De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2008, 01:36 uur
The Scientist schreef:
nee... tenzij ze officieel zijn uitgebracht.
nee... tenzij ze officieel zijn uitgebracht.
Dit is volgens mij te zien als er een auteursrechtenorganisatie op het label staat vermeld. In Nederland is dat Buma/Stemra bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 24 juni 2008, 21:28 uur
Misschien zijn er mensen die denken dat de crewleden op Musicmeter niet grondig te werk gaan, ik kan het tegendeel bewijzen. De correctie van Anthology of American Folk Music (1952) leverde mij maar liefst van 5 crewleden een bevestiging op dat de correctie was doorgevoerd! Er was zelfs 1 crewlid die de bevestiging wel 3 keer stuurde 
Nou hou ik van grondigheid maar kennelijk gaat hier toch iets niet helemaal goed.
Misschien heeft Jordy een keer even tijd om te kijken of er iets mis gaat en wat precies?

Nou hou ik van grondigheid maar kennelijk gaat hier toch iets niet helemaal goed.
Misschien heeft Jordy een keer even tijd om te kijken of er iets mis gaat en wat precies?
0
geplaatst: 24 juni 2008, 21:31 uur
Ik kreeg net ook 2 keer (van hetzelfde crew-lid) een bevestiging van een correctie.
0
geplaatst: 25 juni 2008, 19:33 uur
Wegens privé-omstandigheden ben ik genoodzaakt om mijn crewmemberschap op te zeggen. Ik heb dit al bekend gemaakt op het crewforum, maar ik vind dat de overige gebruikers (een grote groep tenslotte!) dat ook even moesten weten. Bij deze dus. Ik zie jullie allemaal wel weer op de site, maar niet meer zo frequent als voorheen. Tot ziens!
0
geplaatst: 25 juni 2008, 19:50 uur
Jammer
Vond je wel een aanwinst en ik miste je al de laatste paar weken hier. Hopelijk gaat het verder goed met je. Succes iig 
Vond je wel een aanwinst en ik miste je al de laatste paar weken hier. Hopelijk gaat het verder goed met je. Succes iig 
0
geplaatst: 25 juni 2008, 20:12 uur
Ook hier maar even een dankjewel voor je inzet hier! Sterkte en succes en we zien je gelukkig nog op de site. 

0
geplaatst: 25 juni 2008, 20:24 uur
Sterkte met de privé-omstandigheden en hopelijk zien we je over een tijdje weer met enige regelmaat op de site. Tot die tijd rustig aan en blijf desondanks genieten van de muziek.
0
geplaatst: 25 juni 2008, 20:28 uur
TheSilmarillia schreef:
Wegens privé-omstandigheden ben ik genoodzaakt om mijn crewmemberschap op te zeggen. Ik heb dit al bekend gemaakt op het crewforum, maar ik vind dat de overige gebruikers (een grote groep tenslotte!) dat ook even moesten weten. Bij deze dus. Ik zie jullie allemaal wel weer op de site, maar niet meer zo frequent als voorheen. Tot ziens!
Nog bedankt voor de bewezen diensten en succes.
0
lambf
geplaatst: 25 juni 2008, 21:22 uur
Jammer, je leverde goed werk. Maar vooral veel sterkte toegewenst 

