MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
CHIEP (crew)
L_T_B schreef:
(quote)

Omdat bij de andere drie geen releasedatum staat.
Thanks . Bij deze doorgegeven aan T.O.

Kun je eigenlijk ergens zien welke albums van je in de rij staan om toegevoegd (of afgekeurd) te worden?

Lijkt mij wel handig

Dat kan niet.

Dat dacht ik ook wel natuurlijk, maar het lijkt me gewoon wel een aardig idee.

Ik zou nu bijvoorbeeld niet weten wat ik allemaal in de wachtrij heb staan. Wel een paar albums geloof ik, maar welke...?

neo
Je kunt ook van elke toevoeging het plaatje bewaren in een map op je je desktop of elders op je computer. Dan verwijder je de plaatjes weer van albums die inmiddels op de site staan. Met dat kleine aantal wat je toevoegt zou dat niet veel extra moeite moeten kosten.

Natuurlijk kan ik het ook zelf doen. Maar als chaoot leek het me wel handig als dat niet zou hoeven. Het is ook niet zo belangrijk natuurlijk, maar er lijkt me toch ook niks tegen.

Superbeertje
Ik heb een probleempje, ik krijg mijn avatar niet correct gemaakt. Ik krijg een klein plaatje in een hoekje... Kan iemand me helpen hierbij?

Is het niet een idee om per user ook te zien te kunnen krijgen wat hij/zij op albums van een bepaald genre gestemd heeft?
Net zoals je bij iedere user kan zien wat hij/zij op albums in hetzelfde jaar heeft gestemd?

Louis2703 schreef:
Is het niet een idee om per user ook te zien te kunnen krijgen wat hij/zij op albums van een bepaald genre gestemd heeft?
Net zoals je bij iedere user kan zien wat hij/zij op albums in hetzelfde jaar heeft gestemd?

Inderdaad, en een lijst op alfabet, zodat alle stemmen op een artiest ook bij elkaar staan.

sq
Ik vind de nieuwe verbeterfunctie ook prettiger werken. Een dingetje is daarbij nog niet in orde bij mij (weet niet zeker of het over hetzelfde gaat als op de vorige bladzijde) en dat is het toevoegen van een link tijdens het verbeteren (zoals je dat wel eens wil bij meerdere plaatjes in een post, of een uitbreiding van een lijstje muziektips met links naar youtube). Ik maak nu steeds een nieuwe post.
Punt is dat het LIJKT alsof het wel werkt, nu de knoppen er ook voor zijn bijgevoegd. Bij het dialoogvenster krijg je de kans om een naam voor de link in te voeren maar na een enter verdwijnt het dialoogscherm zonder resultaat. Ik dacht eerst dat ik iets verkeerd deed hier.

Superbeertje schreef:
Ik heb een probleempje, ik krijg mijn avatar niet correct gemaakt. Ik krijg een klein plaatje in een hoekje... Kan iemand me helpen hierbij?

CHIEP had laatst een soortgelijk probleem en bij hem lag het aan de browser. Misschien even de nieuwe Firefox of IE proberen?

herman schreef:
CHIEP had laatst een soortgelijk probleem en bij hem lag het aan de browser. Misschien even de nieuwe Firefox of IE proberen?

Het probleem is inmiddels verholpen

sq schreef:
Ik vind de nieuwe verbeterfunctie ook prettiger werken. Een dingetje is daarbij nog niet in orde bij mij (weet niet zeker of het over hetzelfde gaat als op de vorige bladzijde) en dat is het toevoegen van een link tijdens het verbeteren (zoals je dat wel eens wil bij meerdere plaatjes in een post, of een uitbreiding van een lijstje muziektips met links naar youtube). Ik maak nu steeds een nieuwe post.
Punt is dat het LIJKT alsof het wel werkt, nu de knoppen er ook voor zijn bijgevoegd. Bij het dialoogvenster krijg je de kans om een naam voor de link in te voeren maar na een enter verdwijnt het dialoogscherm zonder resultaat. Ik dacht eerst dat ik iets verkeerd deed hier.

