De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 5 mei 2008, 20:50 uur
Inderdaad, ja.
Nog even terugkomend op dat Above the Law gebeuren; als ik dan gewoon op enter druk, verschijnt de artiestennaam bij de albums wel gewoon met een kleine letter "t."
Ik heb net trouwens ook Smoothe da Hustler gecorrigeerd. Zijn naam verschijnt bij de albums wel met een kleine letter "d," maar zijn artiestennaam wordt weergegeven met een hoofdletter. Druk je op enter, is alles weer goed.
Nog even terugkomend op dat Above the Law gebeuren; als ik dan gewoon op enter druk, verschijnt de artiestennaam bij de albums wel gewoon met een kleine letter "t."
Ik heb net trouwens ook Smoothe da Hustler gecorrigeerd. Zijn naam verschijnt bij de albums wel met een kleine letter "d," maar zijn artiestennaam wordt weergegeven met een hoofdletter. Druk je op enter, is alles weer goed.
0
geplaatst: 6 mei 2008, 07:46 uur
musicfriek schreef:
A+ is ook niet in het zoekbalkje te vinden. Heb van alles geprobeerd, maar krijg die naam niet tevoorschijn.
A+ is ook niet in het zoekbalkje te vinden. Heb van alles geprobeerd, maar krijg die naam niet tevoorschijn.
Oh vandaar, ik dacht dat er niks van A+ op de site stond, maar het is dus niet te vinden...
0
geplaatst: 6 mei 2008, 10:51 uur
Hoe werkt de functie van gastoptredens? Bij Murder Ballads van Nick Cave lijkt PJ Harvey toch juist te zijn ingevuld als gastartiest. bij het nummer 'Henry Lee'. Toch verschijnt er geen gastoptreden op
PJ Harveys artiestenoverzichtspagina. Moet dit handmatig ingevoerd worden?
PJ Harveys artiestenoverzichtspagina. Moet dit handmatig ingevoerd worden?
0
geplaatst: 6 mei 2008, 10:55 uur
Ik heb het al aangepast: bij Murder Ballads stond de naam PJ Harvey met puntjes.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 6 mei 2008, 23:17 uur
Is het soms mogelijk om in het lijstje van gastoptredens bij een artiest ook te linken naar de gastoptredens die de artiest in kwestie opnam onder een andere naam?
0
geplaatst: 7 mei 2008, 08:56 uur
0
geplaatst: 10 mei 2008, 12:31 uur
Dat 'rode videocamera' symbool om aan te geven dat er misschien een youtube filmpje kan worden bijgeplaatst lijkt niet zo goed te werken. Bijvoorbeeld het nummer Limp van Fiona Apple werd zo voorzien van een symbool, maar de suggesties waren live uitvoeringen, terwijl op youtube ook de officiële videoclip staat.
0
geplaatst: 10 mei 2008, 13:34 uur
Wat me aan deze site mateloos irriteert is het gebruik van hoofdletters in de titels van de liedjes. In het Engels is dit gebruikelijk, het Nederlands, Frans en een hele hoop andere talen zijn echter ongekend met dit fenomeen. Ne me quitte pas wordt dus niet als Ne Me Quitte Pas geschreven.
0
geplaatst: 10 mei 2008, 17:12 uur
Gajarigon schreef:
terwijl op youtube ook de officiële videoclip staat.
terwijl op youtube ook de officiële videoclip staat.
met daarbij de tekst "Embedding disabled by request"
0
geplaatst: 10 mei 2008, 22:03 uur
Jordy schreef:
(quote)
Daar heb je een punt, maar dan had het rode cameraatje er toch niet mogen staan?
0
geplaatst: 11 mei 2008, 01:59 uur
Gajarigon schreef:
maar dan had het rode cameraatje er toch niet mogen staan?
maar dan had het rode cameraatje er toch niet mogen staan?
Waarom niet? Er waren ook zoekresultaten die wel ge-embed mochten worden.
0
geplaatst: 11 mei 2008, 11:04 uur
Jordy schreef:
(quote)
In dat geval is de vraag: waarom komen die dan niet tevoorschijn bij de suggesties, en de live uitvoeringen wel?
0
geplaatst: 11 mei 2008, 11:24 uur
Grovonion merkt terecht op dat Songs/Music van South San Gabriel er tweemaal op staat:
Centro-Matic - South San Gabriel Songs / Music (2000)
South San Gabriel - Songs / Music (2000)
Songs/Music was dermate verschillend van het voorgaande werk van Centro-matic dat men besloot om het onder een andere naam uit te brengen (en met 1 extra bandlid), namelijk South San Gabriel. Munich Records heeft het op die manier gedaan (en met een sticker op de voorkant "featuring centro-matic" om mensen duidelijk te maken wie er achter deze band zitten). In de VS is het album echter om marketing technische redenen alsnog onder Centro-matic uitgekomen. Vandaar dus waarschijnlijk ook dat hij er tweemaal op staat, de Europese uitgave en de Amerikaanse uitgave. Lijkt mij het beste om gewoon aan te houden zoals het in de Nederlandse platenzaak te verkrijgen is en dus de South San Gabriel uitgave op Munich te behouden.
Centro-Matic - South San Gabriel Songs / Music (2000)
South San Gabriel - Songs / Music (2000)
Songs/Music was dermate verschillend van het voorgaande werk van Centro-matic dat men besloot om het onder een andere naam uit te brengen (en met 1 extra bandlid), namelijk South San Gabriel. Munich Records heeft het op die manier gedaan (en met een sticker op de voorkant "featuring centro-matic" om mensen duidelijk te maken wie er achter deze band zitten). In de VS is het album echter om marketing technische redenen alsnog onder Centro-matic uitgekomen. Vandaar dus waarschijnlijk ook dat hij er tweemaal op staat, de Europese uitgave en de Amerikaanse uitgave. Lijkt mij het beste om gewoon aan te houden zoals het in de Nederlandse platenzaak te verkrijgen is en dus de South San Gabriel uitgave op Munich te behouden.
0
geplaatst: 11 mei 2008, 12:18 uur
Gajarigon schreef:
In dat geval is de vraag: waarom komen die dan niet tevoorschijn bij de suggesties, en de live uitvoeringen wel?
Over welke resultaten heb je het dan? Je hebt
- een "goede" clip die helaas niet ge-embed mag worden
- zoekresultaten die je wel mag embedden maar (wanneer een "echt" iemand de resultaten beoordeelt) live uitvoeringen blijken te zijn
Conclusie, je vinkt aan "niets voldoet", en that' s it, volgende keer beter
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 12 mei 2008, 01:25 uur
Wat ik erg lastig vind bij MusicMeter is dat je, wanneer je op 'Mijn Updates' klikt, geen lijst krijgt met cd's waar je op hebt gereageerd. Waarom is dat, want bij MovieMeter is dat wel zo. Nu is het erg lastig om na te gaan waar je precies op hebt gereageerd.
0
geplaatst: 12 mei 2008, 10:07 uur
Volgens mij kan je dat instellen bij je profiel. Waarschijnlijk staat dat bij automatisch toevoegen aan mijn updates bij jou uit.
0
geplaatst: 12 mei 2008, 22:49 uur
Tijden geleden heb ik al mijn stemmen (behalve de 5*) verwijderd. Wat zie ik nu? Bij Black Sabbath - Black Sabbath staat boven mijn ppost nog steeds aangeduid wat ik er op gestemd had. Raar dacht ik: "ben ik deze vergeten verwijderen?"
Naar boven gescrold zag ik dat er geen stem ingegeven was.
Hoe kan dat?
Naar boven gescrold zag ik dat er geen stem ingegeven was.
Hoe kan dat?
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 13 mei 2008, 00:41 uur
Louis2703 schreef:
Volgens mij kan je dat instellen bij je profiel. Waarschijnlijk staat dat bij automatisch toevoegen aan mijn updates bij jou uit.
Haha, verdomd! Thanx!

