De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 14 mei 2008, 22:37 uur
jelmer19 schreef:
Ik heb laatst een discografie toegevoegd van Buck Owens.
Maar als ik op zijn informatiepagina klik wordt er geen info gegeven dat hij ook nog vele albums gemaakt heeft samen met The Buckeroos .
Hoe kan ik hier voor zorgen of kan alleen de crew dit instellen?
Daarvoor zijn er twee oplossingen:Ik heb laatst een discografie toegevoegd van Buck Owens.
Maar als ik op zijn informatiepagina klik wordt er geen info gegeven dat hij ook nog vele albums gemaakt heeft samen met The Buckeroos .
Hoe kan ik hier voor zorgen of kan alleen de crew dit instellen?
1) Je vult op de artiestenpagina van Buck Owen & his Buckeroos de namen in van de bandleden (inclusief Buck Owen).
2) Je gaat naar de artiestenpagina van Buck Owen & his Buckeroos en geeft daar aan dat die naam een alias is van Buck Owen.
0
geplaatst: 15 mei 2008, 10:22 uur
Kijk hier en waar is nu die topic gebleven waar L_T_B naar verwijst?
Zijn er nog meer mensen die het idee hebben dat er af en toe nogal snel drastisch wordt opgetreden? Lijkt hier soms Rusland wel in de hoogtijdagen van het communisme.
Zijn er nog meer mensen die het idee hebben dat er af en toe nogal snel drastisch wordt opgetreden? Lijkt hier soms Rusland wel in de hoogtijdagen van het communisme.
0
Sheplays
geplaatst: 15 mei 2008, 10:24 uur
reptile71 schreef:
Ja, of Amerika ten tijde van de communistenjacht

Ik heb L_T_B een PM'tje gestuurd dat het topic al was gesloten.
*edit: 't is inderdaad foetsie
0
geplaatst: 15 mei 2008, 10:33 uur
Daarna was het weer even open, maar na een nachtje slapen was het weg....
0
pretfrit
geplaatst: 15 mei 2008, 10:43 uur
reptile71 schreef:
Kijk hier
Zijn er nog meer mensen die het idee hebben dat er af en toe nogal snel drastisch wordt opgetreden?
Kijk hier
Zijn er nog meer mensen die het idee hebben dat er af en toe nogal snel drastisch wordt opgetreden?
Ja, maar ik kan hier verder beter niet op in gaan ivm de eventuele represailles door je weet wel wie.....

