MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ziet er goed uit. Wat ik wel fijn zou vinden, is dat je makkelijker meerdere albums kan verplaatsen naar "Mijn Albums", zoals dat bij het stemmen (m.b.v het genereren van een stemtabel) het geval is. Ik kan enkel een hele discografie verplaatsen en verder zou ik elke albumpagina moeten bezoeken. Op zich geen probleem als je je collectie slechts wilt aanvullen met enkele albums, maar voor grote aantallen werkt het nogal onpraktisch en demotiverend

Dat lijkt mij ook handig, Paap. Verder lijkt het mij handig als je meerdere albums vanuit de map Mijn Albums in 1 keer naar onderliggende mappen kan overzetten.
Als de aantallen in de mappen ook weer zichtbaar kunnen worden ben ik dik tevreden.

Jordy schreef:
Als je klikt op het pijltje links naast permalink, voeg je de discussie toe aan je updates met een "boekenlegger". Je kunt dit ongedaan maken door (met het linkje bovenaan de discussie) de discussie te verwijderen en opnieuw toe te voegen aan je updates.

Dank je!

Jordy schreef:
Mijn Albums is aangepast. Het hoe en waarom kun je hier lezen:
http://www.moviemeter.nl/forum/1/1937/420#442

De nieuwe functionaliteit komt in plaats van de "lichte" en de "normale" oude variant. Functioneel is er in eerste instantie niets nieuws onder de zon, later zal ik waarschijnlijk gaan verbeteren en uitbreiden.

Als er problemen zijn hoor ik het graag

Aantal albums in een map wordt niet meer weergegeven.
Ik had trouwens nooit problemen met de snelheid van de nieuwe variant.

Ik moet zeggen dat ik de weergave in rijen en kolommen (een blok) overzichtelijk vond. Nu moet je meer scrollen omdat het een lijst is. Misschien is de keuze van weergave tussen blok of een rij een optie.

Wat Kos zeg op Moviemeter ben ik ook blij mee. Wanneer je nu vanuit mijn albums een album opent in een nieuw venster, springt de pagina van mijn albums niet ook naar dat album.

Osiris Apis schreef:

Ik moet zeggen dat ik de weergave in rijen en kolommen (een blok) overzichtelijk vond. Nu moet je meer scrollen omdat het een lijst is. Misschien is de keuze van weergave tussen blok of een rij een optie.

Zie de icoontjes rechtsboven

De band Calexico heeft een aantal tour cd's uitgebracht. Het betreft werk wat niet op hun normale albums staat. Op de site staan twee van deze albums (Toolbox en Travelall) bij de reguliere albums en twee (Aerocalexico en The Book and the Canal) bij Verzamel / Live.

Ik vind het wat lastig om te bepalen waar ze precies moeten staan ,maar het zou onder 1 categorie moeten.

Is het allemaal livemuziek wat daarop staat? Dan lijkt 'verzamel/live' me de goede categorie.

eazyfan schreef:
Waar is Gish opeens naartoe? Uitgeschreven?

Yep (niet geband dus).

Op 1 van de cd's staan drie live-stukken (voor zover ik weet). Maar het zijn grotendeels afgevallen nummers voor reguliere cd's.

Een hele vooruitgang die nieuwe lay-out van het overzicht van "Mijn Albums." Ziet er goed uit en daarnaast is het stukken duidelijker. Weg met het kleine lettertype en in dezelfde stijl als de rest van de site. Helemaal top dus.

Germ (crew)
Ik heb even een opmerking.

Lemmy, de zanger van Motorhead, heeft een aantal jaar terug een solo album gemaakt. Dit album staat al op MuMe (http://www.musicmeter.nl/album/127603), maar er is geen koppeling met de Motorhead pagina.

Kan ik dit zelf op een of andere manier aan passen?

edris.
Dan ga je naar de artiestenpagina, dan klik je op corrigeren, dan klik je op Groep / samenwerking blabla... dan vul je de afzonderlijke leden in. Maar ik zal wel het even doen. Of is het echt een soloalbum? Dan moet je als Alias / alter-ego van een andere artiest Lemmy invoeren.

Germ (crew)
dat album zou eigenlijk hier ook bij moeten staan: http://www.musicmeter.nl/artist/7989

Germ schreef:
dat album zou eigenlijk hier ook bij moeten staan: http://www.musicmeter.nl/artist/7989

De groepsleden van "Lemmy, Slim Jim & Danny B" uitgesplitst. Dit kan je doen door middel van het "corrigeren" tabblad.

Germ (crew)
het is al gedaan zie ik, Bedankt!!

Als ik bij een album de details open krijg ik het volgende te zien:

gemiddelde: 3,96 (415 stemmen), jouw stem voor dit album is 5,0
162 berichten, laatste bericht: 10 augustus 2008, 22:24 uur

dubbel dus.

Bij Alright, Still zijn de video's van "Alfie" en "Little Things" identiek, terwijl de nummers dat niet zijn
Ik gok erop dat bij Alfie de verkeerde staat.

Stuur die correctie dan maar door!

L_T_B schreef:

De groepsleden van "Lemmy, Slim Jim & Danny B" uitgesplitst. Dit kan je doen door middel van het "corrigeren" tabblad.

Als je er Slim Jim Phantom van had gemaakt had je meteen aansluiting gehad met the Stray Cats

L_T_B schreef:
Stuur die correctie dan maar door!
OK.

Waarschijnlijk al eens gevraagd, maar ik vond het niet bij de wiki: hoe groot moet het fotootje zijn op de artiestenpagina?

200 pixels breed, net als de hoezen.

(zal de Wiki 's aanpassen)

tangmaster
http://www.musicmeter.nl/album/135925
Deze staat er goed op

http://www.musicmeter.nl/album/135926
Deze is dubbel en door onbekent toegevoegd kan er dus af.

sxesven
Ed Rec Vol. 1, 2 en 3 zijn net toegevoegd maar staan al op de site als Ed Banger Rec Vol. 1 t/m 3.

Zijn verwijderd

jeko
Tof die nieuwe opmaak bij Mijn Albums.

CHIEP (crew)
sxesven schreef:
Ed Rec Vol. 1, 2 en 3 zijn net toegevoegd maar staan al op de site als Ed Banger Rec Vol. 1 t/m 3.
Woops, dat was uiteraard niet met opzet *bloos*. On the other hand: mochten die titels er nu eens ingezet zijn zoals ze op de hoes staan, hé ...

Caius S schreef:
Als ik bij een album de details open krijg ik het volgende te zien:

dubbel dus.

is dit door iemand opgepakt?

excuus, over heen gelezen, volgens mij gaat dat inmiddels weer goed

Jordy schreef:
excuus, over heen gelezen, volgens mij gaat dat inmiddels weer goed

Nope, heb ik vandaag ook een keer gehad (weet helaas niet meer waar maar het gebeurde bij het "uitvouwen" van het plusje naast een album in een lijst).

Kom er ook zo'n "recensie"dinges op MuMe? Zoals ze op MoMe hebben ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:19 uur

geplaatst: vandaag om 17:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.