De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 september 2008, 19:58 uur
Ja sorry, ik was nog even aan het spelen. Ik laat het nu even zo, en dan kijken we over een paar dagen wel verder.
0
geplaatst: 13 september 2008, 20:00 uur
Suggesties ivm de vernieuwde tracklijst pagina.
Land + genre + label kunnen netjes horizontaal op 1 lijntje.
Een regel vrij laten tussen label en eerste track van het album.
Tracktijden in iets kleiner lettertype dan songtitels.
Land + genre + label kunnen netjes horizontaal op 1 lijntje.
Een regel vrij laten tussen label en eerste track van het album.
Tracktijden in iets kleiner lettertype dan songtitels.
0
geplaatst: 13 september 2008, 20:01 uur
Ook nog even wat positiefs vermelden: Het toevoegen van audio tracks, hopelijk zullen de meeste dit hiermee aanvullen want ik ben bijvoorbeeld zeer benieuwd naar wat werk van Pan American, wat ik op internet niet zo snel vindt.
EDIT: Idd, het lettertype van de tracktijden wat verkleinen, vindt het nu niet lekker ogen.
En hoe vaak komt het nou voor dat een een nummer of artiest zo'n lange naam heeft, gewoon wat "feat"(wat vooral enorm veel voorkomt in pop en r/b..) weghalen bij artiest...
EDIT: Idd, het lettertype van de tracktijden wat verkleinen, vindt het nu niet lekker ogen.
En hoe vaak komt het nou voor dat een een nummer of artiest zo'n lange naam heeft, gewoon wat "feat"(wat vooral enorm veel voorkomt in pop en r/b..) weghalen bij artiest...
0
geplaatst: 13 september 2008, 20:15 uur
Waarom wordt er op de artiestenpagina van Black Thought geen lijst met zijn gastoptredens weergegeven?
Dit komt volgens mij wel vaker voor bij artiesten die geen soloalbum hebben.
Maar bij Phonte lukt het wel.
Dit komt volgens mij wel vaker voor bij artiesten die geen soloalbum hebben.
Maar bij Phonte lukt het wel.
0
geplaatst: 13 september 2008, 20:17 uur
welke featuring had je bij Black Thought verwacht te zien?
0
geplaatst: 13 september 2008, 20:21 uur
Als ik via de zoekfunctie Black Thought en gastartiest aanvink krijg ik een lijst van 20 albums:
o.a. deze:
http://www.musicmeter.nl/album/644
http://www.musicmeter.nl/album/4295
http://www.musicmeter.nl/album/49463
http://www.musicmeter.nl/album/53921
o.a. deze:
http://www.musicmeter.nl/album/644
http://www.musicmeter.nl/album/4295
http://www.musicmeter.nl/album/49463
http://www.musicmeter.nl/album/53921
0
geplaatst: 13 september 2008, 21:24 uur
Jordy schreef:
Het probleem is dat die ruimte er vrijwel niet is, als we een hele "kolom" reserveren voor tracktijden blijft er zo weinig ruimte over voor titels.
Huh Het probleem is dat die ruimte er vrijwel niet is, als we een hele "kolom" reserveren voor tracktijden blijft er zo weinig ruimte over voor titels.
Hoe was dat bij het oude design dan (ben ik blijkbaar al vergeten)?
0
godlydevil7
geplaatst: 13 september 2008, 21:33 uur
1. bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla 5:42
bla bla bla bla
bla bla bla bla
0
geplaatst: 13 september 2008, 21:57 uur
L_T_B schreef:
Dat staat nu boven de tracklist.
(quote)
Dat staat nu boven de tracklist.
Ik vind de plaats die 'selecteer favoriete tracks' nu heeft heel erg storend. Maar het is allemaal nog niet definitief dus wie weet krijgt het nog een ander plekje

0
geplaatst: 13 september 2008, 22:09 uur
Ik vind het ook storend. Niet alleen dat, het ziet er allemaal veel minder strak uit met die sterren enz. 

0
Ruby1966
geplaatst: 13 september 2008, 22:26 uur
aERodynamIC schreef:
Ik vind de plaats die 'selecteer favoriete tracks' nu heeft heel erg storend.
Ik vind de plaats die 'selecteer favoriete tracks' nu heeft heel erg storend.
Ik eigenlijk ook wel ja....
0
aslan (crew)
geplaatst: 13 september 2008, 22:27 uur
laatste nummer van een album kan niet (meer) als favoriete track aangeduid worden!
0
geplaatst: 13 september 2008, 22:35 uur
Urbanoetang schreef:
Ik vind het ook storend. Niet alleen dat, het ziet er allemaal veel minder strak uit met die sterren enz.

