De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 mei 2008, 15:57 uur
Je kunt bij de cd naar Statistieken gaan, beetje naar beneden scrollen en voilà daar heb je het. Je kunt wel niet zien wie welk liedje aanvinkt maar wel hoeveel mensen een bepaald liedje hebben aangevinkt als favo.
0
Spijtoptant
geplaatst: 2 mei 2008, 16:15 uur
Ja, dat kende ik al wel, maar dat is iets heel anders dan waar ik nieuwsgierig naar ben. 

0
geplaatst: 2 mei 2008, 17:46 uur
Vreemd, deric raven geeft dit album 2 sterren (zie zijn posts), maar als je bij stemmen gaat kijken staat zijn naam er niet tussen.
0
geplaatst: 2 mei 2008, 18:18 uur
Spijtoptant schreef:
Ja, dat kende ik al wel, maar dat is iets heel anders dan waar ik nieuwsgierig naar ben.
(quote)

Jij wilt dan gewoon zien wie er welk liedje als favoriet heeft aangeduid?
0
geplaatst: 2 mei 2008, 19:08 uur
musicfriek schreef:
Vreemd, deric raven geeft dit album 2 sterren (zie zijn posts), maar als je bij stemmen gaat kijken staat zijn naam er niet tussen.
Hij heeft ook geen 2* albums als je op zijn profiel gaat kijken...

0
geplaatst: 2 mei 2008, 20:06 uur
Is het nieuw dat je nu bij een album 2 verschillende kleuren van videoclips hebt? Een zwart en een rood.
0
geplaatst: 2 mei 2008, 20:20 uur
Die rode is een nieuw tooltje. Bij nummers met een rood cameraatje is nog geen videoclip toegevoegd, maar het tooltje ziet wel dat er van dat nummer op YouTube filmpjes bestaan. Door op het rode cameraatje te klikken kun je de goede clip toevoegen (ipv een live-registratie van het nummer of zomaar een filmpje met dezelfde naam).
0
Heemskerktollie
geplaatst: 2 mei 2008, 21:12 uur
Ik heb een vraagje aan de moderators. Heel veel albums op de site staan onder het OJC label. Dit label heeft nooit orginele albums uitgebracht. Alle albums moeten toch vermeld worden met het orginele label? Ik wil deze taak best op mij nemen, en alles omzetten naar de orginelen. (Prestige, Riverside, Milestone enz.)
0
geplaatst: 2 mei 2008, 21:38 uur
musicfriek schreef:
Ik heb naderhand al de stemmen verwijdert van albums die ik niet zelf in mijn bezit heb; maar als ik bij albums een berichtje plaatste, dan bleef de oude score staan.
0
Spijtoptant
geplaatst: 2 mei 2008, 21:40 uur
Dat klinkt denigrerend.
Net als je ziet wie welk album op welke wijze waardeert, lijkt het me leuk te zien wie welk liedje op welke wijze waardeert.
Edit: het was gewoon een vraag, niets meer !
Het is niet mogelijk, begrijp ik.
OK.
0
geplaatst: 4 mei 2008, 02:21 uur
Zeg, ik mis nog top 10 lijstjes van 1984 en 1985, Vind ik wel beetje een blooper. Kunnen jullei als redactie van deze site die nog plaatsen.
Dan is mijn jaren,80 lijstje tenminste compleet en dat zou ik wel zo leuk vinden!
Dan is mijn jaren,80 lijstje tenminste compleet en dat zou ik wel zo leuk vinden!
0
geplaatst: 4 mei 2008, 12:31 uur
http://www.musicmeter.nl/album/20353 kan eraf. Dit is een single. Het nummer staat ook op het full album van Push (From Beyond).
0
geplaatst: 4 mei 2008, 16:21 uur
musicfriek schreef:
Die staan er wel hoor, moet je even zoeken op zoek topic.
nou,pfoehhh,dan zal ik maar eens heel hard mijn best doen!Die staan er wel hoor, moet je even zoeken op zoek topic.
0
Guardian of Isis
geplaatst: 4 mei 2008, 21:05 uur
Sorry als dit al gezegd is, maar de officiële albumcover van Guns N' Roses' Appetite for Destruction ziet er zo uit en niet als deze hier op de site.
0
geplaatst: 4 mei 2008, 21:45 uur
Daar is al heel veel discussie over geweest en de cover die er nu staat is toch echt de originele. Zie bv. hier.
@TheSilmarillia: die Push-single is er vanaf.
@TheSilmarillia: die Push-single is er vanaf.
0
geplaatst: 4 mei 2008, 23:22 uur
0
Spijtoptant
geplaatst: 5 mei 2008, 15:24 uur
Kan iemand mij vertellen wat de de functie 'permalink' behelst ?
0
geplaatst: 5 mei 2008, 16:22 uur
Kun je rechtstreeks linken naar iemands bericht. Wel zo handig als dat bericht niet meer op de laatste pagina staat.
Waar het ook handig voor is: als ik in een lang topic met behulp van steekwoorden naar een bepaald punt in een discussie zoek dan kan ik door vervolgens op permalink te klikken de discussie vanaf dat punt lezen en hoef ik daar niet eerst handmatig heen te bladeren.
Waar het ook handig voor is: als ik in een lang topic met behulp van steekwoorden naar een bepaald punt in een discussie zoek dan kan ik door vervolgens op permalink te klikken de discussie vanaf dat punt lezen en hoef ik daar niet eerst handmatig heen te bladeren.
0
Spijtoptant
geplaatst: 5 mei 2008, 16:25 uur
Als ik op 'permalink' klik, verschuift dat bericht alleen naar de bovenkant van mijn beeldscherm, verder gebeurt er niets.
Kun je me meer vertellen over hoe je dan precies rechtstreeks kunt linken naar dat bericht ?
Snap er echt niets van.
Kun je me meer vertellen over hoe je dan precies rechtstreeks kunt linken naar dat bericht ?
Snap er echt niets van.
0
handsome_devil
geplaatst: 5 mei 2008, 16:27 uur
lol als je op permalink klikt, komt in je browser de link naar dat bericht te staan. jouw bericht gepermalinkt geeft de link http://www.musicmeter.nl/forum/1/71/8730#8736
En als je deze link bij je favorieten of zo zet kun je een discussie dus vanaf dat ene bericht volgen, zonder dat je door een heel topic hoeft te bladeren op zoek naar het begin van een bepaalde discussie.
Zo iets duidelijker?
En als je deze link bij je favorieten of zo zet kun je een discussie dus vanaf dat ene bericht volgen, zonder dat je door een heel topic hoeft te bladeren op zoek naar het begin van een bepaalde discussie.
Zo iets duidelijker?

