MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Het viel me op dat als ik (in de nieuwe zoekmachine) zoek op Pain, ik deze artiest niet krijg te zien:

http://www.musicmeter.nl/artist/10309

Ook de albums komen niet tevoorschijn.

Bedankt Florsi Florsa.

Eerst kon ik dat kruisje nog niet vinden, maar dat kwam omdat mijn lijst weergegeven stond met stemtabel bij de albums. Pas wanneer je instelt op "toon de inhoud van deze map in tekst-weergave" (of gemengde weergave) komt ook bij elk album het kruisje om te verwijderen te voorschijn.

TodiWa
RobZet schreef:
...En bij de Merzbox gaat het ook fout vanaf 100

Bij mij staat alles vanaf 100 goed hoor.

dazzler schreef:
(quote)

Ja, ik vond het net zo goed dat die ruimte er eventjes was,
maar nu plakt alles weer aan elkaar ... kan het weer met ruimte?
Wel leuk dat de tracktijden in kleiner lettertype staan: ordelijker zo.

Ik herhaal dus nog maar eens.

"Waarom is de regelruimte weer weg tussen label en track 1?"

Misschien Jordy even de tijd gunnen te reageren?

De crew en de mods hebben ook gewoon banen, wij doen dit er voor de lol bij. Ik dacht, ik zeg het even, want ik begreep laatst dat sommige mensen denken dat wij op MuMe-kantoor zitten en verder niets te doen hebben. Dat is dus niet zo.

TodiWa schreef:
(quote)

Bij mij staat alles vanaf 100 goed hoor.

Weird. Bij mij gisteren vanaf huis en vandaag op werk zie ik steeds dat hij boven de 100 verkeerd gaat. 98 99 00 01 02 etc.
En nu dus al 2 andere users bij wie het wel goed gaat.

Ruby1966
RobZet schreef:
(quote)

Weird. Bij mij gisteren vanaf huis en vandaag op werk zie ik steeds dat hij boven de 100 verkeerd gaat. 98 99 00 01 02 etc.
En nu dus al 2 andere users bij wie het wel goed gaat.

Bij mij gaat het 'niet goed'.

Tracknummers boven de 99 en de hoeveelheid ruimte boven de tracks zijn probleempjes van/met IE, gaat op de lijst.

herman schreef:
Misschien Jordy even de tijd gunnen te reageren?

De crew en de mods hebben ook gewoon banen, wij doen dit er voor de lol bij. Ik dacht, ik zeg het even, want ik begreep laatst dat sommige mensen denken dat wij op MuMe-kantoor zitten en verder niets te doen hebben. Dat is dus niet zo.

Ik wist niet dat Jordy de enige persoon was
die kon antwoorden op onze vraag ivm de regelruimte.

Jordy's klok gaat nu in ... ... ...

SelmaDuim
dazzler schreef:
(quote)

Ik wist niet dat Jordy de enige persoon was
die kon antwoorden op onze vraag ivm de regelruimte.

Jordy's klok gaat nu in ... ... ...

Hij heeft een uur geleden al antwoord gegeven.

herman schreef:
sommige mensen denken dat wij op MuMe-kantoor zitten en verder niets te doen hebben.
Haha

SelmaDuim schreef:
(quote)

Hij heeft een uur geleden al antwoord gegeven.

Bij mij werkt de imeem functie niet. Weet iemand wat hiervan de reden kan zijn?

jelmer19 schreef:
Bij mij werkt de imeem functie niet. Weet iemand wat hiervan de reden kan zijn?

Ik wist zelfs niet eens dat ik een imeem functie had

Osiris Apis schreef:
Waarom wordt er op de artiestenpagina van Black Thought geen lijst met zijn gastoptredens weergegeven?

Dit komt volgens mij wel vaker voor bij artiesten die geen soloalbum hebben.
Maar bij Phonte lukt het wel.

Jordy schreef:
okee ik zet het op de lijst

Inmiddels laat hij de gastoptredens van Black Thought zien.

Maar op de pagina The Roots kun je niet op Black Thought klikken.
Volgens mij geldt dit voor alle artiesten die geen solo album hebben en niet in 2 of meer groepen zitten. Het lijkt me wel heel handig wanneer je wel kan doorklikken.

