MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Het eerste

Mij lijkt het mooi, wanneer bij een artiest die geen albums heeft ook een lijst van gastoptredens komt te staan.

Bijvoorbeeld bij:
Slug
Phonte

Ja dat gaat inderdaad nog niet goed

WernerGSF
Zullen we Robert Cray en The Robert Cray Band maar samenvoegen op MusicMeter ?

Als ik hier op de artiest klik, zie ik geen discografie, maar een witte pagina!

lambf
Bij de artiest Xczircles gaat het fout. Als je op de naam wil klikken om op de discografie-pagina te gaan, dan zie je geen albums, terwijl zijn album toch echt op MuMe staat.

Ik zet het op de lijst

Harco
Hetzelfde bij Above the Law.

TheSilmarillia schreef:
Zojuist een toevoeging gedaan via de pagina rejections: Terry Francis - Fabric 02 (2002). Echter stond dit album al op de site. "Die van mij" kan derhalve worden verwijderd.

Ok, hij is er vanaf.

Ik zie bij Ali Shaheed geen samenwerkingen staan, zoals Tribe en Lucy Pearl.

Wat doen we eigenlijk als een onbeduidend artiest, die toevallig dezelfde naam heeft als een groot artiest, een gastoptreden geeft? Het lijkt me bijvoorbeeld sterk dat de progrockformatie Rush een optreden verzorgt op dit onbekende hiphopalbum. Gevolg is wel dat er nu dus bij de gastoptredens van Rush ten onrechte het album van Rain staat...

freitzen schreef:
Wat doen we eigenlijk als een onbeduidend artiest, die toevallig dezelfde naam heeft als een groot artiest, een gastoptreden geeft?

Een correctie indienen, en zorgen dat er dmv Romeinse cijfer-toevoegingen onderscheid wordt gemaakt.

T.O. schreef:
Ik zie bij Ali Shaheed geen samenwerkingen staan, zoals Tribe en Lucy Pearl.

http://www.musicmeter.nl/artist/493/moreinfo/

Ingebrigt Håker Flaten en Paal Nilssen-Love hebben allebij een eigen artiestenpagina, maar worden vanuit die pagina niet doorgelinkt naar o.a. Atomic en Scorch Trio, waarin beide spelen. Bij Atomic en Scorch Trio word je wel doorgelinkt naar de persoonlijke pagina's van beide heren.

Hee.. das raar.. op het moment dat ik die toevoegde (de solo-platen van ze en daarna de links naar de bands) stonden die er wel.

/Edit.. dat staat nu in het 'meer info' tabje dat bovenaan de pagina toegevoegd is zie ik

Had ik nog niet gezien, maar inderdaad wel overzichterlijk dat de info bij artiesten over twee pagina's wordt gespreid.

Hallo!

Hier weer eens een mededeling van de afdeling Personeelszaken. Gezien de niet aflatende groei van de site en de steeds groter wordende werkdruk, hebben we besloten de crew flink uit te breiden. Vanaf vandaag bestieren we de site met vier moderators: L_T_B heeft de rangen versterkt.

En ook de crew die normalitair jullie toevoegingen en correcties behandeld is uitgebreid: The Silmarillia en John Doe zijn benoemd tot kersverse crewleden!

Heren: veel plezier en succes met jullie nieuwe werkzaamheden!

Proficiat en veel succes met de werkzaamheden dan!

Succes ermee!

Nou succes hoor!

succes d'r mee........

CHIEP (crew)
Ik had het al ontdekt: véél succes, groentjes!

SelmaDuim
Succes allemaal!

Bedankt allemaal!!

Yak
Ook in het openbare topic nog even veel succes toegewenst aan de nieuwe rekruten.

Veel succes allemaal!

lambf
Gefeliciteerd met de promotie en veel succes met het werk

Misschien ten overvloede, maar ik doe mee

jeko
GODSPEED ( of te wel succes )

Succes mannen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:29 uur

geplaatst: vandaag om 15:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.