MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
CHIEP (crew)
Fanclub-cd's mogen toch niet op de site, hé?

nee... tenzij ze officieel zijn uitgebracht.

The Scientist schreef:
nee... tenzij ze officieel zijn uitgebracht.

Dit is volgens mij te zien als er een auteursrechtenorganisatie op het label staat vermeld. In Nederland is dat Buma/Stemra bijvoorbeeld.

Misschien zijn er mensen die denken dat de crewleden op Musicmeter niet grondig te werk gaan, ik kan het tegendeel bewijzen. De correctie van Anthology of American Folk Music (1952) leverde mij maar liefst van 5 crewleden een bevestiging op dat de correctie was doorgevoerd! Er was zelfs 1 crewlid die de bevestiging wel 3 keer stuurde
Nou hou ik van grondigheid maar kennelijk gaat hier toch iets niet helemaal goed.
Misschien heeft Jordy een keer even tijd om te kijken of er iets mis gaat en wat precies?

Ik kreeg net ook 2 keer (van hetzelfde crew-lid) een bevestiging van een correctie.

Zoals ik al zei: grondig!

Wegens privé-omstandigheden ben ik genoodzaakt om mijn crewmemberschap op te zeggen. Ik heb dit al bekend gemaakt op het crewforum, maar ik vind dat de overige gebruikers (een grote groep tenslotte!) dat ook even moesten weten. Bij deze dus. Ik zie jullie allemaal wel weer op de site, maar niet meer zo frequent als voorheen. Tot ziens!

Jammer Vond je wel een aanwinst en ik miste je al de laatste paar weken hier. Hopelijk gaat het verder goed met je. Succes iig

Sheplays
Jammer, sterkte gewenst dan!

Ook hier maar even een dankjewel voor je inzet hier! Sterkte en succes en we zien je gelukkig nog op de site.

Bedankt en sterkte!

Sterkte met de privé-omstandigheden en hopelijk zien we je over een tijdje weer met enige regelmaat op de site. Tot die tijd rustig aan en blijf desondanks genieten van de muziek.

TheSilmarillia schreef:
Wegens privé-omstandigheden ben ik genoodzaakt om mijn crewmemberschap op te zeggen. Ik heb dit al bekend gemaakt op het crewforum, maar ik vind dat de overige gebruikers (een grote groep tenslotte!) dat ook even moesten weten. Bij deze dus. Ik zie jullie allemaal wel weer op de site, maar niet meer zo frequent als voorheen. Tot ziens!

Nog bedankt voor de bewezen diensten en succes.

Jammer, bedankt en sterkte.

lambf
Jammer, je leverde goed werk. Maar vooral veel sterkte toegewenst

Een handige toevoeging zou zijn dat wanneer je alle albums van artiest bij je updates hebt gezet, nieuwe toevoegingen (dus nieuwe albums) ook automatisch naar Mijn Updates gaan.

tangmaster
TheSilmarillia schreef:

Toch bedankt voor al het werk dat je gedaan hebt. Sterkte gewenst voor de toekomst.

Ik krijg de laatste tijd vaker goedkeurings berichten van de crew over de correctie van een artiestenpagina, waarbij de link niet werkt.

Bijvoorbeeld:
Je correctie van Iommi is geaccepteerd, bedankt.

Ik heb deze artiest trouwens hier aangehaald, omdat ik er een vraag over heb. Tony Iommi, lid van Black Sabbath, heeft als Iommi zijn solo-albums uitgebracht. Ik heb middels een correctie zijn 'echte' naam doorgegeven (Tony Iommi, zoals die bij de leden van Black Sabbath staat), maar er verschijnt geen samenwerkingslink naar Black Sabbath.
Hoe is dit op te lossen?

Door een alias 'Tony Iommi' in te vullen bij de artiestenpagina van Iommi. Alleen dan gaat de gegevens en de foto op de artiestpagina wel weg.
Misschien kan een mod dit wel aanpassen met behoud van de info en foto?

handsome_devil
omg ik kan als ik mn top10 bewerk niet meer gewoon door te slepen albums verplaatsen? ik vond dat juist zo handig

Jordy schreef:
Die verschuif/sorteer-functionaliteit zorgde er om een of andere reden voor dat het invoeren van zoektermen niet meer ging, dus ik heb dat even uitgeschakeld. Ik zal daar later naar kijken, voorlopig moet je het helaas even zonder doen.

handsome_devil
ah, jammer dank voor het kopieren, kon het zelf ff zo snel niet vinden! x

Een top 10 is overrated

Dexter schreef:
Tony Iommi, lid van Black Sabbath, heeft als Iommi zijn solo-albums uitgebracht. Ik heb middels een correctie zijn 'echte' naam doorgegeven (Tony Iommi, zoals die bij de leden van Black Sabbath staat), maar er verschijnt geen samenwerkingslink naar Black Sabbath.
Hoe is dit op te lossen?

Et voilà.

Iommi aangemaakt als alias van Tony Iommi en de geboortedatum e.d. wederom toegevoegd.

CHIEP (crew)
Dit album is enkel verkijgbaar in combinatie met het juli-nummer van MixMag en is dus niet apart te koop in de reguliere platenzaken. En dat geldt bij uitbreiding voor alle MixMag-releases.

Ik heb ze er vanaf gehaald.

De site doet het weer zo te zien. Volgens mij heeft ie er een half uur uitgelegen?

Dit album hoort niet: Hummel, Mozart en Haydn zijn klassieke componisten...

JJ_D schreef:
Dit album hoort niet: Hummel, Mozart en Haydn zijn klassieke componisten...

Dat album hoort er wel op. Marsalis is gewoon een jazz artiest, en dat is gewoon een jazz album. Is hetzelfde als deze plaat waar ook klassieke stukken opstaan.

mathieudc
Kan dit samengevoegd worden:
http://www.musicmeter.nl/artist/38915
http://www.musicmeter.nl/artist/49608

Twee keer dezelfde artiest, maar de éne keer afgekort en de andere keer voluit geschreven (Animal Liberation Orchestra).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:07 uur

geplaatst: vandaag om 02:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.