MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Nou sorry hoor, ik post alleen maar een screenshot ter verduidelijking.
En wat betreft dat regeltje dat Itchy noemt, die is inderdaad verdwenen.

Jordy schreef:
(quote)

Wat mis je daar aan?

Voorheen stond er bij albums een zinnetje hoeveel tracks je maximaal als favoriet kon aanduiden onder de trackist. Dat zinnetje ontbreekt nu.

Ruby1966
Jordy schreef:
(quote)

Wat mis je daar aan?

Bij elk album stond altijd hoeveel nummers je precies kunt aanvinken als jouw favorieten....dat is nu verdwenen.
En het is wel makkelijk wanneer je weet of het er 2, 3 of 4 zijn....ipv uit te proberen hoeveel je er mag aanvinken..

itchy schreef:
(quote)

Voorheen stond er bij albums een zinnetje hoeveel tracks je maximaal als favoriet kon aanduiden onder de trackist. Dat zinnetje ontbreekt nu.

Maar waarom mis je dat? Ik vond het persoonlijk een nogal overbodige tekst, en nieuwe gebruikers krijgen nu (bij hun eerste vinkje) op een andere manier een duidelijke uitleg.

Ruby1966 schreef:
het is wel makkelijk wanneer je weet of het er 2, 3 of 4 zijn....

okee, daar zit wat in

Wat Ruby zei idd. Vooral handig bij cd's met > 12 tracks (daaronder weet je het meestal wel).

Het klopt bij mij nu helemaal, het ziet er mooi uit Jordy .

pffft, hectisch gedoe altijd dat live zetten van dingen

Ruby1966
Helemaal perfect nu volgens mij. Ziet er mooi uit!

Ruby1966 schreef:
Helemaal perfect nu volgens mij. Ziet er mooi uit!

Ik had er al eerder van mogen proeven maar graag sluit ik me hier (nogmaals) bij aan.

Ruby1966
http://www.musicmeter.nl/album/7754

hier zie ik toevallig nog een album waarbij wel staat dat je 3 tracks kunt selecteren, maar er staan geen sterretjes voor de desbetreffende nummers...

lambf
Je moet er wel op gestemd hebben

fixed, bedankt

Ruby1966
lambf schreef:
Je moet er wel op gestemd hebben

ach ja, natuurlijk

Jordy schreef:
Vind ik persoonlijk niet, vooral niet bij albums als http://www.musicmeter.nl/album/4 waar veel video en audio linkjes staan.
Ik vind het wel veel netter/overzichtelijker als de tracktijden uitgelijnd rechts staan. Ik vind het zoals het nu is, direct na de titel, heel erg warrig en onprettig ogen.

Het ziet er mooi uit vind ik. De sterretjes zijn best leuk, en als alle audiolinkjes ook daadwerkelijk goed werken, is het echt wel een meerwaarde (nou ja, logisch ook).

lambf
Ja, het staat nu inderdaad chaotisch en oogt minder fijn.

BlueVelvet schreef:
Ik vind het wel veel netter/overzichtelijker als de tracktijden uitgelijnd rechts staan.

Het probleem is dat die ruimte er vrijwel niet is, als we een hele "kolom" reserveren voor tracktijden blijft er zo weinig ruimte over voor titels.

Ter illustratie:

(afbeelding)

lambf
Kun je ze niet rechts uitlijnen, maar dat ze in plaats van tegenover, een klein stukje onder de titels komen te staan ?

FatBottomedGirl
Woei, nu wil ik nog een play-knop zodat ie alles at random afspeelt!!

Mooi, deze jukebox

Het blijft stiekem een (poep) werk om al die nummers toe te voegen, maar het loont zeker. Nu kun je mensen overtuigen met muziek van de desbetreffende artiesten en niet langer alleen met een uitgebreide recensie. Dus erg top .

Trouwens, de lettertype van:

Verenigde Staten
Pop / Electronic
Uitgebracht in eigen beheer
totale tijdsduur: 55:43
selecteer 4 favoriete tracks

is naar ik meen niet hetzelfde als de tracktitels, of zie ik dat verkeerd?

De audio van track 1 van dit album klopt niet, het is een heel ander nummer.

Jordy schreef:
Het toevoegen en corrigeren van zowel audio en video gaat vanaf nu NIET meer via de crew, maar dit kun je rechtstreeks aanpassen via een nieuwe functionaliteit. Hiervoor klik je, bij een album, eerst op het tabblad "corrigeren", en vervolgens op het tabblad "audio / video".

Ik zou zeggen, verbeter het.
Dit is nou echt een verbetering, alleen jammer dat de tracktijden niet meer uitgelijnd staan (ja, ik weet waarom).

dix
Soms zie ik in rubrieken als 'wat heb je als laatste gekocht' maar ook 'deze week zoeken we ...' dat er hoezen verdwijnen ...

Zo heb ik verleden week twee CDs gekocht in Oslo, maar één van de twee is nu gedelete. E.S.T. staat er nog, 'Hello Troll' van het Helge Lien Trio is weg. En die had ik er echt opgezet.

Is er dan iets mis met het gebruikte plaatje ? formaat was ok, en bij mij stond ie er goed op.

Ruby1966
Ruby1966 schreef:
Bij elk album stond altijd hoeveel nummers je precies kunt aanvinken als jouw favorieten....dat is nu verdwenen.
En het is wel makkelijk wanneer je weet of het er 2, 3 of 4 zijn....ipv uit te proberen hoeveel je er mag aanvinken..

Wederom is het zinnetje 'selecteer favoriete tracks' verdwenen.
Bewust?

D0dg3r
THEMARSVOLTA schreef:
Is het niet mogelijk om de tracktijden netjes onder elkaar te krijgen ipv van gelijk na een nummer een spatie met daarachter de tracktijd?

Staat wat netter,

Inderdaad; dit staat nogal rommelig.

EDIT: Ik zat steeds bij albums waar weinig of geen video of audio bijstonden. Zoals bij OK Computer staat het wél netjes.

Als ik nu audio wil toevoegen aan een album. Waar kan ik die audio vinden?

Ruby1966 schreef:
Wederom is het zinnetje 'selecteer favoriete tracks' verdwenen.

Dat staat nu boven de tracklist.

Ruby1966
L_T_B schreef:
(quote)

Dat staat nu boven de tracklist.

Ah, bedankt! Nu ik het weet zie ik het

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:22 uur

geplaatst: vandaag om 10:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.