MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik heb geen idee..

Ik heb even de logs doorgezocht op de term Duck Stab, maar de enige activiteit bij dat album in 2008 is jouw stem van zojuist...

aslan (crew)
ja, het Duck Stab probleem is voor mij ondertussen opgelost.. er is nog een Duck Stab / Buster & Glenn met de extra's zoals Birthday Boy e.d. waar ik had gestemd...

en Buena Vista zal dan toch aan de aangetaste hersencellen liggen vrees ik

Misschien had je op het moment dat je die stemmen plaatste wel meer gedronken?

aslan (crew)
toch heb ik het gevoel dat er iets niet klopt... zo ook Gibby Haynes (and his Problem): toen dit uitkwam is dit écht veel in de belangstelling geweest, ook onder Mume-users, ik had hier ooit op gestemd dacht ik... wat blijkt: eerste stem zou van dit jaar in april zijn (album uit 2005); het zou kunnen natuurlijk, maar toch

Dat vind ik inderdaad ook wel raar...

misschien zijn er bepaalde correcties die worden gemaakt o.i.d. die als ongewenst zij-effect stemmen verwijderen.. ik zou het iig niet weten.

Ik heb zo nu en dan hetzelfde probleem. Ik weet niet meer bij welke albums het is voorgekomen, maar toch zeker een paar keer trof ik bij een album geen stem aan terwijl ik toch wel voor 99¾% wist dat ik had gestemd.

Paap_Floyd schreef:
Ik heb zo nu en dan hetzelfde probleem. Ik weet niet meer bij welke albums het is voorgekomen, maar toch zeker een paar keer trof ik bij een album geen stem aan terwijl ik toch wel voor 99¾% wist dat ik had gestemd.

Hier idem.

aERodynamIC schreef:
Mag musicmeter weer terug de site worden waar we het serieus over muziek kunnen hebben en waar de lolbroeken wegblijven?

herman schreef:
Het zou leuk zijn als dit weer een leuk muziekforum werd, in plaats van een plek waar iedereen zo grappig mogelijk de ander af moet zeiken.

Waarschijnlijk zien jullie als crew/mods meer excessen als ik maar ik durf te stellen dat dit voor 99% nog steeds een heel leuk muziekforum is. Neem eens een kijkje op het 3voor12 forum.. dat zijn excessen. Leuk om te zien dat users daarvan al hun toevlucht hier zoeken! (dj Maus bijvoorbeeld).

Cygnus schreef:
(quote)

Hier idem.

hier 99,99 %

itchy schreef:
Waarschijnlijk zien jullie als crew/mods meer excessen als ik maar ik durf te stellen dat dit voor 99% nog steeds een heel leuk muziekforum is. Neem eens een kijkje op het 3voor12 forum.. dat zijn excessen. Leuk om te zien dat users daarvan al hun toevlucht hier zoeken! (dj Maus bijvoorbeeld).

Die hele site bestaat uit negatief gezeik en getroll. Inderdaad niet echt leuk. Probleem hier is dat veel mensen nog steeds niet doorhebben dat MuMe geen veredelde chatbox is.

bericht van Max en van Joep:

heee, leuk berichtje van je, bedankt!!

ja, ik ben inderdaad gebanned maar eerlijk is eerlijk: dat viel te verwachten ook.
Ik wist dat ik met vuur speelde.

ik had een nieuwe accountnaam aangemaakt (Grobbenkuikentje) maar die is binnen 10 minutene ook gebanned, blijkbaar checken ze ook waar het mailtje vandaan komt.

nu ja, ik kom wel weer eens terug.
doe iedereen de groeten maar en leuk om te horen dat sommigen mijn berichtjes grappig vonden.
Ik hoop dat een andere user wel een beetje de humor blijft bewaken op MuMe.

groetjes JG

itchy schreef:
Waarschijnlijk zien jullie als crew/mods meer excessen als ik maar ik durf te stellen dat dit voor 99% nog steeds een heel leuk muziekforum is. Neem eens een kijkje op het 3voor12 forum.. dat zijn excessen.

En daar, Itchy, wil ik voor waken: ik heb er ooit ook gezeten maar ben daar weggevlucht om dat het daar een overtreffende trap werd van kijk mij de bijdehandste eens zijn. Dat ging echt nergens meer over. Vandaar ook mijn ergernis hier: ik ben dat liever voor eerlijk gezegd. En ja, achter de schermen krijg je wel eens dingen onder ogen die er niet om liegen.
Grappen en grollen is leuk: vind ik zelfs noodzakelijk om het ook wat luchtig te houden. Zelfs om max en joep moest ik soms hartelijk lachen maar dat verdwijnt als er geen maat meer gehouden gaat worden. Dan begint het vervelend te worden. Nog vervelender dus als anderen dan menen 'de fakkel over te moeten nemen'.
Ik ben overigens wel blij met de positieve feedback die ik ook per pm heb gekregen: blijkbaar leeft dit toch bij meer mensen. En eerlijk is eerlijk: de mods tolereren nog best veel en er worden door hen topics toegestaan waarvan ik denk 'wat moet dit op een muzieksite?' Maar zolang mensen er plezier aan beleven is het okee. Laten we dat sfeertje gewoon vasthouden en mensen die verder willen gaan moeten inderdaad de gelederen op b.v. 3voor12 maar gaan versterken.
Daarbij hoop ik ook dat mensen het getrol bij bepaalde artiesten ook eens wat kunnen minderen. Dat je geen Borsato-fan bent okee: maar om dan ik weet niet hoeveel nietszeggende berichten bij zo'n album te plaatsen slaat nergens meer op (bij Monique Smit werd het ronduit beledigend richting de artieste en dat is gewoon niet nodig). Ik ben van mening dat serieuze liefhebbers van dat soort artiesten daar ook serieus hun ding moeten kunnen posten en zich niet een weg moeten banen tussen al die vervelende en vooral herhalende berichten.

