De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 december 2007, 18:57 uur
Dat was een toevoeging die er per ongeluk dubbel op is gekomen. Ik heb hem verwijderd.
0
geplaatst: 3 december 2007, 19:00 uur
http://www.musicmeter.nl/album/100105
http://www.musicmeter.nl/album/100106
Mogen beiden verwijderd worden, staan er dubbel op (mijn schuld, sorry).
http://www.musicmeter.nl/album/100106
Mogen beiden verwijderd worden, staan er dubbel op (mijn schuld, sorry).
0
jeko
geplaatst: 3 december 2007, 21:05 uur
De laatste tijd, verdwijnt de "plaatsen knop" als ik met het oog symbooltje mijn bericht wil checken! Is hier iets aan te doen!
0
geplaatst: 4 december 2007, 16:36 uur
http://www.musicmeter.nl/album/62025/
Volgens mij is het niet de bedoeling dat van elke track 2 op de tracklist staan...
Volgens mij is het niet de bedoeling dat van elke track 2 op de tracklist staan...
0
geplaatst: 4 december 2007, 16:48 uur
Louis2703 schreef:
Ik zou die kunnen corrigeren, maar wil toch even wachten op Jordy z'n feedback om te zien wat er nou precies misgegaan is - dat album is al meer dan een jaar geleden toegevoegd. Heel raar dat nu ineens alle tracks dubbel staan

0
geplaatst: 4 december 2007, 20:36 uur
jeko schreef:
De laatste tijd, verdwijnt de "plaatsen knop" als ik met het oog symbooltje mijn bericht wil checken! Is hier iets aan te doen!
Plaatsknopproblemen heb ik de laatste tijd ook regelmatig gehad, alsof de pagina niet volledig laadt. Heel vervelend is dat... ook trouwens soms verschijnt het hele schrijfvlak niet in het forum.De laatste tijd, verdwijnt de "plaatsen knop" als ik met het oog symbooltje mijn bericht wil checken! Is hier iets aan te doen!
0
geplaatst: 4 december 2007, 22:37 uur
Komt er geen "is vandaag jarig" strookje op de home-pagina?
Lijkt me best leuk!
Lijkt me best leuk!
0
geplaatst: 5 december 2007, 00:09 uur
freddze schreef:
Ik zou die kunnen corrigeren, maar wil toch even wachten op Jordy z'n feedback om te zien wat er nou precies misgegaan is - dat album is al meer dan een jaar geleden toegevoegd. Heel raar dat nu ineens alle tracks dubbel staan
(quote)

Als ik in de logboeken kijk zie ik dat er een correctie van dat album precies gelijk door 2 mensen behandeld is. Ik zal op de lijst zetten dat dat niet meer dit als gevolg mag hebben.
0
geplaatst: 5 december 2007, 00:10 uur
reptile71 schreef:
(quote)
Plaatsknopproblemen heb ik de laatste tijd ook regelmatig gehad, alsof de pagina niet volledig laadt. Heel vervelend is dat... ook trouwens soms verschijnt het hele schrijfvlak niet in het forum.Vervelend. Ik zie dat je nog Explorer versie 6 gebruikt. Mocht het in IE7 wel werken (ik zal dat eerdaags even checken) dan zal ik dat probleem helaas niet meer oplossen.
0
geplaatst: 5 december 2007, 19:05 uur
Een aantal albums uit 2007 worden niet herkent als albums uit 2007 bij het invoeren van de Top 10 2007. De volgende albums worden in ieder geval niet herkent:
- Kubus & Bang Bang - Learning Curve
- Dälek - Abandoned Language
- Kubus & Bang Bang - Learning Curve
- Dälek - Abandoned Language
0
geplaatst: 5 december 2007, 19:10 uur
Ik vind beiden ook als ik op artiest zoek.. alleen doet dat trema in Dalek wel moeilijk
0
geplaatst: 5 december 2007, 19:26 uur
Complimenten voor de nieuwe functie 'Top 10 2007'. Echt een geniale toevoeging voor de site. Je kunt heel sterk pijlen welk album dat jaar de meeste indruk heeft gemaakt. Het enige nadeel is dat het best mogelijk is dat je in 2008 een album ontdekt uit 2007 dat enorm leuk blijkt te zijn. Je kunt dan jammerlijk niet meer editten.
0
geplaatst: 5 december 2007, 19:53 uur
Ben blij dat we nog een paar weken de tijd hebben om te wikken en te wegen. Zijn nog wel een paar platen waar ik nog erg benieuwd naar ben. 