Internet Explorer probleem, zal er later vandaag even naar kijken

In De Site > Algemeen > Daniel Lohues/Daniël Lohues:

Er staan twee artiesten in het bestand, namelijk Daniel Lohues en Daniël Lohues.

Voor hem wel zo eerlijk om deze samen te voegen zodat de albums Allenig en Allenig II onder één artiest komen.

sq
Jordy schreef:

Internet Explorer probleem, zal er later vandaag even naar kijken

Doe rustig aan t is weekend

Verbeterfunctie toppie!

Wat is er gebeurd met het "wijzigen"? Ik kreeg zo'n raar dinges. (probeer zelf jullie bericht eens te wijzigen, zie je wat ik bedoel)

Niets raars aan, hardstikke handig juist!

Lees anders even de berichten voor je, als je iets post.

AGE-411 schreef:
Ik kreeg zo'n raar dinges

Ik heb de meest recente van de twee verwijderd.

Hier is de tracklisting gewijzigd en daardoor klopt er geen hout meer van de favoriete tracks.

De vinkjes zijn blijkbaar gekoppeld aan het tracknummer, niet aan de tracktitel.

Voorbeeld:

Lost High (nu track 12) heeft nu de meeste stemmen, maar dat moet eigenlijk In White Rooms zijn, dat voor de correctie de 12e track was. De stemverhoudingen zullen wel weer snel in ere hersteld worden, aangezien iemand alle mensen die op dat album hebben gestemd aan het PM'en is, maar ik dacht ik meld het even.

Vreemd, want normaal gesproken krijg je (wanneer je de volgorde van tracks verandert) netjes een melding "pas op, hiermee worden de favo tracks verwijderd" waarna ze dus ook verwijderd worden. Ben dus benieuwd naar hoe deze toevoeging is gecorrigeerd? rechtstreeks door mod? dmv de pijltjes of gewoon aanpassen van tracks namen? etc

er zit dus blijkbaar ergens nog een gat in dat systeem, heb ze nu zelf maar even verwijderd

Door een user. Ik zal hem eens vragen of ie hier wil reageren.

Ik heb net een PM gekregen om mijn nieuwe favo's in te voeren...

Ik heb recent de tracklist van een album (Movements, Booka Shade) gewijzigd. Hieropvolgend zijn alle aangekruiste favoriete tracks een plek opgeschoven, waardoor de favoriete track-lijst niet meer klopt. Dit lijkt me niet helemaal kloppend, aangezien Jordy me eens gezegd had dat na wijziging van de tracklist de favoriete tracks gereset worden.

Ik heb ook hier de favorieten verwijderd. De check leek het inderdaad niet meer te doen, dit is gefixed, als het nog een keer voor komt hoor ik het wel

Top Jordy, dat je nu weer alle funties kan gebruiken bij wijzigen . Een klein puntje kritiek nog, en dat is dat je bij link toevoegen alleen de site kan invullen, en niet meer stap twee krijgt (waar je de link kon beschrijven). Of ligt dat aan mij?

Soms als ik albums toevoeg, dan stuit ik, zeker bij albums uit bijv. Tsjechië op vreemde tekens als een ž of een ů.

Als ik deze invul dan verandert het teken vaak in een of andere code als %u017E of %u016F. Ik maak er dan meestal maar gewoon z en u van.

Maar hoe moet ik hier eigenlijk mee omgaan? Het fraaist is, lijkt mij, de originele tsjechische schrijfwijze aan te houden. Maar is dat wel mogelijk? En zo ja, iemand enig idee hoe?

Laatste stootte ik ook op dit probleem met de letter 'ł'. Bij de eerste correctie kwam er ook een code te staan, maar toen ik er bij een tweede correctie speciaal op gewezen had kwam alles goed. Het fijne weet ik er ook niet van.
Maar die tekens moeten kunnen, want alle originele titels in het Grieks of Cyrillisch alfabet op Boekmeter verschijnen ook allemaal zonder moeilijkheden en het lijkt mij dat hier met hetzelfde principe wordt gewerkt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:32 uur

geplaatst: vandaag om 23:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.