MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Jordy schreef:
Dat "losse blokje" is opgelost, bij albums die vanaf 10.46 uur vanochtend zijn toegevoegd moeten de gastoptreden wel goed doorgekomen zijn (niet?)

De gastartiesten komen wel goed door, maar de artiesten nog niet. Bv. bij deze split-EP moet er bij de eerste 3 tracks als artiestennaam Jesu komen en bij de laatste track Eluvium, maar ik krijg ze er niet in.

Yak
Jordy schreef:
Kun je iets gedetailleerder vertellen welke tracks je probeert toe te voegen bij Metallica? Als ik een extra bonustrack toevoeg lijkt dat goed te gaan

Er ontbreken nog 2 bonustracks met de titels 'UN3' (nummer 17 van het album, tijdsduur 7:50) en 'Ten' (nummer 20 van het album, tijdsduur 5:18). Als ik één van deze toevoeg, verdwijnt het nummer 'K2LU'.

freddze schreef:
De gastartiesten komen wel goed door, maar de artiesten nog niet. Bv. bij deze split-EP moet er bij de eerste 3 tracks als artiestennaam Jesu komen en bij de laatste track Eluvium, maar ik krijg ze er niet in.

okee, ook verholpen als het goed is

Yak schreef:
(quote)

Er ontbreken nog 2 bonustracks met de titels 'UN3' (nummer 17 van het album, tijdsduur 7:50) en 'Ten' (nummer 20 van het album, tijdsduur 5:18). Als ik één van deze toevoeg, verdwijnt het nummer 'K2LU'.

kun je het nog eens proberen?

Yak
Nog steeds niet helemaal goed, dit is het resultaat na het toevoegen van tracks 17 en 20. Track 20 is verdwenen en track 17 staat er dubbel.

Jordy schreef:
okee, ook verholpen als het goed is

Okee volgens mij is het nu echt goed gegaan. Het is in ieder geval een probleem dat optreedt bij meerdere korte titels, als het nog een keer voor komt hoor ik het vast wel weer

Yak
Ok, thanks.

Nog een klein foutje:

als je in het corrigeren - adio/video-tabblad klikt op de link naar YouTube, dan linkt de site naar www.musicmeter.nl/youtube.com, wat dus niet bestaat. Zou je het kunnen instellen zodat het direct naar www.youtube.com linkt?

ja dat kan

Oef, ik begon al bijna te twijfelen...

Ik vind het er wel goed uit zien op zich...al zal het nog wel veranderen.

Vannacht vanaf half twee draait er een scriptje waarbij zoekresultaten opnieuw worden doorberekend. Hierdoor zijn er een paar uur onvolledige zoekresulaten.

SelmaDuim
Jordy is helemaal kapot aan het einde van zijn weekend, zo druk heeft 'ie het...

Wel lief dat jij je vrije tijd aan ons opoffert hoor.

Haha nou dat valt wel mee hoor. In die tijd dat jullie knock outs doen...

Sheplays
Waarom is de regel ruimte weg tussen label en track 1?

SelmaDuim
Jordy schreef:
Haha nou dat valt wel mee hoor. In die tijd dat jullie knock outs doen...

Behalve dat we je steeds aan het werk zetten mogen we ook af en toe wel eens onze waardering tonen natuurlijk.

lambf
Goed werk Jordy

Waarom worden live- en verzamelcd's eigenlijk niet gescheiden?

Sheplays schreef:
Waarom is de regel ruimte weg tussen label en track 1?

Ja, ik vond het net zo goed dat die ruimte er eventjes was,
maar nu plakt alles weer aan elkaar ... kan het weer met ruimte?
Wel leuk dat de tracktijden in kleiner lettertype staan: ordelijker zo.

dix
dix schreef:
Soms zie ik in rubrieken als 'wat heb je als laatste gekocht' maar ook 'deze week zoeken we ...' dat er hoezen verdwijnen ...

Zo heb ik verleden week twee CDs gekocht in Oslo, maar één van de twee is nu gedelete. E.S.T. staat er nog, 'Hello Troll' van het Helge Lien Trio is weg. En die had ik er echt opgezet.

Is er dan iets mis met het gebruikte plaatje ? formaat was ok, en bij mij stond ie er goed op.

Soms plaats ik wel eens een probleem in deze rubriek, maar een antwoord blijft bij mij eigenlijk altijd uit. Doe ik iets verkeerd ?

Ik heb nog niet gezien dat deze gemeld is maar bij albums met meer dan 100 tracks, gaat de nummering niet goed. 100 wordt dan 00 etc.
Ik weet maar één voorbeeld:
http://www.musicmeter.nl/album/124161

sxesven
Die telt maar 22 nummers? Overigens gaat het bij bijvoorbeeld de Merzbox gewoon goed.

dix schreef:
(quote)

Soms plaats ik wel eens een probleem in deze rubriek, maar een antwoord blijft bij mij eigenlijk altijd uit. Doe ik iets verkeerd ?

Linkte je soms naar plaatjes van andere websites dan Musicmeter? Misschien dat ze daar dan weg gehaald zijn... Ik kom Helge Lien Trio ueberhaupt niet tegen op MuMe.

Weet iemand toevallig hoe je een album dat je hebt toegevoegd aan "Mijn albums" er weer terug uit kan krijgen?

Ja, dat doe je door naar het desbetreffende album en daarop 'verwijder uit mijn updates' te klikken.

Hoi herman,

Bedankt voor het meedenken.

Als ik een album aan de lijst 'Mijn updates' toevoeg, dan verandert dat knopje inderdaad in 'Verwijder uit mijn updates'. Dit is echter een andere lijst dan 'Mijn albums'.

Bij het toevoegen aan de lijst 'Mijn albums' blijft de knop 'Toevoegen aan mijn albums' heten als de pagina vernieuwd wordt, waardoor verwideren onmogelijk lijkt.

Heeft iemand raad?

Bij elk album kan je rechts op het kruisje klikken, zoals je ook je berichten kan verwijderen.

sxesven schreef:
Die telt maar 22 nummers? Overigens gaat het bij bijvoorbeeld de Merzbox gewoon goed.

Lekker slim van mij. Ik bedoel natuurlijk deze:
http://www.musicmeter.nl/album/95850

En bij de Merzbox gaat het ook fout vanaf 100

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:34 uur

geplaatst: vandaag om 08:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.