De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 oktober 2007, 17:39 uur
Vandaar dat de site niet helemaal goed liep een paar minuten geleden. Mooie toevoeging
0
geplaatst: 21 oktober 2007, 17:45 uur
Sietse gaf bij dit album ook 4,5 sterren, maar is niet zichtbaar.
Wel mooie toevoeging
Edit: alleen in 1e post zie ik.
Wel mooie toevoeging

Edit: alleen in 1e post zie ik.
0
geplaatst: 21 oktober 2007, 18:21 uur
Ja de forumresultaten ontbraken nog als je "ouderwets" zocht, dat is gelijk getrokken met zoeken via het popup boxje.
0
geplaatst: 21 oktober 2007, 18:29 uur
Hmn ik heb het hier even gefixed, benieuwd of dit veel plekken ontbreekt of dat dit een uitzondering was.
0
geplaatst: 21 oktober 2007, 19:02 uur
En deze heb ik vandaag 2 sterren gegeven, zie je ook niet.. (sorry!
)
)
0
Social_Mask
geplaatst: 21 oktober 2007, 19:25 uur
Lelijke stem??
Heb jij heel misschien gehoorproblemen ? 
Trouwens dat nieuwe functie vind ik best vet. Kun je direct zien wat iemand gestemd heeft, handig.
Heb jij heel misschien gehoorproblemen ? 
Trouwens dat nieuwe functie vind ik best vet. Kun je direct zien wat iemand gestemd heeft, handig.
0
|Joël|
geplaatst: 21 oktober 2007, 21:31 uur
Kijk dat is nou een kleine update die wel enorm nuttig is.
0
geplaatst: 21 oktober 2007, 22:20 uur
Die nieuwe functie is één van de beste verbeteringen die ooit op MuM is aangebracht naar mijn mening! Klasse! 

0
|Joël|
geplaatst: 21 oktober 2007, 22:29 uur
Ik heb nog een verzoekje;
Ik voeg altijd elk album van de genres Hip-Hop, R&B en Soul toe aan Mijn Updates omdat ik vooral interesse heb in muziek van deze genres en zo een beetje op de hoogte blijf van de albums binnen deze genres. Als ik een artiest tegen kom gebruik ik ook meteen alle linkjes naar groepjes/bands waar deze artiest in zit om die en alle leden ook meteen aan Mijn Updates toe te voegen. Zo heb ik een hele grote verzameling albums in Mijn Updates gekregen. Ik kijk ook af en toe tussen de nieuwe toevoegingen om te kijken of daar nog wat tussen zit. Maar zou het niet handig zijn als er een optie kwam om ALLE albums van een genre in je updates te krijgen. Als dit niet al te lastig te realiseren is dan zou ik dit wel een handige nieuwe functie vinden, dan kan je bijvoorbeeld eens in de maand ofzo ff snel aanklikken dat alle albums van het genre Hip-Hop op MusicMeter worden toegevoegd aan je updates om het zo een beetje bij te houden.
Ik voeg altijd elk album van de genres Hip-Hop, R&B en Soul toe aan Mijn Updates omdat ik vooral interesse heb in muziek van deze genres en zo een beetje op de hoogte blijf van de albums binnen deze genres. Als ik een artiest tegen kom gebruik ik ook meteen alle linkjes naar groepjes/bands waar deze artiest in zit om die en alle leden ook meteen aan Mijn Updates toe te voegen. Zo heb ik een hele grote verzameling albums in Mijn Updates gekregen. Ik kijk ook af en toe tussen de nieuwe toevoegingen om te kijken of daar nog wat tussen zit. Maar zou het niet handig zijn als er een optie kwam om ALLE albums van een genre in je updates te krijgen. Als dit niet al te lastig te realiseren is dan zou ik dit wel een handige nieuwe functie vinden, dan kan je bijvoorbeeld eens in de maand ofzo ff snel aanklikken dat alle albums van het genre Hip-Hop op MusicMeter worden toegevoegd aan je updates om het zo een beetje bij te houden.
0
geplaatst: 21 oktober 2007, 22:36 uur
Dat lijkt mij ook wel wat. Evenals dat je zo bepaalde users makkelijker kunt volgen, maar dat staat al op de lijst.
0
geplaatst: 22 oktober 2007, 10:25 uur
De nieuwe functie werkt inderdaad nog niet helemaal vlekkeloos. Het lijkt wel alsof vrij recente stemmen niet worden meegenomen. Of dat vrij recente berichten niet worden voorzien van sterren.
Sven geeft hier aan net op dit album te hebben gestemd (wat ook klopt) maar zijn sterren zijn niet zichtbaar in zijn bericht. Als je de meest recent besproken albums onder "updates" bij langs loopt dan blijkt dit eerder regel dan uitzondering te zijn.
Sven geeft hier aan net op dit album te hebben gestemd (wat ook klopt) maar zijn sterren zijn niet zichtbaar in zijn bericht. Als je de meest recent besproken albums onder "updates" bij langs loopt dan blijkt dit eerder regel dan uitzondering te zijn.
0
geplaatst: 22 oktober 2007, 10:54 uur
Kan er iemand nabootsen wanneer het precies fout gaat (eerst bericht, dan stem? of andersom?). Dan fix ik het vanavond even.
0
geplaatst: 22 oktober 2007, 12:11 uur
Jordy schreef:
Kan er iemand nabootsen wanneer het precies fout gaat (eerst bericht, dan stem? of andersom?). Dan fix ik het vanavond even.
Ok, ik heb het getest. Als ik eerst een bericht plaats en daarna een stem uitbreng, dan gaat het goed. Doe ik het andersom dan geeft hij de sterren niet weer in het bericht.
0
mathieudc
geplaatst: 22 oktober 2007, 13:29 uur
Mooie zaak dat bij de berichten in een album ook staat hoeveel die persoon het album heeft gegeven! Nice work!
0
geplaatst: 22 oktober 2007, 15:53 uur
Bij het album A Perfect Circle - The Thir... heb ik op 1 januari een stem geplaatst en wordt in oude berichten mijn stem wel weergegeven, maar in de nieuwe berichten niet (zie berichten onderaan). Het werkt ook niet perfect bij oude stemmen en nieuwe berichten dus.
Dat laatste dus (in ieder geval).
bubbachups schreef:
Het lijkt wel alsof vrij recente stemmen niet worden meegenomen. Of dat vrij recente berichten niet worden voorzien van sterren.
Het lijkt wel alsof vrij recente stemmen niet worden meegenomen. Of dat vrij recente berichten niet worden voorzien van sterren.
Dat laatste dus (in ieder geval).
0
geplaatst: 22 oktober 2007, 18:47 uur
Volgens mij moet het vanaf nu goed gaan. Ik ben een scriptje aan het draaien die de boel herstelt waar het eerder fout is gegaan, dat loopt nog even.
0
geplaatst: 23 oktober 2007, 19:40 uur
In de huidige opzet van MuMe wordt alle tracktijden van nummers, dus ook extra tracks, bij elkaar opgeteld en hiervan wordt de gehele albumduur vermeld.
Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
Voorbeeld 3
Is het niet fijner dat de gehele tracktijd van het album wordt gebaseerd op de originele tracks? En dat de totale opgetelde tijd van de extra tracks eronder wordt vermeld?
Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
Voorbeeld 3
Is het niet fijner dat de gehele tracktijd van het album wordt gebaseerd op de originele tracks? En dat de totale opgetelde tijd van de extra tracks eronder wordt vermeld?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.