MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik kopieer dat gewoon en dan komt het er gewoon te staan. Je krijgt die tekens alleen maar als je tracklijsten importeert. Kwestie van even aanpassen.

Maar hoe pas ik dat dan aan. Als ik dat teken kopieer en erin plak dan wordt ie automatisch in die code veranderd.

Hmm, apart, dat heb ik nog niet gehad. Misschien weet een moderator/crewlid meer?

Wij als crew kunnen dat wel aanpassen. Misschien handig om bij toevoegen een link mee te sturen naar de tracklist waar die tekens correct weergegeven worden zodat we eventueel kunnen aanpassen.

Ok, bedankt

sxesven
De naar Reign in Blood verplaatste discussie bij Cavalera Conspiracy toont boven de posts van de users nog steeds hun stemmen voor Cavalera Conspiracy.

apart.. puntje voor Jordy

Zal eerdaags eens kijken

volgens mijn heeft de bassist van Neuk! weinig te maken met al die hip-hop album
http://www.musicmeter.nl/ar...

Dat kun je aanpassen door de Romeinse cijfers te gebruiken. Ik heb achter die van Neuk een I gezet en achter die van Terror Squad een II.

Neuk staat bij mij ook nog altijd op 1

Die Dre van Neuk! krijgt overigens een I, omdat de band eerder bestond dan die andere. Het is geen persoonlijke voorkeur oid.

herman schreef:
Die Dre van Neuk! krijgt overigens een I, omdat de band eerder bestond dan die andere. Het is geen persoonlijke voorkeur oid.

Als je er een romeins cijfer achter zet, moet je niet vergeten, om ook overal waar deze artiest als gastartiest vermeld staat een cijfer erachter te zetten. Nu zweeft deze informatie een beetje.

Scherp opgemerkt, had ik niet aan gedacht. Heb ze even aangepast.

titan (crew)
Het lukt mij regelmatig niet om de videoclip van een nummer waar een rood cameraatje bij staat toegevoegd te krijgen, omdat de button "verzenden" niet onderin verschijnt wanneer ik op het rode cameraatje klik.

Daar heb ik ook last van ja.

Kos
Dat rode cameraatje snap ik sowieso niet echt. Ik dacht dat daarmee werd aangegeven dat er wel een clip beschikbaar was maar niet ingevoerd. maar er zijn toch veel meer clips waar geen enkel cameraatje voor te zien is?

Kos schreef:
Dat rode cameraatje snap ik sowieso niet echt. Ik dacht dat daarmee werd aangegeven dat er wel een clip beschikbaar was maar niet ingevoerd. maar er zijn toch veel meer clips waar geen enkel cameraatje voor te zien is?

Het is maar gewoon een scriptje dat eens heeft gedraaid. (wat handig die editfunctie!)

mathieudc
Misschien iets voor de mensen die al heel veel stemmen hebben uitgebracht: zou het niet makkelijker zijn om net zoals bij "Mijn Albums" ook de stemverdelingen in te delen per pagina van pakweg honderd albums?

Want ik kan mij voorstellen dat mensen met véél stemmen niet eens meer kunnen bekijken welk album ze allemaal dezelfde score hebben gegeven omdat de pagina té traag laadt, en soms is dat toch eens handig. Nja, 't is maar een voorstel natuurlijk, om menig pc's niet te vertragen.

eazyfan
Kunnen de Gastoptredens en Samenwerkingen van een bepaalde artiest niet gewoon bij 'Meer Info'? Lijkt me veel praktischer, misschien al vaak gezegd geweest maar toch...

sxesven
Liever niet, zéker de samenwerkingen niet, aangezien die gewoon deel uitmaken van het normale oeuvre van een artiest.

mathieudc schreef:
Misschien iets voor de mensen die al heel veel stemmen hebben uitgebracht: zou het niet makkelijker zijn om net zoals bij "Mijn Albums" ook de stemverdelingen in te delen per pagina van pakweg honderd albums?

Want ik kan mij voorstellen dat mensen met véél stemmen niet eens meer kunnen bekijken welk album ze allemaal dezelfde score hebben gegeven omdat de pagina té traag laadt, en soms is dat toch eens handig. Nja, 't is maar een voorstel natuurlijk, om menig pc's niet te vertragen.

Goed punt, maar staat al op de lijst.

Kos schreef:

Een rood icoontje zie je wanneer er (destijds toen het scriptje runde) op MusicBrainz.org stond dat het een single betreft, en dat er toen op YouTube zoekresultaten waren met die zoekterm. Hieruit kun je afleiden dat er een grote kans is op een "echte" videoclip, wat je via het icoontje kunt bevestigen

Zijn jullie van mening dat dit enigzins nuttig is? is er geregeld inderdaad een clip te koppelen op deze manier? of kunnen die icoontjes inmiddels wel weg omdat de resultaten toch meestal flauwekul zijn

Ik heb al best een hoop clips gevonden op die manier. In zo'n 90% (schatting) van de keren vond ik een officiele video, in ieder geval.

Ik kan elke paar dagen opnieuw invullen wat mijn gebruikersnaam is op last.fm, het schijnt uit zichzelf constant weer van mijn profiel te verdwijnen.

Jordy schreef:
(quote)

Een rood icoontje zie je wanneer er (destijds toen het scriptje runde) op MusicBrainz.org stond dat het een single betreft, en dat er toen op YouTube zoekresultaten waren met die zoekterm. Hieruit kun je afleiden dat er een grote kans is op een "echte" videoclip, wat je via het icoontje kunt bevestigen

Zijn jullie van mening dat dit enigzins nuttig is? is er geregeld inderdaad een clip te koppelen op deze manier? of kunnen die icoontjes inmiddels wel weg omdat de resultaten toch meestal flauwekul zijn

Ik vind de icoontjes best nuttig, het zet mij ook aan tot toevoegen van een clip.

Jordy schreef:

Ze zijn enigszins nuttig maar ik vind de storende factor veel groter eerlijk gezegd.
Een icoontje is een clip en dan zijn die rode icoontjes ruis en storend voor mij persoonlijk.
Daarbij klopt het ook nog eens niet altijd dus dan heb ik zoiets van 'laat maar zitten'.

Kos
Jordy schreef:
(quote)

Ja, is nuttig. Ik wist niet dat het een eenmalig scriptje was.

Maar ik vroeg het omdat ik af en toe op youtube ging zoeken of er toch geen clip was en ze dan wel vaak bestonden terwijl er geen cameraatje stond.

titan (crew)
Ik vind het ook nuttig, maar waarom lukt het het me dan niet altijd om op verzenden te klikken?

Ik heb zelfs het idee dat het nu steeds vaker voorkomt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:22 uur

geplaatst: vandaag om 01:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.