De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 20 augustus 2008, 19:14 uur
Bij Loudness staat het album "Racing" er nog steeds twee maal op.
0
geplaatst: 20 augustus 2008, 19:22 uur
Laat ik het anders formuleren: de zoekfunctie in Mijn Albums werkt helemaal niet. 

0
geplaatst: 20 augustus 2008, 19:39 uur
Sir Spamalot schreef:
De nieuwste toevoeging verwijderd.
0
geplaatst: 20 augustus 2008, 21:04 uur
Wat erg gaaf zou zijn, is dat de albums op alfabet worden gezet zoals het in cd-winkels gebeurt. Met als verschil dat eigen namen (John Lennon) per achternaam worden gesorteerd. Dus niet bij de J maar bij de L.
Maar het zal wel niet te doen zijn.
Maar het zal wel niet te doen zijn.
0
geplaatst: 20 augustus 2008, 21:16 uur
Je gebruikt de "oude" Mijn Albums, hier wordt geen tijd meer in gestoken
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 20:43 uur
Daar zijn we weer, de servers zijn in een ander netwerk gehangen
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 21:24 uur
Misschien een tipje voor de volgende keer dat iets dergelijks gebeurt. 

0
geplaatst: 21 augustus 2008, 22:15 uur
lebowski schreef:

Het schijnt dat ze al een aparte MuMe-helpdesk hebben.
(quote)

Het schijnt dat ze al een aparte MuMe-helpdesk hebben.
Laten we dat maar hopen, want als deze site even niet in de lucht is merk je pas de inpakt ervan. Een kop koffie zetten lukt bijvoorbeeld niet, en terwijl je er wel aan toe bent.

0
geplaatst: 21 augustus 2008, 22:23 uur
Ik heb door stom toeval niets van dit alles mee gekregen...... ben om 18.15 uur naar de sportschool gegaan en zette na thuiskomst mijn pc weer aan om 20.44 uur....... hoe is het mogelijk 

0
geplaatst: 21 augustus 2008, 22:30 uur
Kwil niet ambetant doen ofzo, maar kunt ge dat op voorhand niet aankondigen?
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 22:44 uur
De planning was een paar minuten. Zolang heeft het toch niet geduurd?
0
SelmaDuim
geplaatst: 21 augustus 2008, 22:47 uur
herman schreef:
Ik schat een uurtje of twee?
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 22:58 uur
Ah, dat is wel wat langer ja. Ach ja, alles werkt weer naar behoren, geloof ik. 

0
geplaatst: 22 augustus 2008, 09:28 uur
Iced Earth - I Walk Among You
Dit is een single.
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=93105
Dit is een single.
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=93105
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 11:17 uur
paulisdik schreef:
Dit is een single.
Dit is een single.
aaah, ik had net een PM naar een mod gestuurd. Blijkbaar meld jij het hier ook ff?

0
geplaatst: 22 augustus 2008, 11:42 uur
Singles mogen er onder bepaalde voorwaarden (zie de toevoegregels) op en deze voldoet daaraan.
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 11:56 uur
Klopt het dat de Help (Wiki) het niet meer doet? Of moet ie gewoon nog verhuisd worden?
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 12:28 uur
Ik kwam er net ook niet op. Misschien hoort het bij de naweeen van de verhuizing van de servers.
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 13:30 uur
De artiest MF DOOM zat vroeger bij de rapgroep KMD, toendertijd was hij bekend onder de artiestennaam 'Zev Love X' waar hij geen soloplaat onder die naam heeft uitgebracht.
Nou is KMD alsnog aardig obscuur gebleven ondanks de successen die MF DOOM later heeft geboekt.
Het zou perfect zijn als er een link via de artiestenpagina van MF DOOM naar KMD kan komen, zeker omdat KMD nu al zo word gewaardeerd door een klein aantal leden dat daarop heeft gestemd.
Is dat mogelijk?
Nou is KMD alsnog aardig obscuur gebleven ondanks de successen die MF DOOM later heeft geboekt.
Het zou perfect zijn als er een link via de artiestenpagina van MF DOOM naar KMD kan komen, zeker omdat KMD nu al zo word gewaardeerd door een klein aantal leden dat daarop heeft gestemd.
Is dat mogelijk?
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 13:33 uur
Dit album is hetzelfde als deze. De tracktijden en titels komen precies overeen.
Een kleine zoektocht leverde dit op:
1964 Spirits
1965 Spirits
1975 Witches and Devils
1988 Witches & Devils
1997 Spirits
1999 Witches & Devils
2005 Spirits
Het laatsgenoemde album werd eerst gereleased. Eerstgenoemde, 'Witches and Devils' is dus een re-release daarvan uit 1975, met een andere titel en moet verwijderd worden.
Een kleine zoektocht leverde dit op:
1964 Spirits
1965 Spirits
1975 Witches and Devils
1988 Witches & Devils
1997 Spirits
1999 Witches & Devils
2005 Spirits
Het laatsgenoemde album werd eerst gereleased. Eerstgenoemde, 'Witches and Devils' is dus een re-release daarvan uit 1975, met een andere titel en moet verwijderd worden.
0
geplaatst: 23 augustus 2008, 11:51 uur
De div met het logo valt deels over de breadcrumbs heen. Hierdoor is de bovenste helft (fysiek gezien dus) niet aanklikbaar.
Overigens, dat geldt alleen in FF2, IE7 rendert het wel goed. Andere browsers heb ik niet tot mijn beschikking hier..
Overigens, dat geldt alleen in FF2, IE7 rendert het wel goed. Andere browsers heb ik niet tot mijn beschikking hier..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.