De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 november 2007, 11:25 uur
Wow Yak, je was een charismatische moderator.
Freddze, veel succes met ons.
Freddze, veel succes met ons.

0
geplaatst: 22 november 2007, 12:54 uur
wtf!? Uh ok...gefeliciteerd freddze. En jammer Yak...dank wel voor alles.
0
geplaatst: 22 november 2007, 14:11 uur
Nog eens bedankt aan allemaal voor de vele felicitatieberichten en "pm'mekens" 

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 22 november 2007, 14:26 uur
Vlaanderen boven
!
Ook van mij veel succes gewenst
.
!Ook van mij veel succes gewenst
.
0
Jornaquin
geplaatst: 22 november 2007, 15:07 uur
Yakkie bedankt, Yakkie bedankt, Yak Yak Yakkie, Yakkie bedankt 

0
geplaatst: 23 november 2007, 00:43 uur
Bij user jeroen1904 gaat bij mij iets mis, naam valt weg, er komen wat dingen te hoog te staan en zijn avatar is te groot.
Denk dat de avatar de oorzaak is ervan.
0
geplaatst: 23 november 2007, 00:55 uur
The Scientist schreef:
Bij user jeroen1904 gaat bij mij iets mis, naam valt weg, er komen wat dingen te hoog te staan en zijn avatar is te groot.
Zou kunnen betekenen dat je verliefd op hem bent Jelle. Bij user jeroen1904 gaat bij mij iets mis, naam valt weg, er komen wat dingen te hoog te staan en zijn avatar is te groot.

0
godlydevil7
geplaatst: 23 november 2007, 10:17 uur
Freddze gefeliciteerd, en:
Dus waar er bij Anal Penetration nu geen link staat op Uncontrolled Laxative Abuse, dat er dan een link naar de pagina van Anal Penetration komt waar dan bijvoorbeeld staat: Werkt mee op: En bij andere artiesten van split albums dat dat ook gebeurd.
godlydevil7 schreef:
kan het niet zo zijn dat splits alleen over 2 of meer artiesten worden verdeeld, ipv een hele aparte groep te maken? Zo kan je denk ik makkelijker zien wie er aan meewerkt, bijvoorbeeld op de Uncontrollable Laxative Abuse. Of dat als artiesten aan een nummer meewerken dat er dan een link naar die artiest komt?
kan het niet zo zijn dat splits alleen over 2 of meer artiesten worden verdeeld, ipv een hele aparte groep te maken? Zo kan je denk ik makkelijker zien wie er aan meewerkt, bijvoorbeeld op de Uncontrollable Laxative Abuse. Of dat als artiesten aan een nummer meewerken dat er dan een link naar die artiest komt?
Dus waar er bij Anal Penetration nu geen link staat op Uncontrolled Laxative Abuse, dat er dan een link naar de pagina van Anal Penetration komt waar dan bijvoorbeeld staat: Werkt mee op: En bij andere artiesten van split albums dat dat ook gebeurd.
0
geplaatst: 23 november 2007, 10:31 uur
Hoi,
Ik heb al tijden dat ik niet meer automatisch in kan loggen op Mume. Ik moet elke keer opnieuw inloggen en ik word er een beetje gek van. Weet iemand wat hier aan te doen is?
Ik heb al tijden dat ik niet meer automatisch in kan loggen op Mume. Ik moet elke keer opnieuw inloggen en ik word er een beetje gek van. Weet iemand wat hier aan te doen is?
0
geplaatst: 23 november 2007, 16:54 uur
Van mij ook nog succes toegewenst, freddze! Een Gentenaar als MuMe-moderator 

0
geplaatst: 24 november 2007, 13:47 uur
0
geplaatst: 24 november 2007, 16:00 uur
De site was even niet bereikbaar (als ik het zo kan zeggen) en nou weet ik waarom! Als je bij je berichten kijkt zie je van wie je de meeste berichten hebt gehad etc........
Erg goed gedaan crew! Leuk idee!

Erg goed gedaan crew! Leuk idee!

