MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Sheplays
Hier is 't opgelost!

Hier ook.

Bij mij ook weer.

dix
is spijtoptant ook gebanned ?

nope.. voor zover ik weet niet tenminste

/edit.. heeft inderdaad zichzelf uitgeschreven.

Jammer. Mocht hem wel.

Waarom doen mensen dat eigenlijk, je kan je account toch ook wel laten bestaan?

thomzi50 schreef:
Waarom doen mensen dat eigenlijk, je kan je account toch ook wel laten bestaan?

Ja, hij heeft tenslotte al eens eerder spijt van een uitschrijving gehad.

Mss houd die zich schuil ofzo?

Deze 2 labels
Psf
p.s.f.
zijn dezelfde.

Hadden jullie crew niet een truukje dat in een keer gelijk te trekken?

CHIEP (crew)
En wat is de juiste schrijfwijze?

Oja goeie.

Op de website van het label staat beide wel. Maar de versie met puntjes: P.S.F. toch wel het meest.

Ze staan nu allemaal hier. We kunnen dat inderdaad in één keer corrigeren.

ik heb een vraag.

Is het mogelijk om de artiest Andre Manuel te linken aan de volgende groepen / projecten:

Manuel
Krang
Andre Manuel en de Ketterse Fanfare
Fratsen

Hier is hij overal bij actief geweest.

deric raven schreef:
Is het mogelijk om de artiest Andre Manuel te linken aan de volgende groepen / projecten.

Jawel.

Bedankt.

Vandaag zag ik toch iets vreemds bij een album van Wire:

(afbeelding)

In de stemmenlijst stond 5*.

FatBottomedGirl
Komt wellicht omdat de berichten uit een ander topic komen, zie het bericht bij reptile71. Bij dat album van Wire had Chameleon Day wel 4 * gestemd.

Maar het staat wel vreemd zo ja.

Ha...dat was mijn stem bij Wire - The Ideal Copy. Die is bij Wire - 154 terechtgekomen omdat er door een moderator een discussie bij The Ideal Copy is verplaatst naar 154. Althans ik denk dat dat de verklaring is.

Dat moet haast wel de verklaring zijn inderdaad. Ziet er wel grappig uit, ik moest even vier keer checken of ik niet gek was geworden

herman schreef:
Hoi,

Ja, ik heb het gesloten. Misschien dat het gewone topic wel weer een keer open gaat, maar dat zal niet de eerste paar dagen zijn...

Ik snap dat je het topic mist en jij was ook iemand die erop een leuke en normale manier postte, maar als we het nu weer open gooien gaat het geheid snel weer mis.

Bijna een week is voorbij.
Krijgen we het knappe damestopic terug aub? Of is het nog te vroeg?
(Ik veronderstel dat het opportuun is om het nu te heropenen: Dondijk heeft zijn lesje geleerd en is kalm + Max en Joep zijn even geband en ze zullen zich ook wel kalm houden)

AGE-411 schreef:
knappe damestopic

Meneer Bungel
Hallo,

Ik geloof dat ik mijn vraag misschien hier wel kan deponeren: Onlangs heb ik geprobeerd het album ''Hymn to Abramelin'' van Messiah proberen toe te voegen, zo rond 10 juni jongstleden.
Binnen een paar dagen kreeg ik de reactie(van medewerker The Salmarillia, die sinds kort hier niet meer werkzaam is) dat het album geweigerd was om de reden dat: En daar stond dan de link van reeds toegevoegde album ''Hymn to Abramelin'' van Messiah, door gebruiker ''Paulisdik''. Mijn vraag is nu: Werd mijn toevoeging geweigerd omdat ik net te laat was, of, hoe toevallig is het dat dit album op praktisch dezelfde dag als ik hem heb aangemelde, werd toegevoegd??

Ik hoor graag van iemand hier...

Je hebt gewoon pech gehad dat het album al was toegevoegd als ik het goed lees.

Niet te veel achter gaan zoeken want hier is iedereen gelijk voor de wet.

Meneer Bungel schreef:
Hallo,

Ik geloof dat ik mijn vraag misschien hier wel kan deponeren: Onlangs heb ik geprobeerd het album ''Hymn to Abramelin'' van Messiah proberen toe te voegen, zo rond 10 juni jongstleden.
Binnen een paar dagen kreeg ik de reactie(van medewerker The Salmarillia, die sinds kort hier niet meer werkzaam is) dat het album geweigerd was om de reden dat: En daar stond dan de link van reeds toegevoegde album ''Hymn to Abramelin'' van Messiah, door gebruiker ''Paulisdik''. Mijn vraag is nu: Werd mijn toevoeging geweigerd omdat ik net te laat was, of, hoe toevallig is het dat dit album op praktisch dezelfde dag als ik hem heb aangemelde, werd toegevoegd??

Ik hoor graag van iemand hier...

Volgens waren wij toevallig dan ongeveer gelijk bezig met dezelfde toevoeging anders geeft de site een dubbele toevoeging door.
Maar waarschijnlijk was ik uiteindelijk ietsje eerder klaar met toevoegen.
Volgens mij heeft TheSilmarillia de toevoeging die het eerst binnen was goedgekeurd (want de crewleden kun precies zien hoe laat een toevoeging is binnengekomen, in ieder geval wel bij Gamesmeter)

Edit: In mijn PM staat nog het volgende van de goedkeuring:

bericht verstuurd op 10 juni 2008, 22:37 uur
Je toevoeging van Messiah - Hymn to Abramelin (1986) is geaccepteerd, bedankt.

Meneer Bungel
Kan kloppen, hoor, wel toevallig dan. The Silmarillia kan er echter niets meer over zeggen, omdat hij geen medewerker meer is. Ik kreeg zijn reactie overigens op de 12e juni, maar ik weet niet meer wanneer(kan ik ook niet nagaan) ik de toevoeging heb opgestuurd...

Nou ja, gefeliciteerd in ieder geval, ''Hymn...'' is een mooie om op je naam te hebben staan!

Meneer Bungel
metalfist schreef:
Je hebt gewoon pech gehad dat het album al was toegevoegd als ik het goed lees.

Niet te veel achter gaan zoeken want hier is iedereen gelijk voor de wet.

Ga ik ook vanuit, Metalfist, was alleen benieuwd naar hoe zoiets nu precies werkt en ook hoe je dergelijke dingen kan nagaan.

Meneer Bungel schreef:

Nou ja, gefeliciteerd in ieder geval, ''Hymn...'' is een mooie om op je naam te hebben staan!

Dank je Bungel

Meneer Bungel schreef:
(quote)

Ga ik ook vanuit, Metalfist, was alleen benieuwd naar hoe zoiets nu precies werkt en ook hoe je dergelijke dingen kan nagaan.

Nagaan kun je zoiets niet echt. Je kunt wel met het crewlid overleggen of meer uitleggen maar je had weer eens de pech dat hij zich had uitgeschreven Volgende keer beter

CHIEP (crew)
Kan iemand van de moderators deze single verwijderen aub? Thanks .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:56 uur

geplaatst: vandaag om 03:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.