0
geplaatst: 13 mei 2008, 08:52 uur
AGE-411 schreef:
Tijden geleden heb ik al mijn stemmen (behalve de 5*) verwijderd.
Tijden geleden heb ik al mijn stemmen (behalve de 5*) verwijderd.
Dat moet je dan dus ook maar niet doen hè

Even serieus, volgens mij kan het soms wel even duren voordat dit bij je album-berichten verwerkt is. Maar ik geloof niet dat de stem nu nog op een of andere manier meetelt...
0
geplaatst: 13 mei 2008, 21:16 uur
freitzen schreef:
Even serieus, volgens mij kan het soms wel even duren voordat dit bij je album-berichten verwerkt is. Maar ik geloof niet dat de stem nu nog op een of andere manier meetelt...
(quote)

Ik heb ze al 3 maand geleden verwijderd.
0
geplaatst: 13 mei 2008, 22:20 uur
freitzen schreef:
(quote)

Volgens mij worden die nooit verwijderd.
0
geplaatst: 13 mei 2008, 22:54 uur
Gajarigon schreef:
(quote)
Op de albums van andere artiesten zijn ze pertan verwijderd.
0
Father McKenzie
geplaatst: 14 mei 2008, 16:05 uur
Waar is het topic "Ik heb iets mede te delen" gebleven? Ik kan het niet echt meer vinden...
0
geplaatst: 14 mei 2008, 16:08 uur
Father McKenzie schreef:
Waar is het topic "Ik heb iets mede te delen" gebleven? Ik kan het niet echt meer vinden...
Klikkerdeklik
0
geplaatst: 14 mei 2008, 16:16 uur
Ik heb laatst een discografie toegevoegd van Buck Owens.
Maar als ik op zijn informatiepagina klik wordt er geen info gegeven dat hij ook nog vele albums gemaakt heeft samen met The Buckeroos .
Hoe kan ik hier voor zorgen of kan alleen de crew dit instellen?
Maar als ik op zijn informatiepagina klik wordt er geen info gegeven dat hij ook nog vele albums gemaakt heeft samen met The Buckeroos .
Hoe kan ik hier voor zorgen of kan alleen de crew dit instellen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.