0
Spijtoptant
geplaatst: 5 mei 2008, 16:34 uur
Bedankt, had niet op mijn browser gelet !
Alles nu duidelijk.
Alles nu duidelijk.
0
Harco
geplaatst: 5 mei 2008, 19:48 uur
Een paar weken geleden heb ik de artiestennaam Above the Law gewijzigd. Voorheen werd de "the" met hoofdletter geschreven. Als ik echter zoek om Above the Law bovenin het scherm, geeft de site nog steeds "the" met een hoofdletter aan.
Misschien een beetje gezeik, maar vond het zo vreemd.
Misschien een beetje gezeik, maar vond het zo vreemd.
0
geplaatst: 5 mei 2008, 20:28 uur
Sam Amidon staat twee keer op de site :
- Als Sam Amidon zonder bio, en met één album en een link naar de groep Doveman.
- Als Samamidon met bio en drie albums, waarvan twee keer dezelfde.
Kortom, daar valt nog wat aan te sleutelen.
- Als Sam Amidon zonder bio, en met één album en een link naar de groep Doveman.
- Als Samamidon met bio en drie albums, waarvan twee keer dezelfde.
Kortom, daar valt nog wat aan te sleutelen.
0
geplaatst: 5 mei 2008, 20:35 uur
0
geplaatst: 5 mei 2008, 20:39 uur
A+ is ook niet in het zoekbalkje te vinden. Heb van alles geprobeerd, maar krijg die naam niet tevoorschijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.