MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:

paulisdik schreef:
Gojira - Terra Incognita staat er 2 keer op.

Nieuwste toevoeging verwijderd.

paulisdik schreef:
Ik vraag me af waarom dit is:

Hallo

Je link gaat niet open.

Bij mij doet de link het gewoon Metalfist

paulisdik schreef:
Bij mij doet de link het gewoon Metalfist

bij mij ook

even geduld hebben waarschijnlijk, het is een vrije grote afbeelding

FatBottomedGirl
Wellicht is een linkje naar de pagina duidelijker.

Waarschijnlijk doelt hij op het laatste bericht van dit topic.

Ik heb geen problemen in ieder geval...

Deze is net toegevoegd (en nog foutief ook), maar stond al lang op de site.

Weet iemand de afmetingen van de achterkant van een cd hoesje (het geprinte gedeelte).
De achterkant van mijn cd van Fleetwood Macs Tango In The Night is namelijk erg nat geworden, en niet meer bruikbaar.

12 * 13 volgens mij.

Sir Spamalot (crew)
Loudness - Racing (2004) staat er twee maal op, elk met andere trackvolgorde:

http://www.musicmeter.nl/album/110923

http://www.musicmeter.nl/album/132297

deric raven schreef:
Weet iemand de afmetingen van de achterkant van een cd hoesje (het geprinte gedeelte).
De achterkant van mijn cd van Fleetwood Macs Tango In The Night is namelijk erg nat geworden, en niet meer bruikbaar.

Ik heb het even opgemeten met een duimstok en kwam op het volgende uit. 15 cm bij 11,8 cm. Ter nadere informatie de duimstok waarmee gemeten is komt uit 1983.

Ik heb zonet dit album toegevoegd, maar het stond hier al. Kant iemand de mijne verwijderen? Sorry hoor...

is gedaan

Dank je.

Jerry Fish & The Mudbug Club - Be Yourself is eigenlijk gewoon een album van An Emotional Fish (alleen onder een andere naam), zouden die samen gevoegd kunnen worden?

Jerry Fish & The Mudbug Club als alias aangemaakt van An Emotional Fish.

Ik vind deze release van The Last Waltz een overbodige toevoeging. Het is de originele uitgave, aangevuld met nota bene concert rehearsals, een paar songs die de film niet hebben gehaald en ander materiaal dat ergens stof lag te vergaren.

lebowski schreef:
Ik vind deze release van The Last Waltz een overbodige toevoeging. Het is de originele uitgave, aangevuld met nota bene concert rehearsals, een paar songs die de film niet hebben gehaald en ander materiaal dat ergens stof lag te vergaren.

Inderdaad. Berichten verplaatst (paar over het al dan niet op toelaten van de rerelease verwijderd) en de rerelease verwijderd.

L_T_B schreef:
Jerry Fish & The Mudbug Club als alias aangemaakt van An Emotional Fish.

Bedankt

Het album van The Boy Next Door - Door, Door, Door is eigenlijk ook van Birthday Party (de band heeft dezelfde samenstelling).

P.S. Ben mijn albums aan het reorganiseren, dus misschien volgen er nog meer.

Kun je ook zelf corrigeren geloof ik.. naar de bijbehorende artiestenpagina, daar de corrigeren-knop en 'Alias/Alter-Ego van een andere artiest selecteren'

deric raven schreef:
P.S. Ben mijn albums aan het reorganiseren, dus misschien volgen er nog meer.

Dit kan je ook zelf aanpassen door "corrigeren" aan de klikken bij de alias en dan daar de alias (of andere correctie) door te voeren.

Paul en Jelle bedankt.
Volgens mij heb ik hem nu gecorrigeerd.

we zijn wel erg dubbel bezig vandaag..

eazyfan
Ik krijg mijn rotatielijst niet meer ingevoegd, elke keer als ik probeer om een titel in te voegen kan ik zelfs niks in het balkje invoegen.

Zelfde probleem heb ik met mijn Top 10.

~ Alles doet het weer, bedankt.

Hier is de tekstopmaak wat verstoord, dank u.

CHIEP (crew)
Kan iemand deze toevoeging verwijderen aub? Hij stond nog in de rejections-lijst maar blijkbaar was hij eerder al toegevoegd.
Vreemd.

Oude koeien over Harald en het werk van de moderators verwijderd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:36 uur

geplaatst: vandaag om 05:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.