(edit: reptile71 reageerde op dit bericht, maar heeft uit angst dit bericht weer ingtrokken
)
0
geplaatst: 15 mei 2008, 11:26 uur
reptile71 schreef:
Mogen die beschuldigingen misschien ook wat minder? Het staat gewoon hier hoor, met je communisme. Waarschijnlijk gewoon een kwestie van 'oh, daar was al een topic voor' en vergeten het linkje aan te passen.
0
geplaatst: 15 mei 2008, 11:26 uur
Heb mijn overige berichten weer verwijderd anders doet iemand anders het later toch wel.
Ah, ok, maar ik blijf erbij dat er nogal eens te snel ingegrepen wordt, anders had ik ook niet op deze manier gereageed op dit gebeuren. Voor deze keer sorry voor mijn te snelle reactie.
Ah, ok, maar ik blijf erbij dat er nogal eens te snel ingegrepen wordt, anders had ik ook niet op deze manier gereageed op dit gebeuren. Voor deze keer sorry voor mijn te snelle reactie.
0
geplaatst: 15 mei 2008, 11:28 uur
reptile71 schreef:
Heb mijn overige berichten weer verwijderd anders doet iemand anders het later toch wel.
Jemig, wat ben je negatief zeg... Vind je het hier nog wel leuk???
0
geplaatst: 15 mei 2008, 11:32 uur
musicfriek schreef:
Jemig, wat ben je negatief zeg... Vind je het hier nog wel leuk???
Zeker al lang niet zo leuk meer als het was en ik heb van anderen hetzelfde vernomen dus het is niet iets waar alleen ik last van heb.Jemig, wat ben je negatief zeg... Vind je het hier nog wel leuk???
0
geplaatst: 15 mei 2008, 11:41 uur
Oh okee, dat kan. Heb er zelf geen last van namelijk. Maar ik merk bijna bij elk bericht van jou een negatieve ondertoon, dat is voor anderen ook niet altijd leuk om te lezen. Zeg dan niks is mijn idee...
0
geplaatst: 15 mei 2008, 11:47 uur
Hmmm... hoewel je ook kan overdrijven, ben ik het wel een beetje met reptile eens hoor. De modereerwoede slaat af en toe wel wat door naar mijn idee. Ik bespeur steeds vaker dat een enkel offtopic grapje waar volgens mij niemand slechter van wordt al heel snel in de prullenbak verdwijnt onder het mom van 'zogenaamd grappige opmerking verwijderd'.
Bedenk aan de andere kant wel dat enige kanalisatie van de meningenstroom hier met 22.000 gebruikers wel op zijn plaats is.
Pff... wat genuanceerd toch allemaal weer van mij
Bedenk aan de andere kant wel dat enige kanalisatie van de meningenstroom hier met 22.000 gebruikers wel op zijn plaats is.
Pff... wat genuanceerd toch allemaal weer van mij
0
geplaatst: 15 mei 2008, 11:56 uur
musicfriek schreef:
Maar ik merk bijna bij elk bericht van jou een negatieve ondertoon, dat is voor anderen ook niet altijd leuk om te lezen. Zeg dan niks is mijn idee...
Overdrijven is ook een vak. Maar ik merk bijna bij elk bericht van jou een negatieve ondertoon, dat is voor anderen ook niet altijd leuk om te lezen. Zeg dan niks is mijn idee...
(Of misschien heb je last van een selectief geheugen.) Ik benoem gewoon eerlijk wat ik merk soms en ik heb er al meerdere mensen over gehoord, alleen niet altijd zo openlijk.
Uiteraard is moderaten ook niet altijd even makkelijk op zo'n groot forum. Dat begrijp ik ook wel, maar er heerst een beetje een sfeer onder de mods van alles snel de kop in drukken, korte metten maken met, naar mijn idee.
0
geplaatst: 15 mei 2008, 12:10 uur
Ok, het gaat dus meer over het moderaten. Ja, is mij ook opgevallen dat er nogal snel ingegrepen wordt soms, maar laatste tijd zijn er ook 'gevoelige' kwesties geweest natuurlijk (Harald o.a.). Elk grapje daarover wordt binnen een minuut verwijderd, maar over het algemeen gezien vind ik niet dat er veel verschil is met nu en een paar jaar terug (alleen dat er een aantal nieuwe moderators zijn waar iedereen zijn eigen mening over heeft) 
Verder kun je het hier zelf net zo leuk maken als je zelf wilt. Ook na 3 jaar blijft het heerlijk vertoeven hier
(Om maar met Lin''s favoriete smiley te spreken).

Verder kun je het hier zelf net zo leuk maken als je zelf wilt. Ook na 3 jaar blijft het heerlijk vertoeven hier
(Om maar met Lin''s favoriete smiley te spreken).
0
geplaatst: 15 mei 2008, 12:18 uur
Ik denk eigenlijk dat het komt door over-enthousiasme, alsof de mods zich steeds moeten bewijzen hoe snel ze wel niet erbij kunnen zijn. Mijn mening is dat een goede mod vrijwel onzichtbaar aanwezig is.
@Lukas: Humor is uit den boze. Grappen zijn nooit leuk, tenzij ze staan in de topic die bedoeld is voor grappen.
@Lukas: Humor is uit den boze. Grappen zijn nooit leuk, tenzij ze staan in de topic die bedoeld is voor grappen.