Ander voorbeeld is Posdnuos.

edit: Nog iets. Kunnen optredens op een verzamelaar ook op de artiestenpagina komen te staan?
Bijvoorbeeld Soundbombing II
Dat dit album op de Beat Junkies, Eminem etc. pagina komt te staan.

De volgende 10 gebruikers zijn momenteel aanwezig: Antie | flebbie | frans swa | kaj_666 | Koenr | lazarrus | lebowski | L_T_B | Milan_87 en reptile71. De nieuwste gebruiker is lastig.

Prachtig.

Wat ik me trouwens afvraag: waarom heeft het ene album wel een Wikipedia-link en het andere niet?

Deze van Beck heeft er wel eentje, maar deze dan weer niet, terwijl dat laatste album wel een eigen Wikipedia-pagina heeft.

Heeft iemand het probleem dat zoekbalken e.d. opeens kleiner zijn geworden?

(afbeelding)
Ik heb dit probleem in zowel Firefox als IE, als ik aangemeld ben of niet en nadat ik mijn cookies heb opgeruimd.

Ik denk dat je je cache even moet legen.

Osiris Apis schreef:

Maar op de pagina The Roots kun je niet op Black Thought klikken.

Klopt, gaat op de lijst, bedankt

Kunnen optredens op een verzamelaar ook op de artiestenpagina komen te staan?

Dat staat al op de lijst

herman schreef:
Prachtig.

Wat ik me trouwens afvraag: waarom heeft het ene album wel een Wikipedia-link en het andere niet?

Deze van Beck heeft er wel eentje, maar deze dan weer niet, terwijl dat laatste album wel een eigen Wikipedia-pagina heeft.

Er is een scriptje dat elke nacht van een paar honderd albums op zoek gaat naar een mogelijke Wiki link. Ik ga dat ooit nog eens verbeteren, maar tot die tijd komt er waarschijnlijk vanzelf wel een keer een Wiki linkje bij dat album.

Is nickname verandering mogelijk? Ben mijn nickname onder ander wel zat en het leest, eh "luid".

Nope, dat is niet mogelijk.

herman schreef:
Nope, dat is niet mogelijk.

Jawel hoor!

Stap 1:
Je vult onderstaand veldje in

(afbeelding)

Stap 2:
Neem een nieuw e-mailadres

Stap 3:
Druk op registreer en vul je te kiezen nieuwe naam in.

Voorheen kon dat wel, bij Marcel² bijvoorbeeld.
Ik had namelijk dezelfde vraag aan L_T_B gesteld, en die dacht ook dat het onmogelijk was.
Ik had hem willen veranderen in Deric Raven (kleine aanpassing).

Beter eerst een nieuwe account aanmaken en snel al je stemmen overzetten me dunkt.

En ik denk dat Marcel zijn naam mocht veranderen omdat hij:
1. een zeer verdienstelijke gebruiker is.
2. privé-redenen: zijn vorige nickname was zijn echte naam wat hij niet meer zag zitten.

deric raven schreef:
Ik had namelijk dezelfde vraag aan L_T_B gesteld, en die dacht ook dat het onmogelijk was.

Ik heb gezegd dat het niet mogelijk was.

19 maart 2008:

herman schreef:
En nu eens iets heel anders: vanaf nu staat Marcel Jongeneel op de site bekend als Marcel².
Marcel was er niet content mee om met zijn volledige naam bekend te zijn en gezien zijn gigantische staat van dienst (meer dan 9000 toevoegingen en nog veel meer werk achter de schermen) vond ik dat zijn gebruikersnaam (bij zéér hoge uitzondering) wel veranderd kon worden. Dus bij deze.

Van harte met je nieuwe nick, Marcel².

AGE-411 schreef:
Jawel hoor!

- knip -

Dan maak je een nieuwe account aan, dat is iets anders dan je username veranderen. Die optie is daar overigens ook niet voor bedoeld, die is er puur voor om je te kunnen uitschrijven als je hier geen account meer wilt hebben.

Ik blijf het jammer vinden dat de tracktijden nu met haakjes achter de titels staan. Het staat zo rommelig. Gelieve op de oude manier weer terug Verder vind ik de andere dingen wel een verbetering. Dat je nu nummers kunt luisteren via dat muzieknootje is super

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:51 uur

geplaatst: vandaag om 06:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.