MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik gaf eerder regelmatig releasedata mee bij het toevoegen van oudere releases, maar aangezien ze bijna nooit toegevoegd werden (ligt aan het crewlid dat de plaat accepteert?) ben ik er mee gestopt. Op Moviemeter is er wel een hele grote lijst aan releasedata, maar er is niet zo'n behoefte aan op Musicmeter?

Wat mij betreft komt er bij elke release op de site een datum te staan (dus niet alleen als ze uit hetzelfde jaar komen). Het zou dan ook handig zijn als iedereen via de correctiefunctie een releasedatum kon opgeven.

Harco
Inderdaad, want om daar nou steeds de moderators voor lastig te vallen...

Ok, ik zie dat de dubbele intussen ingenomen is door een ander album, dus een ander crewlid zal die dan al verwijderd hebben, vermoed ik

oh ja.. dat was ik, vergeten te melden, sorry

Ik stel de volgende vraag hier omdat ik niet weet waar het anders zou moeten...
Ik zag dat Marc Ribot 3 keer op de site staat en wel als:
1 Marc Ribot
2 Marc Ribot & Los Cubanos Postizos
3 Marc Ribot y Los Cubanas Postizos

De laatste twee lijken mij nogal verwarrend omdat het om dezelfde band gaat.
Als er verschil gemaakt moet worden tussen 1 en 2(3) zou het handig zijn als er bij 1 een verwijzing naar 2 (3) zou staan.
Ik wil het wel zelf doen (indien mogelijk) maar ik heb geen idee hoe dat moet. Iemand die uitkomst kan bieden? Dank alvast

Ik heb van 2 en 3 dezelfde naam gemaakt en Marc Ribot als bandlid opgegeven.

Het is niet de bedoeling alle bans hier uitgebreid te bespreken. Als je daarover iets wilt weten, kun je beter PM'en.

Dit is alles wat ik er over kwijt wil: Berzerker heeft zichzelf uitgeschreven zo te zien (gebeurt nog best vaak, users die zichzelf uitschrijven), en The Deftone logde in vanaf hetzelfde IP-adres als Clutch/Cheeskorst en nog een boel andere accounts. Kan goed zijn dat ie nog een herkansing krijgt, maar nu even niet.

Hier laat ik het verder bij. Verdere discussie mag via PM doorgezet worden.

HammerHead schreef:
Ik heb van 2 en 3 dezelfde naam gemaakt en Marc Ribot als bandlid opgegeven.

Thanks Hammerhead

Resem berichten over het hoe en waarom van de bans gelijk ook maar even verwijderd.
Die horen hier niet thuis. Als iemand een vraag heeft over een bepaalde ban kan dit via een pm naar mezelf, herman of The Scientist.

Als ik bandnaam Torsion intyp in de zoekfunctie krijg ik alleen de albums, geen artiestenpagina's (zijn 2 bands die zo heten)

Okee ik zal er naar kijken

herman schreef:
Het is niet de bedoeling alle bans hier uitgebreid te bespreken. Als je daarover iets wilt weten, kun je beter PM'en.

Dit is alles wat ik er over kwijt wil: Berzerker heeft zichzelf uitgeschreven zo te zien (gebeurt nog best vaak, users die zichzelf uitschrijven), en The Deftone logde in vanaf hetzelfde IP-adres als Clutch/Cheeskorst en nog een boel andere accounts. Kan goed zijn dat ie nog een herkansing krijgt, maar nu even niet.

Hier laat ik het verder bij. Verdere discussie mag via PM doorgezet worden.

Ik dacht nochtans dat ik gePMd had

http://www.musicmeter.nl/album/13074/

Volgens mij staat deze er onterecht op, aangezien de genoemde tracks tevens op het album "Symsonic" staan.

http://www.musicmeter.nl/album/51462

Ook deze staat er onterecht op, aangezien het een single betreft met slechts 1 uniek nummer (meerdere mixes). Bovendien staat deze plaat op het album van Airwave ("I want to believe")

Je zal maar een gezin hebben waarvan vanaf 1 ip adres een stuk of wat personen onder verschillende usernames inloggen... Die worden allemaal in 1 keer geband dan...

(hebben jullie nog steeds niet in de gaten dat Lin en reptile71 één en dezelfde zijn?)

uiteraard is dat een grapje, voor we beiden geband worden...

Sheplays
Ik wil mijn e-mail adres wijzigen (of eigenlijk één toevoegen) maar kan op de profielpagina niet meer vinden waar ik dat kan doen.

neo
Je kunt je emailadres niet wijzigen omdat het adres is waarmee je bent ingeschreven. Wat je wel zou kunnen doen is in het vakje van je eigen website daar een link te zetten naar alternatieve contactgegevens. Dan zet je het normale email adres op verborgen.

Sheplays
Dank, ik ga dat vakje benutten!

*edit: alleen kan ik dat vakje niet onzichtbaar maken

Even een privebericht naar een moderator sturen, zij kunnen je e-mailadres aanpassen

Kan iemand mij nog eens uitleggen in mensentaal wat de standaarddeviatie precies is? Heb de Wikitekst vier keer gelezen maar dat had net zo goed Swahili kunnen zijn.

Ja, dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik er niet beter van word om te weten wat een standaarddeviatie precies is. Wel weet ik dat deviatie afwijking betekent, afkomstig van het franse/engelse woord deviation

Dus we weten al dat het een standaardafwijking is, dat is al meer dan ik ervoor wist Maar ik ben ook benieuwd wat dat eigenlijk is.

Casartelli (moderator)
Als je het interpreteert als een *gemiddelde afwijking* van het *gemiddelde* kom je een heel eind.

Anders gezegd: hoe groter de standaardafwijking (het getal dus), hoe sterker de waarnemingen gespreid liggen rond het gemiddelde.

MetalDex
Damn, ik had een heel verhaaltje getypt, verdwijder ik het per ongeluk

En ik zie dat Casartelli ook al wat had gezegd:
Iemand met een grotere standaardafwijking geeft dus meer verschillende en uitelkaar liggende stemmen. Iemand die alleen maar 3,5* geeft heeft sa 0, iemand die alleen maar 0,5* en 5* heeft een sa van 2,25 dacht ik.
Bennerd met 0,65 geeft dus iets meer verschillende punten dan Lebowski (0,59).

Casartelli (moderator)
Ter aanvulling: het gaat dus niet alleen om bijvoorbeeld maximale spreiding.

Als persoon A 1*, 2*, 3*, 4* en 5* geeft en persoon B geeft 1*, 1*, 3*, 5* en 5*, dan hebben beide een gemiddelde van 3.0, maar persoon B heeft een hogere standaarddeviatie dan persoon A.

Ik heb een beetje raar probleem met het overzicht van mijn toevoegingen. Om het zien klik ik op mijn naam linksboven, en dan op "toevoegingen". Ik krijg nu bijna het hele alfabet te zien, alleen de letters M, O en Z ontbreken. De Z kan want volgens mij heb ik niks daarmee toegevoegd. De O weet ik niet zeker. Wel weet ik zeker dat ik albums met de letter M heb toegevoegd, o.a. van Maus, Megas, Miri en Minusbardi. Hoe kan dit ?

WernerGSF
hoe zit het met Queen II,
er zijn een paar van die onzin remixen erbij geplakt.
wat heeft iemand daaraan?

zouden die niet eventueel verwijderd kunnen worden?
want het is gewoon puur zonde dat het nu er zo bij staat

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:59 uur

geplaatst: vandaag om 04:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.