MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Je kunt bij de cd naar Statistieken gaan, beetje naar beneden scrollen en voilà daar heb je het. Je kunt wel niet zien wie welk liedje aanvinkt maar wel hoeveel mensen een bepaald liedje hebben aangevinkt als favo.

Spijtoptant
Ja, dat kende ik al wel, maar dat is iets heel anders dan waar ik nieuwsgierig naar ben.

Vreemd, deric raven geeft dit album 2 sterren (zie zijn posts), maar als je bij stemmen gaat kijken staat zijn naam er niet tussen.

Spijtoptant schreef:
(quote)

Ja, dat kende ik al wel, maar dat is iets heel anders dan waar ik nieuwsgierig naar ben.

Jij wilt dan gewoon zien wie er welk liedje als favoriet heeft aangeduid?

musicfriek schreef:
Vreemd, deric raven geeft dit album 2 sterren (zie zijn posts), maar als je bij stemmen gaat kijken staat zijn naam er niet tussen.

Hij heeft ook geen 2* albums als je op zijn profiel gaat kijken...

Is het nieuw dat je nu bij een album 2 verschillende kleuren van videoclips hebt? Een zwart en een rood.

Die rode is een nieuw tooltje. Bij nummers met een rood cameraatje is nog geen videoclip toegevoegd, maar het tooltje ziet wel dat er van dat nummer op YouTube filmpjes bestaan. Door op het rode cameraatje te klikken kun je de goede clip toevoegen (ipv een live-registratie van het nummer of zomaar een filmpje met dezelfde naam).

Heemskerktollie
Ik heb een vraagje aan de moderators. Heel veel albums op de site staan onder het OJC label. Dit label heeft nooit orginele albums uitgebracht. Alle albums moeten toch vermeld worden met het orginele label? Ik wil deze taak best op mij nemen, en alles omzetten naar de orginelen. (Prestige, Riverside, Milestone enz.)

musicfriek schreef:

Ik heb naderhand al de stemmen verwijdert van albums die ik niet zelf in mijn bezit heb; maar als ik bij albums een berichtje plaatste, dan bleef de oude score staan.

Spijtoptant
metalfist schreef:
(quote)

Jij wilt dan gewoon zien wie er welk liedje als favoriet heeft aangeduid?

Dat klinkt denigrerend.

Net als je ziet wie welk album op welke wijze waardeert, lijkt het me leuk te zien wie welk liedje op welke wijze waardeert.

Edit: het was gewoon een vraag, niets meer !
Het is niet mogelijk, begrijp ik.
OK.

Ja ik snap het. Kan wel een toffe functie zijn.

Lijkt mij ook zeer tof.

Zeg, ik mis nog top 10 lijstjes van 1984 en 1985, Vind ik wel beetje een blooper. Kunnen jullei als redactie van deze site die nog plaatsen.
Dan is mijn jaren,80 lijstje tenminste compleet en dat zou ik wel zo leuk vinden!

Die staan er wel hoor, moet je even zoeken op zoek topic.

http://www.musicmeter.nl/album/20353 kan eraf. Dit is een single. Het nummer staat ook op het full album van Push (From Beyond).

musicfriek schreef:
Die staan er wel hoor, moet je even zoeken op zoek topic.
nou,pfoehhh,dan zal ik maar eens heel hard mijn best doen!

Guardian of Isis
Sorry als dit al gezegd is, maar de officiële albumcover van Guns N' Roses' Appetite for Destruction ziet er zo uit en niet als deze hier op de site.

Daar is al heel veel discussie over geweest en de cover die er nu staat is toch echt de originele. Zie bv. hier.

@TheSilmarillia: die Push-single is er vanaf.

Dit album is dubbel toegevoegd omdat ze er bijna tegelijk op zijn gezet. Kom daar na meer dan vier jaar maar eens om

Ik zie twee verschillende albums ?

Hetzelfde heb ik ook.

Spijtoptant
Kan iemand mij vertellen wat de de functie 'permalink' behelst ?

Kun je rechtstreeks linken naar iemands bericht. Wel zo handig als dat bericht niet meer op de laatste pagina staat.

Waar het ook handig voor is: als ik in een lang topic met behulp van steekwoorden naar een bepaald punt in een discussie zoek dan kan ik door vervolgens op permalink te klikken de discussie vanaf dat punt lezen en hoef ik daar niet eerst handmatig heen te bladeren.

Spijtoptant
Als ik op 'permalink' klik, verschuift dat bericht alleen naar de bovenkant van mijn beeldscherm, verder gebeurt er niets.

Kun je me meer vertellen over hoe je dan precies rechtstreeks kunt linken naar dat bericht ?

Snap er echt niets van.

handsome_devil
lol als je op permalink klikt, komt in je browser de link naar dat bericht te staan. jouw bericht gepermalinkt geeft de link http://www.musicmeter.nl/forum/1/71/8730#8736

En als je deze link bij je favorieten of zo zet kun je een discussie dus vanaf dat ene bericht volgen, zonder dat je door een heel topic hoeft te bladeren op zoek naar het begin van een bepaalde discussie.

Zo iets duidelijker?

Spijtoptant
Bedankt, had niet op mijn browser gelet !

Alles nu duidelijk.

Harco
Een paar weken geleden heb ik de artiestennaam Above the Law gewijzigd. Voorheen werd de "the" met hoofdletter geschreven. Als ik echter zoek om Above the Law bovenin het scherm, geeft de site nog steeds "the" met een hoofdletter aan.

Misschien een beetje gezeik, maar vond het zo vreemd.

Sam Amidon staat twee keer op de site :
- Als Sam Amidon zonder bio, en met één album en een link naar de groep Doveman.
- Als Samamidon met bio en drie albums, waarvan twee keer dezelfde.
Kortom, daar valt nog wat aan te sleutelen.

Njal schreef:
Kortom, daar valt nog wat aan te sleutelen.

L_T_B heeft even gesleuteld.

A+ is ook niet in het zoekbalkje te vinden. Heb van alles geprobeerd, maar krijg die naam niet tevoorschijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:56 uur

geplaatst: vandaag om 10:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.