MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
tangmaster
Ottomaanse rijk staat in de landenlijst kan er uit. Daar zullen heus geen albums gemaakt zijn.

Volgens mij wordt op alle meter-sites dezelfde landenlijst gebruikt. Aangezien er wel boeken (dacht ik) zijn geschreven, staat ie er tussen.

@AGE-411: ja, die zal hier vermoedelijk binnenkort verschijnen.

Waarom staan er bij albums niet de clips bij die niet hier zijn uitgebracht maar bijvoorbeeld wel in Engeland. Ik snap wel dat het waarschijnlijk zal komen omdat het hier niet op de website staat omdat het hier niet is uitgebracht, maar het zou wel een aanvulling zijn.

Jordy schreef:
excuus, over heen gelezen, volgens mij gaat dat inmiddels weer goed

Klopt! Dankje!

Misschien is het een idee om de clip te vervángen door het nummer zelf... ik vind de clip sowieso overbodig als je het nummer kunt horen en bovendien lijkt het een beetje lomp.
Wel een verbetering trouwens.

Florsi Florsa schreef:
Misschien is het een idee om de clip te vervángen door het nummer zelf... ik vind de clip sowieso overbodig als je het nummer kunt horen en bovendien lijkt het een beetje lomp.
Wel een verbetering trouwens.

Nu ik dit zo lees vind ik hier ook wel wat voor te zeggen alleen denk ik dat velen het daar niet mee eens zullen zijn.

Waarom zou je beeld+geluid vervangen door alleen geluid? Ik vind er dan wel weer iets voor te zeggen dat video EN audio overbodig is, als de clip er staat hoeft er geen audio link meer bij. Dan heb je gewoon 1 rij iconen en dan is het weer wat minder druk.

Riskeren we dan niet dat mensen adhv die samples gaan stemmen?

AGE-411 schreef:
Riskeren we dan niet dat mensen adhv die samples gaan stemmen?

Dat zou inderdaad zomaar kunnen: het zal voor sommigen verleidelijk worden.
Nou ja, ik zie het wel, het maakt mij allemaal niet zo uit, als er behoeft is is het een leuke toevoeging

Jordy schreef:
Waarom zou je beeld+geluid vervangen door alleen geluid? Ik vind er dan wel weer iets voor te zeggen dat video EN audio overbodig is, als de clip er staat hoeft er geen audio link meer bij. Dan heb je gewoon 1 rij iconen en dan is het weer wat minder druk.

Ik vind alleen het nummer beter dan alleen de clip;
- De clip (YouTube) heeft vaak een minder mooi geluid.
- Een clip hoef ik niet elke keer opnieuw te zien.
- Het kan aan mij of mijn browser (Firefox) liggen, maar de link naar de clip werkt vaak niet. Pas als ik op de clip klik en naar YouTube word verwezen doet hij het.
- Alleen het nummer staat strakker.

Ik zou ook vaker gebruik maken van het geluidsicoontje dan van de videoclip. Een echt sterke argumentatie heb ik daar niet voor, maar je kunt ze makkelijker allemaal even langs gaan om te beluisteren - bij een videoclip wordt dat dan al weer wat omslachtiger.

Ook ik ben voor alleen het geluid, voor mij voegen de beelden zelden iets toe, en ik maak er dan ook zelden gebruik van.

Ik gebruik de clips ook alleen maar om even het nummer te beluisteren en zo te kijken of het wat voor me zou kunnen zijn. De clip zelf boeit me dan totaal niet.

Af en toe bekijk ik een clipje, maar ik denk als dit niet meer kan ik nou niet bepaald het gevoel zou hebben dat ik iets wezenlijks zou gaan missen op deze site. Leuk dat het er is. Een koekje bij de koffie is lekker, maar het kan ook zonder die lekkernij.

Ik vind die muziekclips een hele mooie toevoeging, verder sluit ik me bij de voorgangers aan die zeggen dat ze de videoclips bijna nooit bekijken dus eventueel weggelaten kunnen worden.

lambf
Er zijn een aantal albums die niet correct willen openen, en waarbij alleen de titel in het beeld komt, maar ook de menbalk wil bij deze albums niet laden. (Bij alle Terrordrome-verzamlaars, maar ook bij Hardcore Slavery Volume 2)

Bij nog iemand dat de site zeer lang moet laden. Ook heel den tijd "De webpagina kan niet worden weergegeven".

Andere sites gaan wel normaal.

SelmaDuim
Dat is bij mij ook steeds inderdaad.

Dat was daarnet ook bij mij, nu is het weer op de normale snelheid.

Is die functie dat je nu kunt zien waarom of wanneer zich iemand heeft uitgeschreven nieuw? Hoe dan ook, zeer handig!

Waar zie je dat?

Door met de muis op de naam van de User te gaan staan.

edris.
Je ziet een vraagtekentje als je de naam probeert aan te klikken, maar misschien is er nog iets. Iets dat ik nog niet ontdekt heb.

Sheplays
Je ziet toch echt niet 'waarom' een user zich heeft uitgeschreven, of waarom iemand een ban heeft gekregen.

@edris
Er verschijnt een blokje met: "heeft zich uitgeschreven 7 september".

Sheplays schreef:
Je ziet toch echt niet 'waarom' een user zich heeft uitgeschreven, of waarom iemand een ban heeft gekregen.

En dat moeten we fijn zo houden. Het is de Story of Privé niet
Ik vind het een prima zakelijke mededeling zo en mensen hoeven niet meer te vragen of het een ban of vrijwillig is.

Sheplays
Dat hoeft van mij ook niet, aERo, ik reageerde op dit bericht:

metalfist schreef:
Is die functie dat je nu kunt zien waarom of wanneer zich iemand heeft uitgeschreven nieuw? Hoe dan ook, zeer handig!

Ik heb me verkeerd uitgedrukt, ik bedoelde gewoon van dat je kunt zien wanneer iemand zich heeft uitgeschreven.

AGE-411 schreef:
Bij nog iemand dat de site zeer lang moet laden. Ook heel den tijd "De webpagina kan niet worden weergegeven".

Andere sites gaan wel normaal.

Dit had ik gisteren ook en nu dus weer. Duurt soms minuut voordat nieuwe pagina opent. Alleen met MusicMeter heb ik het.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:21 uur

geplaatst: vandaag om 15:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.