De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 mei 2008, 21:49 uur
In De Site > Algemeen > Verbinding met Meter-sites geeft problemen:
Vandaag heb ik heel wat problemen met MusicMeter en de twee andere sites. De connectie lijkt telkens verbroken te worden als het ware. Na een tijdje lijkt het weer normaal, snel te gaan, maar de volgende link geeft meteen weer een 'verbinding verbroken'-beeld.
Ben ik de enige met deze ervaring? Op andere sites heb ik geen problemen, maar op MuMe, MoMe én BoMe wel, dezelfde. Ik vermoed dus dat het probleem niet bij mij ligt.
Vandaag heb ik heel wat problemen met MusicMeter en de twee andere sites. De connectie lijkt telkens verbroken te worden als het ware. Na een tijdje lijkt het weer normaal, snel te gaan, maar de volgende link geeft meteen weer een 'verbinding verbroken'-beeld.
Ben ik de enige met deze ervaring? Op andere sites heb ik geen problemen, maar op MuMe, MoMe én BoMe wel, dezelfde. Ik vermoed dus dat het probleem niet bij mij ligt.
0
geplaatst: 20 mei 2008, 21:59 uur
Ik heb die ervaring ook, maar die oorzaak ligt bij de omschakeling van @Home.
0
geplaatst: 20 mei 2008, 22:07 uur
Ik neem aan dat bij jou alle sites deze problemen geven, en niet specifiek de Meter-sites zoals hier? Zo nee, hoe weet je dan zo zeker dat het bij 'de omschakeling van @Home' ligt (waarmee je het toch over je eigen thuisverbinding hebt, of niet?)?
0
geplaatst: 20 mei 2008, 22:32 uur
Ik heb het ook wel inderdaad. Maar als ik de pagina dan refresh doet ie het gewoon weer.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 20 mei 2008, 22:51 uur
Mijn avatar-probleem van enkele dagen geleden was bij mijn weten gewoon te wijten aan de browser die ik normaal gebruik (Opera). Ik heb het zojuist namelijk eens met IE geprobeerd en u ziet het resultaat hiernaast, zodus...
.
.
0
geplaatst: 20 mei 2008, 23:21 uur
Jullie falen allemaal. Mijne ownt alles.
Trouwens ik had dezelfde problemen met musicmeter verbinding vandaag denk ik..
Trouwens ik had dezelfde problemen met musicmeter verbinding vandaag denk ik..
0
geplaatst: 21 mei 2008, 20:20 uur
Verwijderd. En ook een andere van Laserdance die er dubbel opstond.
0
Superbeertje
geplaatst: 24 mei 2008, 12:16 uur
Ik ben nieuw op MuMe, en ik zou graag willen weten hoe je weet of iemand op jou reactie heeft gereageerd en hoe je kunt zien of je in een discussie beland bent enzo.. Als iemand me hiermee zou kunnen helpen graag 

0
geplaatst: 24 mei 2008, 12:32 uur
Superbeertje schreef:
Ik ben nieuw op MuMe, en ik zou graag willen weten hoe je weet of iemand op jou reactie heeft gereageerd en hoe je kunt zien of je in een discussie beland bent enzo.. Als iemand me hiermee zou kunnen helpen graag

Je kan dit zien door op Mijn Updates te kliken onder het kopje Mijn MusicMeter links in het scherm. Veel plezier trouwens op de site, want voordat je weet kom je er niet meer los van.
0
geplaatst: 25 mei 2008, 23:21 uur
Waarom is deze plaat http://www.musicmeter.nl/album/101110 op 2008 gezet? Releasedatum ligt in 2007 en daar stond-ie op deze site eerst ook op...
0
geplaatst: 26 mei 2008, 12:39 uur
Gerards Dream schreef:
Je kan dit zien door op Mijn Updates te kliken onder het kopje Mijn MusicMeter links in het scherm. Veel plezier trouwens op de site, want voordat je weet kom je er niet meer los van.
(quote)
je moet dan toch ook wel eerst even het topic waar je wat in gepost hebt toevoegen aan je updates (gewoon boven het topic even klikken op toevoegen aan... ) ?