0
geplaatst: 24 november 2007, 16:04 uur
Oh, ik wist niet dat dat er ook was, in ieder geval. Echt leuk!
0
geplaatst: 24 november 2007, 19:20 uur
Bedankt voor twee en half jaar vakmanschap Ike en Freddze veel plezier met je nieuwe job hier. 

0
godlydevil7
geplaatst: 24 november 2007, 21:39 uur
godlydevil7 schreef:
0
geplaatst: 24 november 2007, 23:00 uur
Ik wil nog wel even mijn dank betuigen aan Yak voor zijn moderator werk, en aan freddze veel succes wensen.
0
lambf
geplaatst: 24 november 2007, 23:46 uur
Hoe voeg je eigenlijk vreemde symbolen toe?. Ik heb het al meerdere malen geprobeert, maar het is nooit gelukt. Een keer kreeg ik zelfs een album terug waar stond| Track | *tracknummer* [%067%024%6739 Rmx].
0
geplaatst: 25 november 2007, 01:52 uur
Zelfde sneltoetsen als in WORD gebruiken, bijv. Æ=alt+control+shift z
Voor de sneltoetsen kan je in WORD kijken (insert - symbol)
Voor de sneltoetsen kan je in WORD kijken (insert - symbol)
0
Sietse
geplaatst: 25 november 2007, 13:40 uur
Misschien een leuke toevoeging voor de persoonlijking van MusicMeter is dat mensen op hun eigen profiel site kort iets over zich zelf kunnen vertellen.
Ik weet niet of dit al een keer is opgeworpen, maar leek mijn wel aardig om te doen.
Ik weet niet of dit al een keer is opgeworpen, maar leek mijn wel aardig om te doen.
0
geplaatst: 25 november 2007, 14:44 uur
Sietse schreef:
Mijn support heb je

En daarbij ook de mogelijkheid voor het plaatsen van een foto (het fotoboek is immers ook redelijk populair).
0
godlydevil7
geplaatst: 25 november 2007, 15:24 uur
Dat lijkt me wel leuk, lijkt me iig leuker dan een signature ofzo, mijn support heb je ook 

0
geplaatst: 25 november 2007, 17:37 uur
Het gele blaadje bij de berichten wordt al wit nog voor je een bericht geopend hebt, als je bijv. een ander nieuw bericht eerst hebt geopend is het gele al weg. Maakt het wat onduidelijk om te zien of je een bericht dus al gelezen hebt.
0
geplaatst: 25 november 2007, 21:05 uur
Ja, deze had ik ook al gevonden. Ik doelde echter op de 2007 releases binnen een bepaald genre. Als ik 2007 en genre "metal" selecteer, krijg ik enkel de eerste 100 resultaten van de lijst te zien.
Als er een volledige lijst van alle genres kan opgeroepen worden, kan het toch niet moeilijk zijn om [u]alle[/u] metal releases van 2007 te tonen, eventueel met 100 resultaten per pagina?
Dit zou echt wel heel handig zijn hehehe.
0
geplaatst: 25 november 2007, 21:21 uur
Sietse schreef:
Misschien een leuke toevoeging voor de persoonlijking van MusicMeter is dat mensen op hun eigen profiel site kort iets over zich zelf kunnen vertellen.
Een beetje persoonlijke info is natuurlijk leuk, maar het moet geen Hyves worden. Ik vind het lastig om te bepalen waar de grens moet liggen.
0
geplaatst: 25 november 2007, 21:22 uur
jir0s schreef:
Als er een volledige lijst van alle genres kan opgeroepen worden, kan het toch niet moeilijk zijn om [u]alle[/u] metal releases van 2007 te tonen, eventueel met 100 resultaten per pagina?
Nee hoor, dat ik helemaal niet moeilijk, het is alleen nog nooit gebouwd. Er staat iets in die richting op de lijst, dus wie weet ooit...
0
Sheplays
geplaatst: 25 november 2007, 21:59 uur
@Jordy
Wat doen de drie stills bij suggesties als je een clip wilt toevoegen?
Wat doen de drie stills bij suggesties als je een clip wilt toevoegen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.