De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2008, 19:57 uur
titan schreef:
Ik vind het ook nuttig, maar waarom lukt het het me dan niet altijd om op verzenden te klikken?
Ik vind het ook nuttig, maar waarom lukt het het me dan niet altijd om op verzenden te klikken?
geen idee helaas
0
geplaatst: 7 juni 2008, 20:13 uur
Dit is wel wat raar: Waarom kun je bij bijvoorbeeld albums die je 4 sterren geeft, maar 2 favoriete tracks aangeven en bij albums die je 2 sterren geeft wel 4? Het lijkt me toch, dat je een album van 2 sterren minder leuk vindt!
0
geplaatst: 7 juni 2008, 20:16 uur
Het aantal favoriete tracks hangt af van de lengte van het album (aantal nummers) en niet van de beoordeling. 

0
geplaatst: 8 juni 2008, 00:16 uur
0
geplaatst: 8 juni 2008, 00:32 uur
L_T_B schreef:
Het aantal favoriete tracks hangt af van de lengte van het album (aantal nummers) en niet van de beoordeling.
Ik heb er net bij het stemmen op gelet en helaas gaat die vlieger niet op! Dus er moet toch een andere reden zijn...Het aantal favoriete tracks hangt af van de lengte van het album (aantal nummers) en niet van de beoordeling.

0
geplaatst: 8 juni 2008, 00:34 uur
Is wel zo hoor. Bij een album van 10 tracks of minder mag je 2 favoriete tracks uitzoeken en bij 11 tot en met 16 (of 17) 3 favorieten.
0
geplaatst: 8 juni 2008, 00:35 uur
Gatver schreef:
(quote)
Ik heb er net bij het stemmen op gelet en helaas gaat die vlieger niet op! Dus er moet toch een andere reden zijn...Denk je er wel aan dat bonustracks niet bij het totaal-aantal geteld worden. Dus een album met 10 tracks plus 4 bonustracks heeft toch maar de keuze van 2 en niet 3.
0
geplaatst: 8 juni 2008, 12:14 uur
Het zit volgens mij zo:
- Favoriete tracks aanvinken kan alleen bij albums met meer dan 3 nummers.
- 1 favoriete track per 5 nummers die op een plaat staan, met een minimum van 2 aan te vinken tracks.
- Bonusnummers en nummers korter dan 30 seconden worden niet meegerekend. (deze kun je uiteraard wel aanvinken)
Dit houdt dus bijvoorbeeld in dat alle albums met 4 tot en met 10 nummers 2 aanvinkmogelijkheden hebben.
- 1 favoriete track per 5 nummers die op een plaat staan, met een minimum van 2 aan te vinken tracks.
- Bonusnummers en nummers korter dan 30 seconden worden niet meegerekend. (deze kun je uiteraard wel aanvinken)
Dit houdt dus bijvoorbeeld in dat alle albums met 4 tot en met 10 nummers 2 aanvinkmogelijkheden hebben.
0
geplaatst: 8 juni 2008, 13:28 uur
HammerHead schreef:
Het zit volgens mij zo:
Nou, het is me nu in ieder geval een stuk duidelijker. Het is wel jammer, maar ja, het leven is nu eenmaal oneerlijk!Het zit volgens mij zo:
0
geplaatst: 8 juni 2008, 13:39 uur
Gatver schreef:
maar ja, het leven is nu eenmaal oneerlijk!
maar ja, het leven is nu eenmaal oneerlijk!
En nog veel oneerlijker als je weet dat users die er snel bij waren toen dit geintroduceerd werd op de site een vinkje extra hebben kunnen zetten hier en daar

Later is dit aangepast met als gevolg dat ik bij een paar albums een extra vink heb staan. Helaas raak je die kwijt zodra je vinkjes gaat verplaatsen bij de betreffende albums.
0
Donny Tourette
geplaatst: 8 juni 2008, 18:27 uur
Waarom staat er achter de ene beschrijving van een subforum wel een punt en achter de andere niet?
0
lambf
geplaatst: 9 juni 2008, 15:53 uur
Dat nieuwe bericht-wijzigen systeem is goed gedaan, maar ik merk dat het vooral nuttig is bij kortere berichten. Bij langere berichten merk ik dat het oude systeem toch beter werkte, omdat je zo meer overzicht over het bericht had als die wat langer zijn. Kan er niet ietsgemaakt worden dat je twee opties hebt, zoals je wel vaker bij forums ziet? . Dus dat je "Snel Wijzigen bericht" hebt en de optie "(Uitgebreid ?)Wijzigen bericht".
0
geplaatst: 11 juni 2008, 20:05 uur
Bericht overgeheveld naar The Parable of Arable Land en het dubbele album verwijderd.
0
geplaatst: 12 juni 2008, 18:57 uur
Donny Tourette schreef:
Waarom staat er achter de ene beschrijving van een subforum wel een punt en achter de andere niet?
Ik heb het even gecorrigeerd, dat kan natuurlijk niet

0
lambf
geplaatst: 14 juni 2008, 16:46 uur
http://www.musicmeter.nl/album/128285 en http://www.musicmeter.nl/album/128284 zijn hetzelde.
Edit: http://www.musicmeter.nl/album/128287 en http://www.musicmeter.nl/album/128286 trouwens ook
Edit: http://www.musicmeter.nl/album/128287 en http://www.musicmeter.nl/album/128286 trouwens ook

0
Spijtoptant
geplaatst: 14 juni 2008, 19:01 uur
Bij Bewerken van berichten gebeuren soms rare dingen. Dat je spaties onherstelbaar verdwijnen, of er niet ingevoerde tekens in je bericht komen te staan, of nog erger.
(Op Boekmeter had ik dit ook al, zo juist).
(Op Boekmeter had ik dit ook al, zo juist).
0
geplaatst: 14 juni 2008, 19:14 uur
opgelost als het goed is, zo niet svp specifiek voorbeeld van de tekst die je probeert te plaatsen
0
geplaatst: 15 juni 2008, 09:36 uur
Mijn 'Mijn Albums' werkt niet meer. Als ik er op klik, verschijnt er wel een leeg scherm alsof ik geen mappen heb. Ik kan er ook geen toevoegen.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
0
geplaatst: 15 juni 2008, 09:56 uur
Het invoeren van "Rotatielijst" en "Mijn Albums" lukt hier niet meer.
Iemand anders ook deze problemen?
Iemand anders ook deze problemen?
0
geplaatst: 15 juni 2008, 10:02 uur
Bij doet de Rotatielijst ook niet na behoren want je kunt niks meer intypen in de tekstbalk.
0
geplaatst: 15 juni 2008, 10:03 uur
paulisdik schreef:
Bij doet de Rotatielijst ook niet na behoren want je kunt niks meer intypen in de tekstbalk.
jep, that's what i mean.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.