MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Harco
Nee hoor, ben ik klaar mee.

Gekkenhuis
Uhhh, waar is INI - Center of Attention opeens naar toegegaan? Ik kan hem niet meer vinden..

Marcel²
Niet dubbel toegevoegd maar samen op goedkeuren gedrukt.

Deze hetzelfde verhaal: Marcel en ik keurden hem tegelijk goed (wel een afbeelding maar geen toevoeger meer vermeld).

We moeten maar een dienstrooster opstellen Marcel

haveman
ik heb een vraag.

Kan ik ergens nog mijn meest recente stemmen zien?(niet alleen van de platen uit mn top 10)

Linksboven zie je: ingelogd als en daaronder je naam. Daar op klikken en naar beneden scrollen, dan zie je je stemmen.

_2M
Een tijdje geleden heb ik geprobeerd een boxset van Coldplay toe te voegen, aangezien er meer van dit soort op MuMe staan. Mijn toevoeging werd niet geaccepteerd omdat boxsets niet meer toegelaten werden op de site. Nu zie ik echter dat http://www.musicmeter.nl/album/92351 wel is geaccepteerd. Waarom?

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar misschien vanwege een gebrek aan extra? Was die Coldplay box niet gewoon 'de singles bij elkaar in een doosje verzameld' zonder iets extra's (iets wat bij die link wel zo is in de vorm van een cd met live-opnamen etc.)?
En door de regel alleen EP's of singles met minimaal 3 extra tracks haalden de singles het niet los van elkaar als toevoeging op de site?
In die box zat ook de Blue Room EP en die staat wel op de site.
Boxen zijn echt interessant als er een extra cd bij zit die nergens anders te verkrijgen valt en zeker niet in losse vorm.
Mocht het niet kloppen wat ik nu zeg dan is er vast wel een collega crew-member die het nog precies weet

_2M
Ok, duidelijk.

Beide dubbele toevoegingen door tegelijkertijd goedkeuren (meldingen van Klumpie en van aERodynamIC hierboven) heb ik nu verwijderd.

Harco
Gekkenhuis schreef:
Uhhh, waar is INI - Center of Attention opeens naar toegegaan? Ik kan hem niet meer vinden..

Kijk een paar posts boven die van jou; dat ging over InI - Center of Attention en Deda - The Original Baby Pa.

Gekkenhuis
Dan snap ik het alsnog niet, want INI komt uit 2000 en dat Pete Rock ding uit 2003. Dus waarom is die nou precies verwijderd?

Harco
InI is nooit eerder uitgebracht dan in 2003.

Lost & Found: Hip Hop Underground Soul Classics is a double-disc compilation album from Pete Rock, featuring two albums recorded in 1995 produced entirely by Pete; INI's Center of Attention and Deda's The Original Baby Pa. Neither album had been officially released until this compilation came out.

Die zonder afbeelding van de site gehaald. Dank voor het melden!

Een release datum:

The Doors - Other Voices Oktober 1971

Staat zo raar voor LA Woman

Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra & Tra-La-La Band - 13 Blues for Thirteen Moons

Dit album kan in het rijtje geplaatst worden van A Silver Mt. Zion

Heet de band later nou The of Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra & Tra-La-La Band???

Da's elk album weer anders.

Ik heb het trouwens aangepast. Er gaat wel een moment komen dat de alternatieve artiestennamen niet meer op hun plek passen.

_2M
Hoe kan ik zorgen dat Dan Abrams - Stream en Fenton - Pup bij de albumlijst van Shuttle 358 verschijnen, zoals dat ook het geval is bij Biosphere/Bleep/Geir Jenssen?

DutchViking
Ik zie bij diverse albums sinds kort een releasedatum staan. Ik heb een aantal releasedata opgezocht voor albums waarbij deze datum nog niet weergegeven is:

JW Roy – Keep it Coming / 23 mei 2002
Motley Crue – Shout at the Devil / 26 september 1983
Motley Crue – Too Fast for Love / 10 november 1981
Motley Crue – Motley Crue / 15 maart 1994
Motley Crue – Generation Swine / 24 juni 1997
Paradise Lost – Draconian Times / 25 september 1995
Paradise Lost – One Second / 12 augustus 1997
Richard Marx – My Own Best Enemy / 10 augustus 2004
Saxon – Solid Ball of Rock / 4 februari 1991
Sleeze Beez – Screwed, Blued and Tattooed / 25 september 1989
Sleeze Beez – Powertool / 5 januari 1993
Tesla – Psychotic Supper / 30 augustus 1991
Tesla – Mechanical Resonance / 8 december 1986
The Traveling Wilburys – The Traveling Wilburys / 25 oktober 1988
The Triffids – Born Sandy Devotional / juni 1986

@ _2M: Dan klik je bij artiestennaam Dan Abrams op corrigeren, vervolgens kies je bij type artiest voor het onderste bolletje (alias / alter-ego van een andere artiest) en typ je bij zoek artiest 'Shuttle 358' in. In de dropdownlijst waar 'originele artiest' staat, wordt dan 'Shuttle 358' gevonden en dan klik je op versturen. Een crewlid zal dan je aanvraag controleren of het klopt dat Dan Abrams effectief een alias is van Shuttle 358. Net hetzelfde kan je dan uiteraard doen voor Fenton

@ DutchViking: Releasdata zijn ingevuld, bedankt!

Artifact
waxs gebanned?

DutchViking
Dit album staat dubbel op de site.

@Artifact: ja.
@Dutchviking: de meest recente toevoegde van de twee is verwijderd

sxesven
Twee releasedata:

Ayumi Hamasaki - LOVEppears - 10 november 1999
Ayumi Hamasaki - A Song for XX - 1 januari 1999

@ sxesven: Zijn ingevuld!

Harco
Is dat nieuw? Release-datum voor oudere albums?

sxesven
Is om te zorgen dat albums die in hetzelfde jaar uitgekomen zijn netjes chronologisch gerangschikt worden.

Harco
Is me nooit eerder opgevallen, eigenlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:41 uur

geplaatst: vandaag om 09:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.