De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 mei 2008, 09:28 uur
Dexter schreef:
Dat staat dan toch al bij de artiest informatie? Als een artiest zijn eerste albums in Engeland heeft gemaakt en later naar de VS is verhuisd en daar andere albums heeft gemaakt, moet je bij die albums toch gewoon VS invullen?
Zo heb ik het niet uitgelegd gekregen, het land dat vermeld staat bij een album is het land waar de artiest vandaan komt. Maar dat staat inderdaad ook al bij de artiestenpagina, vandaar dat het een beetje onzinnig is én het dus eigenlijk overbodig zou moeten zijn om twee landen toe te kunnen voegen. Oftewel: iets klopt er niet.Dat staat dan toch al bij de artiest informatie? Als een artiest zijn eerste albums in Engeland heeft gemaakt en later naar de VS is verhuisd en daar andere albums heeft gemaakt, moet je bij die albums toch gewoon VS invullen?
0
geplaatst: 27 mei 2008, 09:35 uur
Het is niet altijd zo dat de artiesten die samen een album uitbrengen ook een (in een specifiek land) geformeerde band spelen. Bijvoorbeeld een album van een Amerikaanse drummer en een Britse saxafonist. Voorbeelden te over in de Jazz, maar ook in legio andere genres, lijkt mij.
0
geplaatst: 27 mei 2008, 09:57 uur
Ja, dat klopt dus ook, vandaar mijn reactie op T.O. een paar berichten terug.
0
geplaatst: 27 mei 2008, 16:31 uur
Dexter schreef:
Dat staat dan toch al bij de artiest informatie? Als een artiest zijn eerste albums in Engeland heeft gemaakt en later naar de VS is verhuisd en daar andere albums heeft gemaakt, moet je bij die albums toch gewoon VS invullen?
Nee, de nationaliteit van de artiest moet daar ingevuld worden. We gaan immers bij Bowie's platen uit z'n Berlijnse periode ook geen Duitsland invullen.
0
geplaatst: 27 mei 2008, 17:21 uur
Dan vind ik het nogal overbodig om zowel bij het albums áls op de artiestenpagina het land neer te zetten. Dat wordt op de andere meter-sites ook niet gedaan, dacht ik.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 00:54 uur
Er bestaan artiesten die geboren zijn in een bepaald land, maar na één jaar naar een ander land zijn verhuisd, bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 17:04 uur
Allemaal leuk en aardig, maar een echt direct antwoord op mijn vraag heb ik nog niet gehad
. Marcel was iig degene die het me zo vertelde, misschien kan hij nadere uitleg geven.
. Marcel was iig degene die het me zo vertelde, misschien kan hij nadere uitleg geven.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 23:19 uur
lebowski en Jesse hebben de juiste antwoorden al gegeven.
Het is niet zo dat als pakweg MF Doom en Marco Borsato samen een band oprichten in Berlijn en een album uitbrengen, het land dan Duitsland moet zijn.
Het is niet zo dat als pakweg MF Doom en Marco Borsato samen een band oprichten in Berlijn en een album uitbrengen, het land dan Duitsland moet zijn.
0
geplaatst: 29 mei 2008, 15:03 uur
Kan de naam van The Sweet door iemand van de crew in één beweging veranderd worden in Sweet?
0
geplaatst: 29 mei 2008, 21:21 uur
Nou niet echt, want nu kun je niet meer handmatig links, emoticons e.d. invoeren bij het bewerken
.
.
0
geplaatst: 29 mei 2008, 21:23 uur
dat doe je toch bij het oorspronkelijke plaatsen? bewerken lijkt me voor een spelfoutje verbeteren of een paar woordjes toevoegen
0
geplaatst: 29 mei 2008, 21:27 uur
Of als je iets vergeet/verkeerd hebt gedaan. Ik heb vaak dat ik mijn bericht nog aanpas en nog een link, video of zo invoer. Geen handige ''verbetering'' dus, imo. Sterker nog, vind het best vervelend en hinderlijk.
0
geplaatst: 29 mei 2008, 21:28 uur
Nou ja laten we even afwachten hoe het over het algemeen bevalt, ik vind het een grote verbetering ivm de oude situatie waarin je een paar keer een pagina moet ophalen alleen om een spelfoutje te verbeteren
0
|Joël|
geplaatst: 29 mei 2008, 21:29 uur
Ja ik ben het met Jordy eens en vind het daarom wel handig, het werkt allemaal sneller.
Wat ik ook graag zie is een mogelijkheid om een heel genre aan je updates toe te voegen, dus gewoon met een druk op de knop alle albums van het gewenste genre in je updates.
Maar dat had ik volgens mij al eens gemeld.
Wat ik ook graag zie is een mogelijkheid om een heel genre aan je updates toe te voegen, dus gewoon met een druk op de knop alle albums van het gewenste genre in je updates.

Maar dat had ik volgens mij al eens gemeld.