Weer eens mooi gesproken Eric; of het nu recencies zijn; of een beargumentatie. Ik kan me weer eens vinden in wat je zegt.
Inderdaa, het gaat er om dat mensen plezier beleven aan de site, en humor moet ook kunnen. Maar dan zonder te kijken hoe ver je kunt gaan; met grenzen verkennen bereik je de irritatie grens.

tangmaster
aERodynamIC schreef:
(quote)

En daar, Itchy, wil ik voor waken: ik heb er ooit ook gezeten maar ben daar weggevlucht om dat het daar een overtreffende trap werd van kijk mij de bijdehandste eens zijn. Dat ging echt nergens meer over. Vandaar ook mijn ergernis hier: ik ben dat liever voor eerlijk gezegd. En ja, achter de schermen krijg je wel eens dingen onder ogen die er niet om liegen.
Grappen en grollen is leuk: vind ik zelfs noodzakelijk om het ook wat luchtig te houden. Zelfs om max en joep moest ik soms hartelijk lachen maar dat verdwijnt als er geen maat meer gehouden gaat worden. Dan begint het vervelend te worden. Nog vervelender dus als anderen dan menen 'de fakkel over te moeten nemen'.
Ik ben overigens wel blij met de positieve feedback die ik ook per pm heb gekregen: blijkbaar leeft dit toch bij meer mensen. En eerlijk is eerlijk: de mods tolereren nog best veel en er worden door hen topics toegestaan waarvan ik denk 'wat moet dit op een muzieksite?' Maar zolang mensen er plezier aan beleven is het okee. Laten we dat sfeertje gewoon vasthouden en mensen die verder willen gaan moeten inderdaad de gelederen op b.v. 3voor12 maar gaan versterken.
Daarbij hoop ik ook dat mensen het getrol bij bepaalde artiesten ook eens wat kunnen minderen. Dat je geen Borsato-fan bent okee: maar om dan ik weet niet hoeveel nietszeggende berichten bij zo'n album te plaatsen slaat nergens meer op (bij Monique Smit werd het ronduit beledigend richting de artieste en dat is gewoon niet nodig). Ik ben van mening dat serieuze liefhebbers van dat soort artiesten daar ook serieus hun ding moeten kunnen posten en zich niet een weg moeten banen tussen al die vervelende en vooral herhalende berichten.

En hier sluit ik me bij aan, goed gesproken aERo.

Ik zei hier eigenlijk gewoon hetzelfde, dus kom maar op met de positieve feedback!
PM's graag, ben zeer benieuwd.

waar ik eigenlijk ook een beetje een hekel aan heb zijn die mensen die een heel lang bericht quoten en er dan 1 zin aan toevoegen

(maar serieus.. staat wel erg lelijk)

kArIzMa_TuRk
Ik zie dat de 'Knappe musici'-topic is gesloten.

Waarom wordt de topic nou gesloten door één user? Kan die user geen waarschuwing krijgen of zo (ipv de topic te gaan sluiten)?

aslan (crew)
of een andere optie: het bannen van users uit bepaalde topics

Is een hele discussie aan voor af gegaan (en verschillende gevolgt), en als je het gevolgt had, dan stond jij denk ik ook wel achter de keuze van de Mods.

P.S. Goed argument van aslan.

aslan (crew)
en verder: slagen voor een IQ test of nee laat maar

dix
Misschien moeten er een paar users 'Licensed to ill' worden. De betere monarchie heeft immers ook een hofnar. Om die bijdrages van M&J kan ik - hoe eenzijdig en stompzinnig ze ook zijn- vaak wel lachen. Maar users die vooral poep en pies willen roepen zie ik ook liever aan banden gelegd.

Casartelli (moderator)
aslan schreef:
of een andere optie: het bannen van users uit bepaalde topics

Kom nou zeg, dan is het einde toch helemaal zoek. Een beetje eigen verantwoordelijkheid is toch niet te veel gevraagd?

Lukk0
Het valt me de laatste tijd op dat ik in mijn top 10 geen albums meer slepen, dus ik moet nu als ik twee albums van positie wil laten wisselen twee keer de artiest intikken (heel vermoeiend ). Kan dit liggen aan het feit dat ik Firefox 3 gebruik of hebben anderen hier ook last van?

Jordy schreef:
Die verschuif/sorteer-functionaliteit zorgde er om een of andere reden voor dat het invoeren van zoektermen niet meer ging, dus ik heb dat even uitgeschakeld. Ik zal daar later naar kijken, voorlopig moet je het helaas even zonder doen.

Bij deze Lukk0

Lukk0 schreef:
Het valt me de laatste tijd op dat ik in mijn top 10 geen albums meer slepen, dus ik moet nu als ik twee albums van positie wil laten wisselen twee keer de artiest intikken (heel vermoeiend ). Kan dit liggen aan het feit dat ik Firefox 3 gebruik of hebben anderen hier ook last van?

Een mooie voorzet om nogmaals te benadrukken hoe fijn deze optie was

Sheplays
Is de site zo langzaam nu of ligt het aan mij?

Gelukkig; ben ik niet de enige die dat heeft.

Alle vier de site's gaan echt traag bij mij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:08 uur

geplaatst: vandaag om 02:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.