MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Bij een refresh - en dat is wel handig om te updaten - duurt het héél lang (seconden) voordat de pagina geladen is; het lijkt wel spitsuur op de draad!

Zelfde verhaal hier, gaat bij vlagen erg traag.

Hebben jullie het ook bij MoMe, GaMe en BoMe?

Ik heb er vooral bij de zoekfunctie erg last van, maar vooral een paar uur geleden, nu valt het wel weer mee.

De zoekfunctie gaat inderdaad erg traag, die vind ik eerlijk gezegd niet zo goed.

Hij is hier nu ook weer traag.

Het valt mij ook op dat de site af en toe wat traag is. Dit heb ik bij Moviemeter nog niet meegemaakt.

clutch
Nu heb ik er even geen last van, maar gisteren was het gewoon ergerlijk zo traag dat ie ging.

Dubbel:

Deze...

en...

deze.

Nieuwste toevoeging (uit juli 2007!) verwijderd.

DutchViking
Ik koester de stille hoop dat op mijn vraag - die ik de voorbije weken meermaals heb voorgelegd (in dit topic, alsmede in het topic 'Wat mis je op MusicMeter') - nog een bevredigend antwoord zal komen:
DutchViking schreef:
Ik zou graag wat meer informatie willen zien over labels. Het is op zich al goed dat er labelpagina's zijn op MusicMeter, maar deze functionaliteit kan nog verder uitgebouwd worden. Daarbij kan gedacht worden aan:
- jaar van oprichting
- plaats/land van oprichting
- keuze actief/inactief
- sublabels

Is dit mogelijk op deze site? Zo ja, dan ben ik bereid om een aantal labels van juiste informatie te voorzien.

Kan iemand van de crew, moderators of Jordy mij op deze kwestie een antwoord geven?

Ik denk dat je je daarvoor toch echt tot Jordy moet wenden

Ik zou het wel aangenaam vinden moest je per genre, per land, e.d. in de stemmen van een bepaalde user kunnen kijken. In ongeveer hetzelfde systeem als met de jaartallen bedoel ik dan.

(Ik weet natuurlijk niet of dat veel werk inhoudt.)

DutchViking schreef:
Ik koester de stille hoop dat op mijn vraag - die ik de voorbije weken meermaals heb voorgelegd (in dit topic, alsmede in het topic 'Wat mis je op MusicMeter') - nog een bevredigend antwoord zal komen:

Als je in deze discussie zoekt naar het woord "labels" kun je lezen dat de verhouding hoeveelheid werk/hoeveelheid nut voor het uitbreiden van labelinformatie naar mijn persoonlijke mening helaas negatief uitvalt.

Tips en opmerkingen worden zeer gewaardeerd, maar als er niets mee gedaan wordt kun je er van uit gaan dat het eerder besproken is, of dat ik niet interessant genoeg vind om het op de lijst te zetten. In plaats van een vraag drie keer te herhalen kun je beter dit topic even doorzoeken, ik heb geen zin om tot het einde der dagen dezelfde discussies te voeren.

DutchViking
Bedankt voor je antwoord. Ik had de vraag in eerste instantie in een ander topic gezet (Wat mis je op MusicMeter?) en in dat topic was het onderwerp 'labels' nog niet eerder ter sprake gekomen. Omdat een reactie in dat topic achterwege bleef (behalve van een enthousiaste mede-user ), heb ik het hier nu geprobeerd.

Ik begrijp dat er voor jou extra werk in het opzetten zo'n nieuwe functionaliteit zit en dat de verhouding van inspanning ten opzichte van het gewenste 'rendement' niet goed is, daar kan ik ook nog wel inkomen. Jammer, wat mij betreft zou het nuttige informatie zijn geweest en ik denk dat ik hierin niet alleen sta. Als het echter niet interessant genoeg is, dan houdt het op.

Tussendoor geheel wat anders: mijn waardering voor het feit dat met alle extra functionaliteiten de rustige interface gehandhaafd is. Bijzonder prettig.

stuart
De site is op sommige "onderdelen" nogaltraag; hebben meer users dat?

Relax
Ja blijkbaar lag in de server.

Als je een artiest corrigeert, of te wel aanmaakt met plaatjes enzo, dan moet je - wanneer je land van herkomst invult - ook de datum invoeren van wanneer de band is opgericht. Als je dat niet doet (ook omdat ik niet altijd de oprichtdatum kan herleiden) dan komt er bijvoorbeeld te staan:

Plaats van oorsprong: Verenigde Staten

Opgericht:

Er staat 1 album van deze artiest op MusicMeter. Er is nog niet op de album(s) van deze artiest gestemd.

Kan dat niet veranderd worden? Dus dat het niet ingevulde 'opgericht' helemaal weggelaten wordt? Dat staat veel mooier.

stuart schreef:
De site is op sommige "onderdelen" nogaltraag; hebben meer users dat?

Er staat een dozijn aan berichten van dezelfde strekking boven je.
Dus ja.

stuart
Sorry Floris, maar het ging me over vandaag; blijkbaar gebeurt dat vaker dus.

Zomaar even een opmerking...

Het lijkt alsof de zoekbalk bepaalde albums over het hoofd ziet als je het eerste woord weglaat van een artiest en op andere termen zoekt die in de naam voorkomen. Zo mis als ik "Oldfield" intik in het overzicht de albums Ommadawn, Crises, Incantations, Amarok en Discovery... albums die bij het "Mike Oldfield"-overzicht op de plaatsen 2,3,4, 6 en 10 staan. Als ik dan bij "Oldfield" klik op "meer zoekresultaten" krijg ik de hierboven genoemde albums wel overigens...

maar als ik dan op "chili peppers" zoek is Californication helemaal nergens te vinden, ook niet bij "meer zoekresultaten" of "populaire zoekresultaten." Verder een mooie zoekfunctie, maar als dit soort kleinigheden verholpen kunnen worden is het natuurlijk nog mooier. Ik zie ook al geen drie Florsi Florsa's meer

het heeft op zich niets met deze nieuwe zoekfunctie te maken, maar je hebt inderdaad gelijk, ik zal er eens naar kijken

Ik heb wat problemen met mijn Albums
Als ik klik op: toevoegen aan mijn albums.....dan sleep ik de desbetreffende CD meestal gelijk mee en zet ik hem in het mapje: In bezit. Maar slepen kan schijnbaar niet meer.

Wat nu?

mathieudc
Heb je het over de nieuwste versie van 'Mijn Albums'? Zoja, dan moet je er zeker van zijn om naast de titel te klikken en het vervolgens te verslepen, en niet erop, want dan kom je inderdaad op de album-pagina terecht. Als je dat al geprobeerd hebt, heb ik geen idee.

Sheplays
Ik heb hetzelfde probleem als John Williams.
Ik kan niet meer slepen naar een sub-map.

*edit: sommige kan ik niet slepen, moet dit zijn...

FatBottomedGirl
Hmm, slepen lukt wel, maar ik mis een prullenbak?!

Nou, dat is niet zo'n probleem, je kunt ze namelijk rechts verwijderen. Dat is ook praktischer dan zo'n prullenbak, vind ik.

FatBottomedGirl
Ha, natuurlijk! Ik wist dat er een verklaring voor zou zijn, maar dat ie zo simpel was...

Bedankt!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:33 uur

geplaatst: vandaag om 13:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.