MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
breknov
Wat ook misschien wel een goede toevoeging zou zijn, om de releasedata-pagina ook nog eens op te delen per maand, want het duurt heel lang voor zo'n pagina helemaal geladen is.

Ik heb daar persoonlijk geen last van.

Iets anders, zoals elders gemeld wordt er de komende uren e.e.a doorgerekend op het gastartiesten vlak. Om dit niet te storen is het tot een uurtje niet mogelijk om toe te voegen / te corrigeren / etc

Die gastoptredens op de artiestenpagina zijn ook nieuw denk ik?

CHIEP (crew)
Indeed. Pràchtig, echt!

Zomaar even een opmerking...

Op school blokkeren ze tegenwoordig websites met te grote inhoud (youtube ed): iets wat met de bandbreedte te maken schijnt te hebben. Zoals waarschijnlijk bekend hebben verschillende topics op Musicmeter die te groot zijn geworden (Knappe musici, Wat draai je nu) een tweede deel gekregen, zodat de site niet teveel overbelast zou worden.

Ik schijn nou wel op al die oude gesloten topics te kunnen komen (2049 pagina's, veel plaatjes), maar vreemd genoeg wordt alles na pagina 164 van het topic Scheiding der Geesten geblokkeerd. Is dit topic dan niet ook te groot aan het worden of ligt het ergens anders aan?

Ja, die mag ook wel een vervolg krijgen inderdaad. En zo zijn er nog wel een paar... Ik zal binnenkort wel deel twee aanmaken en deel een sluiten.

lambf
Bij het toevoegen gaat het fout:

(afbeelding)

Bij elke track gaat er zo'n colom opzij / naar beneden. (De afbeelding is met 28 tracks)

Gaat op de (korte termijn) lijst!

T.O. schreef:

Goede toevoeging ja.

De albums van Carter USM mogen bij Carter The Unstoppable Sex Machine. Het gaat hier om de zelfde artiest.

Done. Ze staan bij elkaar. Kan je overigens gewoon zelf doen door op de tab correctie te klikken bij Carter USM , vervolgens het bolletje bij "Alias / alter-ego van een andere artiest" te selecteren. Dan in het invulveld (een deel van) de originele artiest invullen en die vervolgens te kiezen uit het drop-down menu. Tenslotte op 'verzenden' klikken en de correctie wordt naar de crew gestuurd

Dinsdag avond wilde ik enkele door mij toegevoegde albums corrigeren (en daarmee binnen de 48 uur privé-correctietijd), maar helaas bleken "de toevoegingen tot woensdagmorgen niet beschikbaar" te zijn, zo meldde de site. Wellicht is het een goed idee om in geval van werkzaamheden die 48 uur te verlengen, want woensdagavond bleken twee van mijn toevoegingen al "gekaapt" te zijn door iemand. Da's natuurlijk niet motiverend zullen we maar zeggen.

Een paar dagen geleden heb ik een album Pyramid - Pyramid toegevoegd,maar ik heb nog geen enkele notificatie gekregen of dat goed is of niet.
Dus is mijn vraag of dat wel uberhaupt is doorgekomen.

handsome_devil
heb gewoon even geduld ik heb ook wel eens een week moeten wachten.

schizodeclown schreef:
Een paar dagen geleden heb ik een album Pyramid - Pyramid toegevoegd,maar ik heb nog geen enkele notificatie gekregen of dat goed is of niet.
Dus is mijn vraag of dat wel uberhaupt is doorgekomen.

De wachtlijsten zijn de laatste tijd nogal lang dus het kan even duren. Normaal zijn we zeer snel op musicmeter (i.t.t. b.v. boekmeter of moviemeter) en daar wennen mensen blijkbaar snel aan
Maar bij deze de mededeling dat users momenteel wat langer moeten wachten omdat we veel te verwerken hebben.

handsome_devil
MuMe is over het algemeen erg snel met toevoegen inderdaad. Op BoMe heb ik een jaar geleden of zo wat boeken toegevoegd waar ik nu nog steeds niks van gehoord heb lol.

Ja ik heb ook al een tijdje niet meer toegevoegd geloof ik,maar het kan dus nog erger(een jaartje ofzo )

Om de collega's op de andere sites niet af te willen vallen: daar is het denk ik ook moeilijker om te beoordelen: er moet meer uitgezocht worden. Bij ons is dat toch iets makkelijker allemaal. Maar als we hier zo'n 200 albums wegwerken staan er binnen een mum van tijd weer 100 bij. Dit om aan te geven dat door de groei van de site ook het toevoegen en corrigeren omhoog blijft gaan.
Mocht iets echt heel erg lang duren en heb je twijfels of iets aan is gekomen schroom dan niet om er even naar te vragen (maar niet na 2 dagen of zo ).

Hehe, is het anders geen idee om meer crewleden aan te stellen ofzo?

Zou kunnen...

verder het ontstane koffiekransje even opgeveegd.

Iemand heeft gesolliciteerd om ook crewlid te worden, dat is toch een serieuze zaak?

Uitbreiding van de crew is iets wat binnen crewtopics al wel speelt, ik vind het niet een goed idee daar ook hier een discussie over te gaan voeren.

Ook had ik niet het idee dat hij serieus bedoeld was, als ik dit verkeerd heb ingeschat weten jullie mijn PM-box te vinden

Oh was het een grap?In dat geval was het inderdaad een theekransje ja
Edit: Het was geen grap

Is het eigenlijk de bedoeling om bij het toevoegen in dat venstertje "Opmerkingen voor de moderators" je bronnen te plaatsen? Immers, dat zou het werk van de crewleden een pak vlotter kunnen maken...

Bij twijfelgevallen wordt dat vaak wel gevraagd. Als je dus een twijfelachtig album toevoegt (EP/single, of iets waarvan de tracklist nit zo zeker is of wat een bootleg lijkt) kun je dat dus het best direct al doen

Marcel²
Gajarigon schreef:
Is het eigenlijk de bedoeling om bij het toevoegen in dat venstertje "Opmerkingen voor de moderators" je bronnen te plaatsen? Immers, dat zou het werk van de crewleden een pak vlotter kunnen maken...

Het is niet verplicht natuurlijk alleen bij een EP dan liever wel.
Ook bij een normale toevoeging is het raadzaam een linkje van de bron mee te sturen, voor inderdaad een vlottere afhandeling.
Ook bij hoesjes waar helemaal geen letters op staan willen wij graag een betrouwbaar linkje zien.

Zojuist een toevoeging gedaan via de pagina rejections: Terry Francis - Fabric 02 (2002). Echter stond dit album al op de site. "Die van mij" kan derhalve worden verwijderd.

T.O. schreef:

Goede zet . Scheelt weer een hoop onhandig zoekwerk .

Loop ik achter op de feiten of is de "groepen/samenwerkingen"-optie plots verdwenen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:54 uur

geplaatst: vandaag om 10:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.