De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
eazyfan
geplaatst: 15 juni 2008, 12:19 uur
Bij Rotatielijst en Top10:
het verschuiven van plaats lukt niet meer. Kan dit opgelost worden aub. ?
@ Jordy, na het lezen:
Bedankt
het verschuiven van plaats lukt niet meer. Kan dit opgelost worden aub. ?
@ Jordy, na het lezen:
Bedankt

0
geplaatst: 15 juni 2008, 13:13 uur
Die verschuif/sorteer-functionaliteit zorgde er om een of andere reden voor dat het invoeren van zoektermen niet meer ging, dus ik heb dat even uitgeschakeld. Ik zal daar later naar kijken, voorlopig moet je het helaas even zonder doen.
0
lambf
geplaatst: 16 juni 2008, 19:44 uur
Bij het toevoegen van poolse, en net bij het toevoegen van een Rusisch album ben ik tegen een probleem aangelopen. Dit is dat je niet automatisch de tracklist kan invoegen, omdat de titels naar andere dingen worden vertaald. Zo word Кто Как Играет naar %u041A%u0442%u043E %u041A%u0430%u043A %u0418%u0433%u0440%u0430%u0435%u0442 vertaald en Вождь naar %u0412%u043E%u0436%u0434%u044C, om maar een voorbeeld te noemen. Is er een manier om dit probleem te tackelen? want hierdoor ben je vrij lang bezig met het invullen van de titels. Temeer ook omdat, als je copy-past doet, het script alsnog de titels automatisch veranderd.
0
geplaatst: 16 juni 2008, 20:05 uur
Ik weet alleen dat de tekencodes in de volgende vorm & # x x x x (zonder spaties) wel worden geaccepteerd. Dat het bij copy pasten fout gaat is wel lastig natuurlijk en elk teken handmatig door de juiste & # x x x x code gaan vervangen lijkt me nogal omslachtig.
0
geplaatst: 16 juni 2008, 20:06 uur
Ondersteuning voor aparte tekens is op de gehele site uberhaupt vrij beroerd, en daar kan op korte termijn niets aan gedaan worden helaas. Is er niet afgesproken om titels standaard in westers formaat te doen zoals op MovieMeter? Maar daar moet de crew zich maar over uit laten
0
geplaatst: 16 juni 2008, 20:10 uur
Er staan iig al diverse Cyrillische tracklijsten op de site evenals Turkse tracklijsten met een hoop vage tekens.
0
lambf
geplaatst: 16 juni 2008, 20:13 uur
Dat het bij copy pasten fout gaat is wel lastig natuurlijk en elk teken handmatig door de juiste & # x x x x code gaan vervangen lijkt me nogal omslachtig.
Dat hoeft gelukkig niet. Meestal is het terugdraaien van de herstelling goed. Maar ik weet niet of hij dan correct bij jullie aankomt.
Is er niet afgesproken om titels standaard in westers formaat te doen zoals op MovieMeter? Maar daar moet de crew zich maar over uit laten
Maar hoe wil je dat doen?
Ik kan geen Russisch hoor.
0
geplaatst: 16 juni 2008, 20:45 uur
Het gaat dus bijna helemaal goed, behalve bij het weergeven van de subtitels en de gastartiesten, daar blijven de codes staan. Die "subvelden" werken kennelijk anders?
0
lambf
geplaatst: 16 juni 2008, 20:50 uur
HammerHead schreef:
Het gaat dus bijna helemaal goed
Het gaat dus bijna helemaal goed