0
geplaatst: 5 december 2007, 20:27 uur
Is het niet mogelijk de top10-2007 bij iedere user zichtbaar te maken?
0
geplaatst: 5 december 2007, 21:04 uur
The Scientist schreef:
Ik vind beiden ook als ik op artiest zoek.. alleen doet dat trema in Dalek wel moeilijk
Vreemd, bij mij niet. Niet op, artiestennaam of samen.
0
geplaatst: 5 december 2007, 21:09 uur
thomzi50 schreef:
Langzaamaan post iedereen hier zijn of haar top 10.
0
geplaatst: 5 december 2007, 21:53 uur
reptile71 schreef:

(quote)
Alleen op 2 februari 
Ik ben er wel van bewust dat iedereen in z'n agenda mijn verjaardag met fluostift heeft aangeduid zodat ze dat zeker niet vergeten.

Maar ik vergeet gewoon ieders verjaardag

Soms denk ik de avond er voor nog aan: "morgen die persoon gelukkig verjaardag wensen". 5 dagen later schiet het me dan binnen dat ik dat vergeten ben.
Met zo'n balkje zoals je op vele forums ziet kun je direct zien: "ha, die is jarig!"
0
geplaatst: 5 december 2007, 22:04 uur
Ook hier geldt weer dat ik dat een beetje teveel naar Hyves-achtige praktijken zou vinden neigen. Het gaat er toch in eerste instantie om de muziek, het is geen community site.
0
geplaatst: 5 december 2007, 22:14 uur
AGE-411 schreef:
Ik ben er wel van bewust dat iedereen in z'n agenda mijn verjaardag met fluostift heeft aangeduid zodat ze dat zeker niet vergeten.
Soms denk ik de avond er voor nog aan: "morgen die persoon gelukkig verjaardag wensen". 5 dagen later schiet het me dan binnen dat ik dat vergeten ben.
Met zo'n balkje zoals je op vele forums ziet kun je direct zien: "ha, die is jarig!"
Zitten al jouw vrienden, familie en bekenden op deze site? (quote)