0
handsome_devil
geplaatst: 15 mei 2008, 12:25 uur
reptile71 schreef:
Ik denk eigenlijk dat het komt door over-enthousiasme, alsof de mods zich steeds moeten bewijzen hoe snel ze wel niet erbij kunnen zijn. Mijn mening is dat een goede mod vrijwel onzichtbaar aanwezig is.
Dit idee heb ik ook wel eens. Je moet tegenwoordig gewoon minstens 1 regel typen die on topic is in je bericht, anders ben je er bijna zeker van dat het verwijderd wordt. Jammer wel, want ik zie niet echt een probleem wanneer er een paar grapjes over en weer gemaakt worden, als er daarna weer gewoon normaal ontopic berichten gepost worden.
0
geplaatst: 15 mei 2008, 12:48 uur
Yak schreef:
Waarschijnlijk gewoon een kwestie van 'oh, daar was al een topic voor' en vergeten het linkje aan te passen.
Waarschijnlijk gewoon een kwestie van 'oh, daar was al een topic voor' en vergeten het linkje aan te passen.
Een foutje van mij bij het overzetten van de berichtje bij Joy Division.
Een simpel PM'tje naar mij was al voldoende geweest om dit aan te passen.
0
pretfrit
geplaatst: 15 mei 2008, 12:48 uur
Maar ik zie dat Yak weer mod. is. een moderator met wel overwogen aktie en oog voor nuance...
(slijmen helpt)
(slijmen helpt)

0
geplaatst: 15 mei 2008, 12:50 uur
pretfrit schreef:
Maar ik zie dat Yak weer mod. is. een moderator met wel overwogen aktie en oog voor nuance...
(slijmen helpt)
(slijmen helpt)

Volgens mij vergis je je hoor. Waar staat dat ie mod is dan

0
pretfrit
geplaatst: 15 mei 2008, 12:53 uur
Lukas schreef:
(quote)

ach!!...je hebt gelijk. niet goed opgelet.
jammer...

0
geplaatst: 15 mei 2008, 13:24 uur
L_T_B schreef:
(quote)
Voor mij was die topic gewoon ineens verwijderd. Dat het ergens anders heen verplaatst was wist ik niet. In dit geval ook niets aan de hand.
0
geplaatst: 15 mei 2008, 13:34 uur
Maar waarom vraag je het niet gewoon even waar die berichten zijn gebleven in plaats van meteen de communisten erbij te halen?
0
geplaatst: 15 mei 2008, 13:34 uur
reptile71 schreef:
Voor mij was die topic gewoon ineens verwijderd. Dat het ergens anders heen verplaatst was wist ik niet. In dit geval ook niets aan de hand.
Kom er de volgende keer maar achter dat er niks aan de hand is vóórdat je de moderators weer gaat zitten beschuldigen.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 15 mei 2008, 13:39 uur
Ik wou mijn avatar vervangen, maar nadat ik één keer een te grote afbeelding had gekozen moest ik kiezen welk stuk van die afbeelding ik wou gebruiken. Omdat ik echter niet tevreden was met het resultaat (zie hiernaast), wou ik een andere afbeelding selecteren. Telkens als ik echter op "opslagen" klik, verschijnt diezelfde te grote afbeelding waar ik zogezegd een stuk uit moet selecteren. Eender welke andere afbeelding weigert hij te aanvaarden.
Ik heb mijn cookies al verwijderd, geprobeerd met "avatar verwijderen", maar niks helpt.
Iemand suggesties?
Ik heb mijn cookies al verwijderd, geprobeerd met "avatar verwijderen", maar niks helpt.
Iemand suggesties?
0
geplaatst: 15 mei 2008, 13:50 uur
Hmm, dat is apart. Als het jou niet lukt, kan ik hem wel voor je verwijderen anders?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 15 mei 2008, 13:56 uur
herman schreef:
Als het jou niet lukt, kan ik hem wel voor je verwijderen anders?
Doe gerust Als het jou niet lukt, kan ik hem wel voor je verwijderen anders?
.
0
geplaatst: 15 mei 2008, 14:04 uur
CHIEP schreef:
Ik wou mijn avatar vervangen, maar nadat ik één keer een te grote afbeelding had gekozen moest ik kiezen welk stuk van die afbeelding ik wou gebruiken. Omdat ik echter niet tevreden was met het resultaat (zie hiernaast), wou ik een andere afbeelding selecteren. Telkens als ik echter op "opslagen" klik, verschijnt diezelfde te grote afbeelding waar ik zogezegd een stuk uit moet selecteren. Eender welke andere afbeelding weigert hij te aanvaarden.
Iemand suggesties?
Iemand suggesties?
Dat probleem had ik een tijdje geleden ook....... Een dag later ging het wel....
Volgens mij is het zo dat je slechts 1 maal per dag je avatar kan veranderen........
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.