niet de eerste keer. Is wel vaker gebeurd.
0
jeko
geplaatst: 21 oktober 2007, 13:41 uur
De prijsvergelijk link werkt niet meer, is dit van tijdelijke aard? Ik vond het wel een handige optie! 

0
geplaatst: 21 oktober 2007, 14:17 uur
Ik vrees dat dat niet aan MuMe ligt, maar aan vergelijk.nl. De pagina waar je altijd muziek kan vergelijken, doet het helemaal niet meer (http://www.vergelijk.nl/muziek/).
0
geplaatst: 21 oktober 2007, 16:13 uur
Alleen de muziekpagina doet het niet meer overigens (was gisteren ook al zo), de andere vergelijkpagina's werken wél gewoon.
0
eazyfan
geplaatst: 21 oktober 2007, 17:32 uur
Erg toffe nieuwe functie, ofja ik zie het nu pas, bij een album zie je naast wanneer het bericht gepost erbij ook hoeveel die user op het album stemde. Jordy
Mooi gedaan
Mooi gedaan
0
MetalDex
geplaatst: 21 oktober 2007, 17:33 uur
Mooi dat je nu kunt in de berichtjes bij een album al kunt zien wat iemand voor een album geeft
Dat geeft meteen een veel duidelijker zicht op iemands mening, je hoeft tenminste niet meer omslachtig in de stemmenlijst te kijken.
Dat geeft meteen een veel duidelijker zicht op iemands mening, je hoeft tenminste niet meer omslachtig in de stemmenlijst te kijken.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.