Tip: in je telefoon zetten als je er aan denkt. 
0
geplaatst: 5 december 2007, 22:41 uur
Nog even een klein vraagje ivm 'het land' dat je moet invullen bij het toevoegen/corrigeren van een album.
Zo is het bij bijvoorbeeld King Diamond zeer ingewikkeld.
Toen ie een twintiger was en Mercyful Fate het beste was wat Denenmarken op muzikaal vlak te bieden had (tenzij je een fan bent van Lars Ulrich, drummer Metallica
)
Toen woonden de leden van Mercyful Fate in Denenmarken, maar toen ze splitsten eind 1984 is King Diamond naar de VS verhuist om daar een beter platencontract te krijgen voor z'n solocariére. (En Amerikaanse band staat ook beter dan Denenmarkse band).
Het was pas in 2002 dat ie geneutraliseerd was tot Amerikaan.
Ik zie dat bij elke album van King Diamond DENENMARKEN staat!
Alhoewel King Diamond al meer dan 20 jaar in de VS woont.
Zou er niet beter Verenigde staten staan?
Is er een reglement voor het invullen van "land"?
Zo is het bij bijvoorbeeld King Diamond zeer ingewikkeld.
Toen ie een twintiger was en Mercyful Fate het beste was wat Denenmarken op muzikaal vlak te bieden had (tenzij je een fan bent van Lars Ulrich, drummer Metallica
) Toen woonden de leden van Mercyful Fate in Denenmarken, maar toen ze splitsten eind 1984 is King Diamond naar de VS verhuist om daar een beter platencontract te krijgen voor z'n solocariére. (En Amerikaanse band staat ook beter dan Denenmarkse band).
Het was pas in 2002 dat ie geneutraliseerd was tot Amerikaan.
Ik zie dat bij elke album van King Diamond DENENMARKEN staat!
Alhoewel King Diamond al meer dan 20 jaar in de VS woont.
Zou er niet beter Verenigde staten staan?
Is er een reglement voor het invullen van "land"?
0
geplaatst: 5 december 2007, 23:23 uur
Goede vraag. Ik ga altijd uit van het geboorteland, maar je hebt ook vaak artiesten die in hun jonge levensjaren verkassen naar een ander land. Ik houd zelf dan alleen het geboorteland aan, maar in het geval van een naturalisatie zou ik beide landen invullen. Bij King Diamond dus Denemarken en de VS.
Dan heb ik zelf nog een vraagje:
Is het mogelijk om onderscheid te maken tussen labels met dezelfde naam? Ik zie die optie niet zo snel, terwijl het soms wel handig zou zijn, bv. bij Bunker Records (de eerste plaat die in dat overzicht staat is op een ander label met dezelfde naam uitgebracht). Het lijkt me het handigst dit gewoon met de Romeinse cijfers te doen, net zoals bij bandnamen, losse personen, etc.
Dan heb ik zelf nog een vraagje:
Is het mogelijk om onderscheid te maken tussen labels met dezelfde naam? Ik zie die optie niet zo snel, terwijl het soms wel handig zou zijn, bv. bij Bunker Records (de eerste plaat die in dat overzicht staat is op een ander label met dezelfde naam uitgebracht). Het lijkt me het handigst dit gewoon met de Romeinse cijfers te doen, net zoals bij bandnamen, losse personen, etc.
0
geplaatst: 6 december 2007, 00:33 uur
Dat laatste wat je daar zegt van die labels kom ik bijna dagelijks tegen. Maar i.p.v. dat allemaal een voor een te corrigeren - Dít album hoort bij Bunker (I) en dát album hoort bij Bunker (II) via de corrigeren toets is misschien nogal tijdrovend. Een tooltje waarbij je albums kan aanvinken en verplaatsen naar het juiste label zou erg handig zijn, dan wil ik mij daar wel eens mee bezig houden. Bij Bunker gaat het nu maar om 11 albums, maar ik weet er ook waar het om bijna 300 labels gaat! Ik kan me zo momenteel niet zo'n label voor de geest halen, maar geef hier zeker nog eens een voorbeeldje als ik aan 't browsen ben en ik zie er een...
0
geplaatst: 7 december 2007, 13:44 uur
BoordAppel schreef:
wachten op pagead2.googlesyndication.com...
Laden van een pagina duurt minstens 3 minuten. Niet te doen.
(quote)
wachten op pagead2.googlesyndication.com...
Laden van een pagina duurt minstens 3 minuten. Niet te doen.
Het lijkt erop dat dit probleem aan de computer waar ik nu achter zit ligt. Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen en hoe ik het kan oplossen?
Ik zie hier trouwens ook geen Google ads.
0
Improvision
geplaatst: 7 december 2007, 16:08 uur
BoordAppel schreef:
Het lijkt erop dat dit probleem aan de computer waar ik nu achter zit ligt. Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen en hoe ik het kan oplossen?
(quote)
Jawel hoor, uiterst rechts.
0
geplaatst: 7 december 2007, 17:12 uur
Over de Top 10 van 2007: om de een of andere reden pakt hij As You Like It, van Patrick Doyle, niet. Op geen enkele manier, ook niet wanneer ik enkel de componist intype... Vreemd, want het album staat verder wel gewoon op de site 
http://www.musicmeter.nl/album/87154

http://www.musicmeter.nl/album/87154
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.