0
geplaatst: 29 mei 2008, 21:31 uur
Jordy schreef:
de oude situatie waarin je een paar keer een pagina moet ophalen alleen om een spelfoutje te verbeteren
Klachten over gehad, dan? Lijkt me namelijk best sterk, omdat je je bericht wil bewerken met alle opties die je hebt om een bericht te maken in eerste instantie. Een letter is evenveel waard als een bijv. een link, quote of video, lijkt me. En zoveel tijd ging er toen niet inzitten om een bericht te wijzigen op de oude manier?de oude situatie waarin je een paar keer een pagina moet ophalen alleen om een spelfoutje te verbeteren
0
geplaatst: 29 mei 2008, 21:37 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Klachten over gehad, dan?
Klachten over gehad, dan?
Nee, ik gebruik de site soms zelf ook.
De situaties waarin je echt ineens een heel ander bericht wil maken door een bericht te bewerken, lijken mij zeer sporadisch voorkomen. En dan kun je altijd nog je oude bericht verwijderen en een nieuwe maken.
Maar je feedback staat genoteerd, ik zal eens kijken naar het toevoegen van die knoppen boven de "nieuwe" manier van bewerken
0
Spijtoptant
geplaatst: 29 mei 2008, 21:39 uur
Jordy schreef:
De situaties waarin je echt ineens een heel ander bericht wil maken door een bericht te bewerken, lijken mij zeer sporadisch voorkomen. En dan kun je altijd nog je oude bericht verwijderen en een nieuwe maken.
Dat zijn nou van die heerlijk logische opmerkingen !
0
geplaatst: 29 mei 2008, 21:43 uur
Jordy schreef:
Een asociale toepassing dus, foei (quote)
. Maar even serieus:De situaties waarin je echt ineens een heel ander bericht wil maken door een bericht te bewerken, lijken mij zeer sporadisch voorkomen. En dan kun je altijd nog je oude bericht verwijderen en een nieuwe maken.
Dat kan, maar je geeft als argument om het te verbeteren op deze manier, dat het ''lang'' duurde voordat je een bericht eenmaal had bewerkt. Dit snap ik niet echt, het scheelt misschien één of twee seconden. Je klikt namelijk evenvaak op ''bewerken'' of ''wijzigen'' (of wat het ook was), namelijk één keer. Én, je kunt dus niet meer van alle opties gebruik maken. Als je, met hoe je het nu hebt aangepast, met het wijzigen van een bericht gewoon van alle opties gebruik kan maken zie ik er zeker een verbetering in, maar nu dus eigenlijk niet. Je zou het kunnen aanpassen met ''snel wijzigen'' (wat op diverse fora kan) of wijzigen op de oude manier.
0
|Joël|
geplaatst: 29 mei 2008, 21:50 uur
Nou de oude manier was wel trager hoor, omdat de pagina opnieuw moest worden geladen om te bewerken en dan nog eens om de bewerking daadwerkelijk op te slaan.
Als ik nu een letter wil toevoegen of wijzigen gaat het een stuk vlotter, maar ik snap je argumenten wel.
Als ik nu een letter wil toevoegen of wijzigen gaat het een stuk vlotter, maar ik snap je argumenten wel.
0
geplaatst: 29 mei 2008, 21:51 uur
Ik zal zorgen dat er binnenkort opmaakicoontjes boven het bewerkscherm komen, dan moet iedereen weer blij zijn lijkt me
0
geplaatst: 29 mei 2008, 21:53 uur
|Joël| schreef:
Nou de oude manier was wel trager hoor, omdat de pagina opnieuw moet worden geladen om te bewerken en dan nog eens om de bewerking daadwerkelijk op te slaan.
Maximaal twee seconden, hiero.Nou de oude manier was wel trager hoor, omdat de pagina opnieuw moet worden geladen om te bewerken en dan nog eens om de bewerking daadwerkelijk op te slaan.
0
geplaatst: 29 mei 2008, 21:55 uur
Jordy schreef:
Ik zal zorgen dat er binnenkort opmaakicoontjes boven het bewerkscherm komen, dan moet iedereen weer blij zijn lijkt me
Nou ja, als iedereen de nieuwe optie beter vind moet je het natuurlijk zo laten Ik zal zorgen dat er binnenkort opmaakicoontjes boven het bewerkscherm komen, dan moet iedereen weer blij zijn lijkt me
. Maar ik hoop iig dat mijn kritiek je wat wijzer heeft gemaakt, binnen deze situatie. Ik zie het binnenkort wel
.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 30 mei 2008, 00:31 uur
Iemand die weet waarom "Junkyard Heart I" niet als eerste in de EP-lijst van Joseph Arthur staat?
Is het soms omdat die I als een hoofletter "i" wordt gelezen?
Is het soms omdat die I als een hoofletter "i" wordt gelezen?
0
geplaatst: 30 mei 2008, 01:05 uur
Het eerste probleem wat ik ben tegen gekomen is dat het nieuwe systeem de verbetering van een leestekken als een trema niet goed verbeterd binnen deze functie als dat nodig is. Er komt iets vreemds te staan, wat verre is wat je bedoeld, maar dat zou wel eens een kinderziekte kunnen zijn.
0
geplaatst: 30 mei 2008, 09:11 uur
CHIEP schreef:
Iemand die weet waarom "Junkyard Heart I" niet als eerste in de EP-lijst van Joseph Arthur staat?
Omdat bij de andere drie geen releasedatum staat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.