0
geplaatst: 26 juni 2008, 00:14 uur
Een handige toevoeging zou zijn dat wanneer je alle albums van artiest bij je updates hebt gezet, nieuwe toevoegingen (dus nieuwe albums) ook automatisch naar Mijn Updates gaan.
0
tangmaster
geplaatst: 26 juni 2008, 08:02 uur
TheSilmarillia schreef:
Toch bedankt voor al het werk dat je gedaan hebt. Sterkte gewenst voor de toekomst.
0
geplaatst: 26 juni 2008, 18:05 uur
Ik krijg de laatste tijd vaker goedkeurings berichten van de crew over de correctie van een artiestenpagina, waarbij de link niet werkt.
Bijvoorbeeld:
Ik heb deze artiest trouwens hier aangehaald, omdat ik er een vraag over heb. Tony Iommi, lid van Black Sabbath, heeft als Iommi zijn solo-albums uitgebracht. Ik heb middels een correctie zijn 'echte' naam doorgegeven (Tony Iommi, zoals die bij de leden van Black Sabbath staat), maar er verschijnt geen samenwerkingslink naar Black Sabbath.
Hoe is dit op te lossen?
Bijvoorbeeld:
Je correctie van Iommi is geaccepteerd, bedankt.
Ik heb deze artiest trouwens hier aangehaald, omdat ik er een vraag over heb. Tony Iommi, lid van Black Sabbath, heeft als Iommi zijn solo-albums uitgebracht. Ik heb middels een correctie zijn 'echte' naam doorgegeven (Tony Iommi, zoals die bij de leden van Black Sabbath staat), maar er verschijnt geen samenwerkingslink naar Black Sabbath.
Hoe is dit op te lossen?
0
geplaatst: 26 juni 2008, 18:11 uur
Door een alias 'Tony Iommi' in te vullen bij de artiestenpagina van Iommi. Alleen dan gaat de gegevens en de foto op de artiestpagina wel weg.
Misschien kan een mod dit wel aanpassen met behoud van de info en foto?
Misschien kan een mod dit wel aanpassen met behoud van de info en foto?
0
handsome_devil
geplaatst: 27 juni 2008, 12:00 uur
omg ik kan als ik mn top10 bewerk niet meer gewoon door te slepen albums verplaatsen?
ik vond dat juist zo handig 
ik vond dat juist zo handig 
0
geplaatst: 27 juni 2008, 12:03 uur
Jordy schreef:
Die verschuif/sorteer-functionaliteit zorgde er om een of andere reden voor dat het invoeren van zoektermen niet meer ging, dus ik heb dat even uitgeschakeld. Ik zal daar later naar kijken, voorlopig moet je het helaas even zonder doen.
Die verschuif/sorteer-functionaliteit zorgde er om een of andere reden voor dat het invoeren van zoektermen niet meer ging, dus ik heb dat even uitgeschakeld. Ik zal daar later naar kijken, voorlopig moet je het helaas even zonder doen.
0
handsome_devil
geplaatst: 27 juni 2008, 12:04 uur
ah, jammer
dank voor het kopieren, kon het zelf ff zo snel niet vinden! x
dank voor het kopieren, kon het zelf ff zo snel niet vinden! x
0
geplaatst: 27 juni 2008, 12:44 uur
Dexter schreef:
Tony Iommi, lid van Black Sabbath, heeft als Iommi zijn solo-albums uitgebracht. Ik heb middels een correctie zijn 'echte' naam doorgegeven (Tony Iommi, zoals die bij de leden van Black Sabbath staat), maar er verschijnt geen samenwerkingslink naar Black Sabbath.
Hoe is dit op te lossen?
Tony Iommi, lid van Black Sabbath, heeft als Iommi zijn solo-albums uitgebracht. Ik heb middels een correctie zijn 'echte' naam doorgegeven (Tony Iommi, zoals die bij de leden van Black Sabbath staat), maar er verschijnt geen samenwerkingslink naar Black Sabbath.
Hoe is dit op te lossen?
Et voilà.
Iommi aangemaakt als alias van Tony Iommi en de geboortedatum e.d. wederom toegevoegd.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 27 juni 2008, 14:43 uur
Dit album is enkel verkijgbaar in combinatie met het juli-nummer van MixMag en is dus niet apart te koop in de reguliere platenzaken. En dat geldt bij uitbreiding voor alle MixMag-releases.
0
geplaatst: 27 juni 2008, 17:44 uur
De site doet het weer zo te zien. Volgens mij heeft ie er een half uur uitgelegen?
0
geplaatst: 28 juni 2008, 12:52 uur
Dit album hoort niet: Hummel, Mozart en Haydn zijn klassieke componisten...
0
geplaatst: 28 juni 2008, 14:53 uur
Dat album hoort er wel op. Marsalis is gewoon een jazz artiest, en dat is gewoon een jazz album. Is hetzelfde als deze plaat waar ook klassieke stukken opstaan.
0
mathieudc
geplaatst: 28 juni 2008, 21:16 uur
Kan dit samengevoegd worden:
http://www.musicmeter.nl/artist/38915
http://www.musicmeter.nl/artist/49608
Twee keer dezelfde artiest, maar de éne keer afgekort en de andere keer voluit geschreven (Animal Liberation Orchestra).
http://www.musicmeter.nl/artist/38915
http://www.musicmeter.nl/artist/49608
Twee keer dezelfde artiest, maar de éne keer afgekort en de andere keer voluit geschreven (Animal Liberation Orchestra).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.