*Steekt een hart onder de riem (of hoe ging dat gezegde..)
0
geplaatst: 16 juni 2008, 20:53 uur
ik zou toch zweren dat ik Guf zojuist nog correct bij de toevoegingen zag staan.
0
geplaatst: 16 juni 2008, 21:06 uur
Guf ging net even mis bij corrigeren, titel klopt in elk geval weer, alleen de gastartiesten gaan niet goed.
0
geplaatst: 16 juni 2008, 21:08 uur
Yup, maar dat gaat opzich wel goed. Als je een stuk cyrillische tekst-copy paste maakt de site er alleen %u-codes van. Even het blauwe undo tekentje aanklikken en het staat weer goed. Maar bij de gastartiesten werkt dit dus niet.
0
geplaatst: 18 juni 2008, 19:17 uur
Mijn toevoeging van gisteren, die enkele minuten geleden op de site is verschenen:
http://www.musicmeter.nl/album/128543
Nagenoeg tegelijk door Wauze toegevoegd, en wat eerder op de site verschenen dan mijn versie:
http://www.musicmeter.nl/album/128494
---
Nagenoeg dezelfde cd, dus. Bij die van Wauze had ik al een commentaartje daarover geplaatst. Wat is hier fout gedaan? Of zijn het écht twee verschillende versies?
http://www.musicmeter.nl/album/128543
Nagenoeg tegelijk door Wauze toegevoegd, en wat eerder op de site verschenen dan mijn versie:
http://www.musicmeter.nl/album/128494
---
Nagenoeg dezelfde cd, dus. Bij die van Wauze had ik al een commentaartje daarover geplaatst. Wat is hier fout gedaan? Of zijn het écht twee verschillende versies?
0
mathieudc
geplaatst: 21 juni 2008, 19:30 uur
Nog een ideetje voor onderaan de prioriteitenlijst, maar lijkt mij wel leuk:
Zou het niet mogelijk zijn om de albumcover van je nummer 1 in de rotatielijst een vaste URL te geven, zodat van iedere plaat die je op nummer 1 plaatst in je rotatielijst de URL altijd dezelfde blijft. Zou handig zijn om die URL dan te koppelen aan je MusicMeter-avatar of als avatar op een forum. Hoef je niet de avatar te veranderen maar de nummer 1 in je rotatielijst, kun je ineens ook tonen waar je naar luistert rond die periode!
Bijvoorbeeld: ik ben gebruiker 6500. De URL wordt dan http://www.musicmeter.nl/user/6500/rotationlist1.jpg . Die gebruik ik dan als avatar op het forum en is altijd gelijk aan de album-cover van mijn nummer-1 plaat in de rotatielijst.
Zou het niet mogelijk zijn om de albumcover van je nummer 1 in de rotatielijst een vaste URL te geven, zodat van iedere plaat die je op nummer 1 plaatst in je rotatielijst de URL altijd dezelfde blijft. Zou handig zijn om die URL dan te koppelen aan je MusicMeter-avatar of als avatar op een forum. Hoef je niet de avatar te veranderen maar de nummer 1 in je rotatielijst, kun je ineens ook tonen waar je naar luistert rond die periode!
Bijvoorbeeld: ik ben gebruiker 6500. De URL wordt dan http://www.musicmeter.nl/user/6500/rotationlist1.jpg . Die gebruik ik dan als avatar op het forum en is altijd gelijk aan de album-cover van mijn nummer-1 plaat in de rotatielijst.
0
geplaatst: 21 juni 2008, 22:01 uur
slechts 25 leden on-line op deze moment?
Scheelt er iets met de server ofzo dat de rest er niet op kan?
Normaalgezien zie je maar zo weinig mensne on-line vanaf 1:00. (statistisch gezien
).

Normaalgezien zie je maar zo weinig mensne on-line vanaf 1:00. (statistisch gezien
).
0
geplaatst: 21 juni 2008, 22:12 uur
AGE-411 schreef:
).

).Er is bijzonder voetbal op tv, het is niet je server of iets dergelijks.

0
geplaatst: 21 juni 2008, 22:48 uur
Gerards Dream schreef:
Er is bijzonder voetbal op tv, het is niet je server of iets dergelijks.
(quote)
Er is bijzonder voetbal op tv, het is niet je server of iets dergelijks.

Tis juist. Jullie nationale ploeg speelt!
Hoe staat het?
0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:54 uur
Ik wilde net de artiestenpagina van Mono (II) corrigeren, en had van alles ingevuld inclusief een foto.
Toen bleek de foto niet de juiste afmetingen te hebben, en was (bijna) alle ingevulde info weg
Ik heb dus twee opmerkingen:
1) Graag een specificering van de afmetingen die de artiestenfoto moet hebben
2) Wanneer er een dergelijke fout optreedt, zou het fijn zijn als de reeds ingevulde info niet verloren gaat.
Toen bleek de foto niet de juiste afmetingen te hebben, en was (bijna) alle ingevulde info weg
Ik heb dus twee opmerkingen:1) Graag een specificering van de afmetingen die de artiestenfoto moet hebben
2) Wanneer er een dergelijke fout optreedt, zou het fijn zijn als de reeds ingevulde info niet verloren gaat.
0
geplaatst: 22 juni 2008, 00:58 uur
BlueVelvet schreef:
Ik wilde net de artiestenpagina van Mono (II) corrigeren, en had van alles ingevuld inclusief een foto.
Ik heb dus twee opmerkingen:
1) Graag een specificering van de afmetingen die de artiestenfoto moet hebben
1) Hij moet in ieder geval precies 200 pixels breed zijn! Zie Help (Wiki) 2) Ja, rot is dat, hè? Dat vind ik ook!Ik wilde net de artiestenpagina van Mono (II) corrigeren, en had van alles ingevuld inclusief een foto.
Ik heb dus twee opmerkingen:1) Graag een specificering van de afmetingen die de artiestenfoto moet hebben
0
geplaatst: 23 juni 2008, 23:01 uur
Is het misschien mogelijk dat artiesten die alleen als gastartiest bekend staan een artiestenpagina krijgen?
Ik was net namelijk benieuwd waar Vinia Mojica nu precies allemaal te horen is, maar omdat ze geen eigen albums heeft, heb ze geen pagina en dus ook geen kopje gastoptredens..
Alleen als het makkelijk is natuurlijk, dit is niet bepaald een groot probleem..
Ik was net namelijk benieuwd waar Vinia Mojica nu precies allemaal te horen is, maar omdat ze geen eigen albums heeft, heb ze geen pagina en dus ook geen kopje gastoptredens..
Alleen als het makkelijk is natuurlijk, dit is niet bepaald een groot probleem..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.