Akkoord: ook liever de oude bolletjes dan sterretjes.
0
geplaatst: 13 september 2008, 22:54 uur
Ik denk dat alle layout klachten met gewenning te maken hebben. Waarschijnlijk is er over een week geen haan meer die er naar kraait.
0
geplaatst: 13 september 2008, 23:05 uur
bij het corrigeren van albums loopt er iets fout.
Heb Death Magnetic voor de 3de keer gecorigeerd. Steeds is er iets anders fout.
0
geplaatst: 13 september 2008, 23:07 uur
Gewoon even aanzien, maar wel je mening over de muziek aan de site toe vertrouwen, dan komt het vast goed.
0
Ruby1966
geplaatst: 13 september 2008, 23:09 uur
aslan schreef:
laatste nummer van een album kan niet (meer) als favoriete track aangeduid worden!
dit lijkt me inderdaad wel iets wat nog gefixed moet worden...het sterretje kleurt niet geel als je het aanklikt.
0
Father McKenzie
geplaatst: 13 september 2008, 23:11 uur
Bij MOJO, bekend (Amerikaans?) muziektijdschrift, zitten regelmatig formidabele albums, maar ja, die zijn niet apart in de handel te verkrijgen, dus mogen ze hier niet toegevoegd worden, I suppose?
Jammer, want bij de 2 recentste nummers zat héél het White Album van The Beatles, gecovered door soms hele obscure bands en artiesten, maar wèl erg de moeite...
Een aanrader voor zowel Beatlesfans als fans van wat aparte muziek...
Jammer, want bij de 2 recentste nummers zat héél het White Album van The Beatles, gecovered door soms hele obscure bands en artiesten, maar wèl erg de moeite...
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 13 september 2008, 23:39 uur
Je hebt je eigen vraag al beantwoord
. En over die Beatles-tribute kan ik je enkel maar gelijk geven
.
. En over die Beatles-tribute kan ik je enkel maar gelijk geven
.
0
geplaatst: 13 september 2008, 23:47 uur
Ruby1966 schreef:
dit lijkt me inderdaad wel iets wat nog gefixed moet worden...het sterretje kleurt niet geel als je het aanklikt.
(quote)
Meer nog: het sterretje helemaal bovenaan (waarnaast staat hoeveel
tracks je mag aanklikken) kleurt geel als je de laatste track aanklikt.
Het sterretje naast de laatste track blijft altijd blanco.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 14 september 2008, 00:05 uur
De links naar de videoclips van een artiest zijn niet meer zichtbaar onder het "meer info"-tabblad (lees: er staat nu enkel "Er zijn voor deze artiest geen videoclips ingevoerd." onder de titel "videclips").
0
geplaatst: 14 september 2008, 00:20 uur
Father McKenzie schreef:
Bij MOJO, bekend (Amerikaans?) muziektijdschrift, zitten regelmatig formidabele albums, maar ja, die zijn niet apart in de handel te verkrijgen, dus mogen ze hier niet toegevoegd worden, I suppose?
MOJO is Brits en van dezelfde makers as Q.
Q is hip en over hedendaagse muziek ... MOJO is retro.
Een aanrader zijn deze CDs zeker.
0
geplaatst: 14 september 2008, 00:38 uur
Inderdaad, ik heb er ook een flink aantal. Al heb ik in geen jaren de Q meer gekocht. Bij de Uncut zat ooit ook een CD's met behoorlijke Beatles-covers.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 14 september 2008, 00:39 uur
Correcties van (gast)artiesten komen niet door. Meer nog: de naam van de (gast)artiest in kwestie verdwijnt zelfs indien hij er voor de correctie wél stond.
0
geplaatst: 14 september 2008, 03:43 uur
Ik vind het jammer dat de tracklist niet meer in zijn geheel te kopiëren is. De tracknummers en de laatste track gaan dan niet mee. Kleinigheidje natuurlijk, maar ik maakte er volop gebruik van om de tracklists te kopiëren voor mijn webshop. Dus... mocht het anders kunnen, graag. 

0
geplaatst: 14 september 2008, 14:13 uur
AGE-411 schreef:
Dit probleem treedt bij mij ook op. Het album bestaat uit 20 tracks (waarvan 10 bonustracks), maar hij geeft er steeds maar 18 weer. Voeg je bij deze 18 een track toe, dan plaatst hij deze onderaan, maar verwijdert een andere bonustrack uit de lijst.
Ook bij het toevoegen van een extra track lijkt er iets verkeerd te gaan, zie screenshot. Het blok met tracktijden staat los van de rest van de track-info.

0
geplaatst: 14 september 2008, 15:37 uur
Dat "losse blokje" is opgelost, bij albums die vanaf 10.46 uur vanochtend zijn toegevoegd moeten de gastoptreden wel goed doorgekomen zijn (niet?) en naar dat probleem bij Metallica ga ik zo even kijken.
0
geplaatst: 14 september 2008, 15:46 uur
Kun je iets gedetailleerder vertellen welke tracks je probeert toe te voegen bij Metallica? Als ik een extra bonustrack toevoeg lijkt dat goed te gaan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.