0
geplaatst: 26 mei 2008, 18:41 uur
Enkele dingetjes die ik graag zou zien zijn:
1. Ik ben een hip-hop fan, en dan zou ik het handig vinden als ik bij de algemene updates, een selectie kan maken om enkel de hip-hop updates te zien
2. Albums waar een artiest als gast een optreden doet zou handiger zijn moest het bij Meer Info staan, is wat overzichtelijker bij sommige artiesten en ook niet zo belangerijk trouwens.
3. (niet noodzakelijk, maar kan handig zijn) De hoesjes van exact 200 px breed vind ik niet altijd handig, waarom geen hoesjes van minimum 200 px breed, die je in originele grootte kan zien waneer je erop klikt? En in normale omstandigheden kunnen deze dan verkleind woren.
1. Ik ben een hip-hop fan, en dan zou ik het handig vinden als ik bij de algemene updates, een selectie kan maken om enkel de hip-hop updates te zien
2. Albums waar een artiest als gast een optreden doet zou handiger zijn moest het bij Meer Info staan, is wat overzichtelijker bij sommige artiesten en ook niet zo belangerijk trouwens.
3. (niet noodzakelijk, maar kan handig zijn) De hoesjes van exact 200 px breed vind ik niet altijd handig, waarom geen hoesjes van minimum 200 px breed, die je in originele grootte kan zien waneer je erop klikt? En in normale omstandigheden kunnen deze dan verkleind woren.
0
eazyfan
geplaatst: 26 mei 2008, 18:50 uur
1. Ik ben een hip-hop fan, en dan zou ik het handig vinden als ik bij de algemene updates, een selectie kan maken om enkel de hip-hop updates te zien.
Dat kan je al zien, 'mijn updates' is daarvoor. Maar dan moet je wel veel albums beginnen toevoegen natuurlijk. Anders kijk je toch gewoon door de pagina's heen? Een dagje posten is nog lang niet zoveel eigenlijk. En op Het Forum heb je toch je eigen gedeelte.2. Albums waar een artiest als gast een optreden doet zou handiger zijn moest het bij Meer Info staan, is wat overzichtelijker bij sommige artiesten en ook niet zo belangerijk trouwens.
Dacht ik ook al aan, zou inderdaad erg handig zijn.3. (niet noodzakelijk, maar kan handig zijn) De hoesjes van exact 200 px breed vind ik niet altijd handig, waarom geen hoesjes van minimum 200 px breed, die je in originele grootte kan zien waneer je erop klikt? En in normale omstandigheden kunnen deze dan verkleind woren.
Gewoon zo laten, als je een betere cover wil zoek je toch maar zelf? Anders moeten we teveel covers opnieuw instellen.
0
geplaatst: 26 mei 2008, 19:20 uur
eazyfan schreef:
(quote)
Dat kan je al zien, 'mijn updates' is daarvoor. Maar dan moet je wel veel albums beginnen toevoegen natuurlijk. Anders kijk je toch gewoon door de pagina's heen? Een dagje posten is nog lang niet zoveel eigenlijk. En op Het Forum heb je toch je eigen gedeelte.Neem nu rappers die ik niet ken, als ik bij "hip-hop updates" zou kijken ontdek ik sneller nieuwe namen.
Gewoon zo laten, als je een betere cover wil zoek je toch maar zelf? Anders moeten we teveel covers opnieuw instellen.
2 goede punten maar zou handig zijn in geval van toevoegingen of in het geval iemand een heel grote cover heeft die hij wilt delen ofzo, (niet dat dit niet in het forum kan denk ik dan)

0
geplaatst: 26 mei 2008, 20:54 uur
Ik kreeg laatst te horen dat het land dat vermeld staat bij een album, het land is waar de artiest(en) vandaan komt (komen). Dus vanwaar de optie om twee landen toe te voegen?
0
geplaatst: 26 mei 2008, 22:10 uur
Ik vraag me af of dat is wat MJ bedoelt, aangezien dit met enige regelmaat voorkomt.
Misschien bedoelt hij het land waar de artiest is begonnen of opgericht, dat kan er dan maar één zijn.
Misschien bedoelt hij het land waar de artiest is begonnen of opgericht, dat kan er dan maar één zijn.
0
geplaatst: 26 mei 2008, 22:38 uur
Dat staat dan toch al bij de artiest informatie? Als een artiest zijn eerste albums in Engeland heeft gemaakt en later naar de VS is verhuisd en daar andere albums heeft gemaakt, moet je bij die albums toch gewoon VS invullen?
0
geplaatst: 27 mei 2008, 09:26 uur
T.O. schreef:
Dat bedoel ik dus. En natuurlijk weet ik dat een band uit meerdere nationaliteiten kan bestaan, maar dat was niet de uitleg die ik heb gekregen.Misschien bedoelt hij het land waar de artiest is begonnen of opgericht, dat kan er dan maar één zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.