MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Over het slepen van albums:
zolang de cursor een handje is kan je niet slepen. als je iets lager of hoger gaat met de cursor zie dat hij verandert in de kruis. Als dat gebeurt kan je hem slepen naar een andere map. Als je goed kijkt zie dat de kleur over gaat van rood naar groen. Uiteraard kan je het album pas overzetten als de groene kleur is verschenen. Het vergt een beetje oefenen (een precies werkje dus) en als iemand zou zeggen dat het nogal lastig is dan kan die op mijn bijval rekenen.

tangmaster
Ik heb een aantal albums naar mijn albums toegebracht, open mijn albums en dan zie ik helemaal niets. Is er iets mis, hebben anderen hier ook last van?

mathieudc schreef:
Heb je het over de nieuwste versie van 'Mijn Albums'? Zoja, dan moet je er zeker van zijn om naast de titel te klikken en het vervolgens te verslepen, en niet erop, want dan kom je inderdaad op de album-pagina terecht. Als je dat al geprobeerd hebt, heb ik geen idee.

Bedankt man!

Je ziet vanaf nu, naast de bekende video linkjes, ook regelmatig audio linkjes naast de tracks staan. Deze tracks zijn afkomstig van Imeem.com, en zijn via een automatisch scriptje gekoppeld. Er kan hier en daar een foutje in deze koppeling zitten.

Het toevoegen en corrigeren van zowel audio en video gaat vanaf nu NIET meer via de crew, maar dit kun je rechtstreeks aanpassen via een nieuwe functionaliteit. Hiervoor klik je, bij een album, eerst op het tabblad "corrigeren", en vervolgens op het tabblad "audio / video".

Mochten er vragen zijn over het tooltje dat je dan ziet hoor ik het graag.

Het gaat bij mij helemaal mis met de lay-out... Zal er wel een screesnhot van maken... Ik weet niet of er meer mensen zijn met dit probleem...?

Ja bij mij gaat het ook helemaal fout in de lay-out.

De sterren bij het aanvinken van de favoriete tracks zijn nu toch ook nieuw?

nog steeds problemen met de layout?

Ruby1966
de layout bij albums is nog steeds niet goed

zie bijv: http://www.musicmeter.nl/album/2035

wat is daar dan mis?

Ik heb nog steeds problemen met de lay-out. Zie geen tracks meer verschijnen. Af en toe een getal of een ster, maar verder zie ik niks.

Edit. Ik krijh hetzelfde te zien als Ruby alleen dan bij bijvoorbeeld Big Shots van Charizma.

Ruby1966
Ik zie de layout als volgt:

(afbeelding)

Is het niet mogelijk om de tracktijden netjes onder elkaar te krijgen ipv van gelijk na een nummer een spatie met daarachter de tracktijd?

Staat wat netter,

Ik heb geen problemen met de lay-out. Ik gebruik Firefox.

Het weergeven van de tijdsduur van een album excl. en incl. de extra tracks vind ik een goede toevoeging.

Ruby1966 schreef:
Ik zie de layout als volgt:

bizar, help een "harde" refresh, of anders het legen van je cache?

aslan (crew)
lay-out problemen ook bij de albumtrx in IE

Ik heb dus hetzelfde probleem als Ruby met de layout.

THEMARSVOLTA schreef:
Staat wat netter,

Vind ik persoonlijk niet, vooral niet bij albums als http://www.musicmeter.nl/album/4 waar veel video en audio linkjes staan.

aslan (crew)
idem als Ruby1966

opgelost?

Bij mij wel. Alleen klopt de nummering nog niet.
Na 9 komt bij mij 0 en dan weer 1 en 2, oftewel, de 1 van 10, 11, en 12 valt weg...

aslan (crew)
opgelost!! mooi!!

Ruby1966
Layout is goed nu, maar inderdaad wat Arrie zegt, na nummer 9 komt nummer 0 ipv 10

mathieudc
Is er een mogelijkheid om de te beluisteren tracks te wijzigen / fouten te reporteren? Neem nu bij het album Inside In / Inside Out van The Kooks. Die versie van Naïve is duidelijk niet gebracht door The Kooks.

Pas op, zéér goed werk verricht hoor, en zeker ook gemakkelijk dat het automatisch gebeurt, maar een mogelijkheid om fouten te reporteren zou handig zijn.

aslan (crew)
ah ja, nummering idd bij meer dan 9 nrs

Jordy schreef:
Het toevoegen en corrigeren van zowel audio en video gaat vanaf nu NIET meer via de crew, maar dit kun je rechtstreeks aanpassen via een nieuwe functionaliteit. Hiervoor klik je, bij een album, eerst op het tabblad "corrigeren", en vervolgens op het tabblad "audio / video".

Ik mis nu het regeltje m.b.t. het maximaal aan te vinken favoriete nummers.

itchy schreef:
Ik mis nu het regeltje m.b.t. het maximaal aan te vinken favoriete nummers.

Wat mis je daar aan?

(afbeelding)

Zie de nummering... lijkt me niet de bedoeling.

bedankt, 1x melden is genoeg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:04 uur

geplaatst: vandaag om 12:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.